collapse

Auteur Topic: Picknick  (gelezen 3360 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Valerie

  • Gast
Picknick
« Gepost op: 24 februari 2009, 12:07:35 »
Hallo allemaal!

Wegens het gedoe met mijn geboortebewijs hebben we besloten om halverwege Augustus te trouwen! Wat vinden jullie van het volgende idee... (ben benieuwd of het echt leuk is!)

Wij houden onze bruiloft klein, 30 gasten en 6 kinderen. WIj gaan in Vlaardingen trouwen op het stadhuis en daarna willen wij naar 't hof. Dat is een park en daar is ook een pannenkoekenhuis dat picknickmanden maakt voor mensen in het park. WIj willen met die groep picknicken in 't hof waar wij ook de foto's laten maken. Kinderen kunnen daar ook lekker rondrennen. Daarna is het klaar en gaan mijn man, dochter en ik lekker weg met zn drietjes!

Als het slecht weer is, kunnen we uitwijken naar het pannenkoekenhuis waar de picknick binnen voortgezet kan worden. Tja, het is en blijft Nederland natuurlijk!

Liefs,
Valerie

Vrijdag naar Ti Amo in Schiedam met schoonzusje om te kijken wat ik qua jurk wil!! Spannend!! Ik ben gen jurkentype, dus ben benieuwd!

Veer

  • Gast
Picknick
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2009, 12:22:00 »
Klinkt heel gezellig! Ik hoop dat jullie een hele mooie en zonnige dag gaan hebben. Heel veel plezier en succes bij het kijken en passen.

roxanne29-08

  • Gast
Picknick
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2009, 14:19:31 »
klinkt heel erg leuk!! spannend voor je jurk..waar gaan jullie na de picnick naar toe??


groetjes rox

Valerie

  • Gast
Picknick
« Reactie #3 Gepost op: 24 februari 2009, 17:08:04 »
We weten nog niet waar we na de picknick naar toe gaan.... Misschien ergens een huisje huren ofzo. Dochtertje is dan bijna 2, dus ergens met zwembad! haha!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Picknick
« Reactie #4 Gepost op: 24 februari 2009, 18:05:26 »
Klinkt als erg knus en romatisch.
Na je huwelijk met al je geliefde mensen om je heen onder een mooi zonnetje heerlijk picknicken, mooi hoor

Valerie

  • Gast
Picknick
« Reactie #5 Gepost op: 24 februari 2009, 20:19:41 »
Dankjewel! Dat hopen wij ook! Nu maar hopen dat we dan mooi weer hebben!

Robine82

  • Gast
Picknick
« Reactie #6 Gepost op: 24 februari 2009, 20:32:56 »
Klinkt heel romantisch en intiem!! En inderdaad een zonnetje zou wel gezellig zijn!! Komt vast goed!!

*Marion*

  • Gast
Picknick
« Reactie #7 Gepost op: 25 februari 2009, 14:55:34 »
lijkt me geweldig...en lekker ontspannen!

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Picknick
« Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2009, 15:04:02 »
Het idee van een picknick vind ik echt heel leuk. Is ook weer eens iets anders. Je geeft zelf al aan dat je met slecht weer kan uitwijken naar binnen dus ik zou zeggen doen. Zal duimen voor mooi weer.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards