collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 872777 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #300 Gepost op: 5 september 2012, 09:41:45 »
@ Sannepan, wat heb je besteld voor je getuigen?

Wij hebben als getuigen onze ouders gevraagd, zaten eerst te denken om broer/zussen te vragen, maar we waren bang dat we iemand zouden kwetsen.

@ Joda, lekker zeg 3 weken vrij, geniet ervan! Ik denk dat we ze dan toch maar d.m.v. save the date kaarten gaan inlichten, maar dan via e-mail.

Klinkt erg apart een eetbarebloem, maar is een leuke optie i.p.v. champagne. Wij houden ook niet echt van champagne en hebben daarom voor een zoete mousserende wijn gekozen.

Wij zijn ook bang dat we op te dure ringen uitkomen, we gaan als het goed is a.s. zaterdag orienteren en wie weet lopen we tegen onze "droom"ringen aan.

@ Carien, wij kennen het probleem met de CM. Wij hadden er een gekozen, maar zitten eraan te denken om er nog een te vragen omdat we bang zijn dat ze het alleen niet aankan. Alleen is het lastig om nu weer iemand te verzinnen die het helemaal naar onze wens kan doen.

@ kim, ik ben nu ook proefkonijn met mijn opleidingsvorm. Het is inderdaad wel leuk, omdat het allemaal nieuw is en je wat makkelijk beoordeeld wordt :tongue:

Het is goed dat je al weet wat je wilt en ik ken het huisje, boompje, beestje gevoel helemaal. Een eigen bureau is inderdaad niet aan te raden als je met kinderen wilt beginnen. Misschien dat je alsnog later je eigen adviesbureau kan starten :)

Ik twijfel heel erg wanneer nou het beste moment is om kinderen te nemen, het liefst beginnen we als ik ook helemaal klaar ben met mijn studie. Aan de andere kant kunnen we misschien beter eerder beginnen, want mijn zusje is laatst naar de gynaecoloog geweest en kreeg te horen dat ze minder vruchtbaar is en dat dit waarschijnlijk erfelijk is :sad:

@ Crista, wij twijfelen ook heel erg om een videograaf te nemen. Alleen zijn dat ook weer hoge extra kosten, maar het geeft zoveel meer betekenis aan het materiaal wat je later kan terug kijken. Foto's is ook erg leuk, maar een video heeft denk ik toch meer toegevoegde waarde. Lastig zulke keuzes!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #301 Gepost op: 5 september 2012, 10:39:59 »
@ svlok: Mijn as heeft afgelopen week zijn vader gevraagd. We hadden voor hem een houten puzzel laten maken, met daarop 6 fotootjes van ons en daarop de tekst of hij onze getuige wil zijn :) Hij moest er helemaal van huilen  :laugh:
Hij wil ook zijn beste vriend vragen. Ze sparen beide voetbalshirts, dus hij wil in Turkije een shirt laten maken met daarop: 'getuige?'

Ik wil graag allebei mijn broers vragen. Voor mn oudste broer, die gek is op bier, heb ik een grote fles trippel bier besteld met daarop als etiket een foto van ons en daarbij de vraag. De fles zit in een houten kist, dus die moet die eerst open maken.
Voor mn andere broer, een zoetekauw, heb ik een doos met hartjes chocolaatjes besteld met op de voorkant van de doos de tekst. Er zitten volgens mij 80 chocolatjes in  :blink:  Vond het voor allemaal wel iets toepasselijks! Hebben tot nu toe alles in onze kleuren gedaan, dus met paars :biggrin:

Ouders als getuigen is ook erg leuk ja! Bij ons geeft zijn moeder hem en mij vader mij weg. Mijn moeder gaat elke keer mee met de jurk passen enz, dus ze hebben in ieder geval allemaal wat :biggrin:

Leuk zaterdag ringen passen! Heel veel plezier!!

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #302 Gepost op: 6 september 2012, 16:16:44 »
Sorry meiden, weer druk weekend en week gehad. En een e-reader gekregen dus vooral zitten lezen  :biggrin:

Taartje was gelukt! Was er best trots op! Hierbij ook de foto. Was gevuld met bastogne slagroom en limoenbavarois en bekleed met fondant. Over 2 weken ga ik een bob de bouwertaart maken voor het zoontje van vrienden.

Kim, klinkt als een leuke studie! En een goed toekomstperspectief zou ik zo zeggen! Beginnen bij jullie de eierstokken soms ook te rammelen, heb ik ook last van. Ik zou graag na de bruiloft beginnen maar AS is daar nog niet zo zeker van. Ik begin er nu soms over om m aan het idee te laten wennen  :tongue: . Gister wel weer geknuffeld met mijn achterneefje, hij is nu 9 maanden, heerlijk! Maar dan kriebelt het wel heel erg.

Leuk dat jullie de getuigen al gevraagd hebben! En dat ze het ook leuk vonden. Wij zijn nog een beetje aan het twijfelen, ik wil mijn broertje wel vragen maar ik lig soms ook nog wel met hem overhoop (we schelen 5 jaar en hij is nu nog een beetje een puber ondanks zijn 21 jaar). AS wil zijn zusje vragen maar zij is ook de enigste die ik het toevertrouw om ceremoniemeester te zijn. En of dat goed samen gaat daar twijfelen we dan ook weer over. Daarnaast had ik al een tijd in mijn hoofd dat als we ooit gingen trouwen ik mijn oma als getuige wilde vragen, helaas kan dat dus niet meer wat het ook wel moeilijk maakt voor mijn gevoel.

Sorry als ik nu op een paar dingen ben vergeten te reageren, dat komt dan nog  :cool:
[attachment=19918:verkleind.jpg]

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #303 Gepost op: 6 september 2012, 18:44:05 »
@Leo1986 WAUW! Mooi gedaan! :biggrin:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #304 Gepost op: 6 september 2012, 22:06:40 »
Let op, hier komt een ego-post

Ik ben vandaag op jurkenjacht geweest en ik heb hem gevonden: DE jurk. Helemaal blij!! Het was een jurk waar ik op internet m'n oog al op had laten vallen en het was de eerste jurk die ik vandaag aan trok en het was goed. Hij zit super! Hoeft alleen maar korter gemaakt te worden. Hij is zoooo mooi, maar ik houd het voor de rest nog geheim ivm eventuele meelezers. :rolleyes:

De zoektocht begon bij Beijer en Besselink in Beltrum. Mijn moeder en schoonmoeder waren mee. We werden super goed ontvangen en heel leuk geholpen. Ik had ze al een mail gestuurd dat ik een jurk had gezien die ik graag zou willen passen en dat hadden ze geregeld. Verder hebben ze een hele goede inschatting gemaakt van mijn smaak. We mochten plaats nemen in de mega grote paskamer waar we echt met z'n drieën waren en even later kwam de verkoopster aan met 6 jurken en kon het passen beginnen. We begonnen met de jurk die ik had aangegeven en die was meteen super. Ik voelde meteen dat dat DE jurk was. Ja, het bestaat echt  :biggrin: De andere jurken natuurlijk wel aangehad en ze waren allemaal mooi, maar ze konden niet tippen aan de eerste jurk. Dus die mocht ik als laatst weer aan. De paskamer was met mooie grote ramen dus we hadden een goed beeld van de jurk bij daglicht. In de hal hadden ze spotjes dus dat kwam meer overeen met het licht in een feestzaal en daar kwam de jurk ook super mooi in uit. Ze hebben ook uitgelegd hoe ik moest zitten en hoe ik de jurk het beste kan vast houden met dansen. Alles helemaal positief dus.

Voor 's middags had ik ook al een afspraak gemaakt bij een andere zaak en die wilde ik ook gewoon door laten gaan. Dus heb vanmorgen nog geen definitieve knoop doorgehakt. Vonden ze geen probleem, ik mocht alleen geen foto maken van de jurk zolang ik niet had aangegeven dat ik voor de jurk zou gaan. Ook konden ze de jurk niet voor mij reserveren. Ze willen graag exclusief blijven. Zo hebben ze van de jurk van mijn merk maar 1 per soort en op is op. Dus als er ' s middags iemand zou komen en die jurk zou kopen had ik pech gehad. Dat vond ik wel een minpuntje.

De afspraak 's middags was heel snel klaar. Binnen een uur stonden we weer buiten. Heb nog 7 jurken aan gehad maar het was het allemaal niet. Allemaal mooie jurken, maar niet zo mooi als de eerste jurk. Dus na de tweede afspraak heb ik meteen Beijer en Besselink gebeld en de jurk gekocht!! Ik ga binnenkort nog weer terug om foto's te maken zodat de kapper een goed beeld heeft. Nu al zin in!! En dan ga ik pas 6 weken voor de bruiloft weer. Dat wordt heel lang wachten haha.

Verder is de jurk al zo mooi dat sieraden alleen maar afleiden. Ik houd het dus waarschijnlijk alleen bij mooie oorbellen. En m'n haar laat ik waarschijnlijk los met glinstersteentjes er in. Blij blij
« Laatst bewerkt op: 6 september 2012, 22:09:19 door Carien85 »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #305 Gepost op: 6 september 2012, 23:11:22 »
Carien85: GEFELICITEERD met het vinden van DE jurk helemaal leuk. Fijn dat je goed behandeld bent. Nu maar bezig met de dingen die er bij passen ook alleen maar leuk.

Svlok Spannend ringen uitzoeken AS en ik zijn het nu een beetje aan het uitstellen. AS is helemaal niet van de ringen en ik ben bang dat het boven het budget gaat vallen.

Sannepan: wat leuk iedereen op zo een persoonlijke manier te vragen.

Leo1986: Wat een super mooi taartje, knap hoor.

Ik heb mijn broer en zus als getuige en AS broer en vader.
Even voor de duidelijkheid de bloem komt in een drankje (waarschijnlijk geen champagne maar iets zoets) Ik geloof dat de bloem open gaat als je hem in vocht doet maar hoe het precies zit weet ik ook niet even wachten tot de cateraar langs komt.
Hier ook rammelende eierstokken, ik wil er heel graag aan beginnen als we getrouwd zijn (moet er niet aan denken zwanger te trouwen niet mijn ding) en dan hoop ik nog dat AS ook wil. Hij staat er niet negatief tegenover maar laat zig er niet zo over uit.
WIj hebben geen videograaf, ik vind foto's belangrijker. Wij laten een camera van hand op hand gaan dat heeft wel een leuk effect.
AS heeft feestzaal vastgelegd dus ook geregeld. Volgende week komt de fotograaf nog een keer langs om naar verschillende fotoboeken te kijken. Druk druk

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #306 Gepost op: 7 september 2012, 10:19:15 »
@ Sannepan, wat een leuke manieren om getuigen te vragen! Wij hebben het gewoon gevraagd :tongue:

Dat hoor je niet vaak dat de AS weggegeven wordt, is vast ook een hele eer voor je schoonmoeder.

@ Leo, je taart is goed gelukt:D Klinkt echt heerlijk de vullingen die je gebruikt, ik moet ook echt weer eens een taartje maken, straks verleer ik het nog :tongue:

@ Carien, gefeliciteerd dat je DE jurk hebt gevonden :biggrin: Ik ben erg benieuwd naar je jurk, wat voor soort is het?

@ Joda, dat is ook leuk om een camera door te geven. Geeft een heel ander beeld van de bruiloft weer.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #307 Gepost op: 7 september 2012, 11:13:18 »
@Carien85 Gefeliciteerd dat je DE jurk gevonden hebt! Lijkt me een heerlijk gevoel :biggrin: Jammer dat je nog zo lang moet wachten he voordat je hem mag dragen!

Ik zou gisteren jurken zijn gaan passen, maar dat blijkt volgende week donderdag te zijn, gelukkig kwam ik er op tijd achter :tongue:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #308 Gepost op: 7 september 2012, 13:11:37 »
@ Leo: wat een mooi taartje is het geworden en die vullingen klinken heerlijk! Succes met het kiezen van getuigen, lijkt me inderdaad heel moeilijk als dat wat je altijd in je hoofd had niet meer kan! Hoop dat je toch een fijne keuze kunt maken :)

@ Carien: Gefeliciteerd met de jurk! Super dat je er 1 hebt gevonden en dat je er zo blij mee bent :biggrin:

@ Joda en slok: Dank je wel! Ga ze dit weekend vragen, heb allebei de cadeautjes binnen :)
Mn schoonmoeder was er inderdaad erg blij mee!

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #309 Gepost op: 7 september 2012, 13:33:41 »
@ carien, gefeliciteerd!! Voelt super om de jurk te hebben he! Snel foto's gaan maken dan kan je m gewoon regelmatig bekijken. Ben ook heel benieuwd wat voor soort jurk je hebt.

@ sannepan, succes met het vragen, lijkt me stiekem toch spannend. Laat je weten wat de reacties waren?

@ joda, camera doorgeven, leuk idee! Hier ook geen videograaf maar dIT ga ik in gedachten houden! Fijn dat de feestzaal vast ligt! Weer iets om af te vinken. Jouw as klinkt zoals de mijne. Hij wil gelukkig wel kinderen alleen hoop ik dat hij ze ook na de bruiloft (en dan niet jaren erna :wink:) wilt. Ik wil inderdaad ook niet zwanger trouwen.

@ svlok, deel je je taartje dan ook met ons?  :)

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #310 Gepost op: 7 september 2012, 19:35:02 »
voor alle nieuwsgierigen :) het is een jurk van Demetrios geworden *en weg*
« Laatst bewerkt op: 8 september 2012, 15:20:38 door Carien85 »

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #311 Gepost op: 7 september 2012, 20:50:13 »
Mooi hoor!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #312 Gepost op: 7 september 2012, 21:21:38 »
Mootje: Dat is jammer dat het niet deze week is nu volgende week, alvast veel plezier.

Carien: Ik heb even gekeken heel mooi hoor!

Wij hebben dat van die camera van hand tot hand gezien bij vrienden van ons het had een erg leuk effect je ziet een andere kant van je bruiloft en veel dingen die je mist omdat je zo met je bruiloft bezig bent staan erop. Of mensen die nog even wat leuks toevoegen erg leuk.

Vandaag kennis gevraagd of ze taart wil maken, ze voelde zich zeer vereerd dus helemaal goed. Ze had allemaal goede ideen omdat AS fondant niet lekker vind, zei ze dat je de vulling dat niet zoet maar fris kan doen dan compenseert dat weer. Ze gaat nog proef taartje maken met kerst waarschijnlijk.

Ook bij vriendin geweest om kapsels te bekijken en wat te kiezen. Poeh moeilijk hoor. We hebben nu een aantal gekozen die ze gaat oefenen. Dit is haar eerste met lang haar dus gaat ze ook op een pop oefenen en vaak op mij. ha ha alleen maar leuk kijken wat allemaal mogelijk is.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #313 Gepost op: 7 september 2012, 22:29:27 »
@Carien85: Hele mooie jurk! :biggrin:

@Joda: Nou heb ik weer iets om naar uit te kijken :wink:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #314 Gepost op: 8 september 2012, 10:58:20 »
20 oktober mag ik de jurk weer aan om er foto's van te maken! Nu al zin in

Mootje, wat jammer dat je je een week vergist had. Maar nu heb je inderdaad nog iets om naar uit te kijken. Heb je al een idee wat je wilt?

Joda, wat fijn dat je de taart en het kapsel door een kennis/ vriendin kunt laten maken/ doen!! Lekker vaak proeven en veel verschillende kapsels proberen. Leuk hoor!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2012, 18:05:05 door Carien85 »

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #315 Gepost op: 8 september 2012, 14:03:04 »
Haha mootje, gelukkig kwam je er op tijd achter! En een week gaat gelukkig zo voorbij.

Joda, wat leuk! Vindt as marsepein ook niet lekker? Anders kan je ook half fondant, half marsepein doen. En een frisse vulling scheelt ook al blijf je het zoete van de fondant wel proeven hoor! Je hebt wel fondant in vanille smaak of in marshmallowsmaak. Wel lekker om te proeven!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #316 Gepost op: 8 september 2012, 17:19:39 »
@ leo: mn broers waren beide blij verrast, ze hadden het allebei niet verwacht. Maar ze waren er erg blij mee :)

@ joda: leuk idee van de camera, denk dat je daar erg leuke beelden van krijgt!
Fijn dat de feestzaal ook vastligt. Spannend fotograaf, weten je al wat je willen?
Super de taart en kapster geregeld! Jullie gaan hard ineens.

@ carien: ik ga snel kijken naar je jurk, maar zijn nu wknd weg dus internet is niet zo snel helaas.

Mijn broer heeft verschillende connecties en via iemand kunnen we nu de nieuwste mercedes, audio oid als trouwauto lenen :biggrin: ga vd week even contact opnemen met die man.
De kapster/visagist heb ik waarschijnlijk ook :)

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #317 Gepost op: 9 september 2012, 19:56:15 »
Wat leuk dat je broers zo enthousiast zijn! En dat jullie waarschijnlijk de trouwauto hebben. Dat is 1 van de dingen die we nog echt moeten bedenken. Al had onze buurman laatst een mooie auto bij zich (werkt bij een dealer) dus misschien kunnen we die wel via hem regelen... We willen ook een sportieve auto maar wil er liever geen honderden euro's aan uitgeven...

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #318 Gepost op: 9 september 2012, 22:43:17 »
Leo: Altijd handig zo'n buurman :-P

Ik dacht ik reageer ook weer een keer. Ik heb de afgelopen weken wel telkens mee gelezen maar hier liggen de voorbereidingen redelijk stil :-( en zijn we erg druk met ons huis en met werk. Afgelopen week wel de kerk 'vastgelegd' in ieder geval weer iets gedaan. Aan de ene kant wil ik heel graag dingen regelen en uitzoeken, aan de andere kant denk ik dan het duurt nog 8 maanden, die mensen zien me aankomen voor bijv. kaarten. Komt dit jullie bekend voor? En ik weet ook niet zo goed wat ik allemaal nog moet regelen. Veel dingen heb ik al gereserveerd of de datum vastgezet. De bloemist heb ik al geregeld..maar ik heb nog geen bloemen uitgezocht. De beste man zei: 'o, je kunt 2 weken van te voren komen om alles uit te zoeken'. We hebben tot nu toe:

-gemeentehuis
-kerk
-feestlocatie incl. taart, diner, hapjes, drinken
-bloemen
-kapster
-visagist
-fotograaf
-videograaf

O, en ik heb super blij. De stucadoor heeft ons huis onderhanden genomen, wat een verschil zeg!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #319 Gepost op: 10 september 2012, 11:59:59 »
@Carien85: Ik ben helemaal weg van een jurk van Pronovias, het is de Dorothy. Ik ben alleen best lang (1.82) en het bovenstukje loopt tot halverwege mn heupen dus misschien staat de jurk wel helemaal niet, maakt het me nog langer.... Dus ik zie donderdag als een dag om eens rond te kijken wat voorn modellen er allemaal zijn. Ze hebben het merk Pronovias ook maar volgens mij niet de nieuwste modellen.... Dus ik moet nog wel even wachten om de jurk te passen waar ik helemaal verliefd op ben.

(Ik weet niet hoe ik een foto van de jurk hier neer moet zetten. Dus dar wordt ff googelen  :wink: )

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #320 Gepost op: 10 september 2012, 12:55:11 »
@ Mootje, Spannend je gaat bijna jurken passen! De tijd gaat toch snel voorbij, het is al bijna donderdag :wink:

Als ik je jurk google krijg ik veel verschillende jurken :wink: uploaden kan je doen als je op "Gebruik volledige editor" klikt.

@ Sannepan, wat leuk dat je broers er enthousiast op reageerde :biggrin:

Wat handig al die connecties! Nu hebben jullie een mooie auto op jullie bruiloft :wink: Het gaat zo te horen goed met het plannen.

@ Leo, zodra ik weer een taartje maak deel ik die uiteraard met jullie. Heb nu helaas weinig tijd, maar over twee weken ga ik er een voor mijn pa maken.

@ Carien, Demetrios is echt een leuk merk! Heb alleen gemist welk type jurk je hebt genomen :sad: Ik heb zelf ook een Demetrios, Illusion style 3172.

Wat leuk dat je 20 oktober weer je jurk aan mag! Voor mij duurt het helaas nog even :sad:

@ Joda, Wat leuk dat je iemand gevonden hebt jullie taart wilt maken. Is zoals leo al zei een combinatie van fondant met marsepein geen optie voor jullie?

Maakt het minder zoet en geeft een heerlijke smaak eraan!

@ Sjaantje, dat is inderdaad even geleden :tongue: Jullie hebben in ieder geval al weer een hoop geregeld.

Wij zitten ook een beetje vast, zijn afgelopen zaterdag helaas geen ringen wezen te kijken, maar dat heeft gelukkig ook geen haast!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #321 Gepost op: 10 september 2012, 13:22:03 »
@Svlok: Hmmm krijg het niet voor elkaar.
Maar als je op Pronovias, Dorothy googelt vindt je hem wel.
« Laatst bewerkt op: 10 september 2012, 13:32:15 door *Mootje* »

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #322 Gepost op: 10 september 2012, 15:44:39 »
@ mootje, wauw mooie jurk. Hopelijk heeft de winkel waar je gaat passen hem!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #323 Gepost op: 10 september 2012, 17:10:39 »
@ Carien: Jammer, ik heb ook je jurk niet kunnen zien! Was heel benieuwd, maar zijn net terug van 4 dagen Efteling, dus kon daar niet kijken!
Leuk hoor 20 oktober weer passen en veeeel foto''s maken natuurlijk :biggrin:

@ Leo: We zijn er inderdaad heel blij mee dat we waarschijnlijk een trouwauto hebben. Dat vonden we allebei toch wel een heel lastig punt, omdat we er geen honderden euro's aan uit willen geven maar we wel graag een mooie auto willen. Nu hebben we een goede oplossing gevonden :)

@ Sjaantje: Wat hebben jullie veel geregeld, fijn hoor! Wij zitten er ook een beetje mee dat we dingen wel willen regelen, maar dat het nu nog zo vroeg is. Al moet ik wel zeggen dat het bij ons lijkt alsof onze to do lijst alleen maar langer wordt  :blink:  Maar vind ik ook wel weer leuk, zo blijven we ermee bezig :)

@ Svlok: Het gaat zeker goed met plannen bij ons en daar zijn we ook erg blij mee :) Jammer dat het niet meer is gelukt om ringen te kijken! Al een idee wanneer jullie wel willen gaan?

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #324 Gepost op: 10 september 2012, 20:15:50 »
Mootje: nog even en het is weer donderdag.....
Even gegoogled mooie jurk hoor! Hopen dat ze hem hebben, heb je dat nagevraagd??

AS vind marsepein ook niks, we gaan gewoon lekker proeven en dan moet hij maar een beetje schikken :tongue:

Sannepan: Wij hebben al een fotograaf gekozen. Alleen had hij toen een fotoboek met dunne pagina's bij zich en we willen graag 1 met dikkere pagina's dus die neemt hij donderdag mee. Vind dunne pagina's zo breekbaar en ook niet zo mooi.
Makkelijk trouwens die connecties scheeld toch weer een hoop.

Sjaantje: om eerlijk te zijn regel ik dingen die ik wel regelen en als mensen zeggen dat ik zo vroeg ben haal ik mijn schouders op. Ha ha ha ik ben blij met alles wat we kunnen afstrepen, minder stress als we dichter bij de datum komen en het gaat na mijn idee best snel.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards