collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 952349 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3650 Gepost op: 15 augustus 2012, 22:42:41 »
Hoi allemaal,

Volgend jaar op 7 juni 2013 ga ik trouwen. Nu ben ik veel te vinden in het -trouwen in 2013- topic. Ik kwam hier een kijkje nemen om ideeën op te doen voor kapsels, bedankjes, kaarten enz. Want ik dacht, in het 2012 topic zijn ze daar natuurlijk al veel verder mee. Maar nu zag ik ergens staan dat jullie deze in een speciale gmail hebben staan?

Misschien een rare vraag; maar zou ik ook bij die gmail mogen, zodat ik deze foto's/afbeeldingen kan zien?
Ik heb er begrip voor wanneer jullie dit niet willen hoor! :)

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3651 Gepost op: 15 augustus 2012, 23:37:21 »
@Lies en we hadden gelijk :wink: Het is goed dat ik nog niets had gekocht. Vandaag mijn jurk aangehad en nu ze de juiste lengte heeft valt ze een stuk mooier en ik kan nu goed stappen zonder dat ik mijn jurk moet optillen. De meisjes hebben ook geen hoepel maar die hebben ook een heel ander model jurk alleen de stof is dezelfde.

 Mijn nichtje heeft mij de gegvens van een goede nagelstyliste gegeven en die heb ik al gemaild. Ik ga er verschillende dingen laten doen. Het haar onder mijn oksels en mijn kin verwijderen gelaatsverzorging nog een ontspannende massage en natuurlijk mijn nagels.

 Ik denk er over om degenen die veel voor ons gedaan hebben en of gaan doen een cadeaubon geven om volgend jaar bij ons te komen BBQ'en als we een jaar getrouwd zijn. Dan hoeven we er nu nog geen kosten voor te mOsaken en dan kan ik ze allemaal nog een mooi albumpje geven en een lekker etentje.

 Hopelijk zijn je schoenen onderweg naar jou. Succes met inlopen. Ik ben mijn schoenen vergeten bij Moeke.

 De schrik om dingen te vergeten heb ik ook en ook de schrik van dat ik iets niet op tijd regel dat er iets komt van je bent zo lang bezig de trouw te regelen en dan vergeet je nog op tijd iets te regelen. Pfff het zal erbij horen. Ikheb ook heel veel lijstjes in de pc, agenda, afgedrukt en in mijn hoofd.

 @OsCarel Fijn dat hij terug kan naar zijn oude werkgever. Wat fijn dat het Peregezellig was. Klinkt reuzegezellig wat jullie hebben gedaan. De kindjes hebben kleding gekregen met groene peertjes en daar zijn ze echt heel blij mee :wink: Ik had er met Tom over afgelopen maandag en hij denkt ook dat we geen vrijgezellenfeest gaan krijgen. Dus het is afwachten. Succes morgen met passen.

 @Marianne Wij gaan niet op vakantie. Ik kijk uit naar volgend jaar dan gaan we weer naar Italië. We zijn wel afgelopen zaterdag naar De Efteling geweest.

 @Blondbruidje Bedankt voor je link. Ik had ze bijna gekocht. Maar dacht eerst toch even de jurk passen en dat was een goede zet van mij. De jurk zit heerlijk en hoeft niets onder. Ik was een beetje onzeker en kon niet inschatten hoe ze zou vallen als op de goede lengte zou zijn. Morgen zal ik foto's plaatsen in g-mail. Ik ben zo blij met mij jurk en die van de meisjes ook. Het probleem dat de jurk te kort was die van Amber is heel goed opgelost door mijn schoonzus. En ook Jonas heeft zijn kostuum aangehad. Mijn schoonouders hebben alles gezien en vonden het heel erg mooi. De kleding hangt daar nu dus ze mochten het wel zien van mij. Ze vinden dat het een heel mooi plaatje gaat worden alles bij een. Perongeluk de das van Tom gezien en ze is dus echt roze echt een bijzondere kleur. Ik heb er stiekem een foto van gemaakt voor de bloemen te kunnen kiezen.

 Wij zijn maandag ook bij de pastoor geweest. En die was onder de indruk van mijn misboekje zeker omdat ik het nooit had gemaakt. Hij heeft wel wat wijzigingen door gegeven maar het was over het algemeen heel goed. Ik heb hem het gewijzigde bestand door gegeven en hij ging nog wat wijzigen en toevoegen en dan kregen we de gewijzigde mail terug. Het was echt een pak van mijn hart misschien dat ik daarom nog geen afspraak had gemaakt. We hebben ook de nummers voor in de mis gekozen.

 Fijn dat jullie tekst is goed gekeurd. We hebben nu een trouwbelofte gekozen die ik had gekozen. We weten nog niet of we zelf trouwbeloften gaan kiezen. Tom zegt dat hij niet zo goed is in verwoorden als ik. Maar hij had toch mooi verwoord waarom hij twee dezelfde ringen wilde hebben. En het is toch wel speciaal om te horen waarom hij met mij wil trouwen.

 Succes de laatste dagen op het werk. Ik ben benieuwd naar je tasje van je moeder. Ik bedacht mij laatst dat Tom geen manchetknopen hoeft te kopen die van mijn vader liggen hier. Die waren naar ons opgestuurd geweest door mijn broertje en dat is een lang verhaal. Nu kan mijn vader er niet bij zijn en is hij er toch een beetje bij.

 @Sjaantje een aantal bruiden van 2012 zijn al getrouwd en hebben hun verslag al in het getrouwd topic gezet. Met foto's van hun mooie dag. De meeste foto's op gmail zijn toch foto's van onze jurken. De meeste tips over trouwzaken staan in de topics van 2012. Heel veel succes met de voorbereidingen. En gefeliciteerd met jullie trouwplannen. Met de zoekfunktie kom je ook heel ver. Er zijn verschillende topics waar je hele mooie kaarten kan vinden, trouw en save the date en ook trouwteksten en van alles. Succes ik heb al heel veel aan het forum gehad.

Ik ben zo blij nu is het definitief dat mijn broertje op de bruiloft gaat komen. Ik ben echt super blij. Mijn broertje, zijn vriendin en hun kinderen gaan logeren in een B&B in Eindhoven om te vieren dat ze zes jaren samen zijn. En kunnen zo op onze bruiloft dat geeft me toch een extra goed en blij gevoel bij de bruiloft.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2012, 17:31:41 door Veer »

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3652 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:16:35 »
@ Oscarel, wat goed dat je dat je vrijgezellenfeest zo gezellig was. En hoe was de pas van je jurk?

@ blondbruidje ben benieuwd naar je tasje. Oh en bijna vakantie heerlijk.

@ lies86, heb je je schoenen al binnen?

@ veer, wat fijn de complimenten  op je misboekje. Kleine aanpassingen en dan is die goed. Je jurk ziet er heel mooi uit nu die op goede lengte is. En wat heb je mooie kinders en helemaal in hun mooie jurkjes en pak  :)

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3653 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:48:05 »
@ veer, wat fijn de complimenten op je misboekje. Kleine aanpassingen en dan is die goed. Je jurk ziet er heel mooi uit nu die op goede lengte is. En wat heb je mooie kinders en helemaal in hun mooie jurkjes en pak :)

Het was een hele opluchting dat mijn misboekje akkoord was. Er zitten heel veel uurtjes werk om ze zo te maken. Ja ik ben trots op onze kinderen. Ik ben benieuwd hoe verloofde het op Pukkelpop heeft.
Bedankt de jurk zit heel goed en de voeringstof is heel erg zacht het zou zonde zijn om er onder een hoepel of iets anders van andere stof onder te doen.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2012, 19:49:45 door Veer »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3654 Gepost op: 16 augustus 2012, 20:13:08 »
Even tussendoor dames: Ik  heb Sjaantje een berciht gestuurd met daarin dat ik haar niet de gmail gegevens geef, omdat dit in mijn ogen een medium is met de dames met wie wij een band hebben in dit en de andere 2012 topics.
En dat de dames die in 2013 trouwen, met een beetje geduld, snel genoeg al onze jurken en kapsels in het getrouwd topic voorbij zien komen :wink:

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3655 Gepost op: 16 augustus 2012, 20:28:06 »
@JM helemaal mee eens! Ze kan natuurlijk altijd een eigen gmail maken met de dames van 2013.

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In 2012
« Reactie #3656 Gepost op: 16 augustus 2012, 21:33:20 »
Vanavond een afspraak gehad bij de feestlokatie met onze ceremoniemeester (en mijn moeder omdat ze zo nieuwschierig was :biggrin: ) erbij! Was zo leuk en zo gezellig, heb er alle vertrouwen in dat het daar perfect geregeld zal worden. Zus (ceremoniemeester) en moeder waren ook helemaal onder de indruk!!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3657 Gepost op: 16 augustus 2012, 22:36:22 »
Hoi dames,

Ik snap het helemaal hoor, ik zou het zelf waarschijnlijk ook niet doen :wink: Maar ik dacht: nee heb je, en ja kun je krijgen :biggrin:  
Bedankt in ieder geval voor je pb JM.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2012, 22:36:59 door Sjaantje »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3658 Gepost op: 17 augustus 2012, 09:23:22 »
Tof Esprit! Trouw je in een bijzondere locatie of was je moeder er ooki gewoon nog nooit geweest?

En Veer, begrijp ik dat je jurk helemaal af is? Tof!

Hier kan ik na een week bellen vandaag mijn schoenen halen! Jippie!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In 2012
« Reactie #3659 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:45:34 »
Geen bijzondere lokatie Lies, maar mijn moeder was er nog nooit binnen geweest!

Fijn dat je je schoenen eindelijk hebt! Kan je ze gaan inlopen, nu is wel de vraag in hoeverre je dat wilt gaan doen.

Het enige dat ik met mijn schoenen heb gedaan is 1,5km naar mijn ouders gelopen. En dat ging eigenlijk enorm goed zonder pijntjes. Maar moet ik ze nou nog verder gaan inlopen of zou
ik gewoon 'de gok' wagen dat het wel goed komt...

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3660 Gepost op: 17 augustus 2012, 17:14:33 »
Hoi! Ik schrijf in het oktober 2012 topic, waar bijvoorbeeld Veer ook in schrijft. Zou ik wel de Gmailgegevens mogen? Schrijf niet vaak in dit topic maar lees hier en in de andere nog lopende 2012-topics wel natuurlijk  :) Vind het alleen niet zo fijn steeds hetzelfde neer te pennen, ha ha.
Ben gewoon heel erg benieuwd naar sommige foto's die hier niet geplaatst (kunnen) worden!
En zo ja, hoe werkt het dan?

Zo, Anneli en Kwarkje hebben het vast wel erg warm, pfff, zit eindelijk even in de zon (eindelijk de uitnodigingen besteld vandaag!) maar is toch wel heet! Hoop dat ze een fijne dag hebben!

Doei! Ka

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3661 Gepost op: 17 augustus 2012, 17:48:29 »
Jurk was veel te groot. Moet een stuk ingenomen worden.
Daarna geshopt voor kleding voor mijn moeder.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3662 Gepost op: 18 augustus 2012, 21:05:52 »
@Sjaantje gelukkig dat je het begrijpt. Het is waar nee heb je, en ja kun je krijgen :wink:

 @Lies ja mijn jurk is helemaal af. Ik ben er super blij mee. Ik vond het heel spannend hoe de onderkant gemaakt zou zijn. Leek mij het moeilijkste van de jurk maar het is helemaal mooi geworden. Gelukkig heb je de schoenen.

 @Esprit ik heb geen idee wanneer schoenen zijn ingelopen.

 http://www.hoedoe.nl/mode-uiterlijk/schoenen/hoe-loop-ik-schoenen-in

 http://www.theperfectyou.nl/schoenen-inlopen-doe-je-zo/

 Wat ik lees op de laatse weblink lijkt me wel logisch: Totdat het moment daar is en je je schoenen de hele dag kunt dragen, is het belangrijk dat je je knellende pumps wel regelmatig aantrekt. Als je ze dagelijks even een uurtje draagt, zul je ze sneller voor langere tijd aankunnen, dan wanneer je ze een dag draagt en vervolgens de rest van de maand niet meer. Je schoen vormt zich namelijk naar je voet en als je hem niet vaak draagt, valt hij terug in zijn oude vorm. Op die manier blijf je pijnlijke voeten houden!

 @Kaatje het is heel erg warm. Ik hoop dat Anneli en Kwarkje gisteren een heerlijke dag hadden. Ik ben benieuwd naar hun verslag.

 Vanmorgen mijn vader aan de telefoon gehad. Het was opeens het juiste moment om het hem door de telefoon te vertellen.  En dus pas vandaag pas verteld dat wij gaan trouwen. Ik wilde het hem heel graag zelf persoonlijk vertellen. Maar aangezien hij bang is dat ons iets overkomt als we bij hem zijn vind ik het heel moeilijk  om op bezoek te gaan en ook om niet te gaan omdat je weet dat we niet het eeuwige leven hebben. En ik ook de kinderen hun opa wil laten ontmoeten. Ze praten nu alleen met hem door de telefoon maar dat is toch anders dan met de ouders die ze minstens een paar keer per week zien. Maar goed ik vertelde tegen mijn vader dat ik hem iets persoonlijk zou willen vertellen en toen antwoordde ben je opnieuw in verwachting. Hij is heel blij voor ons dat wij gaan trouwen. Hij vond het niet erg dat we zo lang samen hadden gewoond maar vond het ook fijn dat we gingen trouwen. Hij vond het heel positief dat we gaan trouwen. Hij heeft mijn verloofde niet zo vaak gezien maar hij is heel blij met zijn toekomstige schoonzoon. Hij vond het ook geen probleem dat we in de kerk gingen trouwen. Ik ben blij dat ik het hem heb verteld maar had het liever op een andere manier verteld. Verloofde was ook blij dat ik het verteld heb maar had dat niet tegen mij gezegd omdat hij mij niet onder druk wilde zeggen. Nu kan ik de uitnodiging en een kalender van dit jaar opsturen waarin vermeld staat dat we gaan trouwen op sturen.  Hopelijk komt het pakje aan. Dit weekend in orde maken en maandag versturen.


OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3663 Gepost op: 19 augustus 2012, 10:23:24 »
Fijn van je vader, Veer.

Wij hebben gereageerd op een ander huis, hele kleine kans. Maar ik vind het toch spannend.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3664 Gepost op: 19 augustus 2012, 10:25:26 »
@OsCarel bedankt! Ik ben blij dat ik het hem verteld heb.
Veel succes. Het is zomer misschien reageren er nu minder mensen.

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3665 Gepost op: 19 augustus 2012, 21:55:00 »
Ik hoop 't.
Ik wil het zó graag.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3666 Gepost op: 20 augustus 2012, 08:44:13 »
hallo allemaal....

ivm de vakanties ed. weinig op forum geweest.
ook had ik eigenlijk ook niet zo heel veel te melden omdat alles bijna al klaar is of geregeld.
as zaterdag hebben we onze laatste afspraak bij de fotograaf en die week erop op de trouwlocatie.

afgelopen weekend ben ik bij mijn beste vriendin geweest, even samen een paar dagen lekker meiden dingen doen.
ondanks het warme weer toch gaan winkelen in breda. ik had al voorspelt dat het een strijd zou worden winkels VS terras.
uiteindelijk heeft het terras toch gewonnen.
heerlijk bijgekletst betreft bruiloft enz... toen ik een gevoel kreeg dat ze met een plannetje gezig was.

en ja hoor... 8 sept hebben john en ik samen onze vrijgezellenfeest.
we hebben aangegeven dat we het samen wilde vieren, omdat we dat leuker vinden.
ben benieuwd wat ze in petto hebben ???

maar goed nu komt het allerleukste !!!
ik kom gisteren thuis, mocht niet naar boven en eerst even zitten met een kop thee.
niets vermoedend verteld over het weekend dat het zo gezellig was geweest bla bla bla.
zegt john ineens kom eens mee naar boven.....?????

heeft die met rozenblaadjes "geschreven"wil je met mij trouwen x
vond het zo lief !!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2012, 08:46:39 door clau-john »

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3667 Gepost op: 20 augustus 2012, 09:32:53 »
@clau john: leuk weer wat van je te lezen en wat lief van je partner!

Het tasje is supermooi geworden, erg simpel maar daardoor prachtig. Helaas geeft het zilver heel erg af, dus ik moet er echt op letten dat er geen donkere vlekken op de stof komen. Hadden we dat ding nu van te voren toch maar proffessioneel laten poetsen..

Verder veeel te weinig trouwdingen gedaan dit weekend! Haha, veel te mooi weer.. :) Na dinsdag gaan we echt los met de laatste dingen, zin in!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3668 Gepost op: 20 augustus 2012, 09:48:33 »
@clau john: leuk weer wat van je te lezen en wat lief van je partner!

Het tasje is supermooi geworden, erg simpel maar daardoor prachtig. Helaas geeft het zilver heel erg af, dus ik moet er echt op letten dat er geen donkere vlekken op de stof komen. Hadden we dat ding nu van te voren toch maar proffessioneel laten poetsen..

Verder veeel te weinig trouwdingen gedaan dit weekend! Haha, veel te mooi weer.. Na dinsdag gaan we echt los met de laatste dingen, zin in!


ja voor jullie is het bijna zo ver !!!!!
spannend hoor .
wat moeten jullie nog aan laatste dingen doen?

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3669 Gepost op: 22 augustus 2012, 13:44:40 »
Tjonge. Hier kreeg ik een mailtje van een oom en tante (broer van vader getrouwd met zus van moeder), dubbel familie dus.
Die konden niet komen.

Uiteindelijk bleek dat hij geen zin had om een vrije dag te nemen voor mij en ze vonden het te ver rijden. Een uurtje ongeveer.
Een andere tante had met hun mee willen rijden (zelf geen rijbewijs) dus die belde gisteren dat ze niet kon komen want geen vervoer.

Ik weet niet wat er daarna precies is gebeurd in de familie maar net belde die tante dat ze tóch kwam want die andere oom en tante kwamen toch. Hmm..

En zo leuk, mensen die wij tig jaar geleden op vakantie eens hebben ontmoet en waar mijn ouders nog regelmatig contact mee hebben via telefoon en kaarten (ik krijg ook altijd een kaartje), die komen ook. Ze wonen in Noord-Groningen en moeten 2.5 uur rijden! Zo bijzonder.

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3670 Gepost op: 22 augustus 2012, 18:06:26 »
@OsCarel Ik hoop het voor jullie wanneer krijgen jullie bericht? Reageren jullie vaak op huizen? Het is niet gemakkelijk een goede woning te vinden. Er is dus druk gebeld geweest in de familie. Het is wel jammer dat ze eerste zeggen dat ze niet gaan komen. Leuk dat sommige mensen echt de moeite willen doen bij jullie grote dag aanwezig te zijn. Super is dat!

 Ik ben zo blij dat mijn broertje helemaal van Terschelling gaat komen met zijn gezin.

 @Clau-John Fijne vakantie gehad? Denk dat ik na de vakantie van de kindern minder op het forum gaan zijn. Hopelijk lukt het me dan ’s avonds op het forum te zijn. Fijn dat er zoveel geregeld is voor de trouw daar ben ik heel blij om voor jou. Succes met de afspraken die jullie nog hebben de puntjes op de i. Klinkt als een heerlijk dagje uit met je vriendin. Ik ben benieuwd wat ze aan het regelen is voor jullie. Leuk dat jullie samen een vrijgezellenfeest hebben. Alvast heel veel plezier! Wat romantisch van je verloofde echt heel erg lief! Dat zijn de kersen op de taart zulke verrassingen.

 @Blondbruidje jammer dat het zilver afgeeft is daar niet iets aan te doen? Af en toe even de trouw loslaten dan kun je er met nieuwe energie weer in vliegen dat heb ik ook.


Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3671 Gepost op: 22 augustus 2012, 19:30:02 »
@blondbruidje, misschien het zilver nog even goed na poetsen? Zodat het niet meer afgeeft?

@oscarel, spannend joh je huis! ?Hou ons op de hoogte hoor! Fijn dat de familie toch komt! Niet overna denken verder :wink:

@veer, rustig aan, we weten dat je aan ons denkt, wat niet gaat gaat niet!

Hier is vandaag de tentenman bij mijn ouders geweest, en alles opgemeten om de tenten te kunne plaatsen straks.
Verder weinig nieuws!

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3672 Gepost op: 22 augustus 2012, 19:37:12 »
Veer, we reageren eigenlijk nooit op huizen, er staat niet vaak wat leuks tussen en we hebben niet zoveel inschrijftijd nog.
Volgende week woensdag weten we meer, maar kleine kans hoor.

We zitten hier in principe maar een tuintje is wel fijn. We hebben nu een woonkamer van 28 vierkante meter en ik wil niet kleiner dan dit. We zien 't wel.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3673 Gepost op: 25 augustus 2012, 09:38:32 »
Lekker druk hier met de laatste voorbereidingen, leukleuk! Helemaal nu ik vakantie heb!

Vanochtend om 7 uur (!!!!) stonden de mannen en een paar dames hier voor de deur met een ontbijtje. Lief is al weg en ik heb een mooi apenpakkie aan (shirt met foute tekst, superkort broekje en legging in de kleuren rose en paars...) en nu mag ik wachen tot ik definitief opgehaald wordt. Ze zijn me nu aan het smsen om te informeren of ik al klaar ben, dus ik gok dat ze me nog ff laten zweten.. :wink:

Jullie horen de verhalen morgen (na de kater) wel eens.. :wink:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3674 Gepost op: 25 augustus 2012, 17:58:48 »
Leuk Blondbruidje: Hopelijk heb je een fantastische dag die nog tot in de vroege uurtjes door mag gaan! :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards