Alles over trouwen > Doe-het-zelf

Purschuim Fotolijst

(1/2) > >>

MissHappy1980:
Hallo,

Weet iemand hier hoe ik het beste een fotolijst van purschuim kan maken?
Heb namelijk geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen!

Groetjes Natasja

Happy Bride:
Een houten lijst uitzagen, daar een Purrand op zetten. Dan aan de achterkant een een glasplaatje, foto en weer een houten plaat.
Ik weet niet hoe groot de lijst moet worden. Je kan ook een goedkope lijst kopen bij bijv. Ikea of Xenos en daar een purrand opzetten

Suusjeuh:
Als je hem alleen wilt gebruiken op je bruiloft voor de "portret foto's" dan kan je een vierkant pur spuiten, bv op een paar uitgespreidde vuilniszakken. Het zet flink uit! Goed laten drogen en dan verven met een spuitbus.

MissHappy1980:

--- Citaat van: Suusjeuh op 24 april 2010, 15:35:55 ---Als je hem alleen wilt gebruiken op je bruiloft voor de "portret foto's" dan kan je een vierkant pur spuiten, bv op een paar uitgespreidde vuilniszakken. Het zet flink uit! Goed laten drogen en dan verven met een spuitbus.

--- Einde van citaat ---

Het is inderdaad alleen voor de trouwdag, zodat de gasten bij binnenkomst er mee op de foto kunnen. Hoef ik dan geen houten frame te maken? Breekt het dan niet snel?

Happy Bride:
je kunt een rechthoek/vierkant van een paar latjes maken. Hoeft dan ook niet super stevig te zijn net genoeg om de pur te dragen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie