collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 794836 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2700 Gepost op: 8 mei 2013, 13:21:06 »
Mo, had toevallig net ook op accuweather gekeken..24 mei nu ineens 16 graden en bewolkt..maar tot nu toe geen regen..
Pffff. spannend zeg.. en dan moeten we nog twee weken afwachten om te kijken wat het daadwerkelijk gaat worden..



misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2701 Gepost op: 8 mei 2013, 13:24:09 »
Ja echt he! Mama zei ook al dat je t toch pas de dag ervoor of de dag zelf weet :P

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2702 Gepost op: 8 mei 2013, 13:25:02 »
Vorig jaar bij ons was er alleen maar regen voorspeld, maar op onze dag scheen uiteindelijk de zon en was het 16 graden ;) Het was de enige mooie dag in 3 weken tijd :D

Moraal van het verhaal, wees voorbereid op slechter weer, maar pin je niet vast op de voorspellingen want het kan zomaar anders zijn :)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2703 Gepost op: 8 mei 2013, 13:28:07 »
Ja dat is zeker waar Melia... Ik pin er ook niet op vast maar wil het wel in de gaten blijven houden!! Het zou eerst zonnig zijn, toen bewolkt en nu dus buien. Op zich wil ik me over het weer ook niet te druk maken, als het maar een beetje droog is.. Vooral tijdens de foto's!! Tijdens het naar binnen en buiten gaan bij de ceremonie, kerk en locatie zou ook wel heeel fijn zijn... #fingerscrossed!!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2704 Gepost op: 8 mei 2013, 13:36:59 »
Accuweather geeft nu redelijk goed weer aan en de andere sites juist bewolking en regen, dus daar heb ik ook niks aan, verandert letterlijk met de dag! Maar oei wat lastig idd, als je alles tot in de puntjes voorbereid, dit loslaten!

Mo das idd wel een flink bedrag voor 'even' een boeketje! Wat kost jouw boeket dan als ik vragen mag?  :blush: Dan zou ik eerder een boeketje van een tientje gewoon bij de bloemist meenemen...

Heb net de etiketten opnieuw gemaakt, hoop dat ze nu wel goed zijn. En geloof dat ik nu ff niks verder kan doen voor de bruiloft! Er moet nog wel wat gebeuren, maar dat zijn dingen die ik nu nog niet kan doen. Laatste keer doorspreken met CM's, DJ, fotograaf... Laatste hand leggen aan corsages, decoratie, enveloppendoos, cadeautjes en 'gereserveerd'-bordjes en dat is voornamelijk werk voor m'n lief of moeten nog dingen voor binnenkomen. Boodschappen doen en spullen voor de catering checken (doet mijn schoonmoeder). Gaat wel goedkomen!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2705 Gepost op: 8 mei 2013, 13:38:51 »
We zijn zeker voorbereid op slecht weer.. Alleen zal mijn jurk dus wel helemaal nat worden als het zou regenen terwijl ik naar de ceremonie locatie loop.. En dat zou zoooo zuur zijn! Dat kan ik niet binnen doen helaas.. Dus ik blijf duimen en hopen!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2706 Gepost op: 8 mei 2013, 13:44:08 »
Pff ja misseagle, kan ik me voorstellen! Is ook zo naar dat we er helemaal geen invloed op hebben!!! Ik wil gewoon droog weer hihi!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat mijn boeket kost, of hoe hij er uit gaat zien... AS heeft dat helemaal geregeld en heb  ik helemaal niks over te zeggen gehad ;-) Ik heb AS in elk geval gevraagd te vragen wat een 'gooiboeketje' zou kosten en dat was dus ongeveer 60 euro...

bvandenberg

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2707 Gepost op: 8 mei 2013, 15:03:00 »
Frisdrank is bij ah in de aanbieding ...Pepsi ,Sisi en 7up

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2708 Gepost op: 8 mei 2013, 15:38:44 »
Dano Dege en Jootje alvast een heel fijne dsg gewenst!!

Dames ik volg jullie nog trouw hoor maar het gaat gewoon te snel om op iedereen te reageren,en omdat ik ook niet alleen met ego posts wil komen blijf ik maar even in de meelees hoek.

misseagle de stoelen voor het vliegtuig kunnen gereserveerd worden, weet niet of jullie dat al gedaan hadden of van plan waren. Maar het ging vanmorgen al vrij vlot.
Wij zitten op rij 9.

Thnx! Heb het inderdaad ook al gedaan.. alleen heenreis toch? weet alleen even niet meer welke rij.. maar wel met extra beenruimte iig.. die xl stoelen van 15 euro.

@Tam, cp kan je beter even kijken op http://www.cpvoetbal.nl/ daar staat t kort uitgelegd.. vind t lastig om dat zelf te doen haha..

En mijn AS wilde juist zelf geloftes.. van mij hoefde t niet, vind t wel leuk maar hij wilde het heel erg graag :D
Dus wel leuk!

Wij hebben inderdaad ook stoelen met extra beenruimte, terugreis was idd nog.niet mogelijk maar moet volgens arke wel binnenkort mogelijk zijn. As zit er met zijn jeus bovenop hahah dus komt vast goed.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2709 Gepost op: 8 mei 2013, 16:47:31 »
Zoals ik het zag hebben jullie comfort plaatsen?
Wij gewoon Economy! Rij 32 had ik nog even nagekeken :)
Wel leuk dat we tegelijk gaan :D

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2710 Gepost op: 8 mei 2013, 17:11:50 »
Net shiatsu massage gehad, best lekker maar wel beetje gek. Geloof dat ik daar toch te nuchter voor ben, kan meer met iemand die voelbaar alle spieren onder handen neemt :P

Zo stom, net weer een nagel gebroken en kan daar zo van balen.. Nu worden het dus echt geen mooie lange nagels op de bruiloft, want ik weiger gel- of acrylnagels te laten zetten, vind dat echt niet mooi. Dikke pech dus!

Hebben jullie trouwens een idee of het gebruikelijk is dat je een BABS betaalt? Normaal doet de gemeente dat neem ik aan maar omdat wij onze eigen BABS hebben weet ik niet of dat gebruikelijk is...

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2711 Gepost op: 8 mei 2013, 17:25:18 »
Dano en Dege, ik hoop dat jullie een geweldige dag gehad hebben

Hier nagels, haar en gezicht klaar...

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2712 Gepost op: 8 mei 2013, 18:12:36 »
ja dat klopt inderdaad misseagle hadden we bewust gedaan omdat ons zoontje van 2.5 ook meegaat. Iets meer ruimte en gemak.Zeker leuk dat we tegelijk gaan jullie gaan toch naar sandos playacar?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2713 Gepost op: 8 mei 2013, 18:57:31 »
Net shiatsu massage gehad, best lekker maar wel beetje gek. Geloof dat ik daar toch te nuchter voor ben, kan meer met iemand die voelbaar alle spieren onder handen neemt :P

Zo stom, net weer een nagel gebroken en kan daar zo van balen.. Nu worden het dus echt geen mooie lange nagels op de bruiloft, want ik weiger gel- of acrylnagels te laten zetten, vind dat echt niet mooi. Dikke pech dus!

Hebben jullie trouwens een idee of het gebruikelijk is dat je een BABS betaalt? Normaal doet de gemeente dat neem ik aan maar omdat wij onze eigen BABS hebben weet ik niet of dat gebruikelijk is...

Gelnagels niet mooi? Meeste mensen zagen bij mij niet eens dat het gelnagels waren.. Maakten vaak  alleen opmerking over mn nagellak.. ooh wat mooi, welke is dat?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2714 Gepost op: 8 mei 2013, 18:58:41 »
ja dat klopt inderdaad misseagle hadden we bewust gedaan omdat ons zoontje van 2.5 ook meegaat. Iets meer ruimte en gemak.Zeker leuk dat we tegelijk gaan jullie gaan toch naar sandos playacar?

Ja wij wilden de premium, maar die was er voor de heenreis niet (meer) dus dat was balen..
Nu hebben we door die stoelen alsnog dezelfde ruimte als bij comfort dus scheelt :)

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2715 Gepost op: 8 mei 2013, 19:07:44 »
Ik vind de dikte van nepnagels niet mooi, en volgens mij zie je die altijd, ook als het op je eigen nagels is gezet. Collegaatje heeft gelnagels op haar eigen nagels en ook daarvan vind ik de dikte niet mooi... Vandaar m'n keus om daar niet voor te gaan.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2716 Gepost op: 8 mei 2013, 19:37:18 »
Ik heb daarom ook acryl en geen gel.. Maar ieder zn ding

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2717 Gepost op: 8 mei 2013, 23:43:04 »
Ja klopt, zoals ik al zei.. t valt andere mensen niet op en mijzelf ook niet, misschien omdat ik er gewoon zo blij mee ben.. Geen lelijke nagels meer.. geen nagels waar ik in snijd als ik kook of die afbreken omdat ik te lomp doe :P

Wel jammer Tam, ga je wel alsnog iets met je nagels doen? French manicure of een ander lakje of doe je er nu helemaal niets meer mee?

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2718 Gepost op: 8 mei 2013, 23:48:24 »
Heb je een foto van je nagels Misseagle? Vraag me af of jij dan iets heel anders hebt dan wat ik tot nu toe gezien heb...

Ik heb volgende week weer een afspraak bij de nagelstyliste. Laat dan weer gelnagellak zetten, dezelfde als die ik nu heb, licht parelmoer met een glittertje erin. Maar dan zullen m'n andere nagels ook wel korter gevijld worden om het weer een geheel te laten zijn.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2719 Gepost op: 9 mei 2013, 00:12:19 »
Zal eens kijken voor een foto.. Heb nu wel beetje uitgroei die niet echt opvalt als je zo naar mn handen kijkt, alleen als je inzoomt uiteraard wel ;)

Dano

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2720 Gepost op: 9 mei 2013, 01:17:43 »
Het is gelukt! Getrouwd, bekaf en strontgelukkig!!!
Ik heb van de fotograaf een paar foto´s gekregen de rest volgt nog,
mijn verhaal ook. We duiken ons bed in.
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2013, 12:55:02 door Dano »

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2721 Gepost op: 9 mei 2013, 06:00:55 »
Wat een heerlijke samenvatting Dano, zo wil ik me na onze dag ook wel voelen!
Wat zagen jullie er schitterend uit!
Heel veel geluk samen.

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2722 Gepost op: 9 mei 2013, 06:59:04 »
dano wat zagen jullie er prachtig uit!! Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Slaap lekker en we wachten op je verslag :-)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2723 Gepost op: 9 mei 2013, 07:35:50 »
Dano wat mooi!! Je jurk en je boeket.. Mooi pak van je man ook :D
Love it!

Oooh vind het zooo leuk om dit te zien en zo kriebelt t verder, was het maar 24 mei!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #2724 Gepost op: 9 mei 2013, 08:15:18 »
misseagle de stoelen voor de terugreis kunnen ook besproken worden :blush
alhoewel wij een internal error krijgen als we het willen bevestigen.
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2013, 08:17:43 door Kimmtt »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards