collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 681291 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1550 Gepost op: 11 maart 2014, 09:47:21 »
Een fotoplek voor als het regent hebben wij ook niet. Ik had het vorige week er met de fotograaf over en zij vertelde ons dat het niet persé nodig is. Het is altijd handig, maar het komt in mei niet vaak voor dat het echt heel hard regent. En in een beetje regen kon ze gewoon foto's maken en ze had ook een paraplu.
Nog maar even over nadenken dus. We hebben hier in de buurt niet echt iets moois helaas.

even reageren hoor,

vorig jaar mei heeft het best veel geregent. wij hadden het geluk dat het 's middags met foto's maken droog was, maar de rest van die week heeft het behoorlijk geregent. Ik zou zeker een reserve optie bedenken voor als het regent. Niet alleen omdat de fotograaf dan geen goede foto's kan maken, maar ook omdat je jurk dan erg nat/vies kan worden en bijv je kapsel lelijk wordt.... en als je dan de hele dag nog moet, is dat ook zonde!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1551 Gepost op: 11 maart 2014, 11:26:14 »
Ja lijkt mij ook Jorien!
Wij hebben 3 binnen locaties en 3 buitenlocaties.
de binnenlocaties zijn een schuur met riet, een binnentuin met een grote trap en palmbomen en het station.

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1552 Gepost op: 11 maart 2014, 12:12:57 »
Rosy ik zit in hetzelfde schuitje als jij.
Werd vanmorgen gebeld door de zaak waar ik mn jurk vandaan heb, ik was aan het sporten dus oproep gemist. Ging er al helemaal vanuit dat ie binnen zou zijn maar helaas  :blink: Het duurt nog 2 weken. Mijn jurk zou officieel 3e week van februari binnen komen maar nu wordt het dus de laatste week van maart. De vrouw verzekerde me dat er echt nog genoeg tijd is maar ik vind het toch jammer.

Gisteren hebben we de trouwkaart afgemaakt, deze week gaan we voor de proefdruk. Terwijl we ermee bezig waren om het definitief te maken hebben we nog heel wat kleine taalfoutjes en kromme zinnen uit de kaart gehaald. Maar als het goed is is ie nu helemaal goed  :biggrin:
Donderdag gaan we de trouwdienst door bespreken met de pastoor, kunnen we dat ook weer afstrepen  :biggrin:

Wij moeten binnenkort ook maar eens gaan kijken voor een binnenlocatie, wel lastig want zou zo niets weten.  :blink:

Gaaf van die foto's pk!
Wat weten jullie al veel van het vrijgezellenfeest, ik weet echt helemaal niets behalve dat ze wel iets gaan organiseren.
Weet ook niet of iedereen van mn lijstje mee gaat. En de datum is ook groot geheim.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1553 Gepost op: 11 maart 2014, 12:30:34 »
Pk, leuk dat je de foto's 'na wilt maken'. Wij weten nog niet precies waar we foto's gaan maken, we dachten aan de straten in Vreeland, een leuk dorpje. Daar staat ook de boerderij waar mijn opa en oma woonden. Daar hebben mijn ouders alle foto's gemaakt. Dat lijkt ons ook leuk, alleen wonen er nu andere mensen, nog maar even over nadenken.
Binnenlocatie weten wij ook nog niet goed.

Hopelijk zijn alle jurken op tijd binnen, ik had een sample jurk, dus deze is altijd al inde winkel geweest :)

Vrijgezellenfeest, ik weet dat er eentje komt. Ik heb ook een lijst met namen door mogen geven. Ik weet dat het niet 19 april wordt, dat organiseert een van mijn cm's al een ander vrijgezellenfeest. Weet dus ook helemaal niets :)


Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1554 Gepost op: 11 maart 2014, 12:59:32 »
Mars: dat klinken als geweldige binnenlocaties!!

Edithd: Wat vervelend! Kan me helemaal voorstellen wat je voelt ;)! Van welk merk heb je een jurk? Misschien komen ze uit dezelfde fabriek.

Daphne en PK: wat een leuk idee dat jullie de foto's gaan namaken! Super leuk idee!!

@Vrijgezellenfeest: ik heb geen idee of er überhaupt een wordt georganiseerd... Heb sowieso zo'n klein clubje vriendinnen wat op de bruiloft komt en hoor er verder niks over...

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1555 Gepost op: 11 maart 2014, 13:57:39 »
Breekt in:
@rosy: is de hortus in haren niet leuk? Hebben ze zowel binnen als buiten locaties en als je het hebt overs tation groningen als optie moet de hortus ook wele nigzins in de buurt zijn??

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1556 Gepost op: 11 maart 2014, 17:36:42 »
Ik heb een jurk van mori lee. Op de mail staat er een foto van ( al een heel tijd terug geplaatst). De jurk moet uit China komen en is over 2 weken in Nederland via een tussenpersoon/bedrijf komt ie dan naar de bruidszaak waar ik hem heb gekocht.

Ik had in onze bruiloftapp (waar mijn zussen en vriend in zitten) gestuurd dat de jurk pas over 2 weken komt. Reageert mn zus met goh waren ze een paar steentjes kwijt? Ze was vergeten dat as dit ook kan lezen. Baal er wel een beetje van.. weet as nu al teveel denken jullie?

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1557 Gepost op: 11 maart 2014, 17:37:57 »
Zegt niks over je jurk hoor. Waar ze zitten, hoeveel je er hebt etc. En dan zal zijn verbeelding toch anders zijn als de jurk eruit ziet..

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1558 Gepost op: 11 maart 2014, 19:18:13 »
Breekt in:
@rosy: is de hortus in haren niet leuk? Hebben ze zowel binnen als buiten locaties en als je het hebt overs tation groningen als optie moet de hortus ook wele nigzins in de buurt zijn??

@Geduldig bruidje: Hortus is inderdaad nog een plek waar we willen kijken! Is het een beetje mooi en gevarieerd opgezet? Is er ook een wat wilder aangelegd stuk, bijvoorbeeld een kruidentuin?
Mocht je nog meer tips hebben omgeving Groningen en Noord-Drenthe dan hou ik me aanbevolen!

@Edithd: nee joh! Kunnen 3 steentjes zijn, kunnen er 1000 zijn. Is maar een heel klein tipje van de sluier denk ik.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1559 Gepost op: 11 maart 2014, 20:39:15 »
@rosy: wij vinden het altijd heel mooi, weet niet echt of ze een wilder stuk hebben, er is wel een soort doolhof waar je vast hele mooie plaatjes kunt schieten en de kassen zijn ook heel gaaf... (Als je echt verliefd word op de locatie zou je er zelfs officieel kunnen trouwen, maar ik neem aan dat jullie al een locatie hebben daarvoor, heb niet het heel topic gelezen), we zijn laatst ook wezen wandelen bij norg in de buurt dat was ook gaaf..
Ik weet verder niet wat jullie smaak is, maar kwa binnenlocatie zou je ook kunnen nadenken over een van de musea, zoals het scheepvaartsmuseum of het groninger museum, misschien zelfs het stripmuseum als dat bij jullie past, ik ken jullie verder niet dus ik weet niet zo goed wat bij jullie past...

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1560 Gepost op: 11 maart 2014, 21:20:33 »
Edith, ik ken je jurk niet en nu nog steeds niet. Ik heb geen idee wat voor model het is, geen idee waar je steentjes heb zitten en hoeveel. Ik zou me er dus helemaal niet druk om maken! Maar ik snap wel dat je er eventjes van baalt!

Esmee86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1561 Gepost op: 11 maart 2014, 21:39:08 »
Haha oké gelukkig  :blush:
Mocht je hem toch willen zien, hij staat op de mail ;-) eerste pagina ergens

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1562 Gepost op: 11 maart 2014, 21:49:25 »
En Edith misschien zijn er wel helemaal geen steentjes. Wij maken er ook wel eens grapjes over. Ik denk dat hij er helemaal niks uit op kan maken!

Vandaag stuurde een vriendin een berichtje omdat ik morgen mijn jurk ga passen. Ze denkt dat ie roomwit is, een halter en uitloopt vanaf de taille. Heel grappig is dat ik bij haar riep dat ze een halter had en dat werd strapless.. En nu is het precies hetzelfde.

Mijn schoonmoeder begint steeds over mijn vgf maar mijn moeder zei
Laatst dat ze al leuke ideeen had... Oeps als dat maar geen problemen op gaat leveren haha.

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1563 Gepost op: 11 maart 2014, 22:16:08 »
Oh jee, bij 2 mensen komt de jurk later. Wat balen! Gelukkig is er nog voldoende tijd.
Laatst hoorde ik van een fotograaf dat je ook bij een tuincentrum binnen mooie foto's kunt maken.

Ik heb vandaag mijn proefkapsel en make-up gehad. Ik ben er echt heel erg blij mee. Ik draag nooit make-up dus ik vond mezelf nu net zo'n fotomodel. Ook heb ik mijn jurk laten afspelden, dus heb ik het totaalplaatje kunnen zien. Ik heb nog een paar sluiers gepast en nu zit ik dus in dubio wat ik ga doen. Aan de ene kant wil ik graag een sluier, maar toch houdt iets mij tegen... Ik zal morgen nog wat foto's naar de mail sturen.

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1564 Gepost op: 11 maart 2014, 22:29:53 »
Fvt gaaf!ik ben benieuwd!

Edith niet te druk over maken. Komt vanzelf goed:) mannen denken niet zo veel als wij vrouwen...

Rosy jammer dat de jurk zo laat komt!

wij gaan morgen onze trouwringen ophalen....ik ben zo benieuwd.
ook heb ik met mijn vriendin afgesproken om 8 april dagje en nachtje weg naar Maastricht te boeken en dan gaan we gelijk mijn trouwjurk ophalen. 11 april namelijk fotoshoot en makeup en proefkapsel :applaus:

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1565 Gepost op: 12 maart 2014, 08:26:22 »
Allemaal leuke dingen komen er nu in het zicht! :D

FvT, ik ben erg benieuwd! Leuk dat je kapsel en make-up je zo goed bevielen! *Eventjes voor ik op verzenden drukte in de mail gekeken*. Wow!! Dat kapsel, je make-up, je jurk... Je voelt je niet alleen als een fotomodel, maar zo zie je er ook absoluut uit! Wat ben jij een mooie bruid zeg! Met of zonder sluier vind ik lastig. Ik vind de sluier wel heel mooi en hij staat ook mooi bij je jurk. Stiekem vind ik een sluier er wel bij horen, maar sinds mijn kapper zei 'Dan hebben bruiden hun haar zo mooi gedaan en dan doen ze er een kleed overheen!', twijfel ik ook zo, haha.

Balen dat bij sommige mensen de jurk wat later komt. Gelukkig hebben jullie nog alle tijd.

Foto's namaken.. Mijn oma (die inmiddels overleden is) en mijn moeder hebben dezelfde foto. Mijn moeder wilt graag dat ik ook zo'n soort foto laat maken van mezelf zodat ze die 3 foto's naast elkaar kan ophangen. Erg leuk!

Borrelnootje, lekker nog eventjes een nachtje weg voor de bruiloft! Ook een beetje ontstressen op deze manier.

Mardai, leuk he, al die mensen die nu naar je jurk gaan raden! :) Regelt jouw moeder je vgf?

Edith, ik heb gelijk eventjes je jurk bekeken. Stiekem dacht ik dat je een top had die helemaal bezaaid was met steentjes. Maar wow, wat is die jurk ook mooi zeg! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, hihi. Je straalt er ook al zo mooi in!


Gisteren ben ik naar de bruidswinkel geweest voor een torselet en schoenen. Voor het eerste ben ik wel geslaagd. Maar omdat ik twijfelde of ie wel mooi zat onder m'n jurk heb ik hem gereserveerd zodat ik hem kan passen onder m'n jurk. De verkoopster wist zeker dat het goed zat, maar omdat ik zo twijfelde wilde ze me tegemoet komen. Erg lief! Schoenen ben ik nog niet voor geslaagd. Vind dat zo moeilijk! Vind schoenen best duur (zelf koop ik altijd goedkope schoenen), maar ze moeten natuurlijk wel lekker zitten voor de hele dag. Misschien binnenkort maar eens naar Rotterdam, daar zit een grote winkel met alleen maar bruidsschoenen.

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1566 Gepost op: 12 maart 2014, 08:30:53 »
@ Geduldig bruidje: dan moeten we binnenkort maar eens even heen. We zoeken landelijke omgeving, mooie vervallen gebouwtjes (zoals schuren e.d.) vinden we ook erg leuk. Groninger Museum mag je geen foto's maken volgens mij alleen als je er trouwt. Maar de musea spreken ons niet zo aan.. Moeten nog goed op zoek gaan naar iets leuks! Bedankt voor de tips!

@FvT: Wat fijn dat je zo tevreden bent! Ben heel benieuwd naar de foto's. En sluier tijdens bepaalde momenten om en later af, is dat een idee? Zo ga ik hem dragen (t/m ceremonie om, daarna af en tijdens foto's maken ook af en toe af).

@Borrelnootje: Veel plezier met de trouwringen ophalen! Ga je een fotoshoot met je AS doen? Klinkt allemaal erg leuk!

@Pooh: ik heb mijn schoenen online besteld, met verzendkosten was ik nog geen €50 kwijt! Ik heb maat 34 dus voor mij is het erg lastig en zijn reguliere zaken niet te doen... Dit was voor mij dus noodzaak, maar het heeft goed uitgepakt! Goedkoop én leuk :)!

Ik word vandaag ook gebeld over de ringen, gaat allemaal heel vaag. We hebben ze meteen besteld, maar nu hoor ik (kon haar niet goed verstaan) dat ze in ander filiaal zeiden dat ze de ringen alleen leveren vlak voor de bruiloft... Wordt er vandaag waarschijnlijk over gebeld... Ben benieuwd!


mroz

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1567 Gepost op: 12 maart 2014, 09:52:30 »
@FvT Als je zo twijfelt over de sluier dan zou ik inderdaad met de ceremonie op en met het feest af, en tijdens de foto's een aantal met sluier en een aantal zonder doen.

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1568 Gepost op: 12 maart 2014, 09:55:11 »
@pooh: als je naar dezelfde bruidsschoenen winkel gaat als ik in Rotterdam (stylez), hou er dan rekening mee dat zij op afspraak werken, check hun site.
en een vriendin had haar schoenen ook online besteld bij zalando, misschien ook een tip? Al had zij geen witte schoenen.  En tenslotte: het wordt lente, misschien hebben andere reguliere schoenen winkels ook witte schoenen?

Nita

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1569 Gepost op: 12 maart 2014, 10:37:04 »
Ik heb mijn trouwschoenen ook bij zalando besteld. Witte pumps van gabor, zitten heerlijk! Kosten 59,95, vond ik een mooi prijsje.

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1570 Gepost op: 12 maart 2014, 11:10:40 »
Hier ook Zalanda, roze pups van Tamaris. In de uitverkoop maar 25 euro !
Inlopen is wel ellende, maar dat heb ik eigenlijk met alle schoenen...



Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1571 Gepost op: 12 maart 2014, 14:57:42 »
Dank jullie voor de tips! Enige nadeel is dat mijn jurk ivoor is, dus ik geen witte schoenen aan kan. Anders was de keuze veel groter geweest.

Vandaag met mijn broertje op pad geweest voor zijn kleding. Hij wilde absoluut geen pak, maar heeft uiteindelijk toch een pak gekocht :D

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1572 Gepost op: 12 maart 2014, 15:29:11 »
Ik heb de schoenen gekocht bij de bruidszaak. Erg duur, maar exact de kleur van mijn jurk. Heb het al eens eerder verteld, maar na de bruiloft kan ik de schoenen in elke gewenste kleur laten verven zodat ik ze daarna nog aan kan.

Wij hebben bewust een plan B voor als het slecht weer is. Zowel voor de huwelijsvoltrekking als voor de foto's. Dat geeft rust! We hopen natuurlijk op mooi weer, maar als dat niet zo is, hebben we de boel ook geregeld.

Morgen gaan we taart proeven. Iemand van jullie dat al gedaan? Ze hebben zoveel keus; bokkenpootjes vulling, chocolat fudge, Dulce de leche, merengue... kan niet wachten!

AS heeft vrij genomen, we gaan eerst taart proeven en 's middags lekker rustig lunchen. heb er zo'n zin in. AS noemt me al bij mijn nieuwe achternaam hahahahaha.
Vrijdag ga ik voor mijn proef make-up. Ben heel benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik heb nogal vreemde verhoudingen in mijn gezicht (grote ogen) en een donkere huid. Heb er wel alle vertrouwen in, de dame in kwestie heeft me eerder opgemaakt. Maar ik moet toch altijd even wennen met zoveel make up op mijn gezicht.


borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1573 Gepost op: 12 maart 2014, 19:15:52 »
Jinny: slim dat jullie plan b hebben. Hebben wij gelukkig ook!

Leuk met je broertje samen op pad pooh.

Wij gingen vandaag de trouwringen halen. Mijne was perfect en die van as 8 maten te groot hihi. Ze gaan m nu kleiner maken en over een week weer ophalen. Ben benieuwd. Mijne is wel meegegaan naar huis. Zat mooi ingepakt in een soort roos en die had precies de kleur van mijn jurk. As zei gelijk he dat is jouw kleur van de jurk:)
Ik droom zo raar laatste week over bruiloft hihi.
Hebben nog meer dat?

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1574 Gepost op: 12 maart 2014, 21:01:09 »
Ja ik droomde vannacht dat as mijn om 11.30 uur op zou halen en ik pas om 13.30 mijn jurk aan kon trekken... Haha ik had vandaag om 13.30 een afspraak om mijn jurk te passen, dus in gedachte 2 data door elkaar gehaald denk ik.

Mijn kapsel, make-up en jurk gaven het perfecte plaatje. Waar ik eerst een sluier heel mooi vond twijfelde ik nu enorm. Denk dat ik het maar niet doe, maar twijfel nog wel.. Ik denk er nog over na haha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards