collapse

Auteur Topic: Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt  (gelezen 4831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Gepost op: 2 januari 2008, 17:17:54 »
Zoals jullie waarschijnlijk al weten, ben ik nu ongeveer een jaar op dit forum aanwezig. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik wilde trouwen.

Afgelopen zondag (30 december 2007) zijn we vertrokken naar Disneyland Parijs, om daar te blijven tot 01 januari 2008. Omdat wij allebei hele grote fans zijn van Disneyland, wilde wij het vuurwerk een keer meemaken en gelijk nog wat meeproeven van de kerstmagie in Disneyland Parijs. Omdat Jasper de laatste tijd wel eens een opmerking maakte, had ik wel een vermoeden dat het geen jaren meer zou gaan duren voordat hij mij ten huwelijk ging vragen. Ik had stiekem gehoopt dat hij het in Disneyland zou doen, omdat dit eigenlijk mijn kerstcadeau zou zijn (uiteindelijk heb ik wat anders gekregen, omdat we een jaarkaart hebben aangeschaft van Disneyland en nu zo vaak kunnen als we willen). Maar omdat tijdens het vuurwerk geen aanzoek kwam had ik er me er maar bij neergelegd, dat ik nog even moest wachten. In het hotel ging hij alsnog op z'n knieeen en vroeg hij mij ten huwelijk. Ik schrok zo erg, dat ik eerst even een paar minuten heb zitten huilen en er met moeite "Natuurlijk" uit kreeg. Toen schoof hij een ring om mijn vinger, waarvan ik niet goed kon zien hoe die eruit zag, door de tranen. Maar het maakte op dat moment even niet uit, is was zo gelukkig.

Dus na al die jaren hopen, is het toch nog gebeurd. Ik ben nu even de gelukkigste vrouw op aarde.
Gisteren hebben we gelijk na aankomst in Nederland, onze ouders ingelicht (moesten we toch langs om gelukkig nieuw jaar te wensen). En heb ik mijn broertjes en mijn oma telefonisch ingelicht. Vandaag heb ik het tegen een paar mensen van mijn werk gezegd en morgen gaan we Jasper zijn vader inlichten (als we er terecht kunnen). En dan zijn de belangrijkste mensen ingelicht en mag iedereen het weten en komt alles op onze site te staan.

Een datum hebben we nog niet officieel. We zitten te denken aan vrijdag 13 maart 2009 (die datum zijn we 10 jaar samen) of 5 juni 2009 (want dan zijn we 5 jaar verloofd). Maar we zijn er nog over na aan het denken, dus zodra die bekend is horen jullie als een van de eerste welke het wordt!!!!!
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2008, 17:19:10 door Liefde is ... wendy & Jasper »

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2008, 17:43:16 »
Gefeliciteerd!!! Eindelijk dan toch!! geniet er lekker van

Alexia

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #2 Gepost op: 2 januari 2008, 18:02:13 »
gefeliciteerd... eindelijk!

Annemieke

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #3 Gepost op: 2 januari 2008, 19:09:49 »
Van harte gefeliciteerd!! Wat leuk dat hij het 'toch nog' in Disneyland heeft gevraagd, kan me voorstellen dat je het toen niet meer verwacht had. Ik snap een beetje hoe je je voelde, ook ik heb lang op een aanzoek moeten wachten. Maar als het dan eenmaal zover is, ben je inderdaad de gelukkigste vrouw op aarde.

Nu kunnen jullie echt aan de voorbereidingen beginnen, geniet ervan!

Bruidje2008

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #4 Gepost op: 2 januari 2008, 19:42:16 »
Eindelijk!
Gefeliciteerd! Wat romantisch zeg in Disneyland!
Geniet van alle voorbereidingen.

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #5 Gepost op: 2 januari 2008, 20:07:02 »
Heeeeey, Eindelijk!!!
Gefeliciteerd!!! en geniet er lekker van:)
Groetjes!! :)

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #6 Gepost op: 2 januari 2008, 20:12:38 »
Bedankt allemaal voor jullie medeleven....  :biggrin:  Ik ben zo gelukkig op dit moment. En helemaal toen ik hoorde vandaag dat mijn a.s. zwager bijna in tranen uitbarstte toen wij net weg waren, dat hij het zo leuk vond dat wij gingen trouwen. Dit doet me echt goed.

Suusje1982

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #7 Gepost op: 2 januari 2008, 20:48:08 »
wat heerlijk voor jullie! Super hoor!
enneh... hij is vast net zo blij als jij!
veel succes en plezier met voorbereiden en 'voorgenieten'

HappyBride

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #8 Gepost op: 2 januari 2008, 22:54:00 »
Oh wat geweldig! Eindelijk kun je nu alles gaan regelen voor jullie dag! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van, is inderdaad een geweldig gevoel!

Nog even wachten

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #9 Gepost op: 3 januari 2008, 08:10:48 »
Wat ontzettend leuk! gefeliciteerd! ik kan me precies indenken hoe je je voelde! ik had zelf ook een beetje gedacht wanneer hij het zou vragen, en toen hij het deed was het alsnog erg onverwacht! Succes met het uitzoeken van de datum!

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #10 Gepost op: 3 januari 2008, 10:16:33 »
Wat leuk voor je dat er nu toch nog zo'n mooi aanzoek is gekomen! Veel plezier met alle voorbereidingen en geniet ervan!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #11 Gepost op: 3 januari 2008, 11:01:56 »
Het wachten werd beloond, en hoe!
Van harte gefeliciteerd.
Je zit nu zo in het trouwwereldje dat je waarschijnlijk al precies weet hoe en wat.
Geniet ervan.

Noukie

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #12 Gepost op: 3 januari 2008, 13:26:33 »
Gefeliciteerd!!!

Enne, 13 maart is een mooie datum, dat is ook de trouwdag van mijn ouders en zij zijn inmiddels ruim 32 jaar getrouwd!

Ireen

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #13 Gepost op: 3 januari 2008, 14:38:03 »
Meid, wat een fijn bericht. Van harte gefeliciteerde. En nu kun je helemaal los op dit forum en met de voorbereidingen starten! Veel plezier, ik weet zeker dat je van deze tijd zult genieten!!

Sue

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #14 Gepost op: 7 januari 2008, 15:25:21 »
Wat geweldig zeg, een aanzoek in Disney. Je zult nu wel op een roze wolk zweven, geniet ervan!

Marije en Niels

  • Gast
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #15 Gepost op: 7 januari 2008, 17:18:56 »
Leuk hoor!
Geniet ervan en natuurlijk..
gefeliciteerd!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Totaal Onverwacht, Wel Stiekem Op Gehoopt
« Reactie #16 Gepost op: 9 januari 2008, 16:39:14 »
Ik zie nu pas dat je eindelijk gevraagd bent! Van harte gefeliciteerd. Wat een romantisch aanzoek. Geniet van alle voorbereidingen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards