collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 873068 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3100 Gepost op: 13 mei 2013, 08:49:22 »
@ Kathleen jij hebt toch ook bij speksnijder gekocht? Ik ga ook 24 mei voor het laatst afpassen :) om 10:00 misschien zien we elkaar wel  :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3101 Gepost op: 13 mei 2013, 08:58:36 »
Ben gewoon echt zenuwachtig voor donderdag. Dan zijn mijn schoenen er ook, en kan ik die voor het eerst passen.

Hier ook benieuwd wanneer mijn vrijgezellenfeest is...
Leuk om jullie verhalen al te lezen, en de foto's te zien!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3102 Gepost op: 13 mei 2013, 11:23:11 »
@Christa: leuke bedankjes hebben jullie zeg! :biggrin: Wel heel erg balen van jullie bakker, maar vandaag mogen jullie weer gaan proeven bij een andere, hopelijk is die bakker nog beter! :biggrin: En je boeket vind ik ook prachtig!

@ Joda en Sannepan: Dat klinkt als 2 geweldige vrijgezellenfeesten. Leuk dat ze er zoveel werk van gemaakt hebben! :biggrin: Die van AS en mij is zaterdag, spannend! Iedereen had een beetje moeite met zn mond houden dus we zijn achter de datum gekomen, maar vinden we beiden niet erg.

@Carien: Leuke foto! :biggrin:

Nog maar 25 nachtjes slapen voor ons haha! :biggrin: :blink::P

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3103 Gepost op: 13 mei 2013, 11:39:58 »
Nu weet ik weer waarom ik ervoor gezorgd heb eigenlijk voor mei klaar te zijn met alle bruiloftsdingen regelen. Wat een drukte zeg en niks bruiloftsgerelateerd  :dry:
Het weekend van 4-5 mei ben ik van vrijdag tot maandag een weekend weg geweest met een grote groep verstandelijk beperkten. Super leuk maar een enorme energie vreter. Aansluitend dinsdag vrij geweest om bij te komen. Woensdag vertrekken met 8 vrienden naar een huisje in de Achterhoek voor een hemelvaarts vakantie tot zondag. Daar zijn we gisteren van terug gekomen en nog lekker afsluitend uiteten geweest. Wat een gezelligheid. Helaas ben ik sinds 3 mei al bezig met keelpijn en hoesten. Het eerste weekend ben ik zelfs m'n stem kwijt geweest. Nu alleen nog maar veel hoesten en schor. Slapen als je zoveel moet hoesten is echt een drama. Kortom wat extra energie zou ik wel kunnen gebruiken.

Nu nog 3 weken werken en die weken zijn wel behoorlijk hectisch nog veel werk wat moet gebeuren. Dat heb ik wel aan zien komen want dat is vaak in het voor jaar zo.
Kortom weinig bruilofts voorbereidingen. Wel afgelopen weekend met die vrienden een outfit geshopt voor een van m'n vriendinnen. Dat was echt zo gezellig!

En ik heb gewoon nog 0 afmeldingen  :cool2: zo fijn!
Mijn to do lijstje nu is:
noodtasje samen stellen
schoenen inlopen (nu @ this moment :) )
24 mei - jurk passen
25 mei - afspraak feestlocatie met CM om alles door te spreken
25 mei - afspraak BABS
6 juni - passeren akte huwelijkse voorwaarden

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3104 Gepost op: 13 mei 2013, 14:42:48 »
@Crista leuke bedankjes. Wel jammer dat je opnieuw achter de taart aan moet. Komt vast goed.
Boeket ziet er ook mooi uit

@ Joda en Sannepan fijn dat  jullie hebben genoten van jullie VGF. Leuke foto's Joda

@ Carien ook een leuke foto van  jullie VGF. Ik denk idd dat ze nog meer voor jullie in petto hebben.

@afmeldingen ook hier nog geen afmeldingen op de kaart. Alleen maar leuke reacties. Mensen vonden het gedicht op de kaart ook erg mooi.

Morgen nog een heerlijk dagje vrij. Ga naar de kapper voor mijn proefkapsel. Heb er echt zin in. Hoop dat ik duidelijk kan maken wat ik wil.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3105 Gepost op: 13 mei 2013, 14:51:35 »
oei ben benieuwd happy mama, lijkt het op mijn kapsel?

hier al 2 afmeldingen, kennis en collega die op vakantie zijn. (avondgasten)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3106 Gepost op: 13 mei 2013, 14:56:52 »
@happymama heb je geen plaatje van het kapsel?

Hier helaas al wel 2 afmeldingen.
1 schoolgenootje komt niet omdat ze eigenlijk niemand kent (op 1 ander klasgenootje na)
1 oom met zijn 2 zoons kunnen niet komen...
Best jammer, maar ach niets aan te doen...

kelly25

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3107 Gepost op: 13 mei 2013, 14:59:21 »
hallo allemaal
ik ben nieuw op de site,
wij gaan 28 juni trouwen en ben al druk bezig met de voorbereidingen. het klopt inderdaad wat ik lees als je het woordje bruid gebruikt ben je gelijk al een stuk duurder uit.
wij hebben voor een administratief huwelijk gekozen, dit kan op vrijdag 12.45. we zijn 100 euro kwijt inclusief het trouwboekje.
in eerste instantie zouden we het alleen met getuigen vieren. maar er kwam al gauw veel meer bij. zo heb ik ook een hele mooie jurk via markplaats gekocht deze laat ik nog ietsjes innemen en dan is hij perfect. mijn vriend die heeft een hele mooie outfit gekocht bij een gewone winkel.
een fotograaf hebben we alleen voor een uur gevraagd en dat kost ons handje contantje 100 euro dan hebben we alle fotos digitaal.
voor de rest maken vrienden en familie fotos. we hebben er toch voor gekozen om een feestje te geven.
omdat we ervoor gekozen hebben onze beste vrienden (allebei 1 getuige) waren onze ouders hier niet heel blij om. dat ze er bij het officiƫle moment wat maar 15 min duurt niet bij aanwezig kunnen zijn. ze hadden liever gehad dat we een zaal gehuurd had maar we vonden 500 euro voor een half uur in een zaal wel erg duur. dat besteden we liever aan het feest.
mijn nichtjes ( 3 en 9 jaar) maken de enveloppendoos. als gastenboek hebben we bij de action een groot schildersdoek gehaald, hierop plakken we onze trouwkaart en een foto die straks vervangen word door een trouwfoto. hierop kan iedereen zijn wens opschrijven.
na het officiele moment gaan we thuis met de getuigen en de familieleden lekker lunchen met luxe broodjes en zoetigheid om 16.00 komen vrienden en overige familieleden warmee we s@ avonds koud buffet hebben wat gemaakt is door mijn schoonmoeder en doen we om 18.30 de taart aansnijden die krijgen we als cadeau van mijn schoonmoeder. vanaf 19.00 zijn de overige vrienden en collega@ s uitgenodigd.
graag hoor ik van jullie wat jullie ervan vinden
liefs kelly

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3108 Gepost op: 13 mei 2013, 15:05:10 »
@happymama heb je geen plaatje van het kapsel?


Ja probleem is dat ik te veel plaatjes hebt. Probeer maar eens een keuze te maken. Gelukkig hebben ze wel een ding gemeen; het is niet netjes en een beetje nochalant.

Overigens leuk dat je vriend meedenkt over je kapsel. Vond het voorstel van je vriend ook echt bij je passen (dat denk ik dan na wat ik zo van je mee krijg).
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2013, 17:05:54 door Happymama79 »

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3109 Gepost op: 13 mei 2013, 16:51:38 »
weet je wat trouwens grappig is, zowel AS als ik zijn perfect confectie, muv de lengte van mn jurk daar moet iets vanaf, een cm of 3. Verder hoeft er niet vermaakt te worden, alles past precies, bij pak van AS hoeft helemaal niets vermaakt te worden...

dus wij gaan sstraks voor de perfecte confectie babies....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3110 Gepost op: 13 mei 2013, 17:56:50 »
@ Kelly25; Ik heb je topic 'Trouwdag 28 juni 2013' bij het juni topic gevoegd.

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3111 Gepost op: 13 mei 2013, 18:27:59 »
Wij hebben ook al wat afmeldingen hoor! maar erg vinden we het niet wat we hebben 233 avond gasten genodigd.
Daggasten zijn er allemaal!!!

@BB het wordt toch een andere datum. Speksnijder kon niet wanneer wij wel konden. Had wel super grappig geweest elkaar daar te ontmoeten!!!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3112 Gepost op: 13 mei 2013, 18:37:37 »
@Kelly welkom. Ik ben ook een 28 juni bruidje.

Als jullie de dag zo willen vieren dan is het prima. Je bent iig omringd door naasten en dat is vind ik het belangrijkste.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3113 Gepost op: 13 mei 2013, 18:40:10 »
Wij hebben ook al wat afmeldingen hoor! maar erg vinden we het niet wat we hebben 233 avond gasten genodigd.
Daggasten zijn er allemaal!!!

@BB het wordt toch een andere datum. Speksnijder kon niet wanneer wij wel konden. Had wel super grappig geweest elkaar daar te ontmoeten!!!

Dan zou ik het geloof ik ook niet erg vinden als er wat afmeldingen zijn. Fijn dat wel alle daggasten er zijn. Dit zijn toch meestal de mensen die je het liefst bij wilt hebben.

Grappig dat jij en BB elkaar misschien tegen zouden kunnen komen.

Williiieee en ik hadden dezelfde fotolocatie op het oog. Zou zo maar kunnen dat we elkaar op onze trouwdag tegen komen. Maar inmiddels heeft ze een andere locatie. Zou toch wel grappig zijn geweest.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3114 Gepost op: 13 mei 2013, 19:03:10 »

Williiieee en ik hadden dezelfde fotolocatie op het oog. Zou zo maar kunnen dat we elkaar op onze trouwdag tegen komen. Maar inmiddels heeft ze een andere locatie. Zou toch wel grappig zijn geweest.

Vind het nog steeds jammer, maar strijp s was voor ons logistiek gezien erg lastig geworden... Ben we extra benieuwd naar jouw foto's nu...

Welkom kelly! Ik ben ook een 28 juni bruidje, en ook wij trouwen administatief! Wij gaan daarna foto's maken met 2 tantes als fotograaf (1 hobby 1 beroeps). Daarna eten wij met ouders en opa's en oma's, waarna we savonds een feest hebben voor familie en beste vrienden.
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2013, 19:07:28 door williieeee »

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3115 Gepost op: 13 mei 2013, 21:31:42 »
Kelly: Welkom!

Afmeldingen: Wij hebben 2 daggast afmeldingen (een stel) en verder nog niemand.

Net mn proef make-up gehad. Foto's op de mail! Erg naturel, maar mn ogen springen er wel lekker uit. Donkere oog make-up, beetje smokey-eyes effect. Op mn lippen zit dan een naturel gloss. Vind het zelf erg mooi geworden. :biggrin:

Morgenavond weer dansles en woensdag komt de BABS langs.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3116 Gepost op: 13 mei 2013, 21:38:39 »
Welkom kelly25

Afmeldingen: wij hebben tot nu toe van 4 daggasten een afmelding gehad en van 2 avondgasten.

Sjaantje, mooie make-up!! Leuk dansles en Babs! Gaan jullie voor een stijldans of latindans of wordt het een combi van verschillende dansstijlen, meer zoals sannepan?
Wat is jullie Babs er lekker vroeg bij! Wij hebben nog niks van onze Babs gehoord.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3117 Gepost op: 13 mei 2013, 21:42:37 »
Carien; Dankje! We gaan een quickstep doen, beiden nog nooit "gedanst" dus dat vonden we genoeg uitdaging!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3118 Gepost op: 13 mei 2013, 21:45:17 »
@ Babs wij moesten zelf bellen naar onze babs. We hebben een brief thuis gestuurd gekregen met de naam en een telefoonnummer waarop ze te bereiken is.

@ zonnebank net nog even lekker onder de zonnebank geweest. Even opwarmen ben zo verkouden dat wat warmte op m'n lijf geen kwijt kon.

@ Sjaantje mooie make up staat heel goed in je gezicht!

@ Annelyze mooi kapsel en mooie make up je hebt een mooie kleur ;-) ik ben de dag na de zonnebank ook altijd nog erg bruin. Dat trekt daarna weer gewoon bij  :biggrin:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3119 Gepost op: 13 mei 2013, 22:09:10 »
Anne_Lyze: Wauw wat ben jij een mooie bruid met die prachtige sluier mooi hoor.

Bezigbijtje: Poeh inderdaad wat een drukte leuk maar het lijkt me inderdaad wel vermoeiend. Hopelijk gaat het hoesten snel weer over.
Jullie to-do-list is gelukkig niet zo lang meer inderdaad lekker dat veel al geregeld is.

Happymamma: Veel plezier met proefkapsel denk om foto's wij zijn nieuwschierig hierzo.

Kelly25: Welkom en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Ik denk dat jullie programma er erg leuk uitziet. Als het op deze manier bij je past lekker doen. Je hebt in ieder geval al een boel geregeld ook lekker.
Wat leuk ook dat je nichtjes de envenloppendoos maken.

Sjaantje: Make up ziet er mooi uit inderdaad je ogen springen er lekker uit.

Over de Babs gesproken wij hebben nog niks gehoord jullie allemaal al wel? Het gaat met steeds meer kriebelen er achteraan te bellen.
O lees net dat Carien ook nog niks gehoord heeft. Hoe lang wacht jij met erachteraan te bellen?

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3120 Gepost op: 13 mei 2013, 22:13:27 »
BABS: Wij zijn vorige week gebeld door haar, blijkbaar is ze gewoon lekker optijd! Ben wel erg benieuwd naar het gesprek, heb er best zin in.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3121 Gepost op: 13 mei 2013, 22:18:13 »
Hai girls,

Hier nog steeds moe van het VGF. Gisteravond nog op verjaardag geweest bij schoonmoeder, vandaag gewerkt van 7.00 - 15.30 uur. Heb net al liggen slapen op de bank, ik ben zo enorm brak!! As net zo, maar die kan het wel wakker houden. We hebben beiden behoorlijk wat drank weggetankt volgens mij haha! We hadden eigenlijk dansles vanavond, maar die heb ik afgezegd  :blush:

Hier gaat het verder top met de voorbereidingen, het einde komt langzaamaan in zicht. (bijna) Alles wat we nog moeten doen, staat ingepland voor een afspraak :)
Afgelopen vrijdag waren de twee paar trouwschoenen bij mijn ouders bezorgd. Heb gelijk gepast en heb ze vanmiddag weer naar de winkel opgestuurd. Kunnen ze nu het goede paar verfen en dan krijg ik die binnenkort thuis gestuurd om in te lopen.
Overmorgen ga ik met mijn mams naar de stad, sieraden voor bij de jurk uitzoeken en kijken voor zooltjes voor in mijn schoenen. 's Avonds komt de CM de laatste uitnodigingen in orde maken. Er zijn er toch nog een paar bijgekomen, dan kunnen die deze week ook weg en dan is dat helemaal klaar :)
A.s. zaterdag gaat as zijn pak afpassen, dan wil hij ook gelijk voor de accessoires erbij kijken. Ik hoop dat hij kan slagen!
Verder staat alles lekker ingepland: afspraak met mijn oom die gaat filmen, afspraak met de Babs, afspraak voor het ophalen van de jurk, afspraak met de fotograaf etc.
Voor de huwelijksreis moeten we nog 1 hotel boeken, dan liggen alle hotels en dus ook de te rijden route vast!
We twijfelen alleen nog over een tafelschikking. We weten niet goed wat we daarmee moeten doen  :confused:

Ook hebben we afgelopen week te horen gekregen dat onze voorkeurslocatie voor binnenfoto's toch de mogelijkheid heeft om foto's te maken! Er is een evenement die dag, maar ze gaan pas 's middags opbouwen en wij gaan 's morgens foto's maken. Dus daar zijn we beiden enorm blij mee!

Het valt me op dat veel van jullie veel foto's sturen naar de mail. Echt super leuk! Maar ik heb echt geen foto's van mijn passessies, haar of make-up hier op de computer staan. Moet er niet aan denken dat mijn as het per ongeluk ziet! Ik zal zo wel proberen wat foto's van het VGF te sturen, maar ik ben echt te lui om foto's van de overige spullen te maken  :blush:
Foto's van het VGF zijn gestuurd!

@ Sjaantje: Hier ook het gevoel dat alles enorm snel gaat! Wij hebben nu tot de bruiloft eind juni geen enkel vrij weekend meer. Daarna heerlijk op vakantie  :biggrin:

@ Willie: Fijn van de goede uitslag!

@ Anne_Lyze: Wat netjes van je gewicht, knap hoor!
Je jurk staat je erg mooi!

@ Karlijn: Hier staat muziek (gelukkig) al een tijdje vast, zijn we lang mee bezig geweest.
Bij het binnenkomen: Everything - Michael Bubble
Bij het tekenen: I'm yours - Jason Mraz.
Meer liedjes worden er bij ons niet gedraaid.

Ik word ook weggegeven, maar bij ons komt as eerst binnenlopen. Vinden we leuk dat hij ook zo'n momentje heeft :)
Veel plezier met het uitzoeken van de taart overmorgen.

@ Joda: Hoe is het met je koortsblaar??
Nee, geen lange jas aan bij het solexen haha en in Grolloo (ofzoiets) waren wij iig niet!

@ Carien: Zuur he als je verstandskiezen eruit moeten! Alweer helemaal opgeknapt? Die van mijn zijn er alle vier 1.5 jr geleden uitgehaald.
Onze CM gaat ook een fotoboek maken met alle foto's van het VGF!

@ Happymama: Leuk de reacties op de uitnodigingen! En wat een tof idee van die slinger.

@ Fiancino: Balen dat je niet in de zon mag! Idd, dan maar bruin uit een potje ;)
Nog gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
Bij ons hebben getuigen, ouders en het bruidspaar een eigen plek om te zitten. De overige daggasten zitten vooraan en de rest zit daar waar nog plek is. Maar dit is wel in elk stadhuis anders, dat zou ik even bij de bode navragen.

@ Mootje: Mooie fotolocatie! Maak je daar ook foto's als het mooi weer is?

@ Crista: Mooi je boeket!
Wat balen zeg van de taart :( Hoop dat je nog een andere goede bakker kan vinden.

@ Afmeldingen: Hier misschien 2 afmeldingen, maar dat is nog niet zeker bij hun  :blink: Zijn avondgasten.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3122 Gepost op: 14 mei 2013, 11:39:58 »
@Kelly: Welkom hier en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Ik vind dat het jullie dag is en je moet de dag zo invullen hoe jullie graag willen, dat is het belangrijkste want het draait om jullie. Zo houden wij ons ook niet helemaal aan de etiketten voor het huwelijk. We doen het lekker zoals we zelf willen! :biggrin:

@Afmeldingen: Er hebben nu 3 mensen zich afgemeld voor s 'avonds. Maar daar hadden we wel een beetje rekening mee gehouden dat die niet zullen komen want die oom en tante wonen in Canada, een nichtje met vriend komen wel, echt heel erg leuk. Zij hebben hun vakantie zo gepland dat ze met onze bruiloft hier in Nederland zijn. De andere gast die afgemeld heeft vindt de avondvierdaagse belangrijker van zn zoontje.... :dry:

@Sannepan: Daar gaan we ook foto's maken als het mooi weer is. Buiten zijn ook mooie plekken op dat terrein waar je mooi foto's kunt maken. En na het trouwen gaan we met de daggasten op de foto bij het kasteel waar we trouwen. Daar is het nu heel mooi groen. AS fietste er vorige week langs en maakte deze foto.

@VGF: Ik kreeg gisteren een vragenlijst opgestuurd. Ze willen een spel doen wie mij het beste kent en wisten niet alle antwoorden. Super leuk dat ze zo'n spel bedenken! :biggrin: Ik heb zo'n zin in aankomende zaterdag! :biggrin:

Net naar de tandarts geweest. Er moeten 3 verstandskiezen uit. Dat doen we maar mooi even na de bruiloft!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3123 Gepost op: 14 mei 2013, 13:32:14 »
@Sannepan wij doen niet aan een tafelschikking. Wij hebben het avond eten in buffetvorm en hopen dat de gasten gaan mixen. Een aantal zijn daar wel van dus dat komt goed.
Ben je inmiddels al weer bijgekomen van je VGF?

@Mootje altijd leuk de tandarts...not. Groot gelijk dat je het na de bruiloft doet.

Gisteren de locatie gemaild waar we eventueel binnen foto's willen maken. Een vriendin had daar al op aanraden van mij foto's gemaakt. Was geen probleem.
Nu nog steeds niet echter vragen ze hier nu een vergoeding van 100 EUR ex btw voor :wacko:
Dat gaan we dus niet doem. Moeten dus nu op zou naar een andere binnenlocatie.

Vanochtend mijn proefkapsel gehad. Ik ben echt helemaal blij. Het zit nu ook nog echt heel stevig. Geeft vertrouwen voor de dag. Foto's staan op de mail.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3124 Gepost op: 14 mei 2013, 13:43:38 »
zit sinds lange tijd even op de mail, dus eerst daarop reageren ;)

De vrijgezellenfeesten zien er erg leuk uit! ik ben benieuwd wat er op de mijne te wachten staat. Die van mij is de 25e, van as ook (als die kerels iig doorzetten met het maken van de plannen :dry:). Ik krijg geen enkele hint, dus weet nog niets...

Sjaantje, je make up is erg mooi! En je ring ook. Ben stiekem wel benieuwd naar de ring van je as ;)

Crista, leuk die bedankjes! en ook dat fotolijstje

Anne_lyze, je straalt in je jurk! prachtig!

Daggasten; wij hebben er 45, waarvan 1 van 2 jaar. We hebben geen afmeldingen gehad, dus da's mooi!

Babs, wij hebben eindelijk een keuze kunnen maken. Vanuit de gemeente is het de bedoeling dat wij contact zoeken met de babs en dat dan aan de gemeente doorgeven. We hebben een top 3, dus hopelijk kan 1 van hun, anders wordt het gewoon toegewezen.

Ringen: ik wacht met spanning tot wij uiteindelijke de ringen krijgen. Zo rond deze tijd moeten ze klaar zijn, alleen duurt het nu wel heel erg lang *spannend!*

muziek ceremonie: wij hebben iig Greenday- Good Riddance (time of your life) voor het binnenkomen
en dan denk ik bij het tekenen niets
en dan nog iets bij het weglopen, zijn wij nog niet uit... Maar dat mag as verzinnen.
Lastig zeg, al die keuzes.

Weggeven, volgens mij staat as vooraan, maar zijn alle gasten er al. Hoe hij dat precies gaat doen weet ik niet.

Kelly, welkom!

Happymama, wat een leuk idee die slinger! En jullie ringen zijn prachtig.

Karlijn, wat een lief corsage hebben jullie. Wij doen geen corsages, omdat iedereen daggast is bij ons. Maar voor as moet ik nog wel even aan de gang. Hij wil iets zeer simpels, dus dan is dit wel een idee.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards