collapse

Auteur Topic: Witte Smoking  (gelezen 6166 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sterredag

  • Gast
Witte Smoking
« Gepost op: 11 december 2008, 23:51:50 »
Ik ben op zoek naar een plek waar ze witte smokings verhuren, of goedkope witte smokings verkopen.

Ik bedoel dan ook eigenlijk wel een compleet costuum, er moet dus ook een witte broek bij, minimaal. Een witte blouse en nette zwarte schoenen zijn nog wel aan te komen. Ik heb me op internet al wezeloos gezocht, maar het is een compleet doolhof.

Iemand hints of tips, liefst in Zuid-holland, maar geen must.

geen designerkostuums o.i.d. dat is veel te duur
« Laatst bewerkt op: 11 december 2008, 23:55:48 door sterredag »

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Witte Smoking
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2008, 09:15:37 »

Swiffer

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2008, 09:41:59 »
Hoi Sterredag, ik weet niet wanneer je trouwt, maar bij de C&A heb je al een pak met bloes en schoenen voor rond de 100 euro, ik zou daar zeker eens gaan kijken tegen februari/maart. vast en zeker dat ze daar wit hebben tegen die tijd! (mijn a/s heeft er zelf ook daar een gehaald voor afgelopen zomer)
« Laatst bewerkt op: 12 december 2008, 09:42:49 door Swiffer »

sterredag

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #3 Gepost op: 12 december 2008, 14:18:28 »
thx voor de reacties.....

vangarderen, de ene link is eigenlijk meer een mafiakostuum, bij een verkleedwinkel, ik hou hem wel als optie in mijn hoofd, maar wou toch nog verder kijken.

de andere link is van een rokkostuum wat ik kan vinden in het wit, dat vind ik echt lelijk moet ik zeggen :)


swiffer, bedankt voor de tip, ik ga dat ook zeker in mijn hoofd houden, al hoop ik dat ze daar broeken in zijn lengetemaat zullen hebben.


Als iemand toevallig ergens eens wat tegen komt, laat het me vooral weten :)

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Witte Smoking
« Reactie #4 Gepost op: 12 december 2008, 17:50:48 »
Die tweede link was van een prijslijst. Op die prijslijst staat toch echt 'smoking wit' hoor. Op de site zelf kon ik er ook geen plaatje van vinden, vandaar dat ik een link naar de prijslijst had gezet :wink:

sterredag

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2008, 14:51:22 »
[quote name=\'vangarderen\' post=\'193179\' date=\'12 December 2008, 17:50\']Die tweede link was van een prijslijst. Op die prijslijst staat toch echt 'smoking wit' hoor. Op de site zelf kon ik er ook geen plaatje van vinden, vandaar dat ik een link naar de prijslijst had gezet :wink:[/quote]

ah okey duidelijk, alleen er staat niks over een witte pantalon of zo in, dat is dan wel weer jammer

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Witte Smoking
« Reactie #6 Gepost op: 13 december 2008, 15:33:53 »
Surf maar eens langs Wehkamp, Neckerman en Otto die hebben ook witte broeken

sterredag

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #7 Gepost op: 14 december 2008, 11:15:36 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'193255\' date=\'13 December 2008, 15:33\']Surf maar eens langs Wehkamp, Neckerman en Otto die hebben ook witte broeken[/quote]

bij otto hadden ze idd een wit kostuum, helaas bij dit soort winkels hebben ze alleen standaard maten en mijn vriend is dus langer dan hun matentabel aangeeft.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Witte Smoking
« Reactie #8 Gepost op: 14 december 2008, 12:05:36 »
Hier kunnen ze heel veel maken. Misschien maken ze ook wel alleen de pantalon als je zelf een mooi jasje gevonden hebt.

Ik heb zelf verder geen ervaring met dit bedrijf maar het werd ons aangeraden in verschillende bruidswinkels.

sterredag

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #9 Gepost op: 14 december 2008, 13:15:53 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'193313\' date=\'14 December 2008, 12:05\']Hier kunnen ze heel veel maken. Misschien maken ze ook wel alleen de pantalon als je zelf een mooi jasje gevonden hebt.

Ik heb zelf verder geen ervaring met dit bedrijf maar het werd ons aangeraden in verschillende bruidswinkels.[/quote]


thx voor de tip, dit is alleen helaas echt veel te duur.

safian78

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #10 Gepost op: 14 december 2008, 17:14:27 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'193255\' date=\'13 December 2008, 15:33\']Surf maar eens langs Wehkamp, Neckerman en Otto die hebben ook witte broeken[/quote]


Mijn vriend heeft maat 102, ook lang en dun, en die hebben ze wel bij de otto!!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Witte Smoking
« Reactie #11 Gepost op: 14 december 2008, 17:57:46 »
[quote name=\'sterredag\' post=\'193311\' date=\'14 December 2008, 11:15\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'193255\' date=\'13 December 2008, 15:33\']Surf maar eens langs Wehkamp, Neckerman en Otto die hebben ook witte broeken[/quote]

bij otto hadden ze idd een wit kostuum, helaas bij dit soort winkels hebben ze alleen standaard maten en mijn vriend is dus langer dan hun matentabel aangeeft.
[/quote]

Otto heeft voor damesmaten ook bijna altijd de optie L (van langer). Ik ben zelf 1.88 en da's voor damesbroeken best lastig shoppen, maar bij Otto kan dat wel! Daar zou ik dan toch even kijken. Hoe lang is je vriend dan?

sterredag

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #12 Gepost op: 14 december 2008, 19:56:56 »
heb wel bij otto gekeken, maar vind het ook lastig met die maten die staan aangegeven.

mijn vriend is 1.98 met lange benen ten opzichte van zijn lichaam

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Witte Smoking
« Reactie #13 Gepost op: 16 december 2008, 01:10:47 »
Mijn vriend is 2.02 en die kan de meeste confectie kleding nog wel aan (heeft verder een normaal postuur). ik zou gewoon nog even goed verder zoeken. Veel succes! :)

sterredag

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #14 Gepost op: 16 december 2008, 23:02:56 »
[quote name=\'Anna Livia\' post=\'193583\' date=\'16 December 2008, 01:10\']Mijn vriend is 2.02 en die kan de meeste confectie kleding nog wel aan (heeft verder een normaal postuur). ik zou gewoon nog even goed verder zoeken. Veel succes! :)[/quote]

de maten die aangegeven worden voor zijn lengte staan niet bij de broeken aangegeven alszijnde dat ze die hebben.

Anisi

  • Gast
Witte Smoking
« Reactie #15 Gepost op: 17 december 2008, 12:07:34 »
[quote name=\'sterredag\' post=\'193075\' date=\'11 December 2008, 23:51\']Ik ben op zoek naar een plek waar ze witte smokings verhuren, of goedkope witte smokings verkopen.

Ik bedoel dan ook eigenlijk wel een compleet costuum, er moet dus ook een witte broek bij, minimaal. Een witte blouse en nette zwarte schoenen zijn nog wel aan te komen. Ik heb me op internet al wezeloos gezocht, maar het is een compleet doolhof.

Iemand hints of tips, liefst in Zuid-holland, maar geen must.

geen designerkostuums o.i.d. dat is veel te duur[/quote]


In Amsterdam kan je bij de Bos en Lommerweg terecht bij een mannetje die verschillende kostuums verkoopt. Wat is jullie budget? je hebt ze vanaf 119euro en een winkel op de ferdinant bolstraat, Amsterdam heeft ze vanaf 89euro die winkel heet metro.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards