collapse

Auteur Topic: Trouwen mei 2014  (gelezen 678456 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1850 Gepost op: 13 april 2014, 14:16:49 »
Sorry Rosy  :blush: Je staat er nu tussen.

Wauw wat staat de jurk je goed!

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1851 Gepost op: 13 april 2014, 15:27:43 »
Rosy heel mooi je jurk. Hij straalt echt rust en sereniteit uit!! Mooi. Lang haar heb je ook. Kan je alle kanten mee op:-)

Ik heb net weer voor het eerst in bijna een jaar aan sport gedaan haha. 22 km wielrennen en 700 calorieën verbrand. Goed bezig toch!!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1852 Gepost op: 13 april 2014, 16:01:19 »
Hij staat je prachtig Rosy! En wat lijken onze jurken op elkaar  :biggrin:.

Ik ben maar eens aan de schilder gegaan. Wil dit gebruiken tijdens de reportage en later zet ik 'm gewoon ergens neer op de locatie. Wat vinden jullie?

Ik heb nog meer letters (mijn voornaam & voornaam as), maar die ga ik proberen te sprayen. Dit is gewoon met een (make-up)kwast gedaan hahahahaha


mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1853 Gepost op: 14 april 2014, 08:46:15 »
Hallo meiden,

Vandaag naar de kapper voor mijn haar te knippen en te kleuren! Das alweer een stapje haha. Verder morgen weer de jurk aan. Woensdag naar de feestlocatie. Donderdag komt de ceremoniemeester en vrijdag proefmake up.

Heb zojuist het definitieve kerkboekje doorgestuurd naar de pastoor voor een laatste check. En verder nog steeds in de twijfel over wel of niet weg laten geven. Ik weet dat papa het echt super zou vinden. Wij hebben vroeger een beetje veel moeilijkheden samen gehad en dat is nu gelukkig allemaal weg maar ik zou dus ook niet weten wat voor een liedje ik moet doen. Die zijn allemaal gebaseerd op een gelukkige jeugd.  :blush: dus weet niet zo goed wat ik ermee moet.


A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1854 Gepost op: 14 april 2014, 09:24:57 »
Citaat
Dames, zullen we ons lijstje even updaten?
9 mei Jinny & AS
9 mei Mvlens & AS
9 mei pk88 & AS
9 mei Lu Si & AS
9 mei Rose1980 & AS
15 mei Daphne89 & AS
16 mei Bolien & AS
16 mei Pinky13 & AS
16 mei FvT & AS
23 mei Pooh & AS
24 mei KvD (Kim) & AS
28 mei Audrey & AS
30 mei Mardai & AS
30 mei Aens & AS
30 mei Edithd & AS
30 mei Borrelnootje & AS
30 mei A_nouk & AS


Wij ontbreken ook nog op 30 mei :)
Lees nog wel mee dames en bekijk ook alles op de email maar beetje te druk om uitgebreid te reageren  :blush:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1855 Gepost op: 14 april 2014, 09:34:40 »
Sorry A_nouk. Dit is ook al een heel oud lijstje hoor!

Mvlens: waarom kies je niet gewoon een liedje voor jou en je as. Je loopt tenslotte naar hem toe. Ik heb ook een liefdesliedje en geen liedje voor mijn vader.

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1856 Gepost op: 14 april 2014, 09:37:18 »
Dat is ook wel een idee Mardai! Thanx. Ik zal er eens mee aan de slag gaan!

Hoe is het met de rest van de bruidjes?

Nita

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1857 Gepost op: 14 april 2014, 09:45:56 »
Ik lees ook veel mee maar reageer ook wat minder, druk met van alles.
Wij staan ook niet op het lijstje maar trouwen ook op 30 mei :blush:

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1858 Gepost op: 14 april 2014, 09:49:06 »
Prachtig Rosy!

Hele leuke slinger Jinny, ik kan begrijpen dat je het liever zelf maakt. Op internet vragen ze vaak veel geld.

MvLens, ik heb ook geen liedje dat op mijn vader slaat. Maar eigenlijk vanuit beide gezien (vader en As) het wordt isn't she lovely. Mijn AS vond dit een erg leuk liedje dus helemaal goed.


Vanmiddag met mijn moeder naar Vreeland, daar willen we de trouwfoto's maken en zij is er opgegroeid, dan kunnen we samen alle mooie plekjes opzoeken. En bij de boerderij die van mijn opa en oma geweest is vragen of we daar foto's mogen maken. Net als mijn ouders toen hadden gedaan.

Morgen proefdiner en laatste dingen doorspreken op de locatie en dan is het ook nog maar 1 maand voor ons!

Vorige week belde de ambtenaar van de gemeente waar we gaan trouwen, ze hadden nog helemaal niet gekregen van onze eigen gemeente. En naar ons telefoonnummer is ze zelf opzoek gegaan. 22 april hebben we het gesprek, kon wel 2 uur duren, wel erg lang... ;)

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1859 Gepost op: 14 april 2014, 10:09:26 »
Hoi allemaal,

Wij ontbreken op 9 mei!
Komt nu zoo dichtbij allemaal!! Daarom ook niet veel tijd om te reageren.
Vrijdag zijn we in ondertrouw gegaan, superleuk feestje gehad met daggasten en alle kaarten de deur uit.

We hebben de komende 2 weken heel veel afspraken staan met mensen die meewerken aan onze dag. Ben benieuwd Daphne wat er allemaal met de ambtenaar besproken word,hij gaf bij ons ook al aan dat het lang kon duren! Hij/zij moet er natuurlijk ook een heel verhaal van maken!

Gaat nu echt snel, maar mag nu van mij ook wel een keer zover zijn, leven er al zo lang naar toe!:)

succes allemaal!!

Inge89

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1860 Gepost op: 14 april 2014, 10:27:41 »
Hier ook 30 mei er nog bij :)
Mvlens: ik schrok ineens van jouw berichtje omdat ik dacht "ik heb ook helemaal geen binnenkomnummer met m'n vader, moet dat dan??" Maar dus niet, dus ga gewoon voor een nummer dat je mooi vindt en laat je vader meelopen

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1861 Gepost op: 14 april 2014, 10:37:23 »
Zo moet hij weer kloppen

9 mei Jinny & AS
9 mei Mvlens & AS
9 mei pk88 & AS
9 mei Lu Si & AS
9 mei Rose1980 & AS
9 mei Mars & AS
15 mei Daphne89 & AS
16 mei Bolien & AS
16 mei Pinky13 & AS
16 mei FvT & AS
23 mei Pooh & AS
24 mei KvD (Kim) & AS
28 mei Audrey & AS
28 mei Rosy & AS
30 mei Mardai & AS
30 mei Aens & AS
30 mei Edithd & AS
30 mei Borrelnootje & AS
30 mei A_nouk & AS
30 mei Inge89 & AS
30 mei Nita & AS

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1862 Gepost op: 14 april 2014, 10:48:06 »
Met dit lijstje weten we in ieder geval wie we wanneer moeten feliciteren!
30 mei is nog drukker dan ik dacht.. Haha vinden jullie het ook zo gek: ik denk de hele tijd wauw dat is onze dag, maar eigenlijk is het ook jullie dag  :applaus:

Daphne ik denk dat je mijn slinger bedoeld?  :blush: Ik heb hem net naar de mail gestuurd.


Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1863 Gepost op: 14 april 2014, 10:50:50 »
Zie allemaal moois op de mail voorbij komen.
Rosy: je jurk ziet er prachtig uit.
Jinny: Ook een ontzettend mooie jurk!

Mooi om te zien hoe de jurken nu steeds mooier worden/beter passen!

Ik heb gisteren mijn jurk ook weer even aangehad. Was bang dat hij nog niet goed zat, omdat de coupeuze naar mijn idee te gemakzuchtig was bij het vermaken. Maar hij zat toch goed en wat is hij toch mooi!! Ik word telkens weer verliefd als ik hem aan doe.
Sieraden die ik erbij heb staan er ook erg mooi bij.
Dit weekend hebben we de tafelnaamkaartjes gemaakt, die kunnen we dus ook weer afstrepen :)

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1864 Gepost op: 14 april 2014, 11:54:27 »
Dames,

Zit nog wel met een 'probleempje'
volgens mijn app is 2 mei mijn verwachte menstruatie. Alleen ben ik super bang dat het door stress later wordt (normaal altijd regelmatig)

dus heb 2 opties
1.primolut gebruiken en uitstellen en zien wat voor bijwerkingen..
2.natuur zn gang laten gaan, 2 mei of iets later, 9 mei net niet meer of nog een beetje.

wel moet ik zeggen dat ik de dagen na mn menstruatie altijd top voel, mn haar wil dan weer, je voelt je weer helemaal fit en top.
lastig!!!

Bride to be stress;)

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1865 Gepost op: 14 april 2014, 11:59:16 »
@Mars, helaas hier ook zo'n probleempje, wilde een week langer de pil doorslikken maar mijn strips zijn op...
In jouw situatie zou ik voor optie twee gaan, je weet wat er met je lichaam gebeurd. Bij primolut weet je niet wat je lichaam doet en valt het misschien enorm tegen.

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1866 Gepost op: 14 april 2014, 12:00:01 »
Ik mag volgende week woensdag mijn jurk ook weer aan, heb er zo'n zin in  :biggrin:
AS en ik zijn steeds meer aan het regelen en afronden voor de bruiloft.

Ik heb in mijn omgeving van nog 2 bekende een bruiloft of 30 mei... erg jammer aangezien ik nu een vriendin heb die haar tijd moet verdelen  :dry:

Bestel boek voor ons gebak is binnen, van de week uitzoeken welke kleine taart we willen en welke gebakjes :)

AS heeft eindelijk een afspraak gemaakt om op zoek te gaan naar zijn pak.

Auto is officieel geregeld, we gaan met een Audi Q7 :)

We hebben besloten geen bedankjes te doen, uiteindelijk doen mensen er toch niets mee

Met mijn moeder heb ik dit weekend versiering/lint voor de auto's gehaald, en een enveloppen nox en wat slinger ballonnen voor de feestlocatie. Oh en ook een bellenblaas gehaald en een groot & teken voor tijdens de fotoshoot  :applaus:

Deze week moet onze huwelijksreis betaald gaan worden --domper veeeeeel geld --
Zaterdag ga ik met vriendlief naar de bloemist om mijn boeket uit te zoeken :)

Dit heb ik op dit moment aan muziek opties, misschien hebben jullie er wat aan :)
Citaat
- Binnenkomst          Brian Adams I'M Ready - Brian Adams All for love-Ed Sheeran Give me Love          
- Tijdens Ceremonie         Ed Sheeran Kiss me - Emily Sande Next to me         
- Weggaan         Jason Mraz I'M Yours  Pharell Williams Happy- Bruna Mars marry you         

Ik zal mijn schrap lijstje hier neerzetten, misschien hebben jullie hier ook wat aan, ben benieuwd of jullie misschien nog aanvullingen hebben. Heb even de namen van bekende en locaties weggehaald zodat ik niet zo gemakkelijk te vinden ben :)

Citaat
To Do      
                  
Locatie:       
Gemeentehuis Oi-rschot         30-5-2014   13:00      
Bezoek met fotograve         23-4-2014   14:30 /15:00      
Fotolocaties bezoeken   
               
Eten      
Feestlocatie 14:00 / 17:00                  
Restaurant 17:30 /02:00                  
Nog afspraak maken bij Restaurant (*)voor het doorspreken van de dag                  
Jurk      
De Bruidsgalerie € 500 aanbetaald, nog te betalen             
09-11-2013 Jurk uitgezocht                  
28-03-2014 1ste Pas                  
23-04-2014 2de Pas                  

Lingerie      
De bruidsgalerie €100                  

Huwelijksreis      
Arke November geboekt, aanbetaling gedaan eind April 2014 nog (veel betalen) betalen                  
Bedankjes      ??                  

Gebak      
Dielissen, AS assortiment opvragen.                  
1 grotere taart Framboos                  
70 losse petit fours                  

Pak      
AS afspraak maken met Schonmoeder                  

Auto      
Kennis Q7                  

Bloemen      
Tante AS Bloemenwinkels Middelbeers      Boeket + Corsage AS + Evt auto, boeket voor (schoon)moeders?   
   
Gastenboek      
Lijst Ikea. Papa hartjes uitgezaagd en geschilderd, nog een goede stoft en rode verf halen                  
                  
Fotograve      
€250 betalen op de dag zelf. Brengt misschien 2de fotograve mee.                  
Uitnodigingen      
Besteld bij Tadaaz.nl                  
14-02-2014 op de post                  
01-04-2014 reacties (41) terug daarna bellen status aanwezige:                   30-04-2014 mensen nabellen status 23

Kitje jurk Anouk      
Ossengalzeep gehaald                  
Naaikitje & veiligheidsspelden meenemen                  
Make Up in tasje meenemen                  
Blarenpleisters halen                  
                        
Vakantie adres  (hond)      
Ouders Anouk + Medicijnlijst en instructiés wat niet en wel achterlaten.         
Zorgen voor pillen & eten                  

Verzorging (paard)      
Stalgenootje doet stalletje uit + telefoonnummers Dierenarts achterlaten.
Pa en ma gaan om de dag langs                  

Haar & Make Up      
Haren €55 bij Hoepelman kappers 2 weken van de voren regelen            
Make Up €22 bij Hoepelman kappers                  
Haarstuk halen bij de groothandel                  

Taxi's      
Taxi regelen vanuit Restaurant naar huis  8 personen                  
Tafelschikking      
Tafelschikken maken voor bij Restaurant                  

Aankleding tuin      
Afwikkeling DiY projectjes. Just Married slinger + potjes met kant + enveloppendoos, evt balonnen/pompons?                  

Bediening       
AS regelen 2 personen bediening   
               
Ambtenaar      
Bellen met  BABS (*) afspraak maken ongeveer week voor bruiloft                  
Muziek installatie      
Boxen etc regelen voor bij Feestlocatie   
               
Muziek      
Liedjes op CD branden voor ceremonie                  
           
Binnenkomst : Brian Adams I'M Ready - Brian Adams All for love-Ed Sheeran Give me Love    
Tijdens Ceremonie: Ed Sheeran Kiss me - Emily Sande Next to me         
Weggaan   :Jason Mraz I'M Yours  Pharell Williams Happy- Bruna Mars marry you         
Playlist maken voor tuin Feestlocatie                  

Pennen 2 stuks bestellen      2 pennen  met de namen van de getuigen erin gegraveerd bestellen   
            
Props halen voor fotos      Bellenblaas, letter &                  
Bedeltjes maken      Bedeltjes maken voor aan boeket grootouders                  
Lint kopen      Voor aan boeket                  

Vervanging ringen      
Met AS en BABS bedenken wat we kunnen doen in ceremonie voor vervanging ringen                  

Goudsmid      
Graveren datum in hanger + Maken armband en graveren naam Mama.                  
Huwelijksreis      

Huwelijkreis, medicijn lijst halen voor Anouk bij apotheek.               
Geld wisselen op het GWK                  
Zonnebrand hoge factor halen                  
Checken CitizenM reservering                  
Afspreken wergbrengtijd Schoonpa & Schoonma , ophaaltijd Pap & Mam, Amsterdam   
Stoelreservering 2 weken voor vertrek.
               

Mars ik heb daar geen last van heb inmiddels al mijn 2de spiraal heerlijk al 6 jaar nergens last van :)
Ik zou een pilletje halen, daar wil je je niet druk over moeten maken op de belangrijkste dag van je leven!
« Laatst bewerkt op: 14 april 2014, 12:02:33 door A_nouk »

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1867 Gepost op: 14 april 2014, 12:46:58 »
Dames,

Zit nog wel met een 'probleempje'
volgens mijn app is 2 mei mijn verwachte menstruatie. Alleen ben ik super bang dat het door stress later wordt (normaal altijd regelmatig)

dus heb 2 opties
1.primolut gebruiken en uitstellen en zien wat voor bijwerkingen..
2.natuur zn gang laten gaan, 2 mei of iets later, 9 mei net niet meer of nog een beetje.

wel moet ik zeggen dat ik de dagen na mn menstruatie altijd top voel, mn haar wil dan weer, je voelt je weer helemaal fit en top.
lastig!!!

Bride to be stress;)

Ik gebruik sinds 2 jaar de pil niet meer omdat ik merkte dat het mijn humeur dusdanig beinvloed.
Gelukkig valt mijn bruiloft precies in het midden van mijn cyclus.
Ik herken wat je zegt over de dagen na je periode. Het geeft mijn zelfvertrouwen op de één of andere manier toch ook een boost ;)
Ik zou persoonlijk afgaan op hoe constant je periode normaal gesproken is. Als deze vaker wisselt, zou ik er denk ik voor kiezen een pilletje te nemen en je dag/nacht er niet druk over te hoeven maken.
Als je normaal een redelijk vast patroon hebt, zou ik geen pil gebruiken.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1868 Gepost op: 14 april 2014, 19:12:22 »
Even snel op de mail reageren, druk druk.

Rosy, ik ben jaloers op je jurk! Prachtig! Hij staat je ook heel mooi!

Mardai, die slinger vind ik ook erg leuk zeg! Hoe ga je die bevestigen?

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1869 Gepost op: 14 april 2014, 19:39:31 »
Ik zit ook met die ongesteldheid. Ben altijd wat flinker bij mijn buik en borsten...dadelijk past die jurk niet:(

Kimberley27

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1870 Gepost op: 14 april 2014, 20:56:03 »
Wij staan er ook nog niet tussen op 28 mei! Wat een prachtige jurken weer op de mail! Ik mag 5 mei voor m'n laatste afpas en dan komt van te boren de kapster/visagiste voor mijn proefkapsel en make-up! Ondanks dat ik niet heel erg veel reageer lees ik om de paar dagen wel alles mee en vind ik het super leuk om alle voorbereidingen te lezen. Ik ben ook erg benieuwd naar alle verhalen over de grote dag straks :D hier net de verjaardag van mijn zoontje erop zitten wat ook weer erg druk en veel geregel was, nu weer verder met de voorbereidingen voor de bruiloft!

mvlens

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1871 Gepost op: 15 april 2014, 08:56:01 »
 :applaus: :applaus: :applaus: Over een uur heb ik mijn jurk weer aan! Whiehoooooo Heb er zin in! Ben benieuwd hoe die zit nu hij helemaal af is als het goed is. Er is nog tijd voor de laatste aanpassingen maar dit zal hem zo wel worden denk ik. Ons mam gaat mee omdat ze aan haar gaan laten zien hoe ik het allemaal aan moet gaan doen zodat zij dat weet. Heb er zin in! Zal als ik eraan denk een foto maken en naar de mail sturen!  :applaus: :applaus: :applaus:

borrelnootje1984

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 855
  • mei 2015 komt ons eerste kleintje♡♥
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1872 Gepost op: 15 april 2014, 09:19:56 »
Spannend he kimberley!! Nu kan je weer verder met jullie trouwen regelen hahah.

Mvlens leuk!!! Ben benieuwd naar de foto☺

Pooh

  • Gast
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1873 Gepost op: 15 april 2014, 09:39:39 »
Mvlens, super leuk! Veel plezier!

Ik ben zo jaloers op jullie, ik heb mijn jurk begin december gekocht en ik moet tot de 24e wachten tot ik hem in mijn eigen maat aan kan. Heb gisteren wel geregeld dat mijn kapster, die ook visagist is, ook mijn make-up doet. De 24e kwam ze toch al voor een proefkapsel en nu doet ze gelijk mijn proef make-up ook. Ik ben erg benieuwd!


A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen mei 2014
« Reactie #1874 Gepost op: 15 april 2014, 09:58:05 »
Mvlens, veel plezier vandaag !

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards