collapse

Auteur Topic: Trouwpakken Topic  (gelezen 73118 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Trouwpakken Topic
« Reactie #125 Gepost op: 28 februari 2010, 21:17:45 »
Mijn AS is naar Roka geweest vorige week, wat het precies gaat worden is voor mijn nog even een verrassing...
Hij zegt erg vriendelijk geholpen te zijn

Moest zeggen dat ik ook wel een beetje schrok hoeveel alles bij elkaar gekost heeft... 1500 euro...
Dat is dan voor het pak, 2 overhemden, 2 t-shirts, riem, schoenen, stropdas, sokken en boxershort...
Veel geld... (meer dan ik kwijt ben voor jurk en accesoires)
Schoonouders hebben betaald...  :blush:

karen123

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #126 Gepost op: 11 maart 2010, 15:47:31 »
Oh, ik wil nog pakken zien!! Mijn AS gaat dit weekend zijn pak halen en ik heb echt schrik, want dat is zowat het enige wat ik niet zelf in hand heb.
Nu wil ik hem wat voorbeeldjes laten zien van wat ik mooi vind, dus show die pakken dames  :biggrin:  :tongue:

sydnew

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #127 Gepost op: 11 maart 2010, 15:52:06 »
[quote name=\'karen123\' post=\'315842\' date=\'11 March 2010, 15:47\']Oh, ik wil nog pakken zien!! Mijn AS gaat dit weekend zijn pak halen en ik heb echt schrik, want dat is zowat het enige wat ik niet zelf in hand heb.
Nu wil ik hem wat voorbeeldjes laten zien van wat ik mooi vind, dus show die pakken dames  :biggrin:  :tongue:[/quote]

Wahahaha ik heb precies hetzelfde probleem. Heb zijn moeder en zus (die wel meegaan) al doodgegooid met wat ik wel en niet mooi vind. Heb het pak gezien wat hij heeft en zijn moeder vind die ook heel mooi en ik vind die afschuwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zegt hij zelf krijtstepen mmm vind ik ook niks.
Heb alle boeken al met hem doorgebladerd en gezegd wat ik wel en niet mooi vind maar toch de onrust blijft

karen123

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #128 Gepost op: 11 maart 2010, 20:55:18 »
[quote name=\'sydnew\' post=\'315845\' date=\'11 March 2010, 15:52\'][quote name=\'karen123\' post=\'315842\' date=\'11 March 2010, 15:47\']Oh, ik wil nog pakken zien!! Mijn AS gaat dit weekend zijn pak halen en ik heb echt schrik, want dat is zowat het enige wat ik niet zelf in hand heb.
Nu wil ik hem wat voorbeeldjes laten zien van wat ik mooi vind, dus show die pakken dames  :biggrin:  :tongue:[/quote]

Wahahaha ik heb precies hetzelfde probleem. Heb zijn moeder en zus (die wel meegaan) al doodgegooid met wat ik wel en niet mooi vind. Heb het pak gezien wat hij heeft en zijn moeder vind die ook heel mooi en ik vind die afschuwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zegt hij zelf krijtstepen mmm vind ik ook niks.
Heb alle boeken al met hem doorgebladerd en gezegd wat ik wel en niet mooi vind maar toch de onrust blijft
[/quote]

Oh echt verschrikkelijk he!
Ik ben deze week, samen met mijn ouders, in de winkel geweest waar hij zaterdag gaat kijken. (mijn vader haalt daar ook zijn kostuum)
En nu heb ik aan die vrouw die daar werkt laten zien wat ik mooi vind, maar ik vrees ervoor dat hij het niet gaat willen. Maar ze zou hem wat proberen te sturen zei ze!
Ik heb echt stress daarvoor, stom he!

Kylie

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #129 Gepost op: 11 maart 2010, 21:53:24 »
Klein beetje off-topic, maar als rasechte hollander wilde ik vragen of iemand weet wanneer de uitverkoop is in mannenmode en/of trouwpakken zaken?

karen123

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #130 Gepost op: 13 maart 2010, 08:42:44 »
Totaal geen idee! Hier in België beginnen de solden 01 juli pas en aangezien we 17 juli trouwen is dat niet echt te riskeren om tot dan te wachten. Je kan misschien wel naar een outlet gaan, daar is het hele jaar door wat korting.

Straks gaat mijn AS voor zijn pak, ik ben echt op van de zenuwen! Erg he!  :blink:

Kylie

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #131 Gepost op: 13 maart 2010, 10:17:38 »
Hahaha, mijn aanstaande vind het wel fijn als ik mee zou gaan, dus ik hoef niet zenuwachtig te zijn :tongue:  Kan het me wel voorstellen hoor. De outlet is een goed idee. We moeten eigenlijk nog eens naar Batavia. We zijn in Nederland nog nooit naar een outlet geweest, alleen op vakantie in Frankrijk. Wij trouwen in september, ik vind 1 juli dan ook nog riskant. In ieder geval bedankt voor de tip :)

karen123

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #132 Gepost op: 14 maart 2010, 12:12:50 »
Alé, mijn AS is geslaagd! En ik hoop dat het mooi gaat zijn, maar ik heb er vertrouwen in. Want in de winkel waar hij gekocht heeft had ik mijn favorieten aangeduid aan de verkoopsters!  :rolleyes:
Hij zou het ook niet erg vinden als ik was meegegaan, maar ik vind het zelf eigenlijk ook fijner als het een verrassing is!

lydia

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #133 Gepost op: 15 maart 2010, 00:03:45 »
eerst zou ik mee gaan voor een pak, gewoon - niet te gecompliceerd gedoe. maar toen hadden zijn vrienden zoiets van; ah joh, dat moet niet, je (ik) wil teveel de controle houden, vertrouw ons maar; wij gaan wel mee.. toen had ik wel zoiets van; nou, okeeeee.. vooruit.. Maar nu ga ik misschien toch mee.. haha; nu snel gaan voordat ie zich bedenkt!

karen123

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #134 Gepost op: 15 maart 2010, 11:54:27 »
Doe anders gewoon hetzelfde als mij! Even in de winkel waar hij gaat je favorieten gaan aanduiden. Zo hoef je geen schrik te hebben dat het totaal fout loopt, maar dan blijft het evengoed toch nog een verrassing!  :biggrin:

lydia

  • Gast
Trouwpakken Topic
« Reactie #135 Gepost op: 15 maart 2010, 14:25:35 »
ws gaat hij niet naar de winkel hier om de hoek. (we willen ws naar jac hensen = uurtje kaggelen) ik was al bezig met plaatjes verzamelen om mee te geven. hij denkt nl dat hij een blauw pak moet (omdat hij al wel geraden heeft naar een blauwe jurk) maar bruin past ook heel mooi en volgens mij kan grijs ook (jurk heeft idd blauw, maar met goudkl. ondertoon) verder vind ik het cool als hij er allstars oid onder heeft.
hij is nl helemaal geen pakken-man en ik vind t pas goed als hij er zelf ontspannen bij kan staan - en niet dat hij dát pak kiest die misschien een 'veilige keus' lijkt omdat hij het niet na kan vragen.

Jan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Trouwpakken Topic
« Reactie #136 Gepost op: 18 augustus 2022, 08:35:34 »
"Moest zeggen dat ik ook wel een beetje schrok hoeveel alles bij elkaar gekost heeft... 1500 euro...
Dat is dan voor het pak, 2 overhemden, 2 t-shirts, riem, schoenen, stropdas, sokken en boxershort..."

 :blink: Goh dat is wel heel veel geld, ik was niet meer dan 799 euro kwijt bij www.topsuits.be in Lommel! Een echte aanrader! :applaus:
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2022, 08:56:31 door Jan »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards