collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 872725 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1750 Gepost op: 6 februari 2013, 21:10:22 »
@Karlijn84 weet die vriend wel wat er van hem verwacht wordt? Als jullie dat al niet gedaan hebben dan zou ik nog een keer met hem om de tafel gaan zitten en vertellen wat volgens jullie CM inhoudt. Vraag hem dan eerlijk of hij hier voor de volle 100% voor kan gaan. Zo niet dan zou ik iemand anders vragen. Op deze manier geef je hem nog een kans en pakt hij die niet dan is het jammer.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1751 Gepost op: 6 februari 2013, 21:35:39 »
Mooie kapsels! Zo jammer dat ik geen lang haar heb  :blankstare:

Erg moeilijk om mooie kapsels te vinden voor kort haar.

Ik had wel deze gevonden


Mooie uitnodigen trouwens op de mail! We zijn nog druk bezig met overleggen met onze fotograaf (die ook uitnodigingen maakt). Maar tekst op de kaart vind ik nog wel het moeilijkst.

judith_75

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1752 Gepost op: 6 februari 2013, 22:19:36 »
Mooie kapsels hoor. Jammer dat mijn haar nog niet zo lang is.

Wat betreft de kaart, hebben geluisterd naar de persoon en gezegd kom maar met een ander idee. Heeft ze gedaan. Is echt veel beter. Zal hem morgen even mailen.

Trusten

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1753 Gepost op: 7 februari 2013, 08:12:44 »
@ Happymama, heel veel plezier vandaag!

@ Sjaantje, prachtige kapsels, een aantal staan ook op mijn lijstje. Wordt alleen even kijken of het mooi staat :p

@ Karlijn, dat is helemaal niet lullig, dat is precies wat wij ook gedaan hebben. We hebben de broer van AS gevraagd en hij reageerde onwijs enthousiast. We hebben meteen een afspraak voor morgen staan om een aantal dingen door te nemen. Misschien vind de vriend van je AS het wel prettig een extra helpende hand.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1754 Gepost op: 7 februari 2013, 08:32:36 »
@Karlijn84 weet die vriend wel wat er van hem verwacht wordt? Als jullie dat al niet gedaan hebben dan zou ik nog een keer met hem om de tafel gaan zitten en vertellen wat volgens jullie CM inhoudt. Vraag hem dan eerlijk of hij hier voor de volle 100% voor kan gaan. Zo niet dan zou ik iemand anders vragen. Op deze manier geef je hem nog een kans en pakt hij die niet dan is het jammer.

Hoi Karlijn,

Ik zou het advies van HappyMama volgen, ik zou inderdaad ook eerst even met hem overleggen. Wat verweachten jullie wat hij gaat doen, wat verwacht hij zelf en misschien vind het nog wel iets leuk om te regelen. Dan kan je op basis daarvan bepalen of dat voor jullie afdoende hulp is. Is dat niet het geval kan je ook gelijk toelichten aan die vriend dat jullie het fijn vinden als jullie nog iets meer uit handen genomen wordt en jullie dus ook de broer van AS erbij vragen.

succes!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1755 Gepost op: 7 februari 2013, 08:34:01 »
Proefkapsel.... vanavond afspraak nummer 3 met potentiele visagiste. Ik heb er vanavond een behadeling dus kan gelijk 2u lang uitgebreid kennismaken ;)

Sjaantje ben erg benieuwd hoe het is met je proefkasepl, slimme tip om een oude sluier te gebruiken!! Ik vind ook de bovenstende het mooist.

Enjoy!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1756 Gepost op: 7 februari 2013, 09:38:06 »
@ Muziek: As en ik hebben gisteravond nog even wat liedjes geluisterd, ook een paar nummers die hier stonden. Maar die van Phil Collins vonden wij niet toepasselijk voor een huwelijk, al zijn dat echt hele mooie nummers. Moet wel zeggen dat as en ik best wel een andere smaak hebben, dus wordt nog een hele klus voor ons. En muziek uitzoeken vinden we beiden nou niet echt het leukste wat er is  :blush:

@ Locatie: Vanaf vandaag is onze feestlocatie weer op! :D Ze zou zelf contact met ons opnemen, dus ik wacht het even af. En anders ga ik maandag zelf mailen.

@ Svlok: Morgen gesprek met jullie (nieuwe) CM toch? Leuk hoor! Ben benieuwd of hij al ideeën heeft :)
Heb je het al gezegd tegen de CM die je al had? Hoe reageerde zij?

@ Happymama: Heel veel plezier vandaag! Geniet ervan.

@ Anne_Lyze: jammer zeg dat je niks meer hebt gehoord van die in Zwolle! Dan maar even goed bekijken wat jullie willen. Kan jullie locatie zelf niks maken? Onze locatie kan namelijk wel petit fours maken, alleen wij willen dat ze dezelfde uitstraling hebben als de taart, dus vandaar dat we alles bij dezelfde doen.
Geniet ervan vanavond!

@ Sjaantje: Wat een mooie kapsels heb je uitgezocht, zulke heb ik ook opgeslagen op Pinterest! Spannend vandaag echt proberen! Laat je nog foto's zien aan ons? Heel veel plezier!

@ Karlijn: Jeetje balen zeg van jullie CM! Ipv dat hij jullie zorgen ontneemt, krijg je er alleen maar zorgen bij.
Ik zou eerst met de CM in gesprek gaan. Is voor jullie allemaal wel duidelijk wat de verwachtingen van elkaar zijn? Misschien denkt hij dat hij alleen op de trouwdag zelf hoeft te helpen o.i.d. Ik zou je zorgen met hem bespreken en dan kun je allicht nog even vragen of hij het fijn vindt als jullie er nog een CM bij nemen, zodat ze het samen kunnen doen. Succes ermee!

@ Judith: Ben benieuwd naar de nieuwe opzet van jullie kaart!

Hier gaat as vanavond pakken passen! Hij heeft er wel zin in haha ben echt heel benieuwd wat hij uit gaat kiezen! Hij vroeg gisteren aan mij wat we als prijs gingen afspreken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar helemaal niet in thuis ben. En ik zei ook tegen hem: Straks heb je een heel mooi pak aan wat je geweldig staat, en is het €150 euro boven budget, wat ga je dan doen? Dat wist tie ook niet goed, dus hij laat het maar een beetje over zich heen komen. Qua prijs hebben we wel een richtprijs bedacht, maar geen idee of dat reëel is..


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1757 Gepost op: 7 februari 2013, 09:51:35 »
@ Sannepan, ja precies, we hebben afgelopen weekend weer contact opgenomen met de locatie en hebben nu hun huisbakker, die toevallig ook in Zwolle zit benaderd. Binnenkort maar even langs!

leuk dat je AS een pak uit gaat zoeken!!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1758 Gepost op: 7 februari 2013, 10:15:16 »
@Sannepan: Heb je de antennestrikjes al binnen? Wij hebben ze natuurlijk in het fuchsia roze. ;) Ik kan er geen foto van maken want ze liggen bij mn ouders. Ze waren daar bezorgt, heel vreemd had nml wel mn eigen adres opgegeven. Maar mn moeder staat daar wel in hun bestand...daar zal het wel door komen. En heb ze maar meteen daar gelaten want ze moeten over 4 maanden toch daar zijn! :biggrin:

@Valentijn: Wij vinden het ook leuker om elkaar wat te geven als het geen valentijn is. Maar afgelopen 2 jaar wel een bosje bloemen gekregen. Dat vind ik toch wel weer heel leuk hoor :blush:

@Muziek: Onze DJ is niet zo snel in reageren. We wachten dus nog wanneer hij met ons af kan spreken. Heb ik volgende week nog niets van hem gehoord dan stuur ik hem weer een mailtje. Er is ook niet heel veel te bespreken hoor. Als er maar geen nederlandstalige muziek gedraaid wordt zijn wij heel blij!  En de muziek voor de ceremonie zijn we nog steeds niet uit...

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1759 Gepost op: 7 februari 2013, 10:20:31 »
@ Mootje: We hadden gisteren een briefje in de bus dat onze brievenbus niet voldoet aan de normale afmetingen en dat hij daar dus niet in paste  :blink: Wij hebben een doodnormale brievenbus in de deur, net zo 1 als de rest van onze straat haha volgens mij is hun pakje gewoon te groot. Ik hoop dat ze het vandaag nog een keer komen proberen :D

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1760 Gepost op: 7 februari 2013, 10:28:29 »
@ Mootje: We hadden gisteren een briefje in de bus dat onze brievenbus niet voldoet aan de normale afmetingen en dat hij daar dus niet in paste  :blink: Wij hebben een doodnormale brievenbus in de deur, net zo 1 als de rest van onze straat haha volgens mij is hun pakje gewoon te groot. Ik hoop dat ze het vandaag nog een keer komen proberen :D

Huh :blink: Hoeveel heb jij er eigenlijk besteld?? Ik had er 7 besteld, dat zat in een vierkant doosje en kan ook niet door de brievenbus heen.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1761 Gepost op: 7 februari 2013, 10:30:32 »
Haha dan is hun pakje dus gewoon te groot ;) Wij hebben er 10 besteld, verwachten er 9 nodig te hebben maar mocht er 1 kapot gaan ofzo dan hebben we een reserve. Er kunnen er bij ons ook niet zoveel met elkaar meerijden, dus ik denk dat 9 wel aardig klopt.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1762 Gepost op: 7 februari 2013, 10:39:05 »
Ik vind ze trouwens heel erg veel op corsages lijken. En dan met een lang lint eraan. Maar wel mooi hoor. Wel handig van je om er 1 extra te bestellen, heb ik heel niet aan gedacht! Maar ik weet dan wel weer zeker dat er 7 auto's zijn waar ze aan komen :P

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1763 Gepost op: 7 februari 2013, 10:41:09 »
Ik ben benieuwd!! Zijn best groot of niet? Haha hier zijn het maximaal 9 auto's, misschien 8... Dus te weinig hebben we er zeker niet ;)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1764 Gepost op: 7 februari 2013, 10:45:21 »
Ja ze zijn groot. Er zit een grote roos in, en wat groen plus een lang lint van tule. Wat erg handig is is dat ze er zo'n ijzerdraadje aan hebben gedaan zodat je het makkelijk kunt bevestigen.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1765 Gepost op: 7 februari 2013, 10:49:03 »
Ooh wat leuk dat groen! Had ik niet eens gezien op de site. Haha ik word nu alleen maar nog nieuwsgieriger, ik wil ze ook hebben!! ;) Ijzerdraadje is inderdaad makkelijk, dan zitten ze er zo op.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1766 Gepost op: 7 februari 2013, 15:05:37 »
jaaaah bericht gehad van de cupcake bakster van het forum, en we gaan 12 april proeven ... jeeh, weer wat gefixt!! helemaal zin in!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1767 Gepost op: 7 februari 2013, 17:31:33 »
Wat was het geweldig om de jurk te passen. En hij is echt zo mooi. Ben helemaal happy  :applaus: . Zal straks een foto via de mail sturen.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1768 Gepost op: 7 februari 2013, 19:48:06 »
Wat fin dat je jurk zo mooi is happy mama! :applaus:

Sannepan, de bedoeling is dat mensen die hartjes aan de binnenkant beschrijven. Dan hebben we ons gastenboek in de gang hangen :)

Mootje, fijn dat je ring vermaakt kan worden ! Ziet er goed uit op de schets.

Judith,  veel succes (twijfel of dat het juiste woord is.. Misschien is sterkte beter?) Met die trial.

Taart, ik laad gisteren op mijn werk het forum en ik kreeg toch honger van die plaatjes van die cupcakes en petit fours :biggrin:

Kapsel, hier wordt het of losjes opgestoken of half opgestoken. Wil binnenkort een afspraak maken met de kapper, wil duidelijkheid ;)

Namen, wij zetten waarschijnlijk de voornamen of familienaam op de kaart, afhankelijk of mensen kinderen hebben die mee mogen ;) en of mensen dezelfde achternaam hebben.

Valentijnsdag, hier doen wij niet aan. Gaan liever iets doen als we er zelf zin in hebben :) ookal wordt iets liefs wel gewaardeerd ;)
 
Singha, misschien is dit iets voor accessoiresvoor in je haar.. http://www.d-moda.nl/c-767107/haaraccessoires-bruid-en-gala/

Vrijgezellenfeest, ik heb met een vriendin besproken wat we in ons hoofd hadden, ik heb er alle vertrouwen in!

Voor de rest doen wij nu rustig aan, nu alle grote dingen geregeld zijn :biggrin: NOG VIER MAANDEN!! :applaus:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1769 Gepost op: 7 februari 2013, 19:58:13 »
Ja! Nog 4 maanden  :applaus:

Wij kregen vandaag bericht dat de ringen al klaar zijn! Nu nog een afspraak maken om ze op te halen!

Gister gesport met onze cm en toen kwamen we op het onderwerp liturgieën. Zij zijn in mei getrouwd en al in december begonnen met de liturgieën (ze hebben het zelf gemaakt en dat willen wij ook gaan doen). Aaaahhh, wij hebben er nog niets aan gedaan, nog niet eens een gesprek met de voorganger gehad. Daar moeten we maar snel mee aan de slag
« Laatst bewerkt op: 7 februari 2013, 20:04:38 door Carien85 »

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1770 Gepost op: 7 februari 2013, 20:12:09 »
Bedankt voor jullie tips wat betreft onze cm, we zullen na de carnaval wel eens met hem rond de tafel gaan zitten. Nu zijn de mannen alleen maar bezig met dat carnaval, wordt er nu al moe van en het moet nog beginnen, dat wordt wat! Zijn er hier nog meer carnaval-vierders?

Fijn dat je zo blij bent met je jurk happymama! Heb je nog foto's gemaakt??

Sannepan, haha jullie brievenbus heeft een afwijkend formaat?! Dat excuus heb ik nog nooit gehoord! Hier lag ook een briefje in de bus, dat ze m'n schoenen probeerden te bezorgen! We waren alleen niet thuis, dus nu komen ze morgen weer. Dan zijn we ook niet thuis...  :dry: Hopen dat ze de schoenen dan bij de buren bezorgen!

Judtih, ik ben ook benieuwd naar de nieuwe opzet van jullie kaart!

Carien, leuk dat de ringen klaar zijn! Liturgieën... Misschien ben ik nu erg blond, maar wat zijn dat? :blush:

Gisteravond belde mijn vader... Hij heeft geregeld dat een aantal studenten van een hogeschool voor ... (weet ik niet meer, iets met bloemetjes en plantjes!) voor ons de trouwlocatie willen decoreren met bloemen! Echt supervet! Ook willen zij het bruidsboeket én de corsages maken (met inspraak van ons!) en dat allemaal voor (bijna) niets!


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1771 Gepost op: 7 februari 2013, 20:31:38 »
Foto's zijn gemaild!
Heb mijn jurk gekocht bij De Bruidsgalerie in Uden. Winkel is echt top. Super service en denken heel goed mee. Ze hadden nog een aantal leuke ideeën om mijn jurk nog mooier te maken. De jurk moet overigens nog best een stuk worden ingenomen omdat ik ben afgevallen.

@Carnaval hier een import-Brabantse. Ben niet groot geworden met carnaval. Vind het wel leuk om 1 of 2 dagen te vieren maar dan houdt het ook op. In het begin van onze relatie altijd carnaval gevierd maar nu er kinderen in het spel zijn even niet.

@Judith ben benieuwd naar de nieuwe opzet van jullie kaart. Maar uiteindelijk gaat het erom dat het een kaart is die bij jullie past.

@Liturgieën.....ook hier geen idee wat het is...ben niet blond  :blush:

@Anne_Lyze fijn dat je een reactie hebt gehad van de cupbakster van het forum. Gaat vast goed komen.

judith_75

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1772 Gepost op: 7 februari 2013, 20:52:33 »
Hoi,

@trouwkaart zojuist gestuurd naar de email. Een stuk beter al zeggen we het zelf
@happymama, wat fijn dat je zo blij bent met de jurk en dat hij zo geweldig zit.
@Karlijn, wat een super vader heb je. Dit scheelt een hoop geld en een heleboel mensen maken licht werk. Echt heel gaaf.

Net de stad in geweest en wat spulletjes gehaald voor de kinderen zoals maskers om te maken, strikjes voor de bruidsmeisjes precies in de kleur paars die wij ook hebben, slingers.

groetjes
Judith

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1773 Gepost op: 7 februari 2013, 20:57:34 »
@ Anne_Lyze: Is dat die cupcake bakster die zo lang niets liet horen?? Wel heel leuk dat je gaat proeven!! Uit welke smaken kun je kiezen?

@ Happy mama: Wat fijn dat je nog zo blij bent met de jurk! :D Ben benieuwd naar de foto.

@ Andora: Leuk om het gastenboek in de gang te hangen, dan kijk je er tenminste nog eens naar.

@ Carien: Ik hoor wel vaker dat liturgieën veel werk is om te doen, dus misschien wel slim om daaraan te beginnen haha ;)
Leuk dat jullie ringen klaar zijn! Had je die al eens geshowt aan ons? :blush:

@ Karlijn: Wij zijn zeeuwen en dus geen carnaval vierders. Dat feest vind ik nou echt niks aan  :blush:
Wat fijn dat je vader dat heeft geregeld!!! Hartstikke leuk.

@ Liturgieën: Als je in de kerk trouwt, dan worden daar liedjes, 2 of 3x een gebed, een preek (verder weet ik het niet, trouw niet in de kerk) ten gehore gebracht. Die teksten daarvan worden vaak in boekjes gedrukt voor de gasten die naar de kerk komen. Die teksten en die boekjes zijn de liturgieën.


Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1774 Gepost op: 7 februari 2013, 21:01:32 »
@ Happymama: Ik zie inmiddels je mailtjes haha had nog niet gekeken.
Hij staat je echt heel mooi! Vooral het bovenstukje vind ik heel mooi :)

@ Judith: Zo vind ik de kaart al een stuk mooier ja!
Het is trouwens wel: Een envelop is waar u ons het meest mee verwenD.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards