collapse

Auteur Topic: Bemoeien Met Kleding Man?  (gelezen 9908 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

1Hanneke

  • Gast
Bemoeien Met Kleding Man?
« Reactie #25 Gepost op: 8 maart 2008, 20:43:31 »
[quote name=\'lune\' post=\'152911\' date=\'06 March 2008, 21:52\']Misschien vindt hij die stropdas-verrassing wel leuk juist?
En als hij het niet leuk vindt, gaat hij toch gewoon niet akkoord.

Mijn moeder moet met mn vriend mee, mn schoonmoeder dus echt niet. Ik weet van wie hij zn slechte kledingkeuze heeft zeg maar :wink:
Gelukkig is hij het er wel mee eens haha. Hij wil alleen geen stropdas (ook geen strikje hoor, gewoon alleen overhemd), en ik geloof dat ik dat een beetje jammer vind. Ik weet het nog niet.[/quote]

Ach je weet het nooit he :wink:
In zon winkel laten ze hem vast wel vanalles zien, er zijn volgens mij ook wel een boel varianten op een stropdas wat dan net weer anders is. Net als dat een boel vrouwen van tevoren roepen dat ze nooit een sluier willen en als ze hem op hebben helemaal omgaan, weet je nooit wat er bij je vriend met passen gebeurd  :rolleyes:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bemoeien Met Kleding Man?
« Reactie #26 Gepost op: 10 maart 2008, 10:38:12 »
Ik ben ook niet meegeweest.
Heb gewoon een foto van mij in m'n jurk en 2 stofstaaljes meegegeven in een gesloten envelop.
Zo kon de verkoopster op de kleur afgaan en op het model jurk.
Nou, en het pak wat er uit was gekomen :wub:

130608

  • Gast
Bemoeien Met Kleding Man?
« Reactie #27 Gepost op: 10 maart 2008, 10:54:12 »
Ik vind het heel moeilijk, haha, maar ik geef het toch uit handen, hij mag het echt zelf doen.
Hij heeft meestal dezelfde smaak als ik, maar ik stuur voor de zekerheid ook mijn moeder en beste vriendin mee. Mijn moeder heeft een "nette smaak", terwijl mijn vriendin juist een wat "extremere smaak" heeft. Dus samen moet er toch iets moois daar tussenin uitkomen, denk ik?! Hoop ik...

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
Bemoeien Met Kleding Man?
« Reactie #28 Gepost op: 2 juni 2008, 11:13:48 »
omdat ik bijna zeker wist dat mij as er in een combi uit zou komen waarvan ik zeker wist dat ik het niks zou gaan vinden. Heb ik iedereen er buiten gehouden.
We zijn samen gegaan voor zijn pak. Eerst is hij meegeweest voor mijn jurk (gezien de prijs wilde ik weten of hij het echt wel een mooie jurk voor mij vond). En daarna zijn we voor hem wezen shoppen. Moet zeggen als ik dat niet had gedaan dan was hij inclu zijn moeder gegaan voor drie delig met gillet (of hoe je dat ook schrijft) en als er iets is wat ik niet wilde was het driedelig. Wilde dat hij een licht pak zou dragen, het liefst linnen of gewoven katoen. En een pak wat anders is dan anders. Zijn moeder had het over blauw of bruin en dat het dik moest zijn....?Dat staat zou mooi bij hem... uhmm we hebben het gepast maar hij leek er net een garnaal door. Dus laat maar zitten zullen we maar zeggen. In elk geval hebben we nu een fantastisch pak en geen bruine schoenen, want daarvan zag vriendlief ook wel in, dat het niet echt mooi was bij zijn pak en nu heeft hij witte schoenen haha en die wilde hij eerst niet. Kortom goed geslaagd en volgende week afpassen!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Bemoeien Met Kleding Man?
« Reactie #29 Gepost op: 2 juni 2008, 11:55:10 »
Ik ben niet mee geweest, maar heb mijn moeder meegestuurd. Zij weet echt wel wat ik mooi vind, en had natuurlijk ook de jurk gezien. Daarnaast is het pak gekocht in de bruidswinkel waar ook mijn jurk is aangeschaft, dus er kon ter plekke gekeken worden of het bij elkaar stond.

In de aanloop naar het pak kopen toe gingen er steeds meer mensen mee. Zijn vader wilde graag mee om zelf een pak te kopen, dus ging mijn schoonmoeder ook mee. Mijn vader wilde toen ook wel graag mee. De CM besloot ook mee te gaan en de twee mannelijke getuigen wilden beiden een stropdas die paste bij mijn man z'n pak. Stonden ze daar met 8 man in die winkel! Lachen!!!

Uiteindelijk is het een schitterend pak geworden dat perfect bij mijn jurk paste. Oh wat was ie mooi :biggrin:

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Bemoeien Met Kleding Man?
« Reactie #30 Gepost op: 2 juni 2008, 13:07:27 »
[color=\"#6600CC\"]Mijn lieverd blijft steeds zeggen dat hij een lichtblauw glitterpak heeft, met bijpassende plastic elvis pruik :)
En daarna de opmerking: "Je moet me maar een beetje vertrouwen!" :tongue:

Hij is samen met zijn broers wezen kijken, en is uiteindelijk geslaagd bij Barsoi. Alleen (en dat is het enige wat ik jammer vind), hij heeft echt het duurste pak gekocht in de hele winkel :sad: terwijl we juist hadden gehoopt dat we op zijn pak beetje konden besparen (zodat we het gat konden dichten van de trouwringen)!

Hij gaf wel eerlijk toe dat hij een beetje "erin gelult" is, maar ook zei hij dat dit het aller aller allermooiste pak was wat hij ooit had aangehad!

Nou ja :wink: uiteindelijk denk ik nu, het is wel goed zo! Hij gaat er prachtig uitzien, en het is ook een pak wat hij hierna kan blijven gebruiken als we naar de opera toe gaan (en andere sjieke gelegenheden)!

Owjah, inmiddels weet ik dat de kleur donkergrijs is, en dat past prachtig bij hem!
Meer weet ik niet...... en zal ik er gewoon op vertrouwen  :laugh: [/color]
« Laatst bewerkt op: 2 juni 2008, 13:07:52 door iris&sander »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards