collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952753 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3425 Gepost op: 27 juni 2012, 13:50:01 »
Wow, dure bloemen weer! Wij zijn max 75 euro kwijt voor boeket + 1 corsage.

Forummeet: hmm, lijkt me wel leuk! Alhoewel je dan niet erg anoniem meer bent natuurlijk.. :wink: Maar, de meesten hier plaatsen ook wel gewoon foto's. Heb ik ook nog niet gedaan inc. gezicht. Haha, ik ben wat paranoia geloof ik.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3426 Gepost op: 27 juni 2012, 20:37:07 »
We zijn vandaag ook even naar een andere bloemist geweest.
Daar waren we max 150 kwijt. Voor een boeket en 25 corsages voor de daggasten. Bruidegomcorsage was gratis bij 't boeket.

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3427 Gepost op: 27 juni 2012, 22:42:11 »
Jeetje, wat een hoop geld voor bloemen en corsages Oscarel. Geef je groot gelijk dat je nog ergens anders gaat vragen hoe diur het is.

Forummeet lijkt me leuk. Loop nog niet zo lang mee als anderen hier en ben ook niet aangesloten bij de mail, maar lijkt me wel leuk alle bruidjes in het echt te ontmoeten.

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #3428 Gepost op: 27 juni 2012, 22:56:56 »
..
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 15:19:28 door ikke87 »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3429 Gepost op: 27 juni 2012, 23:21:36 »
Wat een verschil in de prijzen van de bloemen en corsages. Mijn schoonzus zei dat de bloemen en decoratie op de Gouden Bruiloft door iemand uit de familie was gedaan. Nu ga ik bij haar eens informeren of ze ons ook wil helpen maar ik denk van wel. Ik wist dat er iemand in de familie handig was met bloemen al niet meer wie.

Een andere schoonzus heeft onze uitnodigingen bekeken en wat tekstwijzigingen voorgesteld en die doorgestuurd naar de fotografe. Hopelijk krijg ik morgen de verbeteringen en kan ik ze goed keuren en dan hoop ik dat ze morgen ook gedrukt kunnen worden. En dat ik ze vrijdag morgen kan ophalen.

Morgen nog een gedichtje maken voor de juffen van school voor het einde van het schooljaar. En dan wat foto's erbij en laten afdrukken.

En vandaag ben ik de pasjurk gaan passen en ze moest flink worden aangepast. Was in ieder geval niet dikker geworden. Ik ben heel blij ze gaat heel mooi. De voering is dus bijna klaar en nu kan de bovenste laag in elkaar worden gezet. Ik ben heel opgelucht en blij. Het gaat echt een hele prachtige jurk worden. Ik ben zo opgelucht en blij. Het gaat echt zo worden als ze we gehoopt hadden.

Zaterdag gaan we schoenen kopen voor mij en de kindjes. Een een kostuum voor Jonas. Dan zorg ik dat even buiten ben met de meisjes. Morgenochtend met Tom de wijn kopen voor de trouw. Die is gelukkig weer in de aanbieding. Alles komt goed. :)

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3430 Gepost op: 27 juni 2012, 23:21:57 »
Ikke87, schijnt er bij te horen heb ik gehoord. Heb hier zelf ook last van met strapless dingen dus vandaar dat ik niet voor een strapless jurk heb gekozen. Heb er zelf verder geen ervaring mee dus hoop dat een ander je verder kan helpen. Ben je verder wel helemaal blij met je jurk?

Veer, wat klinkt het mooi van je jurk! Ben zooo benieuwd als die af is.
« Laatst bewerkt op: 27 juni 2012, 23:23:45 door junebride »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3431 Gepost op: 27 juni 2012, 23:32:19 »
Ikke87, schijnt er bij te horen heb ik gehoord. Heb hier zelf ook last van met strapless dingen dus vandaar dat ik niet voor een strapless jurk heb gekozen. Heb er zelf verder geen ervaring mee dus hoop dat een ander je verder kan helpen. Ben je verder wel helemaal blij met je jurk?

Veer, wat klinkt het mooi van je jurk! Ben zooo benieuwd als die af is.

Wat spijtig dat dat er bij hoort. Hopelijk komt er een oplossing.

Ik heb vandaag geen foto laten maken. Maar ik zal er zeker bij de volgende pasbeurt er een laten maken. De jurk was helemaal zo als ik in gedachten had en het gevoel toen ik de samengestelde jurk aan had. :biggrin:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3432 Gepost op: 27 juni 2012, 23:36:41 »
Jammer ikke!

We gaan morgen in ondertrouw.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3433 Gepost op: 28 juni 2012, 00:10:08 »
@Ikke:  Goed erin stoppen als je de jurk aanhebt xp. Eerst goed in je torselet wegstoppen, daarna terug duwen in de jurk.. iets beters kan ik ook niet verzinnen :tongue:

@ blondbruidje: haha is je anonimiteit zo belangrijk? :wink: voor ons blijf je dan niet meer anoniem mee, maar voor de rest van de wereld die meeleest dan weer wel natuurlijk. Maar je moet het zelf weten uiteraard!

@Forummeet: leuk dat er al wat positieve reacties zijn, het lijkt mij ook leuk om eens de gezichten en stemmen achter de nicknames te horen ( en de echte namen! :tongue: )

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #3434 Gepost op: 28 juni 2012, 00:38:14 »
..
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 15:19:49 door ikke87 »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3435 Gepost op: 28 juni 2012, 08:13:59 »
Ach ja tsja, m'n anonimiteit.. Ik zet hier van alles op, ook als ik eens even van me af wil schrijven over irritante familie, schoonfamilie of vrienden. Als ik dan vervolgens met foto's op dit forum sta, dan lijkt me dat niet zo handig.. :wink: Een meet is weer anders hoor, dan spreek je alleen met een beperkte club af. Het lijkt me ook wel weer heel erg leuk, dus ik ben benieuwd!

Strapless jurk: ik heb er zelf nooit zoveel last van, maar misschien kun je het inderdaad wat 'wegstoppen'? Ieks, nog maar twee dagen, spannend zeg!

Bloemen: jee, wat een prijsverschillen zeg, niet best!

Veer: gaaf dat je jurk (of het begin ervan) goed paste!

Weet iemand hier een Nederlandse vertaling voor kraft paper/craft paper? Ik heb op Etsy daar stickers van gevonden, maar je zou zeggen dat ze het in NL ook moeten hebben toch? Kan alleen niet zoveel vinden en ik dacht: misschien ligt het aan een verkeerde vertaling.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3436 Gepost op: 28 juni 2012, 08:38:58 »
@ ikke87, helaas kan je er weinig aan doen... Ook ik had dit, en dat zie je nu wel op een paar foto's, en natuurlijk is dat jammer, maar tegelijkertijd stoort het ook niet echt. Ik heb ook foto's waar je bij mij echt van die stress rode vlekken ziet...jammer dat ik ze had, maar ook daar kan je weinig aan doen! Belangrijkste is dat je gewoon onwijs geniet van alles!!!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3437 Gepost op: 28 juni 2012, 09:17:15 »
-OsCarel fijne dag vandaag!

 -Blondbruidje het gaat met een klein groepje zijn en vast heel erg gezellig. Ik ben echt super blij dat de jurk heel mooi gaat worden. Nu op gewicht blijven iets meer dan twee maanden. De jurk word echt passend gemaakt. Zo leuk.

 Als ik het bij vertalen invul krijg ik ambachtelijk papier.

Hopelijk straks wijn halen en uitnodiging goedkeuren.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3438 Gepost op: 28 juni 2012, 09:33:32 »
weer een hoop om bij te lezen !!!


betreft corsages :

ik weet uit eerdere ervaring dat sommige bloemen niet mooi blijven, bij warm weer.
en vind het (persoonlijk) dan heel erg zonde van het geld.

daarom bewust gekozen voor iets niet allerdaags, en sluit goed aan bij ons thema.
[attachment=19404:IMG088.jpg]

ik heb er corsage-magneetjes op geplakt, zodat je niet met spelden in de stof
hoeft te prikken.

en idd prijzen verschillen enorm met elkaar, dus zeker raadzaam om bij verschillende bloemisten te gaan vergelijken.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2012, 09:34:19 door clau-john »

kwarkje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3439 Gepost op: 28 juni 2012, 10:14:51 »
@ikke 87: ik had er bij de laatste pas ook wat last van, maar het viel mij op dat dit vooral was als ik net niet helemaal rechtop stond. Door juist heeeeel goed op mijn houding te letten, dus net nóg iets rechterop te staan dan gewoonlijk, viel het bij mij veel minder op.  :)

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3440 Gepost op: 28 juni 2012, 10:17:33 »
Wat vreselijk leuk Clau-John!

Ik ben wel echt heel blij met onze ringen. We hadden eerst ringen van aller-spanninga uitgekozen, bijna 2000 euro. Toen kwamen we titanium ringen tegen en ook nog titanium met goed. Bij het passen bleek dat we dat echt heeeel mooi vonden, nog mooier dan de hele duren. Nu zijn we klaar voor nog geen 600.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3441 Gepost op: 28 juni 2012, 10:23:43 »
Wat vreselijk leuk Clau-John!

Ik ben wel echt heel blij met onze ringen. We hadden eerst ringen van aller-spanninga uitgekozen, bijna 2000 euro. Toen kwamen we titanium ringen tegen en ook nog titanium met goed. Bij het passen bleek dat we dat echt heeeel mooi vonden, nog mooier dan de hele duren. Nu zijn we klaar voor nog geen 600.


allerspanninga is ook heel duur !!!!
omdat john eigenlijk nooit een ring om heeft ivm zijn werk,
vonden wij het zonde om een paar dure ringen te kopen.
nu hadden we nog oud goud liggen, en zijn naar een goudsmit geweest.
ik heb de ring waar het meeste goud in is verwerkt , en john een zilvere ring waar wat goud in is verwerkt zodat het symbolisch nog heel goed past.
en van het goud dat over is gebleven is uiteindelijk van de kosten afgehaald. zelf moesten we 300 euro bij leggen.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3442 Gepost op: 28 juni 2012, 10:46:46 »
Mooi geworden zeg! Wij wilden ook niet zoveel geld uitgeven, maar wij dragen allebei wel ringen dus wilden we er wel moeite in steken. Nouja, met een beetje moeite lukt het wel voor weinig geld. Mijn lief was eerst helemaal weg van alleen titanium maar toen we gingen passen wilde hij dat niet eens meer zien.

Dit zijn ze:


clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3443 Gepost op: 28 juni 2012, 10:48:00 »
Mooi geworden zeg! Wij wilden ook niet zoveel geld uitgeven, maar wij dragen allebei wel ringen dus wilden we er wel moeite in steken. Nouja, met een beetje moeite lukt het wel voor weinig geld. Mijn lief was eerst helemaal weg van alleen titanium maar toen we gingen passen wilde hij dat niet eens meer zien.

Dit zijn ze:



die zijn ook heel erg mooi !!!!

mooi hoeft niet altijd duur te zijn :wink:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3444 Gepost op: 28 juni 2012, 13:39:39 »
@Oscarel: Mooi! Wij hebben ook goud met titanium! :) Vind het een hele stoere combi die ook nog eens heel goed betaalbaar is! :wink:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3445 Gepost op: 28 juni 2012, 14:00:28 »
En het draagt heerlijk.
We zijn er echt heel gelukkig mee.

Ondertrouw is gelukt, daarna lekker gegeten in een Amerikaans lunchtentje.

Vanaf september ben ik dus mevrouw van V.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3446 Gepost op: 28 juni 2012, 14:02:07 »
En het draagt heerlijk.
We zijn er echt heel gelukkig mee.

Ondertrouw is gelukt, daarna lekker gegeten in een Amerikaans lunchtentje.

Vanaf september ben ik dus mevrouw van V.


leukkk !!!

ondertrouw stelt eigenlijk niet zo heel veel voor,

maar maakt het gevoel wel echter dat je steeds dichter bij de datum komt :applaus:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3447 Gepost op: 28 juni 2012, 14:12:20 »
Nee het stelt echt geen drol voor, haha.
Maarja, 't moet.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3448 Gepost op: 28 juni 2012, 14:50:31 »
-Claujohn het is echt leuk dat jullie thema zo goed tot recht komt in julie bruiloft. Hele leuke corsages. En ook hele mooie ringen.

 -OsCarel Wat een prijsverschil onze ringen waren 896 euro. Jullie hebbeb ook hele mooie ringen. Leuk dat jullie uit eten zijn geweest.

 -JM Ook heel mooie ringen alleen jullie dragen ze al weer een poosje. Hier moeten we nog even geduld hebben.

 Ondertrouw was snel geregeld. Vandaag zijn we bij de Makro onze rode en witte wijn gaan kopen. Ze was opnieuw in de aanbieding. En gelukkig stonden er genoeg dozen nu allen nog kiezen met welke Cava we gaan proosten. Er waren een paar in de aanbieding tot maandag.

 Het is nu alleen heel raar wij zijn bezig met de trouwe en familie is nu bezig de begrafenis van de zus van Moeke aan het voorbereiden. Ze had nog graag bij het familiefeest van zaterdag geweest. Helaas kreeg ze twee weken geleken een hersenbloeding en is gistermiddag overleden. Het feest gaat dit jaar niet door. Heel begrijpelijk.

 En hier zijn onze ringen. Mijn ring kan ik in de ring van mijn as leggen. Ik heb maatje 50 en mijn as een paar maten groter.
De drie kleuren staan symbool voor onze drie kinderen.
[attachment=19411:P5200222klein.jpg] [attachment=19413:P5200219klein.jpg]

 De uitnodigingen gaan bijna gedrukt worden. Spannend.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2012, 15:51:47 door Veer »

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3449 Gepost op: 28 juni 2012, 15:50:09 »
Slanke vingers! Ik heb vijf maten groter, maat 55 en mijn lief ook. Hij heeft dikke knokkels.
Hij heeft net gewoon 1.5 grote hamburgers op en soep en appeltaart. En ook nog een grote ijskoffie. En dan nog 65 wegen bij 1.93.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards