collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952743 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3450 Gepost op: 28 juni 2012, 17:09:28 »
Wat een mooie ringen dames!  
Clau John, gave corsages en super apart wat jullie met de ringen hebben gedaan. Mooi idee.

OsCarel mooi hoeft niet duur te zijn. Mooie ringen.

JM, jullie nog steeds blij met jullie ringen? Wij dragen ze in elk geval met veel plezier. Durf er alleen niet mee te zwemmen.

Veer, mooi dat de drie kleuren voor jullie kinderen staan.

En ondertrouw, ergens stelt het niks voor, maar toch maakt het dat de datum echt heel dichtbij komt.

Hier is ondertussen het werkende leven weer begonnen. Terug naar het dagelijks leven. Vanavond de foto's ophalen bij de fotograaf. Heb er zin in!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3451 Gepost op: 29 juni 2012, 15:40:54 »
-OsCarel Ik ben een kleine bruid met kleine handen en daardoor in verhouding kleine vingers.

 -Junebride bedankt! Ik wilde eerst graag drie steentjes in mijn ring. Maar as zag dat niet zitten. Hij wil dat we samen precies dezelfde ringen gaan dragen als symbool van onze liefde. As werkt in de voeding en mag in zijn ring geen steentjes hebben. Ik ging akkoord als onze drie kinderen wel als symbool in onze trouwringen te zien zouden zijn.

 Hoe waren de foto's? Hoe bevalt het werkende leven weer?

 Ik ben super blij met onze uitnodigingen. Het heeft even geduurd voordat ik het ontwerp goed kon keuren. Maar nu zijn ze ook hoe ik ze graag wilde hebben. Ik heb ze vandaag opgehaald bij de fotograaf. En bij haar de fotolijst gebracht voor ons gastenboek.

 Ze heeft voor mij ook het bedankje voor alle kleuterjuffen afgemaakt. Op een A4 een gedichtje met daarachter foto's die ik gemaakt had in de speeltuin van onze kinderen. Samen met de kinderen ben ik ze vanmiddag op school gaan brengen met een mooie rode roos. Ze waren er blij mee. En nu is de vakantie officieel begonnen. Twee maanden zomervakantie en dan gaan ze drie weken naar de eerste, tweede en derde kleuterklas en daarna is het 22 september onze trouwdag.
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2012, 15:41:18 door Veer »

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #3452 Gepost op: 29 juni 2012, 22:06:04 »
..
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2012, 15:18:59 door ikke87 »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3453 Gepost op: 30 juni 2012, 09:08:49 »
@Ikke87 Super fijne dag vandaag gewenst!! Het zonnetje schijnt en hopelijk bij jullie ook! Kijk alvast uit naar je verslag en foto's. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3454 Gepost op: 1 juli 2012, 00:33:44 »
Ik ben een kleine bruid met kleine handen en dikke vingers.

De ringen zijn al binnen!
« Laatst bewerkt op: 2 juli 2012, 10:12:55 door OsCarel »

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3455 Gepost op: 1 juli 2012, 19:53:46 »
OsCarel, gaaf dat je ringen al binnen zijn.

Veer, leuk zo die bedankjes voor de juffen. Nu lekker genieten van de zomervakantie met de kinderen en daarna komt je trouwdag al heel dichtbij.

Ben nu een week aan het werk met het gevoel of ik niet ben weggeweest. Het is namelijk super druk, maar ook wel weer gezellig.
Foto's zijn super geworden. Zal er van de week een paar verkleinen en op het forum zetten.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3456 Gepost op: 2 juli 2012, 10:36:07 »
-OsCarel fijn dat de ringen binnen zijn.

-Junebride we gaan zeker genieten van de zomervakantie even twee maanden niet even niet naar school rennen en alles wat er mee te maken heeft. Als de vakantie voorbij is komt de grote dag heel snel dichtbij.
Dit was het gedicht:

De juffen waren blij met hun roos en gedicht met foto's.
Schooljaar 2011-2012

De laatste schooldag voor de zomervakantie is daar
een halve dag vol emoties eind juni zoals ieder jaar
Het schooljaar met J zijn allereerste schooldag
hij begon in de instapklas en ging bijna iedere dag.

Grote zussen A en Z gingen ook met veel plezier
naar de eerste en tweede kleuterklas en wij zijn heel fier!
Want ze doen het alle drie heel goed op school en dat is heel fijn
de drie kleuters kunnen op school zich zelf en geen nummer zijn.

Alle lieve kleuterjuffen op een rij maken onze kleuters blij!
Zij hebben zoveel liefde en geduld en veel creativiteit erbij!
Zo leerden de drie kinderen ontzettend veel van jullie allemaal
ieder bij hun eigen vertrouwde juf in en buiten het klaslokaal.

In september is het spannend naar de 1e , 2e of 3e kleuterklas met nieuwe juf
helaas betekend dat afscheid nemen is van de oude juf met een dikke knuf!
ze gaan jullie heel hard missen maar gaan jullie op school nog zien.
Jullie krijgen van ons allemaal voor jullie liefdevolle inzet een dikke tien!

Geniet van jullie welverdiende vakantie de komende twee maanden.
Wij wensen jullie heerlijk zonnige warme en ontspannende zomermaanden
Drie dikke kussen en knuffel en tot ziens!
Van drie kleuters in de rij AC, ZD en JJ Vdb.

Leuk dat de foto's super zijn geworden ik ben benieuwd.
« Laatst bewerkt op: 2 juli 2012, 10:36:43 door Veer »

JoyceTG

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3457 Gepost op: 2 juli 2012, 10:48:27 »
Heb niet alles gelezen, want dat was een beetje heeeeeeeeel erg veel!
Maar heb weer genoeg leuke dingen voorbij zien komen.

Ook wij hebben inmiddels de ringen besteld en die komen vandaag of morgen binnen.
Wij hebben gekozen voor edelstalen ringen met een geelgouden rand erin en bij mij nog 3 steentjes erin.
Klinkt niet echt mooi zoals ik het nu zeg, maar ze zijn wel supermooi! Wij zijn nog geen 500 euro kwijt inclusief graveren.
Wij kregen ook eerst allemaal witgouden ringen voorgeschoteld...nou mijn AS en ik kregen het spontaan erg heet en schrokken enorm van de prijzen.
Nu gelukkig iets gevonden wat bij ons past en wij zijn er helemaal happy mee!

Woensdagavond gaan wij naar de bloemiste (kennisje via via) om het boeket en de corsages uit te kiezen. En ja...ik ga gewoon mee voor het boeket, dan maar niet traditioneel, maar ik ken mijn AS al langer dan vandaag haha!

Nu zitten wij alleen een beetje te denken aan wat voor cadeaus wij gaan geven aan de CM's, bruidsmeisjes (2 en 3 jaar dus redelijk klein) en mijn schoonzus die mijn haar doet...Iemand tips?  

Voor de rest lekker bezig met de bedankjes te maken en alle kleine dingetjes.

AS gaat vrijdag zijn pak weer passen en ik volgende week woensdag mijn jurk! Ben zoooooo benieuwd!

Ik kan nu eindelijk zeggen: Volgende maand ga ik trouwen! (ook al is het pas 31 augustus!)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3458 Gepost op: 2 juli 2012, 13:40:36 »
@Junebride: Ja nog steeds tevreden met de ringen! Zijn wat stoerder dan wat ik normaal aan sieraden draag, maar vind het wel wat hebben. Ben beneiuwd hoe ik daar over 10 jaar over denk!

@Veer: Mooie ringen en inderdaad slanke vingertjes! Dat heb ik ook. Bij het passen gaf de mevrouw in de winkel aan dat het pasmodel meestal te klein was en dat ik hem anders aan mijn ring moest doen, zodat ik even kon zien hoe die stond. Uiteindelijk heb ik nog een maat kleiner gekocht ! Daar was ze erg verrast over.


Eindelijk weer eens mooi weer! :biggrin: heerlijk!Ohja, @ de dames die geinteresseerd zijn in een forummeet: Waar zouden jullie dit handig vinden? Ik woon in Leeuwarden, is misschien vrij uit de route voor een aantal dames hier? En wij hebben een klein appartementje, maar met beetje proppen zou je hier wle met een man of 10 tot 14 inpassen :wink:. Vind dat zelf geen problem, maar misschien verkiezen jullie iets meer ruimte?

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3459 Gepost op: 3 juli 2012, 08:42:35 »
Over de meet, iemand die in de buurt van utrecht woont?
Ik kan vragen of het bij mijn ouders thuis mag (net onder rotterdam) zij hebben een grote tuin.
En anders ergens in een stad afspreken?

Woensdagavond gaan wij naar de bloemiste (kennisje via via) om het boeket en de corsages uit te kiezen. En ja...ik ga gewoon mee voor het boeket, dan maar niet traditioneel, maar ik ken mijn AS al langer dan vandaag haha!


Ik heb mijn bloemen zelf op internet uitgezocht en besteld :wink:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3460 Gepost op: 3 juli 2012, 13:15:25 »
@JM, ik las over gemiddelde ringmaten en daar las ik dat ik dikke ringen dan gemiddeld heb. Maat 55, maar dat was het pasmodel ook.
@Lies, ik woon in de buurt van Utrecht.

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3461 Gepost op: 4 juli 2012, 11:43:18 »
Lies, wat leuk dat je de bloemen hebt uitgezocht!

Hierbij de link naar meer foto's van onze dag met de foto's van de fotograaf.
Wij zijn er in elk geval blij mee.

foto's fotograaf

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3462 Gepost op: 4 juli 2012, 12:39:17 »
Ik kan de foto's niet zien, waarschijnlijk omdat ik geen facebook heb. Ja dat kan nog! :wink:

Verder druk aan het meelezen maar even de puf niet meer om fanatiek mee te schrijven, sorry!

We zijn hier wel lekker bezig. Allemaal afspraken gemaakt: Pak AS, afpassen jurk, proefkapsel, proefmake-up, kerk, gemeentehuis. De trouwkaarten zijn klaar en onderweg naar ons, spannend! Verder stempels besteld met ons 'logo', zodat we dat logo overal terug kunnen laten komen. Dit weekend wil ik leuk wegwerpspul kopen voor de lunch. Heb heel mooi spul gezien gemaakt van bamboe (of ander natuurlijk materiaal). Past perfect bij ons 'sfeertje'.

De jurk deze week ook weer gepast. Het zit ietsjes strakker geloof ik, maar ik maak me er maar geen zorgen om, want de boel wordt toch uitgelegd. (stond vooraf al vast).

Veel succes met de voorbereidingen allemaal! Leuk werk is het hè! :wink:

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3463 Gepost op: 4 juli 2012, 13:59:25 »
hmmm....ik ga kijken hoe ik ze op een andere manier wel online kan zetten. Misschien omdat mijn facebookpagina is afgeschermd. Nieuwe versie volgt.

nieuwe versie foto's fotograaf

@ blondbruidje. Nu zou het wel moeten lukken.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3464 Gepost op: 4 juli 2012, 22:41:42 »
Ik kom natuurlijk weer op het juiste moment 'binnenvallen' (jaja, veel te druk gehad om hier ook nog te lezen )...
Ik zie hele mooie ringen van Veer, JM en Oscarel (als ik me niet vergis).. Ik zal die van mij binnenkort ook eens uploaden...
Van alle meiden die getrouwd zijn heb ik, volgens mij, alle prachtige verslagen gelezen...

Hier zijn de voorbereidingen nog in volle gang.. Eigenlijk is er nog niet heel veel gedaan.. 'k Heb me het laatste half jaar alleen maar gestort op mijn studie en me eigenlijk nauwelijks beziggehouden met de bruiloft.. Vandaag heb ik mijn afstudeerverslag ingeleverd en vanaf volgende week vrijdag heb ik ook geen LiO-stage meer.. Dan kan ik me volledig storten op alle voorbereidingen en begin ik, uiteraard, als eerste met het zoeken naar een jurk (want ja, die heb ik dus óók nog niet)....

Junebride, ik heb even stiekem gespiekt bij je foto's.. Jullie zien er prachtig uit!

Heb ik trouwens wat gemist over een forummeet??
« Laatst bewerkt op: 4 juli 2012, 22:42:15 door Duurtnogeven »

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3465 Gepost op: 4 juli 2012, 23:15:30 »
Je hebt nog geen forummeet gemist. De planning is er een te gaan houden. Nu alleen nog een locatie die voor iedereen goed te doen is en een datum en tijd.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3466 Gepost op: 4 juli 2012, 23:22:41 »
Haha.. Ik schrok al :)
Maar een locatie.. Ik denk dat die wel heel lastig wordt.. Als ik zie waar jij woont en waar ik woon.... Ik kan natuurlijk wel gewoon mijn huis ter beschikking aanbieden, maar ik denk dat dat 'm niet wordt [size="1"](ooit van Zuidbroek gehoord ?[/size] )

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3467 Gepost op: 5 juli 2012, 00:25:02 »
Haha....ja ik woon in Den Haag. Daarom was het voorstel van Lies om in de buurt van Utrecht af te spreken, of Utrecht zelf natuurlijk. Dat is denk ik voor iedereen te bereizen.
Maar nee idd nog nooit van Zuidbroek gehoord  :laugh:

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3468 Gepost op: 5 juli 2012, 08:19:15 »
Hmm, nog steeds geen foto's. Moet ik toch aan de facebook? :wink:

Meet ergens centraal lijkt mij ook het handigst. Ik kom nogal uit het noorden, dus Den Haag is dan wel ver.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3469 Gepost op: 5 juli 2012, 12:51:39 »
Een meet in utrecht ofzo zal inderdaad het makkelijkste zijn! Niemand die daar een beetje in de buurt woont? .. Anders moeten we maar gewoon een plek kiezen daar ofzo :tongue:

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3470 Gepost op: 5 juli 2012, 14:40:46 »
-Joyce De prijzen van het goud zijn erg hoog dat zei de juwelier ook tegen ons. Wij zijn voor onze ringen 896 euro kwijt. Veel geld maar zijn er dan ook heel erg blij mee. Ik kijk er naar uit om ze te kunnen dragen.

 -JM Raar dat het pasmodel meestal te klein is je zou denken dat ze dan een groter pasmodel moeten hebben. Wij kozen de ringen en toen kwam de juwelier met een plastieken zakje waar alle maten van de gekozen ringen in zatten en kregen we de ringen van onze maat aan. Heel bijzonder om allebei al even onze trouwringen aan gehad te hebben op dat moment.  Vingers verschillen door de dag nog al veel maat dus zo raar vind ik het eigenlijk niet. Mijn verlovingsring moest kleiner worden gemaakt toen ik ze kreeg en toen durfde ik ze niet te klein te maken. En nu heb ik ze dit jaar toch moeten verkleinen omdat ze gebroken was omdat ze te groot was geworden.

 Afspreken voor mij het liefst zo zuidelijk mogelijk. Utrecht ben ik vroeger veel geweest. Je hebt er verschillende adressen waar je kan afspreken. Of degene waar ik vroeger kwam nog bestaan dat weet ik niet.

 -Blondbruidje ik ben benieuwd naar jullie logo. Leuk dat de voorbereidingingen zo goed gaan.

 - Duurtnogeven  Bedankt! We zijn heel blij met onze ringen. Ja er staan hele mooie verslagen en foto’s van de getrouwde bruiden van hier. Het is begrijpelijk dat je school voor de trouwplannen is gegaan. Het is fijn dat je vol op de trouwplannen kan storten. En ik denk dat het je wel lukken om een prachtige jurk te kiezen. Ik heb mijn jurk in december gekozen en februari opgehaald en ze word deze week pas in elkaar gezet. Je hebt gelukkig nog drie volle maanden en drie dagen.

 Ik kende Zuidbroek maar met de google gevonden.


Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3471 Gepost op: 6 juli 2012, 09:38:31 »
Heey meiden!

Utrecht of Amsterdam lijkt mij ook het meest centraal.
Daar misschien kijken voor een leuk cafeetje, bowlingcentrum, workshop (dat lijkt mij dan wel weer leuk!) oid?
En wanneer willen we dat allemaal gaan doen? Na september natuurlijk, anders kan de helft van de bruidjes hier er niet bij zijn vrees ik zo.
Voor ons zou november het beste uitkomen. Is het album ook af, kunnen we die showen!

Wij zijn van de week bij de BABS geweest, ze vroeg zelf om een afspraak dus lekker vroeg van te voren!
Leuk gesprekje gehad, het gaat erg gezellig en onstpannen worden vermoeden we zo!
Daarnaast naar de fotograaf geweest en de laatste dingen doorgesproken, en een mooi (paars!!!) album uitgezocht.
Vandaag (over een uurtje al!) op naar de trouwzaak waar we beide apart van elkaar kleding gaan door passen.
Onze familie kan ons dan naast elkaar zien en wij elkaar niet. We zijn benieuwd hoe ze dat gaan doen!
Jullie horen ervan!

Verder zijn ook hier de ringen opgehaald. Die van jullie allemaal zijn ook echt geweldig!
Hier ook te kleine ringen gepast, het waren dummies, daarna met een maten ring de juiste maat uitgekozen en besteld.
Ze passen prima, de tekst die erin staat is goed en klopt helemaal en nu liggen ze hier verstopt tot we gaan trouwen!
Nog precies 2 maanden!

Groetjes!
Lies

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3472 Gepost op: 6 juli 2012, 13:28:36 »
@Lies wat leuk nog precies twee maanden! Voor ons nog twee maanden, twee weken en twee dagen.

Voor mij het liefst ook na de trouw. En voor mij is november ook goed. Dan heb ik hoop ik ook een album bij om te laten zien.
Kunnen we herinneringen ophalen aan onze trouwdagen. Gaat leuk zijn.

Leuk dat jullie ook de ringen hebben.

Komende tijd druk met onze uitnodigingen te bezorgen. Degene die ze hebben gekregen vinden ze mooi en gaan komen.

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3473 Gepost op: 6 juli 2012, 17:17:04 »
Hallo allemaal!

Ik laat weer eens even wat horen :wink: Inmiddels alweer anderhalve maand getrouwd en owww wat gaat het snel!
We hebben nu het ruwe materiaal van ridali en de foto's van de fotograaf.
Nu nog rondvragen bij anderen voor foto's en dan gaan we aan het album beginnen.

Het ruwe materiaal is echt megaveel! Daar gaan heel wat uren in zitten om daar een mooie film van te kunnen maken, maar dat gaat helemaal lukken.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hier amper meer kom, ik heb nu mijn andere bezigheden nu de bruiloft voorbij is. Dat zwarte gat heb ik helemaal niet gehad! Ik geniet hier nog steeds na, en iedere keer bij het zien van de foto's (en vandaag ook de ruwe beelden) schiet ik vol. Ik kijk met zo'n goed gevoel terug op onze bijzondere mooie dag, ik zou het zo nog een keer willen doen!

In november mogen we beide weer in trouwkostuum, waarvoor hou ik nog maar even voor me maar kom ik hier tzt echt wel even melden :wink:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3474 Gepost op: 6 juli 2012, 17:23:22 »
Jurk is binnen! Volgende week passen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards