collapse

Auteur Topic: Kasteel De Wittenburg  (gelezen 4591 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

annakrylova.nl

  • Gast
Kasteel De Wittenburg
« Gepost op: 13 september 2008, 16:50:00 »
Wij hebben vandaag echt een leuke lokatie gekeken:
Kasteel De Wittenburg

Echt heel top! Het lokatie is geheel van jou, alle kamers, hotel, tuin. Er  wordt in principe geen huur betaald, behalve ceremonie kosten en dinner/dranken. Zij hebben eigen restorant, dus geen catering - wat beter is qua smak en kwaliteit.
wij wachten nu een offerte, maar onze dag is zo geplant daar:
- ontvangst
- ceremonie
- fotorepportage
- koets naar kerk
- koets naar woonplaats van Alexander en Maxima in teehuisje > receptie
- koets naar kasteel terug
- vermaken van gasten in kasteel
- dinner
- feest
- afsluiting

 Zit mooi uit, du effe offerte wachten!
 Heeft misschien iemand ervaring mee?

sandra653

  • Gast
Kasteel De Wittenburg
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2010, 13:53:58 »
Hallo,

Wij willen misschien ook op kasteel wittenburg gaan trouwen, hier willen we ook dineren en het feest houden. Heb jij de offerte al binnen? Ik kon niet zien wanneer je dit had gepost. Zou je kunnen vertellen wat het kost en wat er allemaal bij in zit?

Alvast bedankt
Sandra

Pepper

  • Gast
Kasteel De Wittenburg
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2010, 14:11:13 »
@sandra: bovenaan het bericht kan je zien dat het geplaatst is in 2008. Annakrylova is volgens mij ook niet meer actief op het forum, maar volgens mij zijn de bedragen wel terug te vinden via de zoekmachine.

jacqw78

  • Gast
Kasteel De Wittenburg
« Reactie #3 Gepost op: 6 juli 2010, 21:01:42 »
@sandra: bovenaan het bericht kan je zien dat het geplaatst is in 2008. Annakrylova is volgens mij ook niet meer actief op het forum, maar volgens mij zijn de bedragen wel terug te vinden via de zoekmachine.

kasteel de wittenburg was ook een optie voor ons. maar gezien de peperdure offerte hebben we gekozen voor een
wat betaalbaardere optie (onder de 8000 euro voor een receptie en buffet voor 120 en 40 gasten).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards