collapse

Auteur Topic: Chalet Fontaine  (gelezen 33382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Gepost op: 5 mei 2009, 09:30:48 »
Wij hebben DE feestlocatie vastgezet nl CHALET FONTAINE in kaatsheuvel!
Ben er helemaal content mee!
Ook 's avonds het diner is super althans wat ze op de menu kaart hebben staan.

Zijn jullie ook wel eens in CHALET FONTAINE geweest voor een feest en hoe was dat????
leuk/niet leuk laat hier je mening achter. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
ikzelf vind het helemaal leuk!!! :rolleyes:  :rolleyes:

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Chalet Fontaine
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2009, 10:01:04 »
Het ziet er erg mooi uit :)

Cybie

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2009, 13:19:40 »
Daar gaan wij ook ons trouwfeest houden!!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Chalet Fontaine
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2009, 15:14:31 »
Chalet Fontaine is prachtig! Ik ben daar twee keer geweest: een keer met een concert van Marco Borsato (toen ie nog niet zo populair was en dus nog paste in zo'n klein zaaltje :laugh:) en een keer met het eindexamengala! Leuke locatie hoor!

Palle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2009, 11:51:44 »
Ik vraag me ook af hoe het daar is.

We hebben nu een offerte van De Molen in Kaatsheuvel binnen, erg mooi maar erg duur. Verschrikkelijke keuzes........

Miepjuh

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #5 Gepost op: 21 juni 2009, 21:08:13 »
Ik zelf kom uit Kaatsheuvel,dus Chalet Fontaine is hier een bekend begrip!

Waar ik wel een beetje rekening mee zou houden,is dat de geruchten gaan dat het eventueel failliet is.
Misschien kan je daar even over informeren.Zou jammer zijn.

Maar verder!Een perfecte plek!Stond bij ons ook hoog bovenaan het lijstje,binnenkomen in een mini... :rolleyes: Super!
Maar juist door die geruchten hebben we voor een andere locatie gekozen!

Als de geruchten niet kloppen!Ga je daar vast een hele mooie dag hebben....

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2009, 10:53:31 »
[quote name=\'Miepjuh\' post=\'240155\' date=\'21 June 2009, 21:08\']Ik zelf kom uit Kaatsheuvel,dus Chalet Fontaine is hier een bekend begrip!

Waar ik wel een beetje rekening mee zou houden,is dat de geruchten gaan dat het eventueel failliet is.
Misschien kan je daar even over informeren.Zou jammer zijn.

Maar verder!Een perfecte plek!Stond bij ons ook hoog bovenaan het lijstje,binnenkomen in een mini... :rolleyes: Super!
Maar juist door die geruchten hebben we voor een andere locatie gekozen!

Als de geruchten niet kloppen!Ga je daar vast een hele mooie dag hebben....[/quote]
 

ik kom uit sprang, maar ik heb er niks van gehoord joh is dat echt???????????????
mn zusje heeft er afgelopen vrij nog een trouwfeest gehad!

hmmm ff na vragen dan want we hebben het al afgesproken daar, maar nog niks aanbetaald

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2009, 10:54:49 »
@ palle ja de molen ook leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en wat denk je van t blauwe meer zo aan t water ook super!

Palle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2009, 12:26:33 »
Ik vind het blauwe meer te ver, maar ziet er ook leuk uit. Daarnaast trouwen wij in november dus is het daarvoor ook niet de beste locatie.
We hebben ook nu een offerte aangevraagd bij de Roestelberg, maar ja niet te vergelijken met de molen.

Ik woon in Waalwijk, wij trouwen daar ook en wij zoeken echt een locatie die dichtbij is.

Maar ik zou het vreemd vinden als Chalet Fontaine failliet is, stonden laatst nog foto's van in de krant.

Miepjuh

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #9 Gepost op: 23 juni 2009, 20:53:40 »
Heej,

Joh,ik weet het ook niet :blink: Heb het ook alleen maar gehoord...
Maar Kaatsheuvel zou kaatsheuvel niet zijn toch.

Had laatst ook een afspraak bij het Curiosahuis,bleek ook nog volop te bloeien,en een week erna was het failliet,althans het heeft nu geloof ik een bepaalde doorstart gemaakt.

Wij komen uit kaatsheuvel,De molen vonden we ook iets te duur,maar belangrijker,iets te luxe!
Wij trouwen in november op Camping de Roestelberg.Niets campings aan eigenlijk...Maar wel een officiele trouwlocatie in loon op zand.Perfecte speelgelegenheid voor de kinderen...Kijk op www.hetgenieten.nl

Café de roestelberg is leuk,erg nostalgisch!
Ben benieuwd :rolleyes:

Palle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #10 Gepost op: 24 juni 2009, 14:48:02 »
Ik wou al zeggen Miepjuh dat het geen camping Roestelberg is :wink: Maar jij trouwt toch ook ergens in de herfst dus nog maar afwachten of de kinderen buiten kunnen spelen. Trouwde jij ook niet op 13-11, wie weet komen we elkaar nog wel tegen op de duinen,haha

Ik vind cafe de roestelberg helemaal geweldig als we ergens gaan drinken dan is het daar, veel soorten bier. Meestal doen we voor de vorm nog een klein stukje fietsen, vanaf huis is het 10 minuten en een klein stukje lopen dan hebben we hem toch wel weer verdient op het terras.
De molen is heel erg chic maar ja dat past ook niet bij ons maar je trouwt maar 1 keer en het is apart.

Maar ja als je de offertes naast elkaar legt scheelt enorm, bij de roestelberg zijn we maar een derde kwijt van wat we bij de molen kwijt zijn. Dus we zijn er nog iet uit.

Miepjuh

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #11 Gepost op: 24 juni 2009, 23:15:57 »
In idd, De molen en de roestelberg allebei top locaties!

Ja wij trouwen ook 13 november,en het gaat niet alleen om het buitenspelen hoor,naam mijn mening zoiezo al veelste koud.Binnen zit er ook nog een speelparadijs a la het Ganzenest (dan bedoel ik de locatie achter cafe de roestelberg)...
Maar spannend?
Wij hebben het eigenlijk al vrij lang vast staan,de trouwlocatie...Doen jullie dat bewust zo laat dan Palle? :huh:

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #12 Gepost op: 25 juni 2009, 10:06:53 »
[quote name=\'Miepjuh\' post=\'240772\' date=\'23 June 2009, 20:53\']Heej,

Joh,ik weet het ook niet :blink: Heb het ook alleen maar gehoord...
Maar Kaatsheuvel zou kaatsheuvel niet zijn toch.

Had laatst ook een afspraak bij het Curiosahuis,bleek ook nog volop te bloeien,en een week erna was het failliet,althans het heeft nu geloof ik een bepaalde doorstart gemaakt.

Wij komen uit kaatsheuvel,De molen vonden we ook iets te duur,maar belangrijker,iets te luxe!
Wij trouwen in november op Camping de Roestelberg.Niets campings aan eigenlijk...Maar wel een officiele trouwlocatie in loon op zand.Perfecte speelgelegenheid voor de kinderen...Kijk op www.hetgenieten.nl

Café de roestelberg is leuk,erg nostalgisch!
Ben benieuwd :rolleyes:[/quote]


het genieten is super, daar hebben wij afgelopen november kraamfeest van me zoontje gedaan en echt ideaal voor de kids ook de binnen speeltuin.
alleen voor os trouwfeest is het te klein.

maar ff over chalet heb net me vriendin gebeld en haar baas is weer kennissen met luuk van chalet en die zei toch ook
dat ze failliet zijn, hmmmmmmmmmm :dry:
ik ga zo bellen dat ik gewoon zekerheid wil, niet dat ik strax kan fluiten naar me aanbetaling en dat ik an nog op zoek moet andere lokatie!
als het waar is ben ik hier niet blij mee :mad:

ik laat het altijd ff weten!

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #13 Gepost op: 25 juni 2009, 10:23:05 »
nou sneller kan denk ik niet he :tongue: ,
ik heb net gebeld en ik kreeg de vrouw aan de lijn waar ik toen ook op gesprek ben geweest, zei zegt ABSOLUUT
dat het NIET waar is, het komt omdat t curiosahuys failliet is dat ze het daar mee verwarren!
En ook zei ze dat ze zelfs uitbreiding hebben gedaan en dat het hartstikke goed gaat!

hmm maar wie zegt dat zei de waarheid spreekt :wink:  :wink:
ben nog niet echt gerust gesteld!
maar ja roddels gaan snel en zeker hier bij ons in ''kletsheuvel''

ik hou het gewoon in de gaten!

Miepjuh

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #14 Gepost op: 25 juni 2009, 14:32:00 »
Heee....

Goed dat je er even achteraan gaat.
Ja, en nu heb je dus nog 2 verschillende antwoorden :huh: Schiet je nog zo weinig mee op.

Misschien even aankijken en in de gaten houden,maar ook misschien een optie nemen ergens?
Je weet nooit...En kan beter het zekere voor het onzekere nemen!
Hoop dat het allemaal meevalt,en dat het dus niet zo is,maar begrijp dat je nog niet helemaal gerust bent.

Ik ben ook echt helemaal in mijn nopjes met het genieten in Kaatheuvel.
Omdat er juist een binnenspeelplaats is geven wij geen feest,maar gewoon een borrel van 4 uurtjes in de middag,zodat alle kinderen meekunnen.
Kijk ik heb liever een gezellige dag met mijn kinderen,dan de volgende dag met een kater in bed te liggen,dus vandaar,het genieten.
Heb er nog nooit een feestje gehad eigenlijk...

Wanneer ga je trouwen Hanielle?En Palle?

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #15 Gepost op: 25 juni 2009, 15:49:11 »
[quote name=\'Miepjuh\' post=\'241216\' date=\'25 June 2009, 14:32\']Heee....

Wanneer ga je trouwen Hanielle?En Palle?[/quote]

Volgend jaar 4 juni!!!!!!!!!!! en 12 aug gaan we in indertrouw, en dan
gaan we daarna lekker hapje eten bij de molen! heb er zin in.

maar over het genieten hoef je je niet druk te maken hoor!
echt super daar, aardige mensen! ja ben er heel positief over!


maar ja heb noog een collega van me zus gehoord haar schoonzus zijn vrienden met luuk en die zei ook
dat alles juist goed gaat en niks over failliet gehoord!
Ja idd ik hou het gewoon in de gaten, en als ik nieuws heb dan zet ik het weer neer hier!

Palle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #16 Gepost op: 26 juni 2009, 10:50:16 »
Wij trouwen 13 november, mijn vriend heeft me met Moederdag dit jaar ten huwelijk gevraagd. Dus eerder was niet mogelijk om dingen te regelen. Er trouwen van mij dit jaar 2 vriendinnen  dit jaar die ookal 1,5 jaar vooraf wisten dat ze die datum gingen trouwen. Ik wil nu laten zien dat je in een half jaar ook een huwelijk kan plannen. Ik had ook het idee dat niemand trouwt op die datum, in juni ofzo is die kans veel groter. Toen ik de gemeente vorige maand belde voor de datum zij de dame dat ik nog alle tijden kon kiezen.
Wij gaan volgens mij in september ergens in ondertrouw, ik ben niet zo van de datums.

Miepjeh ik wist niet dat ze daar ook een binnen speelplaats hadden, ons zoontje is ook pas 8 maanden oud dus wij zijn nog niet met alles voor kinderen bekend :biggrin::D

Maar vreemd hoor van chalet dat er dus verschillende verhalen rond gaan. Hannielle ook erg vervelend voor jou omdat je toch nu de twijfels ervan krijgt.

Swiffer

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #17 Gepost op: 26 juni 2009, 12:46:10 »
via www.kvk.nl kun je dat altijd zien, ook onbetaald.. niet falliet hoor..

Dan zou dat er bij staan.


Handelsnaam                                                      KvK-nummerAdres                                                            VestigingChalet Fontaine Park B.V.                                        18050305
                                                                 Rechtspersoon
Chalet Fontaine Park                                             18050305 0000
Hoofdstraat 4, 5171DD Kaatsheuvel                                Hoofdvestiging
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2009, 12:47:36 door Swiffer »

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #18 Gepost op: 29 juni 2009, 21:50:42 »
thns swiffer!!!!!!!!!

Ik heb hier ook al het een en ander uigezocht, en gebeld/mailed maar heb er weer een beetje vertrouwen in.
pfffffffff je moet er toch niet aan denken!

Cybie

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #19 Gepost op: 27 juli 2009, 11:20:57 »
[quote name=\'Hannielle\' post=\'241148\' date=\'25 June 2009, 10:23\']nou sneller kan denk ik niet he :tongue: ,
ik heb net gebeld en ik kreeg de vrouw aan de lijn waar ik toen ook op gesprek ben geweest, zei zegt ABSOLUUT
dat het NIET waar is, het komt omdat t curiosahuys failliet is dat ze het daar mee verwarren!
En ook zei ze dat ze zelfs uitbreiding hebben gedaan en dat het hartstikke goed gaat!

hmm maar wie zegt dat zei de waarheid spreekt :wink:  :wink:
ben nog niet echt gerust gesteld!
maar ja roddels gaan snel en zeker hier bij ons in ''kletsheuvel''

ik hou het gewoon in de gaten![/quote]

IEKS!!

Je laat me schrikken, Hannielle! Ook wij hebben pas geleden de aanbetaling gedaan! Van 750 euro, niet veel, maar toch geen bedrag dat je graag kwijt zou willen!!
Ik vond het wel apart dat Chalet Fontaine de aanbetalingsfactuur al had gestuurd nog voordat we officieel de offerte hadden ondertekend! Duidt dit erop dat ze soms echt randje faillissement staan????

Het is niet te hopen...shit zeg?

Weet iemand of een trouwverzekering hiertegen beschermt en zo ja, zijn wij al niet te laat als we al hebben aanbetaald???

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #20 Gepost op: 27 juli 2009, 16:09:41 »
hoi,

ik heb serieuze navraag gedaan maar aan alle kanten hoor ik dat het ECHT niet waar is!
mn zusje dr collega, haar schoonzus kent luuk persoonlijk en ik heb haar laten bellen en die zei ook
nee hoor echt niet gaat hartstikke goed.

ik zit nu te denken om een x met as daar heen te gaan en ze iets op papier laten zetten,
dan weet je het zeker!

ourloveJoaquin

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #21 Gepost op: 27 juli 2009, 19:45:20 »
Ola....dames op papier laten zetten heeft echt geen zin hoor....failliet is failliet kun je echt wel fluiten naar je centen, maar ik heb effe gesnuffeld voor julli in de KVK en er zijn geen faillisementen of surseances gemeld vanaf 1 januari t/m 22 juli jl in Kaatsheuvel :wink: je kan het zelf altijd in de gaten houden als je op de link klikt...

http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenfr...er.db.kvk.nl/ia

Cybie

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #22 Gepost op: 5 augustus 2009, 15:47:43 »
Het lijkt me ook sterk dat ze ons die aanbetaling hadden laten doen terwijl ze dan al hadden zien aankomen dat ze failliet zouden gaan. Dat zou gewoon misdadig zijn, en ook extra pijnlijk omdat het om een huwelijk gaat. Ik denk niet dat ze zo harteloos/geldwolverig zouden zijn...

Hannielle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #23 Gepost op: 7 augustus 2009, 08:34:44 »
wanneer heb je de aanbetaling gedaan, en waneer de rest????

Palle

  • Gast
Chalet Fontaine
« Reactie #24 Gepost op: 7 augustus 2009, 16:47:33 »
onzin nooit aanbetalen, gewoon achteraf betalen. De wereld is nou eenmaal niet altijd eerlijk, dus zeg nooit dat ze niet belazeren omdat het een bruiloft is.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards