collapse

Auteur Topic: Bedankjes  (gelezen 6158 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

friend

  • Gast
Bedankjes
« Gepost op: 3 november 2007, 20:41:46 »
mijn vriend en ik moesten erg lachen om deze condooms als bedankjes, alleen nu zei mijn vader dat waarschijnlijk niet iedereen dat kan waarderen, wat vinden jullie??


http://www.bruidssuikers.nl/humor.html

suzan1983

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2007, 21:27:07 »
haha dat is humor.

Ik denk inderdaad niet dat oma het zal waarderen.
Misschien kun je 2 soorten bedankjes doen.
Dan heb je toch de geweldige humor, en voor de oudere mensen iets anders.

Groetjes Suzan
« Laatst bewerkt op: 3 november 2007, 21:28:27 door suzan1983 »

happygirl

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2007, 22:37:19 »
Idd mn oma zou gek worden, voor vienden kan het grappig zijn.

het is niet mij smaak eerlijk gezegd, heb leiver dat mn vrienden mn bruiloft iets anders gedenken als ze het ebdankje nog eens zien

HappyBride

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2007, 23:25:53 »
Ik vind het wel humor! Echt origineel!
Vooral die tekst op dat kaartje erbij!
Ik zou het gewoon doen.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Bedankjes
« Reactie #4 Gepost op: 4 november 2007, 11:53:40 »
Ik ben het met je vader eens, maar suzan had een goed idee: Twee soorten bedankjes!

Ik vind het idee wel grappig, maar de tekst dan weer minder. "Wip nog eens langs." Mja, ik neem dingen vaak letterlijk, hoor, dus bij mij geeft dat het idee alsof er bij jullie wat te wippen valt. Niet echt toepasselijk als je gaat trouwen (tenzij je een 'open' relatie hebt).

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bedankjes
« Reactie #5 Gepost op: 4 november 2007, 13:42:46 »
Hahaha, ik vind ze wel humor!!
Ik zou dan ook gewoon 2 soorten bedankjes maken.
Veel "jongere" mensen kunnen dit wel waarderen, de oude garde snapt het niet of vindt het niet gepast.

friend

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #6 Gepost op: 4 november 2007, 16:23:53 »
[quote name=\'LadyXochi\' post=\'137466\' date=\'04 November 2007, 11:53\']Ik ben het met je vader eens, maar suzan had een goed idee: Twee soorten bedankjes!

Ik vind het idee wel grappig, maar de tekst dan weer minder. "Wip nog eens langs." Mja, ik neem dingen vaak letterlijk, hoor, dus bij mij geeft dat het idee alsof er bij jullie wat te wippen valt. Niet echt toepasselijk als je gaat trouwen (tenzij je een 'open' relatie hebt).[/quote]


haha ja dat zei mn zusje inderdaad ja, die kreeg ook het idee van een partnerruil. en nee dat is niet zo voor het geval dat jullie dat nu denken hahaha.

misschien is 2 verschillende bedankjes nog wel een idee ja

weer iets om over na te denken!

bruidssuikers.nl

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #7 Gepost op: 4 november 2007, 20:44:06 »
[quote name=\'friend\' post=\'137453\' date=\'03 November 2007, 20:41\']mijn vriend en ik moesten erg lachen om deze condooms als bedankjes, alleen nu zei mijn vader dat waarschijnlijk niet iedereen dat kan waarderen, wat vinden jullie??


http://www.bruidssuikers.nl/humor.html[/quote]


hé wat stoer,.... :biggrin:  dat is mijn site,...hihi

echt leuk om jullie reacties te lezen,...en ik ben het ook eens met 2 attenties,...dat doet het merendeel die de condooms bestellen,...

dan zoeken ze een andere attentie uit in dezelfde kleur,...dan paseer je niemand,..vind ik,..

groetjes,..

Martha

ps: anke ik moest even reageren,..dat snap je wel he,..hihihi

Joyce76

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #8 Gepost op: 4 november 2007, 22:51:24 »
Ik ben het inderdaad met de rest van de meiden eens .
Zelf vind ik ze erg leuk , maar ongepast voor de oudere mensen .
Ik zou zelf dus ook voor 2 bedankjes kiezen ....

Leuke site heb je bruidssuikers.nl  :biggrin:

Groetjes Joyce

K en P

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #9 Gepost op: 5 november 2007, 10:54:58 »
Als het bij jullie past, dan zullen ook de ouderen er niet over vallen lijkt me!
Je kan het toch nooit voor iedereen goed doen hoor, dus kies gewoon iets wat jullie leuk vinden.

Bruidje2008

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #10 Gepost op: 5 november 2007, 13:43:25 »
Op zich grappige bedankjes maar toch zou ik er niet voor kiezen. Ik ben het helemaal met LadyXoichy eens: "net of er wat te wippen valt bij jullie"  :biggrin: .

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Bedankjes
« Reactie #11 Gepost op: 5 november 2007, 14:51:32 »
[quote name=\'K en P\' post=\'137533\' date=\'05 November 2007, 10:54\']Als het bij jullie past, dan zullen ook de ouderen er niet over vallen lijkt me![/quote]Daar kun je je nog best wel eens lelijk in vergissen...

K en P

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #12 Gepost op: 5 november 2007, 15:35:42 »
Oke, laat ik het dan anders zeggen.
Bij ons zouden ze er niet over vallen.
Vorig jaar hebben we oma zelfs een glow-in-the-dark condoom gegeven en ze vond het prachtig  :tongue:
Maar oma is dan ook nog jong van geest.

bruidssuikers.nl

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #13 Gepost op: 5 november 2007, 15:59:32 »
[quote name=\'Joyce76\' post=\'137504\' date=\'04 November 2007, 22:51\']Ik ben het inderdaad met de rest van de meiden eens .
Zelf vind ik ze erg leuk , maar ongepast voor de oudere mensen .
Ik zou zelf dus ook voor 2 bedankjes kiezen ....

Leuke site heb je bruidssuikers.nl  :biggrin:

Groetjes Joyce[/quote]


 :biggrin: thanx,.. :biggrin: hihi

en ben je er al uit Friend,...??

groetjes,..

Martha

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Bedankjes
« Reactie #14 Gepost op: 5 november 2007, 16:58:16 »
Ik vind ze grappig - en prijzig, maar daar werd mijn mening eigenlijk niet over gevraagd he :wink: Als jullie ze echt leuk vinden doe je ze toch gewoon als bedankje? Natuurlijk, condooms verwijzen naar seks, nou, als getrouwd stel heb je over het algemeen toch ook seks? Daar is niks raars aan ofzo.. De meeste volwassenen zijn seksueel actief, dan mag je daar toch best iets grappigs mee doen?
En oudere mensen hoeven er helemaal niet over te vallen. Jullie kunnen heus wel inschatten of jullie gasten er over zouden vallen of niet, en zo ja, of jullie het daarom nodig vinden (ook nog) een ander bedankje te kiezen.
Succes, en laat je nog weten of je ze echt besteld hebt?

bruidssuikers.nl

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #15 Gepost op: 5 november 2007, 19:35:12 »
[quote name=\'Mar1981\' post=\'137589\' date=\'05 November 2007, 16:58\']Ik vind ze grappig - en prijzig, maar daar werd mijn mening eigenlijk niet over gevraagd he :wink: Als jullie ze echt leuk vinden doe je ze toch gewoon als bedankje? Natuurlijk, condooms verwijzen naar seks, nou, als getrouwd stel heb je over het algemeen toch ook seks? Daar is niks raars aan ofzo.. De meeste volwassenen zijn seksueel actief, dan mag je daar toch best iets grappigs mee doen?
En oudere mensen hoeven er helemaal niet over te vallen. Jullie kunnen heus wel inschatten of jullie gasten er over zouden vallen of niet, en zo ja, of jullie het daarom nodig vinden (ook nog) een ander bedankje te kiezen.
Succes, en laat je nog weten of je ze echt besteld hebt?[/quote]


maar dan heb je wel smaakjes condooms voor dat geld,... :wink:  :biggrin:  :cool: hihihi

friend

  • Gast
Bedankjes
« Reactie #16 Gepost op: 6 november 2007, 12:50:15 »
nou we zijn er nog niet uit eigenlijk.
we vinden ze nog steeds erg grappig maar willen ook niemand een ongemakkelijk gevoel geven.

misschien doen we wel 2 bedankjes, is natuurlijk ook nog een idee!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards