collapse

Auteur Topic: Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?  (gelezen 96650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #75 Gepost op: 2 maart 2006, 16:21:07 »
Je had beter kunnen vragen: Wat wil je wel op je bruiloft?

-geen stukjes
-geen regen
-geen k*tliedjes
-geen p&z stel

geld en cadeaus zijn altijd welkom :wink:

Voor de rest moeten de gasten gewoon zuipen en feesten!

K en P

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #76 Gepost op: 3 maart 2006, 16:40:58 »
Ik wil absoluut geen gekke toneelstukjes.
En ik wil ook niet omhoog getild worden op een stoel ofso (ik zie TE vaak van die grappige filmpjes waar het dus fout afloopt, mij niet gezien dus  :tongue: )

Regen zou ik nog niet eens zo erg vinden (of is dit de goden verzoeken  :rolleyes: )

happygirl

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #77 Gepost op: 3 maart 2006, 16:44:56 »
Het lijkt mij erg om ziek te zijn op mn trouwdag....neem nou vorige week als ik er zo aan toe ben.....dan liever tien liedjes, sketches, en de hele foute reutemeteut!

Thora&Neanie

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #78 Gepost op: 4 maart 2006, 01:16:06 »
Ik wil geen mensen op de bruiloft  die gaan zitten zeuren over kinderen en het krijgen daarvan... ik word ondertussen zo'n beetje fysiek onpasselijk van dat gezeur en dat verschrikkelijke "je bedenkt je nog wel"-gezeur. Dat zeggen ze toch zeker tegen mensen die wel graag kinderen willen (of zwanger zijn) ook niet?

Zucht.....

Als ze op die dag ook zo beginnen "omdat dat nou eenmaal bij trouwen hoort" stuur ik ze weg  :mad:

happygirl

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #79 Gepost op: 4 maart 2006, 17:27:32 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' post=\'77353\' date=\'04 March 2006, 01:16\']Ik wil geen mensen op de bruiloft  die gaan zitten zeuren over kinderen en het krijgen daarvan... ik word ondertussen zo'n beetje fysiek onpasselijk van dat gezeur en dat verschrikkelijke "je bedenkt je nog wel"-gezeur. Dat zeggen ze toch zeker tegen mensen die wel graag kinderen willen (of zwanger zijn) ook niet?

Zucht.....

Als ze op die dag ook zo beginnen "omdat dat nou eenmaal bij trouwen hoort" stuur ik ze weg  :mad:[/quote]

hihi heel herkenbaar! ik wordt ook helemaal schijtziek van dat dat gezeur over kinderen...vooral over de kinderen die ik dan moet gaan krijgen :dry:  ik ben pas 21 en wil nog even wachten maar dat is voor de opa's en oma's en tantes in spe niet altijd even goed te begrijpen :rolleyes:

Ik bedenk net dat ik het wel een stoer vind om samen met Ro een sketch te doen over onze daggasten :laugh:
dan kunnen we ze meteen terugpakken :tongue: dat verwacht niemand haha

Marlieske

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #80 Gepost op: 4 maart 2006, 22:43:58 »
Ooh ja gisteren weer een bruiloft van een ander meegemaakt en ik vind het not done voor gasten om alle aandacht naar hun toe te trekken, wat gisteren dus bij mijn vriendin wel gebeurde...

zal even uitleggen wat er zich afspeelde :

een vriendin van de bruid was zo dronken dat ze een totaal onbekend liedje voor alle gasten had aangevraagd zeker geen feest nummer ... en het zei het bruidspaar al hellemaal niets... toen heeft ze halverwege het nummer een microfoon gepakt en het nummer met dubbele tong staan mee blerren niet ter ere van het bruidspaar maar tegen haar vriend die had gewild dat hij op het toilet had gezeten (die schaamde zich kapot)
iedereen verwachte nu dus een aanzoek van haar kant.... kwam dus niet... het sloeg dus allemaal de plank finaal mis.

Ik wens dus geen stomdronken mensen met microfoon in de zaal, en aanzoeken worden niet getollereed  :dry:
ik vind het zo not done om de aandacht van het bruidspaar af te halen.

Vandaag spraken alle gasten er nog over dat het zo'n schande was  :tongue: De bruid was trouwens niet echt verbaasd die heeft al vaker van dit soort acties meegemaakt  :blink:

happygirl

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #81 Gepost op: 5 maart 2006, 11:51:08 »
Dat is zeker absoluut NOT DONE! ik snap dat soort mensen echt niet, zeker als vriendin van de bruid moet je beter weten. zo hoorde ik van een bruiloft, de vriendin van de getuige had een witte avondjurk aangetrokken!!!! Hoe durft ze! het bruidje had een soort van gelukkig een jurk met hoepel ed zodat het duidelijk was wie de bruid was  maar er waren dus ook mensen die dachten dat dat meisje de bruid was! Stel dat de bruid in iets straks was gekomen was het helemaal erg geweest! ik zou zon persoon echt mn feest af laten schoppen!

zoiezo moet er niemand stomdronken worden trouwens, beetje teut ok, maar helemaal lazerus is ook niet gepast op een bruiloftfeest vind ik zelf

Gwen

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #82 Gepost op: 5 maart 2006, 12:33:26 »
Oh daar ben ik ook wel een beetje bang voor, dat er mensen dronken worden op onze bruiloft!
Lijkt me zo erg he, als die mensen dan gaan lopen lallen enz.

Ik denk dat ik dat ook wel ga aangeven aan sommige mensen!

En verder hoop ik ook echt dat er niet mensen zijn die idd iets aan doen dat het lijkt dat zij de bruid zijn, maar denk niet dat dat gaat gebeuren!

SAM

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #83 Gepost op: 27 augustus 2006, 12:29:11 »
[quote name='Marlieske' date='04 March 2006, 23:43' post='77387']
Ooh ja gisteren weer een bruiloft van een ander meegemaakt en ik vind het not done voor gasten om alle aandacht naar hun toe te trekken,


Ja, da's een hele goeie!

Op onze trouwdag komt er 's avonds op het feest ook een stel, waarvan zij die dag jarig is. Verders niks mis mee, maar zij is ook zo'n figuur dat graag in de belangstelling staat, desnoods op andermans feestje. En daar ben ik dus helemaal niet van gediend, zeker niet op mijn eigen brulloft.  :blink:
Ik ga dus ook gewoon met de CM en de band afspreken dat er niet wordt "ge-lang-zal-ze-leven"-d voor haar, want dan trekt ze dus alle ogen naar haar toe, en ik vind dat het ONS feestje is en moet blijven. Lekker puh ....
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2006, 12:30:16 door SAM »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #84 Gepost op: 27 augustus 2006, 19:15:22 »
En dat zeg je goed.
Lang - zal - ze - leven kan altijd nog op een andere dag voor haar gezongen worden.
Die dag is het lekker jullie feestje!

sophietje

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #85 Gepost op: 27 augustus 2006, 20:29:11 »
Ik heb gestemd op iets anders.
Ik wil namelijk geen ruzie op mijn bruiloft, en mn vader wil ik ook niet erbij.
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2006, 20:29:41 door sophietje »

santos_05

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #86 Gepost op: 28 augustus 2006, 11:26:51 »
Na wat twijfel heb ik toch aangekruist 'een liedje'. Eigenlijk willen we helemaal geen stukjes, maar ik kan nog wel vrede hebben met een leuke collage of zo.

Heb ook stukjes gezien over de aandacht naar je toe trekken, dat lijkt mij ook verschrikkelijk.

Regen verwacht ik in maart wel, maar tijdens het feest is het niet erg en op de bruiloft ga ik gewoon uit van een lekker zonnetje en 30 graden  :biggrin:

Kadootjes en geld zijn natuurlijk welkom en peper en zout stelletjes kunnen ook naar zolder  :tongue:

nisanlin

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #87 Gepost op: 27 juni 2007, 14:10:03 »
Ik wil GEEN ABC!!!! mijn oom had al op de felicitatiekaart geschreven, we studeren vast het ABC in...:tongue: nee zoiets vreselijks! De rest kan me niet zoveel schelen (ok, regen is niet leuk, maar ja) maar echt, niet van die tuttige toneelstukjes. Heb mijn zusje opdracht gegeven mensen daar een beetje op te wijzen als ze haar bellen met vragen daarover. Maar ja, je kunt ze het niet verbieden...

Alexia

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #88 Gepost op: 27 juni 2007, 14:27:23 »
ik heb maar regen gekozen aangezien ik, mijn familie kennende, toch niet onder de stukjes, liedjes, ABC's uit ga komen... dus dat onderga ik maar gewoon lijdzaam :wink:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #89 Gepost op: 27 juni 2007, 20:45:43 »
:tongue: En dat heb je nou juist net niet in de hand.

Noukie

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #90 Gepost op: 21 maart 2008, 16:40:20 »
even een oud topic weer ge-upped! :biggrin:
Wij willen absoluut geen stukjes en andere goedbedoelde onzin, verschrikkelijk!! dit hebben we ook goed duidelijk gemaakt, dus degene die dit toch in zijn/haar hoofd haalt, verwijder ik persoonlijk van het feest :biggrin: :tongue:

Maar we willen natuurlijk ook geen regen...  :cool:

lodi

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #91 Gepost op: 21 maart 2008, 17:09:03 »
haha wij willen ook absoluut geen stukjes.

mamaricky

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #92 Gepost op: 21 maart 2008, 20:39:02 »
Ik hoef echt geen regen hoor, maar het aller-aller-ergste zou ik het vinden als familieleden die op dit moment niet met elkaar praten maar voor mij allemaal erg belangrijk zijn, op DE dag ruzie zouden krijgen omdat ze de hele dag samen zijn.

:wub:

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #93 Gepost op: 22 maart 2008, 11:11:11 »
Het lijkt mij verschrikkelijk wanneer iedereen  zo'n grote kring om ons heen gaat maken, en dan " You never walk alone " voorbij komt. Brrrr krijg al de kriebels als ik er aan denk. We zorgen er dan ook voor met de dj dat er geen cd is van hem....

Cella

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #94 Gepost op: 25 maart 2008, 13:36:29 »
Geen regen en geen kinderen onder de 12 jaar.
Meningen zijn erover verdeeld maar ik heb een vriendin met 3 kids en die let er dan niet op en dan doe ik het uiteindelijk. EN DAAR HEB IK GEEN ZIN IN OP ONZE DAG. GElukkig denkt Alex er net zo over.

Xje

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #95 Gepost op: 26 maart 2008, 09:46:22 »
Ik wilde geen regen (en ook niet gekregen). Mijn man wilde geen stukjes, maar ik vind die dingen juist wel leuk. Maar we hebben doorgegeven dat we die niet wilden en we hebben ook niets gehad.

We hebben geld gevraagd en dat ook gehad en een paar cadeautjes, waar we ook heel blij mee waren.

Wat ik trouwens wel miste op de lijst was:
- Bloemen: Voor als je op huwelijksreis gaat. Erg zonde, want ze zijn verwelkt als je thuiskomt. Ik heb de meeste boeketten aan mijn moeder gegeven :)
- Zatte mensen. Sommige mensen gaan echt heel vervelend doen als ze gedronken hebben. Het is dan natuurlijk de taak van de CM om ervoor te zorgen dat het bruidspaar hier niets van merkt, maar soms lukt dat niet altijd. Wij hebben gelukkig nergens last van gehad. Maar je kent het cliché wel van de oom die altijd gaat schreeuwen als ie 3 pilsjes opheeft en de tante die in wangen gaat knijpen, etc.
- Ruzie. In het algemeen. Ik moest denken aan dat bericht (staat hier ook ergens) van een bruiloft die was uitgelopen op een grote knokpartij. Verschrikkelijk lijkt me dat!
- Andere dames die erg opvallen. Las ik ook hier op het forum. Dat schoonmoeder en -zussen in het wit kwamen. NEE! Dat kun je gewoon niet maken! Of om het algemener te stellen: Dames die proberen een mooiere jurk aan te doen dan de bruid. Of proberen meer in de spotlight te komen dan de bruid. Heb ik nog twee voorbeelden van. Bij het trouwfeest van vrienden was één vrouw heel erg over-the-top gekleed en de bruid was daar NIET blij mee. Ander voorbeeld: Bij de fotograaf was een groepsfoto waarvan een meisje (getuige, zus of CM) een KNALrode jurk aan had. Ze lag voorop de foto. Door haar jurk wordt je aandacht meteen naar haar getrokken en niet naar de bruid. De fotograaf wilde haar eigenlijk niet op de voorgrond vanwege de jurk, maar als het bruidspaar daar zelf op staat... Echt zonde.

Zo, genoeg dingen genoemd? :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2008, 09:47:29 door LadyXochi »

joycehl

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #96 Gepost op: 26 maart 2008, 12:57:38 »
ik wil absoluut geen regen we trouwen in september dus ik ga er gewoon vanuit dat het droog blijft...

Maria

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #97 Gepost op: 26 maart 2008, 16:34:58 »
O van die toneelstukjes en liedjes, VRESELIJK! Ik heb heel duidelijk op onze bruiloftsite staan dat stukjes niet gewenst zijn, en dat als vrienden toch stukjes doen, ze niet meer tot de groep 'vrienden' worden gerekend.

Regen wil ik ook liever niet, maar ach we hebben paraplu's, en we huren een grote partytent. Maar zonder zou gezelliger zijn.

Sylvia en Andre

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #98 Gepost op: 26 maart 2008, 17:21:12 »
Wij willen geen blagen op of onze dag (althans niet onder de 14, met Brenda mijn "suikernichtje" als uitzondering) Ze rennen de hele dag rond en bleren dat ze honger of dorst hebben (Sorry klinkt wat bot maar wij hebben nu eenmaal echt helemaal niets met kinderen) Verder ABSOLUUT geen ABC of een of ander lied met aangepaste tekst. Een leuke speech met wat annecdotes prima, maar niet te langdradig alstublieftdankuwel. Verder zoals jullie allemaal geen regen, maar gelukkig is de kans op regen op 20 juni best wel aanwezig maar (hopelijk) niet zo heel erg groot.

Cella

  • Gast
Wat Willen Jullie Beslist Niet Op De Bruiloft?
« Reactie #99 Gepost op: 26 maart 2008, 19:31:10 »
[quote name=\'Sylvia en Andre\' post=\'155687\' date=\'26 March 2008, 17:21\']Wij willen geen blagen op of onze dag[/quote]

Gelukkig ben ik die leeftijd net gepasseerd :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards