collapse

Auteur Topic: Mei 2012  (gelezen 73230 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twijfeltje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #300 Gepost op: 29 april 2012, 12:28:45 »
Klinkt als een hele mooie dag.
Met dat poeder snap ik de 21 dagen :wink:
Inderdaad ook wel lekker dat je dit kunt laten bezinken en daarna door naar de volgende.
Heerlijk dat je nu al getrouwd bent en binnenkort nog een keer!
Geniet ervan en nog gefeliciteerd natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 29 april 2012, 12:29:02 door twijfeltje »

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #301 Gepost op: 29 april 2012, 12:52:46 »
dank je wel:)

Bruid_Arnhem

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #302 Gepost op: 29 april 2012, 13:57:34 »
Sel: Mooie! Was er veel dansen? Always seems to be so much fun!

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #303 Gepost op: 29 april 2012, 19:49:29 »
Sel wat was je mooi! :biggrin:
Ben benieuwd naar je andere huwelijksjurk :wink:

Anikaa

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #304 Gepost op: 1 mei 2012, 09:58:40 »
@Sel; wat een mooie jurk en wat gaaf dat je 2x zo'n mooie dag mag beleven!
@ Lidla; Leuk dat j VF zo leuk was!

Vandaag is het dan officieel MEI....! Na deze maand zijn we allemaal getrouwd!
Het komt nu zo dichtbij en ik heb er echt heel veel zin in.
Wij hebben straks een gesprek bij de ambtenaar.. ben heel benieuwd!
En vandaag gaan we ook alle bedrijven nog maar eens langsbellen om te kijken of alles nog klopt qua tijden/ aantal gasten enz.

Heel veel plezier iedereen nog met de laatste dingetjes!

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #305 Gepost op: 2 mei 2012, 13:12:37 »
Jaaaa het komt steeds dichterbij!

Vanavond mijn jurk weer passen (en hopen dat de schoenen niet te hoog zijn onder de jurk)
en ook proefmake up.

Gisteren met HTB een lijstje gemaakt waar we nog aan moeten denken en vandaag van alles aan het zoeken en bestellen op internet zoals:
* een gastenboek voor de receptiegasten
* verfstiften bestellen zodat de feestgasten op de motorkap kunnen schrijven die we klaar leggen (en daarna aflakken en in de huiskamer hangen)
* videocamera zoeken die we door kunnen geven op het feest
* wegwerp camera's kopen
* muziek voor de ceremonie uitzoeken
* de kaart voor de kinderen in de klas typen
* adressen voor de fotograaf bij elkaar zoeken

Veel te doen, maar ik vind het ZO leuk!

Vrijdag ook weer gesrpek bij de fotograaf (tevens de oom van AS)

Ow ja, nog een vraagje. Geven jullie de CM een cadeau?

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2012
« Reactie #306 Gepost op: 2 mei 2012, 13:54:26 »
@ Sel wat zag je er fantastisch uit!

@ Carlijn: Wij geven enkele mensen (ouders, getuigen, CM's) een extra bedankje/cadeau, namelijk een usb-stick met muziek en foto's van onze dag, met onze trouwdatum en namen er in gegraveerd.

Hier begint het ondertussen echt spannend te worden, want nog maar 5 daagjes te gaan  :blink: Omdat ik al vakantie heb neem ik het huis onder handen, moet ik nog een cd opsturen naar de kerk en onze poster/gastenboek uitprinten. Gisteravond nieuwe tafelschikking gemaakt met AS en daar moeten we de kaartjes ook nog voor schrijven. Verder moeten we de playlist nog samenstellen (ja dat schuiven we steeds verder naar achter xD). Donderdag komt de trouwambtenaar. Ook jullie nog heel veel plezier allemaal met de laatste loodjes!

Bruid_Arnhem

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #307 Gepost op: 2 mei 2012, 16:25:23 »
Wij zijn bijna klaar met de voorbereidingen. Morgen stappen wij op de vliegtuig naar onze bruiloft destinatie (een eiland in Azie).

Woohoo! Ik wens jullie allemaal een leuke bruiloft hebben! Na deze maand, zijn wij allemaal Mrs!

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #308 Gepost op: 2 mei 2012, 21:55:26 »
@ Melia pfff spannend zeg! Jij bent echt bijna aan de beurt!
@ bruid arnhem: wauw, ik wist niet dat je ergens anders trouwde!!! Geniet ervan en jij komt lekker getrouwd terug!!

YES m'n jurk zit als gegoten!!!
En de make up is ook erg mooi

Nu nog zóó lang wachten... (23 dagen hihi)

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2012
« Reactie #309 Gepost op: 2 mei 2012, 23:03:19 »
Veel plezier Bruid_Arnhem!

En yes Carlijn, heel fijn!

Mijn sieraden zijn vandaag binnen gekomen! Kwamen helemaal uit Hong-Kong dus had er al half rekening mee gehouden dat ze te laat zouden zijn, maar het is toch goed gekomen :biggrin: Yay!

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #310 Gepost op: 3 mei 2012, 18:50:23 »
@ Melia: Wat een geluk dat je ze nu al hebt!

Ik ben de kaart voor de kinderen in de klas aan het typen. Even inspiratie vinden.... Ik wil het namelijk op rijm (ja ik weet het, soms maak ik het mezelf moeilijk hihi)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #311 Gepost op: 3 mei 2012, 21:11:57 »
Hartstikke bedankt allemaal!

Spannend he, dat we al in mei zitten!! IIEEHH

Deniisseeeee

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #312 Gepost op: 4 mei 2012, 15:57:13 »
Ohhhh meiden,

ik ben een tijdje afwezig geweest ivm de drukte op mijn werk en natuurlijk door het regelen van de laatste dingen..
wat komt het dichtbij !!! het duurt nog maar een weekje..

:biggrin:

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #313 Gepost op: 4 mei 2012, 22:53:43 »
Jeeej morgen mijn jurk afpassen, heb er zin in! :biggrin:

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2012
« Reactie #314 Gepost op: 5 mei 2012, 10:39:43 »
Veel plezier :biggrin:

*stuitert* Nog maar twee nachtjes slapen, haha ik voel me net een 5-jarige die aftelt tot dr verjaardag :tongue: Bleek gister tijdens mijn laatste shopping spree voor de bruiloft toch nog wat vergeten dus zometeen maar even samen de stad in. Zijn we er ook even uit. Allebei aardig gespannen ondertussen!

Britttt

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #315 Gepost op: 6 mei 2012, 07:16:39 »
Hier ook enkele weken afwezig, mijn gezondheid laat het afweten. 2,5 week geleden antibiotica gekregen voor keelontsteking, bleek ik alleegisch. Zit nu,  6 dagen voor de bruiloft, onder de rode vlekken :-(

Allerlei medicijnen gekregen om de reactie te stoppen, maar grote kans dat het niet weg is komende zaterdag.. Dinsdag met mn zusje de stad in om coverderm te halen, speciale makeup voor huidaandoeningen.

Zo, nu klaar met mijn gemopper, het komt wel dichtbij nu! Melia morgen al, begrijp ik? Spannend!

Allemaal heel veel plezier mocht ik hier in de tussentijd niet meer opduiken, in juni wil ik van iedereen een foto zien! :-)

lidla

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #316 Gepost op: 6 mei 2012, 22:54:14 »
Mijn enveloppendoos is af. Zie hieronder de afbeelding.

@ Britt: Veel succes met de gezondheid. Mooi dat het weer beter gaat.

@ Melia: Ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel plezier en succes morgen. Het wordt volgens weeronline prachtig weer, dus een hele mooie dag toegewenst.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2012
« Reactie #317 Gepost op: 6 mei 2012, 23:01:49 »
Ja ik ben er nog :) Superleuke doos!

Thanks meiden! Ik kan echt niet slapen nu haha xD

deniesje

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #318 Gepost op: 6 mei 2012, 23:10:53 »
Leuke doos lidla!

En Melia, een schitterende dag morgen! Dat je niet kan slapen begrijp ik al te goed haha! Probeer toch maar anders ben je morgen helemaal gaar :tongue:

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #319 Gepost op: 7 mei 2012, 12:17:57 »
Oooh ik ben vast te laat at je dit nog kan lezen, maar een heeeeele fijne dag vandaag melia!!
leuke enveloppendoos lidla!
beterschap britt

Ikg a vanmiddag spray tan uitproberen.. ooeehh
en daarna komt de babs :)

Carlijn

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #320 Gepost op: 7 mei 2012, 21:19:26 »
Melia: Gefeliciteerd met je trouwen!! Hoe was je dag??

Britt: Pfff dat is klote... Ik vind zelf de miracle touch van max factor ook erg fijn als foundation (maar misschien heb je er al één?)

Sel: Hoe was je spray tan??

Waaaaa ik heb afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeest gehad!!
Ik moest 's morgens bij een vriendin zijn om naar de stad te gaan (jaja) en toen ik aankwam zat de hele kamer vol. Ik moest een blinddoek om en ze kleedden me  helemaal aan. Ik kreeg een roze jurkje aan met kousen en daarop roze strikjes en een grote roze met zwarte sluier in mijn haar. Het leuke was, alle vriendinnen waren ook in style! Allemaal een korset en/of tutu aan.
Daarna naar Eindhoven waar ik een burlesque dans workshop kreeg. Daarna naar de Mac, waar de hele bovenverdieping voor ons afgehuurd was en ik zelf de bestelling in orde mocht maken haha!
Toen weer terug naar de burlesque locatie om de show te bekijken en ik mocht zelf ook een nummer meedansen!! (in bikini en blacklight op het nummer Satisfaction (push me, and than just hurt me, till i can get my, satisfaction))
Na de show lekker stappen waar we het laatste uur samen met de mannen hebben afgesloten en samen naar huis zijn gegaan. Het was echt een top dag!

Foto van de burlesque workshop:



Met z'n allen:

« Laatst bewerkt op: 7 mei 2012, 21:20:14 door Carlijn »

lidla

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #321 Gepost op: 7 mei 2012, 22:53:22 »
@ Carlijn: Ziet er leuk uit zeg!

Heb vandaag mn nagels laten doen. Is wel wennen zeg. Beetje moeite met typen.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Mei 2012
« Reactie #322 Gepost op: 8 mei 2012, 12:53:50 »
Gaaf zeg Carlijn!! heel cool!

de spray tan is wel ff wennen, normaal word je natuurlijk geleidelijk bruin, maar nu ben ik in 1 keer heeeeel erg bruin hahaha.
Maar ik denk wel dat ik ervoor ga! Want ik ben anders wel erg wit, en dat voor iemand die getint hoort te zijn, hihi.

haha wennen he die nagels lidla :wink:
Ik heb vanochtend eentjne gebroken tijdens werk :sad: snik snik
maar ja volgende week woensdag ga ik weer.

sassiebas

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #323 Gepost op: 9 mei 2012, 16:37:48 »
Leuk om te lezen hoe het allemaal gaat, spannend hoor!

Daantje28

  • Gast
Mei 2012
« Reactie #324 Gepost op: 9 mei 2012, 22:13:42 »
hoii allemaal,

Gaat allemaal nu wel erg spannend worden voor ons allemaal, hier paar vervelende tegenslagen gehad vandaar weer even niet geweest. De vader van me as komt niet op de bruiflot vanwege een meningsverschil :sad: dat was toch wel een klap voor me as gelukkig mogen zijn zusjes wel komen mjah nu moeten een meid van 13 en van 15 jaar 3 uur alleen met de trein en s'avonds weer terug vind ik ook erg vervelend zijn even aan het kijken of iemand ze misschien kan halen of ieder geval terug brengen ze mogen namelijk niet bij ons blijven slapen..
Zaterdag allemaal nog maar even een rondje kleding passen gedaan ben nog steeds zo verliefd op me jurk als de 1ste keer dat ik hem zag, onze kleine meid past gelukkig alles nog :). Toen was ons zoontje aan de beurt zijn zn schoenen te klein :sad: heeft een te hoge wreef dus hard op schoenen jacht geweest en gelukkig geslaagd.

Verder is alles nu eindelijk geregeld dinsdag komt onze babs opbezoek om alles door te spreken.
Ik loop ondertussen als een kip zonder kop door het huis bang dingen te vergeten begint nu toch wel te kriebelen nog 14 dagen en dan is het al zover..

Heb een vermoeden dat vrijdag me vrijgezellen feest is, me As is zondag jarig op moederdag dus vieren we zaterdag beld me moeder gister op om wat aan hem te vragen zegtie daarna ja als we het vrijdag vieren dan kan anneke( een goede vriendin van me moeder) ook komen. Dus ik zeg vandaag tegen me moeder leuk dat anneke ook komt vrijdag op mich zijn verjaardag reageert ze verbaast ow leuk joh. Dus ik zeg dat heb je zelf gezegt komt ze met de smoes ojaa was ik vergeten.
Dus geloof het allemaal niet helemaal hahaha, maar we zien wel

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards