Alles over trouwen > Het huwelijk

Bruidsboeket, Show Me The Flowers!

<< < (2/127) > >>

Lotte09-09:
Wij zijn nog niet bezig met de bloemen, maar ik vraag me af wat een redelijke prijs is.
Ik zou een boeket willen, voor mijn vent een corsagge (schijf je dat zo?) en dan voor zo'n 30 mensen (denk ik) corsagge...

Fee:
Marretje, wat een gaaf boeket zeg!! Ranonkels zijn inderdaad erg mooie bloemen.

@ Lotte, dat is heel verschillend per bloemist. Boeket heb ik bedragen tussen de €50,- en €200,- gezien, corsages zijn tussen de €2,- en €10,- per stuk. Met een magneet vaak een euro duurder dan met als je een speldje gebruikt.

anna23:
Een vraagje...is het raar om alleen een bruidsboeket te halen en een corsage voor lief en verder geen bloemen/corsages voor de gasten? We hebben niet echt daggasten en feestgasten of iets dergelijks. We gaan met ong. 20 pp naar gemeentehuis (ouders, grootouders en getuigen) en daarna gaan we naar de locatie waar ook de rest komt en dan gaan we met zn allen (75pp) eten en daarna is het feest.

Dus ik zit te denken om geen corsages te halen....

kanama:

--- Citaat van: anna23 op 14 januari 2011, 08:51:08 ---Een vraagje...is het raar om alleen een bruidsboeket te halen en een corsage voor lief en verder geen bloemen/corsages voor de gasten? We hebben niet echt daggasten en feestgasten of iets dergelijks. We gaan met ong. 20 pp naar gemeentehuis (ouders, grootouders en getuigen) en daarna gaan we naar de locatie waar ook de rest komt en dan gaan we met zn allen (75pp) eten en daarna is het feest.

Dus ik zit te denken om geen corsages te halen....

--- Einde van citaat ---
Anna23 : Nou wij hebben hetzelfde!
Allen bloemen voor de bruid(ikke!) en voor mijn aanstaande een corsage en voor onze dochter een boeketje/corsage en alleen voor beide ouders???
Of moet je dna ook voor de getuige en hun parnter???
Wat we niet willen is voor alle daggasten!
Maar waar houdt het dan op??Eventueel de getuige's ook niet??

Moelijk he?
Ik blijf deze nog even volgen

Daydreamy:

--- Citaat van: anna23 op 14 januari 2011, 08:51:08 ---Een vraagje...is het raar om alleen een bruidsboeket te halen en een corsage voor lief en verder geen bloemen/corsages voor de gasten? We hebben niet echt daggasten en feestgasten of iets dergelijks. We gaan met ong. 20 pp naar gemeentehuis (ouders, grootouders en getuigen) en daarna gaan we naar de locatie waar ook de rest komt en dan gaan we met zn allen (75pp) eten en daarna is het feest.

Dus ik zit te denken om geen corsages te halen....

--- Einde van citaat ---


Wij hebben wel daggasten, maar ook hier geen corsages (behalve voor m'n vriend + bruidskinderen)
Ik vind het zonde van het geld en vind het niets toevoegen.
Onze CM kent de daggasten heel goed, dus weet precies wie waar bij mag zijn, dus daar hoeven we het ook niet voor te doen.

Je betaald gemiddeld 4 euro pp dus met 20 gasten al 80 euro, dat geef ik liever aan iets anders uit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie