collapse

Auteur Topic: Een Enquête Over Trouwjurk Kopen  (gelezen 4432 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

coucoupetite

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Gepost op: 16 juli 2012, 11:10:15 »
Hoi Meiden, Ik ben aan het denken om een online winkeltje samen met mijn zusje te oprichten, vooral om trouwjurkken te verkopen. Om ons te helpen, kunnen we jullie heel graag een paar minutjes tijd mogen vragen voor een kleine enquete  te doen? Alvast heel veel bedankt!!

Je mag ook per vraag jouw eigen mening geven. We gaan allemaal serious bekijken en beantwoorden als kan.


1.   Zal je jouw trouwjurk online willen kopen?
a       Ja  
b   Nee  

2.   Als nee, waarom?
a   Geen mogelijkheid om verschillende jurken aan te passen
b   Weinig ervaring in online winkelen    
c   Weinig vertrouwen in pasvorm of material kwaliteit  
d   Veel te moeilijk om een keus te maken uit honderden foto’s zonder trouwjurk aan te kunnen passen        

3.   Welke van de volgende opties die wellicht je kan overtuigen om een trouw jurk online te kopen?

a   Op-maat jurk met een kleiner prijs-tag.
b   Elke jurk die op maat gemaakt is, heeft toch een kleine buffertje (3cm of zo) achter gelaten om een kleine aanpassing te bevorderen.
c   Mogelijkheid om materiaal sampletje van te voren te kunnen ontvanger via post voor een bestelling definitief te maken.
d   Mogelijkheid om jouw eigen wensen om sommige ontwerp in detail op sommige jurken aan te passen (tegen een kleine extra behandeling kost)

4.   Als ja, wat is jouw belangrijkst motief om jouw trouwjurk online te kopen?
a   Budget
b   Grotere collecties
c   Gewoon voorkeur aan online-winkelen om stress te sparen

5.   Hoe veel wil je uitgeven als je toch jouw trouwjurk online koopt?
a   < 100 euro  
b   101 euro – 200 euro    
c   201 euro – 300 euro    
d   301 euro – 500 euro   
e   > 501 euro           
f   Prijs heeft geen invloed zo lang als material keus, afwerkingskwaliteit & pasform zijn gegarandeerd.

6.   Welke van de volgende style heb je voorkeur?
a   A-lijn
b   Zeemeermin
c   Princess
d   Empire
e   Griekse godinnen
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2012, 09:36:39 door coucoupetite »

coucoupetite

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2012, 11:15:54 »
Ok, dit is deel 2! :)

Hoi Meiden, Ik ben aan het denken om een online winkeltje samen met mijn zusje te oprichten, vooral om trouwjurkken te verkopen. Om ons te helpen, kunnen we jullie heel graag een paar minutjes tijd mogen vragen voor een kleine enquete te doen? Alvast heel veel bedankt!!
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2012, 12:44:14 door coucoupetite »

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2012, 12:00:33 »
ik mis bij vraag 3 de optie; Niets kan mij overhalen om een jurk online te kopen.

En bij vraag 2 zou ik graag meerdere opties aanvinken, dat kan ook niet.

coucoupetite

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2012, 12:11:43 »
ik mis bij vraag 3 de optie; Niets kan mij overhalen om een jurk online te kopen.

En bij vraag 2 zou ik graag meerdere opties aanvinken, dat kan ook niet.

Hi Chantal, heb je een goede punt. Ik ga de hele enquete even opnieuwe nog een keer posten. Maar gewoon in text, in plaats van poll. Ik kon alleen 3 vragen stellen met poll functie, die ook niet zo heel handig is... :)

Bedankt!! :)

coucoupetite

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2012, 12:17:26 »
Ik heb de enquete als POLL gedaan als een aparte onderwerp. Maar er zijn wel 2 delen want ik kan niet meer dan 3 vragen stellen in POLL. :sad: Sorry voor het ongemak!! :sad:
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2012, 12:53:14 door coucoupetite »

2juli2013

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #5 Gepost op: 16 juli 2012, 12:27:55 »
3 post verder.......

Ik zou geen trouwjurk online kopen. Geen pasmoment, geen heerlijk ritueel met mn moeder, er is geen goed argument tegen om het toch te doen :wink:

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #6 Gepost op: 16 juli 2012, 12:37:22 »
3 post verder.......

Ik zou geen trouwjurk online kopen. Geen pasmoment, geen heerlijk ritueel met mn moeder, er is geen goed argument tegen om het toch te doen :wink:

Dat dus!
Daarnaast, wordt hij wel helemaal op maat gemaakt?
En voorkeur qua jurk, denk dat je sowieso van alles in huis moet hebben en niet maar 1 model.
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2012, 12:38:04 door Lies86 »

coucoupetite

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #7 Gepost op: 16 juli 2012, 13:29:29 »
3 post verder.......

Ik zou geen trouwjurk online kopen. Geen pasmoment, geen heerlijk ritueel met mn moeder, er is geen goed argument tegen om het toch te doen :wink:

Hihi :) sorry voor 3 posten :sad: Ik weet niet hoe ik de post kan verweideren.
Maar ik snap goed waarom je geen trouwjurk wil online kopen hoor. Sommige vrouwen vinden het moment om samen met hun moeder een jurk uit te zoeken is heel belangrijk.
Dat dus!
Daarnaast, wordt hij wel helemaal op maat gemaakt?
En voorkeur qua jurk, denk dat je sowieso van alles in huis moet hebben en niet maar 1 model.

Hoi Lies, het wordt helemaal op maat gemaakt. Maar we gaan niet voor een hele grote colletie  beginnen, maar zeker niet voor maar 1 modelletje.

deniesje

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #8 Gepost op: 16 juli 2012, 14:21:05 »
en in welke prijsklasse zou je die willen gaan verkopen??

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #9 Gepost op: 16 juli 2012, 14:34:10 »
Moet je jezelf opmeten? Zoals bij de meeste chineese websites? Of meten jullie het op?
Anders zijn jullie toch niet veel meer dan een tussenluik tussen de (chineese?) maker en de koper?
Of zie ik dat weer verkeerd? Maar hoe dan ook, mijn keuze zou het niet zijn! Vast van andere bruiden wel!

misseagle

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #10 Gepost op: 16 juli 2012, 15:43:25 »
ik mis bij vraag 3 de optie; Niets kan mij overhalen om een jurk online te kopen.

En bij vraag 2 zou ik graag meerdere opties aanvinken, dat kan ook niet.

Inderdaad.. ik zou bij 3 ook willen invullen dat niets mij kan overhalen.
Als het gaat om 'gewone' jurken wel..
Maar een trouwjurk.. nee ik kijk te erg uit naar het passen in de winkel en verschillende jurken te bekijken in het echt!

twijfeltje

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #11 Gepost op: 16 juli 2012, 17:33:42 »
Ik zou geen trouwjurk online kopen vanwege alle redenen van vraag 2 en geen van de redenen van vraag 3 zou me overhalen.
Passen in het echt vond ik ook gewoon te leuk om te missen.

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #12 Gepost op: 16 juli 2012, 19:06:23 »
Ik heb de topics samengevoegd, maar ben de poll nu kwijt. Je kan deze even in tekst toevoegen, zoals je gezegd hebt, zodat iedereen die daar behoefte aan heeft dit met een quote kan beantwoorden.

coucoupetite

  • Gast
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #13 Gepost op: 18 juli 2012, 09:37:43 »
en in welke prijsklasse zou je die willen gaan verkopen??

Hoi Deniesje,

We hebben onze strategie nog niet klaar. Daarom beginnen we nu eerste een marktonderzoek.
Wat we nu weten is dat we zeker niet goedkoopst crap gaan aanbieden...

Ik ga nu even mijn post weer aanpassen. Dan kun je misschien onze onderzoekvraagjes even helpen te beantwoorden??

Alvast veel bedanken!!
Moet je jezelf opmeten? Zoals bij de meeste chineese websites? Of meten jullie het op?
Anders zijn jullie toch niet veel meer dan een tussenluik tussen de (chineese?) maker en de koper?
Of zie ik dat weer verkeerd? Maar hoe dan ook, mijn keuze zou het niet zijn! Vast van andere bruiden wel!

Hoi Lies, we gaan sowieso een hele duidelijke instructie aangeven, hoe je makkelijkst kan zelf opmeten.
We gaan zeker niet zo maar een andere trouwjurk webwinkel worden. We hebben al veel customer service tips bedacht
dat we kunnen aanbieden om meest zorgen van de bride-to-be weg te halen over trouwjurk.
Ik heb de topics samengevoegd, maar ben de poll nu kwijt. Je kan deze even in tekst toevoegen, zoals je gezegd hebt, zodat iedereen die daar behoefte aan heeft dit met een quote kan beantwoorden.

Bedankt!!! :) Nu is het weer beetje netjes!!!

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Een Enquête Over Trouwjurk Kopen
« Reactie #14 Gepost op: 23 juli 2012, 21:32:18 »
Ik zou nooit een trouwjurk online kopen, om alle redenen die hierboven al zijn aangehaald. Daarnaast maakt vraag 5 me erg achterdochtig: voor zulke lage prijzen verwacht ik geen geweldige jurken. Die zijn vaak veel duurder (tenzij je ze direct van de beurs tegen inkoopprijs verkoopt, maar dat lijkt me niet zo'n goeie strategie).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards