collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 870524 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1100 Gepost op: 5 januari 2013, 12:48:37 »
Citaat van: Anne_Lyze link=topic=19018.msg569249#msg569249

@Andora, een vliegbasis, dat klinkt interessant, wat voor werk doe je?

Haha, ik zie dat mijn auto correct te enthousiast is geweest! Ik werk op flexbasis :) in de ggz!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1101 Gepost op: 5 januari 2013, 12:54:04 »
Hahahahaha lang leve de T9!!!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1102 Gepost op: 5 januari 2013, 13:33:46 »
Jemig wat is er weer veel geschreven sinds... gisteren!

Ondergoed en schoenen... ik heb ze beide nog niet! Ondergoed (waarschijnlijk een torselet en sting) wil ik in de bruidswinkel kopen, dan weet ik zeker dat het goed zit onder mijn jurk. Schoenen koop ik via internet denk ik. Heb al wat mooie modellen gezien bij light in the box, maar ben een beetje bang voor de maat.. Voor 's avonds wil ik ook ballerina's of slippers, ik loop ook bijna nooit op hakken, dus denk niet dat ik dat volhoud! Hebben jullie wel eens van 'After party shoes' (http://www.afterpartyshoes.net.au/) of 'happy feet shoes' (http://www.happyfeetshoes.co.uk/) gehoord? Ik weet niet of het wat is, ervaringen??

@Joda, ik ben ook benieuwd naar die wensput! Wat houdt het precies in?

@BezigBijtje, hele mooie schoenen heb je!
@Anne_Lyze, jij ook! Ik vind die tweede ook het mooist!

Ik ga zeker geen corrigerende onderbroek dragen (ook niet nodig bij mijn jurk)! Maar wat ik al dan niet om m'n benen doe, weet ik nog niet! Omdat het heel mooi weer wordt op onze bruiloft is een panty niet echt nodig, maar vind het wel mooier dan blote benen. En van die hoge kousen (is daar een naam voor?) vind ik wel erg mooi, maar die zakken snel af. Dan moet je er eigenlijk verplicht jarretels bij dragen... Ik weet het dus echt nog niet! Denk dat ik me maar laat adviseren in de winkel hierover...



Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1103 Gepost op: 5 januari 2013, 13:58:08 »
@happyfeet / afterparty schoene ik heb er op tv wel eens iets Gezien maar ik kan me niet voorstellen dat het lekker zit. Een zool die zo opgerold kan worden kan weinig voetbed of ondersteuning hebben.

Holdup kousen zijn dat karlijn, ik hetze gekocht (kruidvat €3,-) en ik ga ze testen of ze afzakken ja of nee. Vind het wel sexy staan. Ik ga me ook nog laten adviseren wantsen er zelf nog niet uit

@schoenen ik vind ze ook prachtig, 80% van de trouwschoenen die ik zie vind ik niet mooi dus ben er heel blij mee :)

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1104 Gepost op: 5 januari 2013, 14:00:15 »
Het gaat weer heerlijk snel hier!

@Kousen, tja vind ik ook moeilijk hoor! Ik heb zelf niet zo;n last van het schuren, loop in de zomer ook hele dagen in rokjes en jurkjes. Ik denk dat ik misschien voor de zekerheid iets met lange pijpjes of kousen ofzo in mijn 'noodpakketje' voor de dag doe, zodat als ik last krijg, ik iets bij de hand heb. Maar ook mijn voorkeur gaat uit naar koos kousloos :P

@corrigerend ondergoed: Ik denk dat dat ook heel erg ligt aan het model van je jurk. Mijn jurk loopt vanaf mijn heupen meteen uit in een grote rok. Dus bij mij zie je echt het verschil niet of ik nou wel of geen straktrekkend ondergoed aan heb. Maar dat is anders als je jurk doorloopt naar beneden of als je een fishtail hebt.

@Anne_lyze: Ik ben ook erg blij met de schoentjes. En ik snap dat als je jurk al van kant is, zoiets mooi glads er beter bij staat. En dat vind ik ook erg mooi!
@BezigBijtje: Het zijn echt juweeltjes inderdaad, je schoenen. Mooi zeg! Maar ze worden dus zilvergrijs? Gaaf!
Ik ga ook voor de slippertjes voor in de avond! Denk dat ik een paar mooie witte koop ergens, die lekker zitten. En ik ben ook niet bang voor voetstampers, daar is mijn jurk te wijd voor :) Maar wel vervelend als je gevoelige voeten hebt, kan me goed voorstellen dat je voorzichtig bent!

@Misseagle: Gezellig dat je komt neuzen. Wanneer trouw je zelf eigenlijk? Ik heb het meepraten in het 2013 topic ook opgegeven, ik ben het overzicht steeds kwijt. Hier in juni zit iedereen ook een beetje in dezelfde fase qua voorbereidingen en dat praat lekkerder :)

@Noodpakketje, ik noemde het hierboven. Ik ben wel benieuwd wat jullie voor de zekerheid meenemen? Wij zorgen dat we een noodpakketje in de buurt hebben. In onze huurauto of bijvoorbeeld of bij de CM.

Ons noodpakketje bestaat zoals we er nu over denken uit:
- Broodjes + flesje water of sap
- Blarenpleisters
- Druivensuikertjes
- Een charmant onderbroekje tegen eventueel schuurbenen
- Deo
- Make-up om bij te werken

Iemand nog aanvulling? De dag moet natuurlijk wel perfect worden :)


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1105 Gepost op: 5 januari 2013, 14:05:21 »
@noodpskket
Zakdoeken
Naald en draad?
Reserve panty ( mocht ik daarvoor kiezen

@ corrigerende broek voor m'n jurk is niet nodig puur voor de schurende benen ;)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1106 Gepost op: 5 januari 2013, 15:54:42 »

Miss Eagle: ja hoor kom maar mee kletsen. Net als velen heb ik het in de 2013 topic opgegeven, ik dacht eerst lees wel mee en dan reageer ik af en toe maar ik kan het niet bij houden.
Als jij vind dat dat lange broekje niet nodig is zou ik het niet doen je moet je goed voelen op je bruiloft.

Anne_lyze: Salsa les dat lijkt me erg leuk een keer wat anders, ziet je AS dat ook zitten?

Wensput: Ik zal een plaatje mee sturen van hoe ik graag wil dat hij er een beetje uit komt te zien, zo zal het wel niet worden want er gaat bij mij altij wel wat mis.
Het idee is dat we met de kaart een kaartje mee sturen waar gasten een boodschap voor ons opzetten een wens aan ons zeg maar. Deze kunnen ze dan op de bruiloft in de wensput doen, iedere gast komt dan ook op de foto en later wil ik de foto en wenskaart samen in een boek plakken en dat is dan ons gastenboek.
Zo kunnen mensen thuis rustig nadenken over hun wens aan ons. Dit kan een gedicht, vers, tekst, 1 zin, tekening van kids enz. zijn.

Ondergoed: ik doe denk ik gewoon een onderbroek aan die ik dagelijks draag daar voel ik me het prettigst bij en een torselet dan. Hier denk ik geen panty maar gewoon blote benen en voeten. Ben ook bang dat anders de schoenen te glad zijn. En plak benen tja moet dan maar.

Bezigbijtje: Mooie schoenen!
Mijn hak is 7 cm dus dat hou ik wel vol en als ik er s'avonds zat van ben dan maar op blote voeten. Wel oppassen een vriendin van me kreeg een splinter van de dansvloer. We zien wel.

Sannepan: Ja kapsel is inderdaad gelukt wonder boven wonder waren we het bij het tweede kapsel over eens dat dat hem was. Simpelder als ik eerst in gedachten had maar wel iets wat totaal bij me past. Ik stuur de foto's naar de mail. Wel iets waar ik weer rustig over kan wezen, mijn vriendin had er niet echt aandacht voor en ik had het idee dat het haar niet zoveel intresseerde maar dat had ik gelukkig goed mis.
Ha ha lekker handig drie aanstekers. Ik laat dat aan mijn CM over en zus ik zie wel wat ze gaan doen. Ik zal inderdaad nog wel even zeggen van de aanstekers :dry:
Leuk dat iedereen zo met jullie trouwerij bezig is!

Noodpakket: Een schaar misschien is altijd wel handig.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1107 Gepost op: 5 januari 2013, 16:02:03 »
wow, iedereen is wel erg veel aan het reageren  :blush:

bezig bijtje, mooie schoenen!

Crista: balen zeg! laat hun inderdaad maar met ideeen komen hoe ze het op kunnen lossen. Onbegrijpelijk dat ze dubbel kunnen boeken! Hopelijk komen jullie er samen uit.

Mootje, stoer zeg dat fuchsia in je string! ziet er vast leuk uit :p

Joda, leuk zo'n wensput!

Beenmode: ik vind het eigenlijk wel fijn zonder kousen ofzo, maar ik vermoed dat ik dan niet goed in mijn schoenen zit. Dus ik denk dat ik voor holdup kouse gaan. Ervaring mee en deze zakken bij mij niet af. Alleen voor de kleur moet ik dan goed kijken, wil niet dat het er erg 'nep' uitziet. Hoe doen jullie dat?

en nu snel verder met werken ;)


Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1108 Gepost op: 5 januari 2013, 19:07:29 »
Even een snelle reactie. Mijn bruidszaak adviseert hold-ups. Voorkomt last van schurende benen en ze houden je voeten slanker. Hold ups zijn praktischer dan panty's omdat je als je naar de wc moet niet hoeft te trekken met panty's. Wel even aan denken om geen body lotion op de benen te doen de dag van de bruiloft, dan zakken ze geheid af.

Verder ga ik een torselet kopen en een hipster. Ik draag normaal strings, maar dat schijnt onder een trouwjurk dan weer niet fijn te zijn.

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1109 Gepost op: 5 januari 2013, 19:25:03 »
@ondergoed Zoals ik al in mijn eerdere post zei heb ik een hipster met een torselet. Van de bruidsmodezaak kreeg ik mijn eerste pasbeurt meteen een panty mee die ik op de dag zelf aan kan trekken. Ik ben persoonlijk niet zo van de pantys dus ik denk dat ik op de dag zelf beslis of ik ze aan trek of niet... zal ook een beetje van het weer afhangen denk ik!
Ik heb sowieso een corrigerend broekje... niet dat ik nu ineens 10 maten slanker ben maar heb hem voornamelijk gekocht tegen de schurende benen! Ik had hem al gekocht voor ik mijn jurk kocht zodat ik deze met passen meteen aan kon! Ik heb echt altijd last van schurende benen dus dat broekje gaat sowieso aan! ook met panty want die zakken altijd af enzo dan houd dat broekje het nog een beetje op zijn plaats!
Ik trek dat broekje ook tijdens mijn laatste plasbeurt uit zodat we in onze bruidssuite niet nog zo'n ding moeten afstropen haha!

@noodpakket Ik zorg dat mijn moeder of ceremoniemeester mijn noodpakket bij heeft... wat er in moet komen van mij:
- Iets zouts om te eten
- zakdoekjes
- deo
- tandenborstel en tandpasta
- borstel
- make-up
- naald en draad
- blanke nagellak (voor als ik de panty wel aan trek haha)
- pleisters
- blarenpleisters
- pijnstillers
- maagzuurremmers ( heb laatste tijd zo gigantisch veel last van het zuur... pff iemand nog tips daarvoor?)

Dan is mijn pakketje wel compleet denk ik

@trouwkaarten Ik moet het toch nog maar eens over die verzenddatum hebben met mijn lief ik vind februari ook echt te vroeg...

Ik heb onze trouwkaart voor en binnenkant zowel met de tekst voor de daggasten als die voor de avondgasten gemaild naar onze mail! Ben benieuwd wat jullie er van vinden? :)

@joda Ik vind je haar super leuk zo!!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1110 Gepost op: 5 januari 2013, 19:51:10 »
Thnx meiden dat ik hier ook mee mag doen ;)

Vind het wel grappig dat jullie zeggen dat het daar zo snel gaat, want jullie kunnen er ook wat van hihi! Maar ik snap t wel hoor, volg t ook niet altijd maar ben gewoon te nieuwsgierig dus probeer t wel.
Zelf trouw ik op 24 mei, dus scheelt niet veel met sommige hier qua tijdsbestek ;)

Ik wil sowieso wel hold ups maar volgens mij komen die bij mij niet hoog genoeg om het schuren te voorkomen, dat zou dat onsexy corrigerende broekje wel doen en dat heb ik wel nodig. Dus misschien dat ik het toch maar koop. Puur om het schuren en dan kan ik daaronder altijd nog iets moois doen ofzo..

Joda, hoop voor je dat het toch lukt met die put.
@Kim waar heb jij dat broekje gekocht? ik wil er al jaren 1 voor als ik jurkjes draag voor tegen t schuren..
@verzenddatum uitnodigingen, ik vind t zelf ook vroeg hoor.. 24 feb. maja ivm het buitenland doen we dat denk ik toch.. Maar kan nog wel wat opgeschoven worden hoor.. We zienwel! weet alleen dat als ze klaar liggen ik t moeilijk vind om niet te geven/versturen!

Qua noodpakket zie ik soms toch wel veel dingen langskomen, mijn moeder houdt voor mij een tasje bij maar wil echt haar niet laten sjouwen. Ik moest zelf echt met zoveel sjouwen voor de bruid vorig jaar, was niet leuk.
Flesje water dat vind ik wel belangrijk, deo en tandenborstel/pasta ook en zakdoekjes ook..

Maar make up en al die dingen neemt mn schoonzusje sowieso al mee aangezien zij mn kapster/visagist is dus daar maak ik me niet druk om!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1111 Gepost op: 5 januari 2013, 19:55:55 »
Joda, mooi kapsel! Fijn dat het goed blijft zitten. Weer iets om af te strepen van je lijstje.

Kim, leuke kaart! Tekst voor de daggasten zou ik persoonlijk iets aanpassen. Ik struikelde een beetje over de zin:
Jullie zijn daarom van harte uitgenodigd en worden om....

Misschien een punt na uitgenodigd en dan verder gaan met: Jullie worden om....

Of

Wij willen deze bijzondere dag graag samen met jullie vieren. We zien jullie daarom graag vanaf 13.45 aan de poort van het kasteel.

Zaterdag gaan we naar de juwelier die het merk verkoopt waarop ik mijn oog heb laten vallen!! Benieuwd wat as er van vindt als ie ze in het echt ziet. En mocht dat niet wat zijn dan hebben ze ook het merk aller spanninga. Dit merk vinden wij allebei erg mooi.

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1112 Gepost op: 5 januari 2013, 19:59:30 »
@misseagle Ik heb hem zelf bij ulla popken besteld... ik heb deze: http://www.ullapopken.nl/nl/model/bodyforming-capri/659015/
Die is alleen wel pas te bestellen vanaf maat 42!
Valt bij mij overigens niet onder de knie maar er net boven.......
En ik dacht ik bestel hem een maatje groter want die dingen zitten al zo strak maar dat is niet echt nodig... zijn best ruim!

@carien thanks voor de tip! Moet eerlijk zeggen dat ik ze zelf nog niet uitgebreid gelezen heb dus zal eens even kijken wat er nou eigenlijk precies staat haha! Ik wilde graag kopjes en die had mijn lief er in gezet dus ik was tevreden hihi!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1113 Gepost op: 5 januari 2013, 22:24:39 »
@ Karlijn: Hier geen ervaring met die schoenen sites.. Al kan ik me niet voorstellen dat van die opgerolde schoentjes echt steun geven aan je voeten. Ik weet niet of ze duur zijn, anders misschien een keertje proberen?? Op je trouwdag zit je natuurlijk niet te wachten op alsnog pijnlijke voeten en/of blaren.

@ Hold up kousen: op de bruiloft in oktober die wij hadden had de bruid ook hold up kousen van de hema aan. Zij zei dat ze perfect zaten en totaal niet afzakten. Ze had een extra setje over, die heb ik gekregen :) Maar ik moet eerst ff checken of ze bij mij wel hoog genoeg komen!

@ Noodpakketje: Ik heb al een flinke lijst wat daarin moet komen...

- Haarlak
- Labello
- Pepermuntjes
- Tandenborstel / -pasta
- Tandenstokers
- Blanke nagellak (voor ladder in panty/kousen)
- Naald en draad
- Veiligheidsspelden (voor als het lusje breekt waar je 's avonds je jurk mee omhoog kunt halen)
- Zoute drop (ivm lage bloeddruk van mij)
- Puffers as (astma)
- Druivensuiker (diabetes ikzelf)
- Extra insulinepomp
- Insuline
- Bloedglucosemeter
- Eten/drinken ivm lage bloedsuiker
- Hooikoorts medicijnen voor ons allebei (wat een apotheek moeten wij meenemen he haha!)
- Diarree remmers as (raakt aan de schijterij als tie zenuwachtig is haha!)
- Haarlak
- Gel as
- Deo en luchtje voor allebei
- Extra make-up
- Vochtige doekjes (voor vlekken in de jurk)
- Extra blouse as
- Tampons (hier geen anticonceptie om medische redenen) Hoop zo dat ik ze niet nodig heb!!
- Blarenpleisters
- Slippers voor 's avonds
- Paracetamol/Ibuprofen

Heb lijst niet bij de hand, maar dit was het wel zo'n beetje. Wij houden de tas gewoon in onze auto, moet wel ivm medicatie. De trouwauto is ook overal bij, foto's maken en bij de ceremonie mag tie voor de deur staan! Dan neemt mijn mams hem mee naar binnen, al heeft mijn broer ook diabetes dus ook altijd eten/drinken bij. Na de ceremonie gaat tie op de diner-/feestlocatie gewoon bij de andere spullen van de daggasten.

@ Joda: heel leuk zo'n wensput!!
Fijn dat je kapsel zo goed gelukt is en dat ze er zo uitgebreid mee bezig is geweest! :D Ik vind het leuk zitten!

@ Kim: sorry, geen tips voor maagzuur. Wel heel vervelend lijkt me! Weet je niet waardoor het komt dat je er last van hebt?
Vind je het niet vervelend dat iedereen op de mail nu je adres en de mobiele nummers van de CM's kunnen zien op de mail?? Misschien voor de zekerheid ff verwijderen... Ik vind het een heel leuke kaart, maar persoonlijk vind ik er wat veel tekst op staan. Zelf zou ik het wat minder doen, maar je moet natuurlijk doen wat je zelf leuk vind :)



nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1114 Gepost op: 6 januari 2013, 11:45:38 »
@ Joda, Wat gaaf die wensput, wat is die mooi geworden, heel origineel.

Bednakt voor alle tips en ideen, voor schuurbenen, holdups en noodpakketjes, kan ik hier mooi tips uit meenemen. Ik heb zelf niet echt een aanvulling.

@opgerolde schoentjes... ik heb daar ook maar gekeken, maar die lijken me ook echt weinig support bieden. Ik ga nu eerst mijn gewone schoenen bestellen, en afhankelijk van het comfort nog een paar ballerina's. Mijn hakken zijn maar 6 cm, dus dat lijkt me prima te doen.

@Cadeaulijst, wat doen jullie, hebben jullie een ouderwetse cadeaulijst of vragen jullie geld? Wij vragen onze honeymoon aan onze gasten.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1115 Gepost op: 6 januari 2013, 12:19:37 »

Kim89: Leuke kaart, leuke tekst. Ik vind het helemaal niet veel tekst. Jullie hebben geen gedichtje ofzoiets erin?
Jullie zijn alwel ver zo ver zijn wij nog niet, mijn zus is nog met het ontwerp bezig.

Anne_lyze: Jaaa mocht ik willen dat mijn wensput erzo uitziet. Zo wil ik graag dat hij eruit ziet en gebruik ik als voorbeeld, maar ik denk dat die van mij iets slordiger wordt of het wordt helemaal niks. Ik heb vaak hele goede ideen maar de uitvoering blijkt altijd lastiger als dat ik bedacht had. Maar het gaat de goede kant op put zit in elkaar.

Wij vragen geld voor onze trouwerij, gaan we dan denk ik wat nieuws voor in huis voor kopen of rekeningen betalen maar dat denk ik niet.

Noodpakketje: Wij doen die denk ik ook in de auto die is overal bij en hoeft niemand er mee te lopen.

Ik heb het hier even spaans benauwd, AS zal net zijn trouwring even om doen, niet dus, niet om te krijgen. koud water, warm maken, vaseline enz enz. Hij krijgt hem niet om. We wisten dat het strak zou zitten omdat hij dikke knokkels heeft en daaronder weer smal maar nu wil het niet. Vanavond even weer proberen. Anders maar even juwelier bellen of hij een stukje opgerekt kan worden een maat groter zat echt niet goed. Ik denk dat we sowiezo de juwelier bellen voor oprekken, anders is het steeds zo een gedoe en doet AS hem denk ik niet vaak om.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1116 Gepost op: 6 januari 2013, 15:01:20 »
Jeetje Joda, kan me voorstellen dat je schrok. Maar goed dat je AS de ring nog weer om deed, nu ben je er nog op tijd bij om het aan te laten passen.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1117 Gepost op: 6 januari 2013, 20:37:07 »
@ Joda: Jeetje wat balen zeg van je as zijn ring!! Maar wat fijn dat jullie er nu achter komen, anders sta je zo te hannesen bij de ceremonie ;) Ik hoop dat ze m nog wat groter kunnen maken.

Wij hebben besloten van de week eens te gaan zitten om te kijken wat we willen qua huwelijksreis.
Gaat iedereen van jullie op huwelijksreis? En weten jullie al waarheen en hoe lang?? Wij trouwen de 28e, willen dan eigenlijk de 30e of 1 juli weg voor zo'n 20 dagen. We hebben heel veel landen in ons hoofd wat we willen, maar helaas geen onbeperkt budget. Dus van de week eens een beetje zoeken wat de mogelijkheden zijn :)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1118 Gepost op: 6 januari 2013, 21:08:07 »
@huwelijksreis wij zijn ons aan het oriënteren op Bonaire  :biggrin:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1119 Gepost op: 6 januari 2013, 21:11:26 »
Oooh leuk!! Hoe lang willen jullie gaan??
Ik ben 11 jaar geleden in Curacao geweest, vond het daar echt super!!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1120 Gepost op: 6 januari 2013, 22:37:15 »
Nog een gelukkig en gezond 2013 allemaal! Eindelijk kunnen we zeggen dat we dit jaar trouwen :-)

Kousen: Dit vind ik ook lastig, ik draag een schoen met open teen. Ik wil wel graag kousen aan omdat ik het mooi vind staan en ivm de schurende bovenbenen :-) Daarom ben ik opzoek naar kousen met open teen. Dat lijkt makkelijker dan het is. Heb nu een paar gevonden van Falke, die kan ik alleen via internet bestellen. Ook lingeriewinkels in de buurt kennen het niet :-( Dus als iemand nog tips heeft houd ik me aanbevolen.

Joda: Gelukkig komen jullie er nu achter en niet op de dag zelf!

Noodpakket: Daar had ik nog niet aan gedacht, zal waarschijnlijk een standaard pakketje worden met deo, extra kousen, snoepjes, flesje water, make-up, naald en draad, veiligheidsspelden en vochtige doekjes.

Morgen gaat het gewone leven weer beginnen na 2 weken heerlijk vakantie te hebben gehad. We zijn lekker opgeschoten met verbouwen, hebben meubels gekocht en een kleurtje voor op de muur uitgezocht.
Ook heb ik voor mn leerlingen die op de bruiloft komen een leuk bedankje op de kop weten te tikken. Een doos met 50 van die CandyCanes voor 1 euro! Pak ik leuk in met een hartensnoepje erbij :-)

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1121 Gepost op: 6 januari 2013, 22:43:48 »
@Sannepan, mijn lijstje is dankzij jou ook wel wat langer geworden. Ik ben echt het type dat bepaalde dingen voor de zekerheid bij zich wil hebben, zoals inderdaad inhaler tegen benauwdheid en antiallergietabletjes enzo. Dus bedankt voor de herinnering daaraan ;)

@Kim, mooie kaart! De tekst is gewoon kort maar krachtig en duidelijk. Leuk hoor!

@Joda, mooi je haar, en een fijn gevoel dat het goed blijft zitten.
Schrikken van die ring! Maar volgens mij moet daar door een juwelier wel iets aan te doen zijn..

@huwelijksreis, wij laten het afhangen van wat we overhouden aan geld en wat we krijgen van de gasten. Ons idee is nu om lekker samen in ons autootje te stappen en wat campings af te rijden. Maar wie weet boeken we een mooie lastminute vliegreis. We richten ons nu eerst op de bruiloft zelf. Het geld stroomt helaas niet binnen namelijk :P

@cadeau's, wij gaan voor het o zo originele envelopje op de kaart! Dat is gewoon wat we het hardst kunnen gebruiken (niet de envelopjes hoor, maar het geld dat daar hopelijk inzit ;) )

Ja, voor mij is de vakantie ook afgelopen. Vanavond de opening van ons nieuwe schoolgebouw gehad, en morgen weer echt aan de slag!
@Sjaantje, leuke bedankjes! Ik wil mijn kids ook nog iets geven als ik langskom, ik weet alleen nog niet zo goed wat..

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1122 Gepost op: 6 januari 2013, 22:48:33 »
@ holdups zonder teen, daar houd ik me ook voor aanbevolen sjaantje!

@ huwelijksreis, dat wordt voor ons dus indonesie: eerst naar sumatra (wandelen door oerwoud en grote meren, aapjes kijken), dan door naar Java (langs hele lieve vriendin, vulkaan en tempel bekijken), dan door naar Flores (live aboard duiken, chillen en vulkaan opklimmen). Aan komende week gaan we ticket boeken! Heerlijk Azie altijd fijn, lekker eten en fijne mensen!


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1123 Gepost op: 7 januari 2013, 13:25:22 »
@Noodtasje, fijn die lijstjes hier! Die ga ik zeker ook gebruiken.. Had er zelf eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht. Ik geef hem dan ook gewoon aan m'n moeder of vriendin denk ik. En inderdaad, hooikoortstabletjes erin!

@Joda, Ik vind je haar heel mooi zitten! Inderdaad niet te ingewikkeld, maar wel erg mooi! Fijn ook dat het goed blijft zitten. Ik moet nog op zoek naar een kapster en visagiste. Ik wil eigenlijk iemand zoeken die het allebei kan, maar nu wil mijn moeder haar haar en make-up ook graag laten doen, en mijn  beste vriendin waarschijnlijk ook . (Die zijn er ook bij met aankleden). Ik denk dus dat het handiger is om een kapper én visagiste te zoeken, ivm met de tijdsplanning!
Balen van die ring zeg! Ik hoop dat de juwelier er nog iets aan kan doen!

@Kim, inderdaad een mooie kaart! Ik vind de tekst ook heel duidelijk, lekker kort en bondig. Zoiets wil ik eigenlijk ook!

@Cadeaus, ook wij gaan voor het envelopje op de kaart. Vooral om weer een spaarcentje te hebben, maar ook om suffe cadeaus te voorkomen  :biggrin:

@Huwelijkreis, wij willen dus graag naar Bali met een uitstapje naar één van de Gili eilanden. Maar dat blijkt stiekem nog best duur te zijn en ik weet nog niet of ons budget dat toe gaat laten. Wij hebben het ook over Bonaire gehad... Oftewel, we zijn nog volop aan het zoeken..
Tips voor een prachtige en niet al te dure vakantie: Pipa in Brazilië...(hotel tropical village!)


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1124 Gepost op: 7 januari 2013, 13:49:43 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards