collapse

Auteur Topic: 19 april was het zover!!!  (gelezen 7659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

April2013

  • Gast
19 april was het zover!!!
« Gepost op: 20 april 2013, 19:27:29 »
Hoi meiden.

hier eindelijk mijn verhaaltje. eerst moment ook van vandaag dat we ff zitten hahahahhaa...

Donderdagavond was ik lekker met mijn ouders uiteten geweest. mijn moeder wilde me mee nemen als verassing. toen zat ik nog lekker op de bank en toen begon me moeder ineens over haarstukken, en toen dacht ik ineens owjah ik moest mijn plukken alvast voor krullen was makkelijk voor morgen.. dus om half 11 nog plukken krullen.. toen ik daarmee klaar was kon ik eindelijk lekker naar me bedje toe. marco vond het wel heel gek om zonder mij te slapen (ik sliep bij mijn ouders) hij had ook op facebook gezet proberen te slapen maar waar is yvette nou?? ik kon verassend goed in slaap vallen eigenlijk, alleen rond een uur of 4 toch wel wakker. half uurtje , 3 kwartier duurde dat en toen heb ik toch nog tot half 7 geslapen..
en toen begon echt mijn ochtendje. met de zenuwen ging het eigenlijk nog steeds goed.
om 8 uur stond mijn schoonzus op de stoep. toen heb ik het haar van me schoonzus gedaan. toen ik bijna klaar was stond de visagiste op de stoep en eigenlijk ook bijna gelijk de fotograve.
toen ging ik in de make up.. toen die bijna klaar was kwam me collegatje al binnen. dus alles liep lekker door.
ondertussen was de fotograve ook bij marco geweest en daar hing er toch wel een stukkie meer spanning.
jurk aantrekken ging eigenlijk ook best soepel... mijn stiefvader deed mijn jurk strikken iedereen vond dat toch ook wel errug leuk dat dat door een man gedaan werd. toen ik eenmaal me jurk aanhad was het wachten tot marco kwam. gelukkig was dat niet zo heel erg lang. toen ik alleen binnen stond te wachten vond ik het toch wel heel erg spannend. en toen ging daar de deurbel.... oeehhhh wat was hij moooooi!!! en hij moest helemaal huilen echt zo zielig!!! en me boeket was echt heeel erg mooi. de bloemist had ook een mooi houtenhart bord met een rood vaasje erop vast gelijmd waar ik mooi mijn boeket in kon zetten als ik hem niet beet had.
alleen jammer genoeg regende het toen marco mij op kwam halen maar onze mooie hart parapolu kwam nu wel mooi van pas. de auto was ook heeel erg mooi en ook het autostuk is echt geweldig super moooi!!!!!
thuis nog eventjes snel een broodje gegeven en daarna gingen we op weg voor foto's. toen we weg wilden rijden had de auto wel eventjes moeite om weer te starten.
eindelijk gingen we dan. er stond wel heeeeel erg veel wind dus het stuk heeft heel erg veel te verduren gehad.
toen we klaar waren met de fotos moesten we nog eventjes wachten bij de locatie zodat iedereen er was. wij het dakje van de auto eraf laten halen toen we aankwamen rijden, maarja toen stond er niemand .. dat was wel eventjes heel erg jammer. (er was nog een bruidspaar daar waardoor wij moesten wijken)
dus wij omlopen over het terras om naar onze gasten te kunnen.
en daar was dan de plechtigheid. marco stond daar op mij te wachten.. ik kwam binnen met mijn stiefvader en marco zijn tranen kwamen weer. hij was niet meer te stoppen aaaah was zowlief. iedereen moest bijna wel een traantje wegpinken volgens mij.
na de ceremonie lekker drinken en felicitaties. toen proosten (ging helaas ook een beetje rommelig maarja)
toen heerlijk gegeten (helaas pindasaus op me jurk OEPS!!!!) ondanks onze slabbetjes nog ernaast hahahahaa... na het eten de taart aansneden die was ook heel moi geworden. en toen kwamen eindelijk de avond gasten. mijn oom had een liedje gemaakt die we met zijn allen zongen (de band had dit ook speciaal ingestudeerd) en dat was onze opening eigenlijk. gelukkig geen openingsdans. het 1e uurtje hadden we eeerst feliciteren en gewoon muziek. daarna gingen we ffies uit onze dak met de band. was echt super leuk en de zanger deed het ook geweldig. en na de band gingen we nog lekker los. nog een paar haknrtjes voor marco. en toen was het bijna 12 uur en tijd om bijna weg te gaan. iedereen moest zich buiten verzamelen en wij moesten nog wachten. en toen kregen we een seintje en moesten we heeeel gehaast naar buiten want anders waren de sterretjes op hihihi. eigenlijk zouden we ook vuurwerk hebben maar door de droogte mocht dit niet doorgaan van de gemeente. toen wij buiten kwamen stond er een super grote mooie limo op ons te wachten om ons naar ons hotel te brengen... (toen wisten we nog steeds niet waar we heen gingen) en gingen we lekker naar het hotel (het duurde voor ons echt lang genoeg) en daar stond ook nog champgne klaar.. hebben we saampies nog 1 glaasje gedaan en enveloppies geteld hahahahaha wat iedereen doet geloof ik... en lekker slapen...
om 10 uur stond de roomservice voor ontbijt op bed voor de deur.. en jeetje wat was dat veel zeg je kon er met nog 10 man van eten... maar wel heel erg lekker.
om half 1 werden we opgehaald door mijn schoonouders en gingen we weer lekker naar huisje toe. en daar zaten onze ouders en schoonzus en zwager en onze goede vriend op ons te wachten en hadden ze onze mooie cadeaus mooi uitgstald en we hadden een heel leuk boompje met krasloten gekregen (die moesten alle gasten meenemen) en hebben we nog een taartje gegeten die we overhadden en koffie gedaan.. en hadden ze de hele slaapkamer met balonnen gevuld en weer een fles champagne op de slaapkamer met hele mooie glazen en een super moooi dekbed met onze namen en trouwdatum.
nu versleten maar voldaan op de bank... zin te maken om de koffer te pakken en morgen lekker op vakantie gaan voor 8 daagies heeeerlijk...
nou meiden leese met mijn onwijs groot verhaaltje volgens mij

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2013, 19:37:04 »
Klinkt als een hele mooie dag! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2013, 19:40:35 »
Geweldig verhaal!! Geniet van het getrouwde leven!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2013, 19:46:38 »
Klinkt als een geweldige dag, zo enthousiast! Jullie zagen er prachtig uit, geniet van jullie honeymoon!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2013, 20:08:37 »
Gefeliciteerd! Heel veel geluk samen. Geniet van de huwelijksreis.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #5 Gepost op: 20 april 2013, 20:32:28 »
Wat een mooie dag hebben jullie gehad! Mooi bruidspaar waren jullie!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #6 Gepost op: 20 april 2013, 23:31:27 »
Ook hier van harte gefeliciteerd!  :applaus:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #7 Gepost op: 21 april 2013, 08:11:31 »
Wat een leuk verslag! Gefeliciteerd! Nu lekker nagenieten :)

Dano

  • Gast
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #8 Gepost op: 21 april 2013, 08:44:59 »
Wat leuk om je verhaal te lezen en wat zagen jullie er mooi uit.
Van harte gefeliciteerd en nu lekker genieten van jullie vakantie.

jootje22

  • Gast
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #9 Gepost op: 21 april 2013, 10:20:52 »
Van harte gefeliciteerd, klinkt als een mooie dag.
Geniet van jullie huwelijksreis.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #10 Gepost op: 21 april 2013, 13:02:15 »
Wauw April, was een mooie dag hebben jullie gehad en je ziet er zo gelukkig uit op de foto's!!
Ik ga nu even een stukje schrijven over mijn/onze dag :)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #11 Gepost op: 21 april 2013, 13:07:15 »
Wauw April!!! Klinkt echt als een geweldige dag en wat zagen jullie er geweldig uit!!! Geniet er maar lekker van newly weds!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #12 Gepost op: 21 april 2013, 13:09:10 »
Gefeliciteerd!! Volgens mij hebben jullie er ontzettend van genoten...

Carien85

  • Gast
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #13 Gepost op: 21 april 2013, 17:55:17 »
Van harte gefeliciteerd! Klinkt als een hele mooie dag! Jullie zien er erg gelukkig uit op de foto's

miranda1985

  • Gast
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #14 Gepost op: 21 april 2013, 21:30:18 »
Gefeliciteerd!
Wat zag je er mooi uit!!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #15 Gepost op: 21 april 2013, 22:18:27 »
Gefeliciteerd! Wat een prachtige dag hebben jullie gehad, super om je verhaal te lezen.

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #16 Gepost op: 22 april 2013, 08:28:35 »
Gefeliciteerd!! Wat hebben jullie een mooie dag gehad! Nu lekker genieten van de na pret en jullie reis.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #17 Gepost op: 22 april 2013, 12:26:26 »
Van harte gefeliciteerd!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #18 Gepost op: 26 april 2013, 10:30:30 »
Van harte gefeliciteerd April!! Jullie hebben echt een superdag gehad zo te lezen!
En op dit moment liggen jullie waarschijnlijk ergens lekker op een strand ofzo...geniet ervan!

misseagle

  • Gast
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #19 Gepost op: 28 april 2013, 11:51:30 »
Wat een heerlijk verhaaltje om te lezen! Dus je man moest wel wat traantjes laten, jij niet?
Wij hebben overigens ook een hart paraplu, fijn dat hij bevallen is haha..

Nou geniet van je wittebroodsweken!!

April2013

  • Gast
Re: 19 april was het zover!!!
« Reactie #20 Gepost op: 28 april 2013, 12:01:05 »
Nee ik niet.  Wel paar x slikken...
De paraplu hebben we ook echt nodig gehad!!

Vandaag vliegen we alweer naar huis toe! 

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards