collapse

Auteur Topic: De Droom Is Voorbij  (gelezen 69272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Veer

  • Gast
De Droom Is Voorbij
« Reactie #225 Gepost op: 24 juni 2011, 10:30:30 »
Fijn dat je weer kunt genieten van het leven. Ik wou dat ik zo sterk was geweest na de relatie met mijn ex. We zijn daarna veel te lang in hetzelfde huis blijven wonen. Het lukte me toen niet een betaalbare woning voor mezelf te vinden. En toen ik die wel vond. Heeft het toch nog een tijd geduurd voordat ik over mijn ex heen was. Ik kon niet mijzelf zijn in de relatie was altijd op mijn tenen aan het lopen om ruzie te vermijden en wanneer we die hadden was het knallende. Ik probeerde ze te voorkomen omdat hij dan altijd over einde relatie sprak. We hadden ook na een jaar relatie mooie ringen. En ik wilde trouwen en dat deed hem denken dat hij beter kon krijgen toen ik over hem heen was vertelde hij dat ik niet zo verkeerd was geweest. Veel te laat dus. Ik raakte mijn werk ook kwijt en ben met een vriendin regelmatig naar België gegaan. Zij is een hele steun geweest in een moeilijke tijd. Ik ben met haar een huis gaan huren in Antwerpen. Ik zou er eerst een tijdje alleen wonen en daarna samen maar ze besloot in Friesland te blijven. Ik heb dankzij een vriendin die ik op het werk had leren kennen Tom leren kennen. En nu wonen we sinds de zomer van 2005 samen en kregen we drie kindjes samen en gaan we op 22/09/12 trouwen. Mijn ex wilde geen kinderen en voor hem had ik ze dan niet gekregen of misschien hoopte ik dat hij nog van mening ging veranderen. Nu ben ik heel blij dat ik niet met hem ben getrouwd en dat ik die ene keer loos alarm was en niet zwanger.
Het gedicht wat je schreef is heel herkenbaar. Ik was mezelf ook kwijt geraakt. Ik kan nu echt mijzelf. Met mijn goede en minder goede kanten. We hebben wel eens woorden maar nooit lang.

Geniet van je juli vakantie. Je kan nu helemaal een nieuwe start maken. Inderdaad een relatie waar je op je tenen loopt is echt niet goed. Nu sta ik er wel eens bij stil en wanneer er iets is waardoor ik mijzelf niet meer kan zijn dan praat ik er met mijn As over.

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #226 Gepost op: 5 augustus 2011, 14:53:59 »
hoi veroo.

heb je een leuke vakantie gehad??
hoe gaat het verder met je??

groetjes paula

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #227 Gepost op: 20 september 2011, 13:35:35 »
Mijn vakantie was wel oké.. Weinig zon en veel geregel...
Zoals het er nu uitziet ben ik eindelijk klaar met mijn ex! Vorige week de laatste dingen geregeld en ik hoop dat het nu echt klaar is..
Beslissen dat je uit elkaar gaat is 1 maar alles regelen is een heel ander verhaal.
Wel heel vreemd om iemand die 9 jr in je leven is geweest nou gewoon helemaal niet meer te zien.. Maar ja, zo is het wel. Er is zoveel gedoe en ruzie geweest dat het gewoon helemaal kapot is.
In eerste instantie dacht ik nog dat we alles wel konden regelen en vrienden konden blijven maar dat bleek een illusie...
Ach ja, ik blijf erbij, dingen gaan zoals ze moeten gaan.. That's life!
Verder gaat het met mij nou gewoon heel goed! Ik heb een heel leuk leven :)

Ik weet gewoon zeker dat uit elkaar gaan echt de juiste keuze was en ik ben nou 10 keer gelukkiger dan van tevoren. Had ik geweten dat een relatie ook zo kon zijn zoals de relatie die ik nu heb?
Goh, dan was ik al veel eerder weggegaan... Maar goed ik heb er heel veel van geleerd en natuurlijk was het niet altijd slecht en hebben we ook echt leuke tijden gehad.

Ik zou eigenlijk vorige week getrouwd zijn!!!! Hoe apart is dat dan...
Het was wel een beetje een rare dag... Maar ik had vlaai gehaald om op het werk te trakteren en te vieren dat ik dus NIET ging trouwen haha. 's middags had ik vrij en ben ik met mijn nieuwe vriend een weekend weg geweest en dat was super gezellig.

Bedankt allemaal dat jullie zo lief zijn geweest voor me en zo aan me hebben gedacht!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #228 Gepost op: 20 september 2011, 18:11:30 »
Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat.
Heerlijk dat je nu zo veel gelukkiger bent met je leven en je nieuwe relatie.
Jammer dat je geen vrienden kan blijven met je ex maar het maakt wel duidelijk waarom hij je ex is!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #229 Gepost op: 21 september 2011, 11:49:54 »
Kudos voor Verooo

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #230 Gepost op: 21 september 2011, 13:37:44 »
thanks girls :)

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #231 Gepost op: 27 september 2011, 20:58:30 »
:laugh: om de taart op je werk. Wat onwijs leuk zeg, haha!

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #232 Gepost op: 28 september 2011, 21:34:27 »
:laugh: om de taart op je werk. Wat onwijs leuk zeg, haha!

haha, ik ook!

Mibje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 600
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #233 Gepost op: 11 oktober 2011, 08:20:23 »
Hey Veroo,

Hoe is het nu? Is het nu echt allemaal klaar met je ex?
Ik hoop van wel!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #234 Gepost op: 17 oktober 2011, 15:51:50 »
Hai!

ja, volgens mij heb ik ondertussen wel alles gehad. Wat een geregel allemaal! En als je denkt dat je er klaar mee bent komt er wel weer iets nieuws voorbij...
Maar nou sinds een maandje of 2 is het stil. Ik heb hem ook niet meer gesproken of gezien en dat is prima! :)


Ben nog steeds heel blij met mijn keuze en mijn huidige leventje :)

Femke

  • Gast
De Droom Is Voorbij
« Reactie #235 Gepost op: 17 oktober 2011, 17:15:16 »
fijn!!!

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #236 Gepost op: 18 oktober 2011, 21:30:39 »
You go girl!!!!

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #237 Gepost op: 19 oktober 2011, 08:54:05 »
wat fijn! Zie je je honden nog wel af en toe? of doe je dat jezelf maar niet aan?

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #238 Gepost op: 19 oktober 2011, 11:08:15 »
Ik ben 2 weken geleden bij 1 van de 2 honden gaan kijken.
Was wel best nerveus... Kende hij me nog??? Of zou hij net in paniek raken als ik weer weg zou gaan... Je weet het toch niet he...
Hij was in ieder geval suuuuuper blij om me te zien! En ik ook om hem te zien :) Ik moest wel een paar keer effe flink slikken..
Maar hij is helemaal gewend bij zijn nieuwe bazen en 2 andere honden. Het gaat echt heel goed met hem.
Dat deed mij ook echt heel goed :)

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #239 Gepost op: 19 oktober 2011, 11:52:32 »
Oh fijn dat hij het daar zo goed heeft! Ik kan me wel goed voorstellen dat het dan heel moeilijk is om hem weer te zien, maar fijn dat het wel kan, dat je hem weer kan opzoeken.

Femke

  • Gast
De Droom Is Voorbij
« Reactie #240 Gepost op: 19 oktober 2011, 12:33:21 »
Oh fijn, toch een zorg minder! Lijkt me heel zwaar om afscheid te moeten nemen van je honden. Je weet maar nooit hoe die andere mensen zijn...

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #241 Gepost op: 19 oktober 2011, 15:47:20 »
Ik heb ze natuurlijk niet zomaar aan iemand meegegeven. Na een kruisverhoor en hele duidelijke afspraken mochten ze weg voor een proefperiode en beide honden staan nog steeds op mijn naam.
Ik heb er ook geen geld voor gevraagd omdat je anders ook die voorwaarden niet kunt stellen. Maar ik wou ten allen tijden kunnen voorkomen dat een nieuwe eigenaar mijn honden gewoon weg kon doen of naar het asiel kon brengen zonder dat ik daar iets van wist of iets aan kon doen...

kumarie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #242 Gepost op: 12 december 2011, 16:55:47 »
Jeetje, en ik maar denken dat ik uniek ben  :tongue:
Na een relatie van 15 jaar heb ik er een punt achter gezet. onder andere dankzij de goede gesprekken met onze beste vriend die me wakker hebben geschud. We zouden dan wel niet gaan trouwen maar hebben wel een dochter van 8. Na het verbreken van de relatie duurde het dan ook niet lang voor die vriend mijn vertelde dat hij al jaren smoor op mij was.
In eerste instantie was ik nog in ontkenning, maar hij was niet voor niets mijn beste vriend  :wink:  Vond het altijd net iets te leuk om hem te zien besefte ik toen.

Inmiddels zijn we even verder en zijn we in sneltreinvaart doorgestoomd. Ook ik voel me alsof ik bevrijd ben. Heerlijk om leuke dingen te doen.
En om met AS de bruiloft te plannen.

Fijn om dit herkennbare verhaal te lezen. Je gedicht voelde alsof het over mij ging. Geweldig geschreven.

Groet Kumarie.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #243 Gepost op: 8 februari 2012, 13:51:07 »
Goh zo zie je maar... Dingen gebeuren niet voor niets en 9 van de 10 keer kom je er een stuk sterker uit!

Irene85

  • Gast
De Droom Is Voorbij
« Reactie #244 Gepost op: 8 februari 2012, 14:57:15 »
Hoi Verooo,

ik zie net dat je eerste post bijna een jaar geleden is (10-02-2011). Wat kan er toch veel veranderen in een jaar. En je had toen vast niet gedacht dat je nu hier zou staan en dat het zo goed met je zou gaan!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #245 Gepost op: 20 maart 2012, 16:27:41 »
goh ja een jaar is voorbij. En zo snel als een jaar kan gaan lijkt het leven met mijn ex eeuwen geleden...
Meneer 'nieuwe vlam' is er nog steeds en jullie geloven het nooit maar we zijn zelfs bezig met de koop van een nieuw huis!!!
Aan de ene kant denk ik wel eens sjees dit gaat echt heel snel. Terwijl aan de andere kant... Die 9 jaar waren toen ook geen garantie, dat bleek wel. En ik ben super gelukkig met hem dus whatever! Ik (wij :) ) gaan ervoor!!!

Het is wel heel leuk om reacties van mensen om ons heen te horen. Dat we zo veranderd zijn sinds we elkaar hebben. Mensen die me zeggen dat ik stukje bij beetje weer mezelf werd. En ja, ik voel me helemaal top en super gelukkig.
Wat lief dat jullie zo af en toe es checken hoe het met me gaat :) Al is het mss ook wel leuk om te horen hoe het met iemand gaat na al die ellende... goed dus! haha

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #246 Gepost op: 20 maart 2012, 16:34:34 »
Wat fijn, dat het nog steeds zo goed gaat. Wat een leuk avontuur stort je je ook weer in met je nieuwe vlam! Blijf genieten van elkaar en met elkaar!
Wie weet zien we je hier in de toekomst weer verschijnen voor een bruiloftplanning :wink:

Irene85

  • Gast
De Droom Is Voorbij
« Reactie #247 Gepost op: 20 maart 2012, 17:19:04 »
Wat lief dat jullie zo af en toe es checken hoe het met me gaat :) Al is het mss ook wel leuk om te horen hoe het met iemand gaat na al die ellende... goed dus! haha

Het is zeker leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat.

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
De Droom Is Voorbij
« Reactie #248 Gepost op: 20 maart 2012, 18:23:26 »
Wat leuk om te lezen dat het zo goed met jullie gaat!

Femke

  • Gast
De Droom Is Voorbij
« Reactie #249 Gepost op: 20 maart 2012, 20:05:57 »
oh wat goed!!! heel fijn voor je!
en ach, als je lang genoeg blijft hangen kan je hier straks misschien weer posten over een huwelijk  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards