collapse

Auteur Topic: Betaalbare Jurk Zuid-holland  (gelezen 7433 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kikki79

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Gepost op: 11 november 2009, 13:12:51 »
Hallo allemaal,

Ik ben Kikki en heb mij ook gezellig aangemeld bij het trouwforum. Ik ben hard op zoek naar een betaalbare trouwjurk liefst omgeving zuid-holland iemand tips? Ik hoorde goede verhalen over La Nova, maar een vriendin van mij vertelde dat deze mevrouw met zwangerschapsverlof gaat, balen dus zeker omdat ik weg ben van de jurk Ava. M'n vriendin die ook gaat trouwen vertelde dat je wel een jurk kon bestellen maar dan moest je naar de coupeusse gaan??? Ik snap het niet helemaal meet deze mevrouw nou op of je jurk goed is bij het ophalen of de coupeusse?

Iemand tips?

Kikki

Trouwring

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2009, 14:28:09 »
Je kunt bellen naar La Nova, dan heb je in ieder geval duidelijkheid :) Een coupeuse past je jurk aan als dat nodig is. Je kunt eventueel ook naar Anastasia in Nieuwegein gaan (www.anastasi.nl ) en er zijn ook goeie verhalen over By Boes in Giethoorn (is voor jou iets verder weg).

Ik woon ook in ZH, misschien wil je mijn jurk wel overnemen ( http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=13998 ) :tongue:

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2009, 15:20:15 »
Hoihoi,

Ik kom zelf ook uit Zuid Holland en wil ook geen hele dure jurk. Ik heb al een aantal sites gevonden met goedkopere jurken. Onder andere La nova, maar Ti Amo in Schiedam is ook erg goedkoop. Daar wil ik zelf ook gaan passen.
Waar in Zuid Holland woon je?

Groetjes Marijke.

Kikki79

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2009, 16:59:19 »
[quote name=\'Marijkje\' post=\'282393\' date=\'11 November 2009, 15:20\']Hoihoi,

Ik kom zelf ook uit Zuid Holland en wil ook geen hele dure jurk. Ik heb al een aantal sites gevonden met goedkopere jurken. Onder andere La nova, maar Ti Amo in Schiedam is ook erg goedkoop. Daar wil ik zelf ook gaan passen.
Waar in Zuid Holland woon je?

Groetjes Marijke.[/quote]

Hi,

Ik kom uit den haag en ben deze site tegengekomen

www.dahliabruidsmode.nl

iemand ervaring, ze hebben volgens mij dezelfde leverancier als La Nova dus zou echt helemaal super zijn!

Bye bye,
Kikki

[quote name=\'Trouwring\' post=\'282351\' date=\'11 November 2009, 14:28\']Je kunt bellen naar La Nova, dan heb je in ieder geval duidelijkheid :) Een coupeuse past je jurk aan als dat nodig is. Je kunt eventueel ook naar Anastasia in Nieuwegein gaan (www.anastasi.nl ) en er zijn ook goeie verhalen over By Boes in Giethoorn (is voor jou iets verder weg).

Ik woon ook in ZH, misschien wil je mijn jurk wel overnemen ( http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=13998 ) :tongue:[/quote]

Hi meis,

Hihi dank je voor de tip, lief dat je me ermee wilt helpen :biggrin:  Ja ik zag net op de site van La Nova staan dat ze van februari tot juni met zwangerschapsverlof gaat, ik wil in januari/februari gaan kijken voor m'n jurk.

Tooske m'n vriendin gaf me de tip over een zaakje die dezelfde leverancier heeft als La Nova, dus hopelijk kan ik dan toch die ene jurk bestellen of een andere want ze hebben hele mooie jurken die La Nova niet heeft staan.


Bye Bye,
Kikki

~M*M~

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #4 Gepost op: 11 november 2009, 17:09:59 »
heb je misschien de zoekfunctie van dit forum al gevonden?
er is een heel topic over betaalbare bruidsmode en daar kan je ook zaken vinden die jij net hebt genoemd.

daarnaast is er een topic waar iedereen zijn ervaringen beschrijft van bruidsmodezaken waar ze geweest zijn.

Kikki79

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #5 Gepost op: 12 november 2009, 13:30:55 »
Smart ben ik weer :wub:

marieke2010

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #6 Gepost op: 17 november 2009, 09:46:22 »
Hi,

Dahlia Bruidsmode werkt inderdaad samen met dezelfde fabrikant als La Nova.

Succes!

Liefs,
Marieke

mesa

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #7 Gepost op: 17 november 2009, 12:15:44 »
[quote name=\'Kikki79\' post=\'282336\' date=\'11 November 2009, 13:12\']Hallo allemaal,

Ik ben Kikki en heb mij ook gezellig aangemeld bij het trouwforum. Ik ben hard op zoek naar een betaalbare trouwjurk liefst omgeving zuid-holland iemand tips? Ik hoorde goede verhalen over La Nova, maar een vriendin van mij vertelde dat deze mevrouw met zwangerschapsverlof gaat, balen dus zeker omdat ik weg ben van de jurk Ava. M'n vriendin die ook gaat trouwen vertelde dat je wel een jurk kon bestellen maar dan moest je naar de coupeusse gaan??? Ik snap het niet helemaal meet deze mevrouw nou op of je jurk goed is bij het ophalen of de coupeusse?

Iemand tips?

Kikki[/quote]
of de mijne haha is in waddinxveen te bewonderen

Kikki79

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #8 Gepost op: 17 november 2009, 15:42:49 »
[quote name=\'mesa\' post=\'283828\' date=\'17 November 2009, 12:15\'][quote name=\'Kikki79\' post=\'282336\' date=\'11 November 2009, 13:12\']Hallo allemaal,

Ik ben Kikki en heb mij ook gezellig aangemeld bij het trouwforum. Ik ben hard op zoek naar een betaalbare trouwjurk liefst omgeving zuid-holland iemand tips? Ik hoorde goede verhalen over La Nova, maar een vriendin van mij vertelde dat deze mevrouw met zwangerschapsverlof gaat, balen dus zeker omdat ik weg ben van de jurk Ava. M'n vriendin die ook gaat trouwen vertelde dat je wel een jurk kon bestellen maar dan moest je naar de coupeusse gaan??? Ik snap het niet helemaal meet deze mevrouw nou op of je jurk goed is bij het ophalen of de coupeusse?

Iemand tips?

Kikki[/quote]
of de mijne haha is in waddinxveen te bewonderen
[/quote]
Hi,

Nou ik wil eerlijk gezegd geen gedragen jurk,ben beetje bijgelovig haha! Maar anyway bedankt

Groetjes,
Kikki

Brechtje

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #9 Gepost op: 18 november 2009, 16:39:42 »
Hoi Kikki,

Ik heb mijn jurk net bij Ti Amo in Schiedam gekocht. Ik ben ontzettend tevreden over de winkel; ik ben erg prettig geholpen en heb een superjurk gevonden! Alle jurken zijn €550 als ze hem op voorraad hebben, dan komt er €50 bij voor het vermaken van het lijfje en €75 voor het innemen van de rok. Mijn jurk was net verkocht toen ik besloten had dat ik hem wilde hebben, dus toen moesten ze hem bestellen, dan komt er €150 bij. Hoepel, lingerie en schoenen e.d. zit er natuurlijk nog niet bji, maar ik krijg er echt een supermooie jurk voor! Helemaal geen budget-jurk.

Kortom; ik vind Ti Amo echt een aanrader!

Groetjes (en succes!),

Brechtje

timkim81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2543
  • Geslacht: Vrouw
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #10 Gepost op: 18 november 2009, 16:47:44 »
[quote name=\'Brechtje\' post=\'284193\' date=\'18 November 2009, 16:39\']Hoi Kikki,

Ik heb mijn jurk net bij Ti Amo in Schiedam gekocht. Ik ben ontzettend tevreden over de winkel; ik ben erg prettig geholpen en heb een superjurk gevonden! Alle jurken zijn €550 als ze hem op voorraad hebben, dan komt er €50 bij voor het vermaken van het lijfje en €75 voor het innemen van de rok. Mijn jurk was net verkocht toen ik besloten had dat ik hem wilde hebben, dus toen moesten ze hem bestellen, dan komt er €150 bij. Hoepel, lingerie en schoenen e.d. zit er natuurlijk nog niet bji, maar ik krijg er echt een supermooie jurk voor! Helemaal geen budget-jurk.

Kortom; ik vind Ti Amo echt een aanrader!

Groetjes (en succes!),

Brechtje[/quote]

Ik sluit me volledig bij Brechtje aan! Ik heb mijn jurk ook daar vandaan en ik had een super mooie jurk!!! Alles was ook goed geregeld, voor een stuk minder geld dan bij de meeste bruidsmodezaken!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #11 Gepost op: 19 november 2009, 22:17:26 »
Hoihoi,

Ik kom zelf uit Sliedrecht en heb vandaag te horen gekregen dat er half december een nieuwe bruidsmode zaak komt in het centrum. De jurken zijn maximaal 599,- en ze gaan ook accesoires verkopen.
Ik ben echt mega benieuwd, ga er zelf ook zeker kijken zodra het open is.

Groetjes Marijke.

Wedding queen

  • Gast
Betaalbare Jurk Zuid-holland
« Reactie #12 Gepost op: 28 november 2009, 17:11:30 »
Ik heb mijn jurk bij parels en satijn in vlaardingen gekocht. Allemaal merk jurken tegen super prijzen. Het voordeel hier is dat de accesoires ook betaalbaar zijn en bij Ti amo(ben daar ook geweest) vragen ze echt de hoofdprijs zodat je in totaal toch nog best veel kwijt bent.
Succes met het vinden van je jurk!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards