collapse

Auteur Topic: Vetersluiting Lastig?  (gelezen 2261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bonny

  • Gast
Vetersluiting Lastig?
« Gepost op: 20 juni 2010, 18:08:09 »
Hoi meiden,

Ik heb een jurk met vetersluiting en mijn moeder is "bang" dat zij de jurk niet goed vast zal maken (ze is bang dat zij hem te strak vastmaakt met als gevolg dat ik na een uur tegen de vlakte ga danwel te los waardoor de jurk in het stadhuis van mijn lijf zakt ). Ik denk dat zij zich echt te druk maakt en dat het allemaal wel meevalt. Wat is jullie eigen ervaring met vertersluitingen???

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Vetersluiting Lastig?
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2010, 18:10:27 »
heeeeeeeeerlijk vond ik het! tis sochtends dichtgemaakt bij mij, dat zat meteen goed strak, en s avonds na het eten (we hadden e feestlocatie direct naast ons huis) moest ik verschrikkelijk nodig nar de wc  :ph34r:  dus ben toen even langs huis gegaan, jurk uitgedaan,en mn zus heeft m weer aangedaan :) toen heeftie ook de hele avond goed strak gezeten !

ik vond het ideaal! :biggrin:

pamela

  • Gast
Vetersluiting Lastig?
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2010, 18:53:00 »
TIP:

vraag je moeder mee als je je jurk nog eens gaat passen zodat de verkoopster kan laten zien hoe de jurk wordt dichtgemaakt.
en laat haar ook zien hoe het NIET moet. ik zie soms bruidjes voorbij komen waarvan de jurk helemaal niet goed aangesnoerd is, echt zooo zonde . goed aansnoeren is ook bepalend hoe de jurk zit.

ik hoop dat het gaat lukken! succes!

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Vetersluiting Lastig?
« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2010, 19:18:27 »
hoi hoi.

mijn moeder is mee geweest toen ik mn jurk ging halen
en afgelopen dinsdag hebben we ff proef gedraaid. heb ik m aan gedaan
en heeft ze m dicht gedaan, en dat ging heel goed.
maar ze was blij dat we t ff hebben geoefent.

dus t komt wel goed 2 juli.

groetjes paula

Kippie

  • Gast
Vetersluiting Lastig?
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2010, 19:55:49 »
Ik had ook een "vetersluiting". Je moet inderdaad bij het ophalen van de jurk een goede instructie vragen maar dan voorzie ik geen problemen. Het duurt inderdaad wat langer met aantrekken dan een ritssluiting, maar ik heb ook een jurk aangepast met een gaziljoen knoopjes, da's nog lastiger denk ik.

@muisje: moest jij uit je jurk om naar de wc te gaan?!?

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Vetersluiting Lastig?
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2010, 21:28:31 »
nouja.. op zich HOEFDE het niet.. maar ik had vrij veel sleep, en ik was ook nog ongesteld.. dus wilde me ff verschonen ook.. dus had k ff snel jurk uit gedaan :tongue:

zoveel moeite was het niet :)

Trouwring

  • Gast
Vetersluiting Lastig?
« Reactie #6 Gepost op: 20 juni 2010, 21:40:11 »
Had ook een jurk met veter, en in het atelier was even voorgedaan hoe ze dat vast moest maken :) Hij zat wel te strak, dus na de kerkdienst heeft m'n moeder 'm in 5 minuutjes wat losser gedaan, geen enkel probleem :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards