collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 870286 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1350 Gepost op: 20 januari 2013, 11:25:09 »
@ Wblond: Ja heel vermoeiend die suiker.. Nee, we laten de feestlocatie decoreren door een decorateur, dat vinden wij mooi :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1351 Gepost op: 20 januari 2013, 11:26:36 »
@ Wblond: Ja heel vermoeiend die suiker.. Nee, we laten de feestlocatie decoreren door een decorateur, dat vinden wij mooi :)

hahaha dat was ik, ook blond ;)

oh ja, de feestlocatie, ik was even in de war omdat jullie net verhuist zijn!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1352 Gepost op: 20 januari 2013, 11:29:09 »
Hahaha sorry, ik bedoel idd Anne_Lyze! Nog niet helemaal wakker hier ;)

Ja had gekund inderdaad, maar nee ik had het over de feestlocatie haha.. De woonkamer dat komt nog wel een keer ;)

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1353 Gepost op: 20 januari 2013, 14:48:40 »
Sannepan, wat vervelend van je suiker. Ik hoop dat het snel weer stabieler wordt!

Carien, inderdaad mooie schoenen! Fijne hak ook, ik hoop dat ze passen!

Danis, je jurk staat echt prachtig! Ik verwacht deze week een telefoontje van de winkel om een pasafspraak te maken! Ik heb echt zin om mijn jurk weer te zien, maar vind het ook wel spannend! Wat als ik hem niet meer zo mooi vind...

Mijn AS heeft een wortelpuntontsteking. 21 februari moet hij terug naar de kaakchirurg, dan gaan ze er pas iets aan doen! Gelukkig is de pijn nu wel gezakt.. Hij hoeft in het weekend niet te werken, maar we hebben we een erg druk weekend, dus nog steeds niet bezig met de bruiloft. Ik ben dinsdag vrij en dan ga ik even de gemeente bellen voor een trouwambtenaar (wij kunnen kiezen uit 3 mannen en 3 vrouwen, ook wij willen graag een man omdat we die leuker vinden vertellen (weet even niet meer wie dat zei!).

Sneeuwt het bij jullie ook al heel de dag zo hard?

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1354 Gepost op: 20 januari 2013, 15:17:19 »
@Karlijn, wat naar voor je AS, dat duurt zo wel heel erg lang!

@ Jurk passen, soannend Karlijn! Toevallig gisteren zelf ook een brief binenn gekregen, mijn jurk is binnen!!! Ik denk er zelf over om pas weer 6 weken voor de bruiloft te gaan passen. Hoe doen jullie dat? Ik ben aan het afvallen en ik wil eigenlijk niet te vaak weer laten innemen. Hebben jullie tips?

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1355 Gepost op: 20 januari 2013, 17:24:12 »
@ Joda, ik vind idd Lady Bird erg leuk! Jouw jurk is denk ik ook een Lady Bird als ik het zo zie ;-)? Ook erg mooi!! Hoe was het om je jurk weer aan te hebben? Nu met alle details zoals je hem wilde denk?! En wat een vervelend verhaal van je ring zeg!! Heel slordig van die winkel!

@ Carien: in ieder geval wel leuk dat je BABS zoveel moeite wil nemen (even los van of je het wel of niet wilt ;-)). Hele mooie elegante schoenen heb je gekocht.

@ WBlond: leuke uitnodiging!

@ Anne Lyze. De trouwlocatie is een hotel! Daar werkt mijn vriend niet nee, haha (hij is een soort boer ;-)). De feestlocatie is bij zijn bedrijf. 

@ Sannepan, rode lingerie zou kunnen, maar dat kunnen de gasten niet echt zien ;-).. We zitten er aan te denken om aan de gasten te vragen om een rood detail terug te laten komen in hun outfit (al wil ik stiekem ze het liefst gewoon vrij laten in hun kledingkeuze), maar dan moet je in ieder geval zelf wel een zichtbaar rood detail hebben, vind ik. Vervelend dat je last hebt van je suiker. Lijkt me heel vervelend!! Ik ben ook heel benieuwd waar je decorateur mee komt en of jullie daarmee geholpen zijn. Ik heb laatst wel een mailtje gestuurd naar iemand, n.a.v. jouw opmerking hierover. Ik had gehoopt op een globale inschatting van de kosten, maar hij had het alleen over een gratis/vrijblijvend gesprek.. Nog even over nadenken.

@ Karlijn: ga je nu ook foto's maken (en met ons delen) als je de jurk weer aan hebt ;-)?? Ga je ook een sluier dragen bij je jurk, zoals op de voorbeeldfoto's te zien is?  Een wortelpuntontstekking klinkt heel naar en pijnlijk!

@ Annelyze: bij mijn winkel willen ze juist dat je nog 3/4 dagen van te voren komt, zodat je jurk op de dag zelf echt perfect zit! (ik ben zelf al jaren stabiel qua gewicht, dus maakte voor mij gelukkig sowieso niet zoveel uit). Zitten er kosten aan verbonden als je hem nu een keer extra past (en dan pas 1 week bijv. voor het huwelijk laat vermaken)?

Dank voor jullie complimenten over mijn jurk  :blush:! Toch wel echt leuk om zo met andere bruidjes naar juni toe te leven via dit forum!!




nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1356 Gepost op: 20 januari 2013, 18:57:51 »
nou ik hoef hem eigenlijk niet te passen, wil inderdaad pas in mei heen. Wil nog wel graag het decollete laten vermaken. Volgens de mevrouw heb ik een mooi deceollete en moet de jurk dus iets meer latne zien hahaha .

Even juichen heb gisteren van mams trouw sieraden gekregen. Ik draag een keetinkje van mijn overleden oma (moeder van mijn moeder) heel fijn met een diamantje er in. Heb er gisteren een armbandje en oorbellenmet svarivski kritallen bij gekregen!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1357 Gepost op: 20 januari 2013, 19:19:50 »
Bedankt voor de complimenten over de schoenen. Ze zouden binnen 5 werkdagen na ontvangst van de betaling verstuurd worden. Dus ik verwacht ze komende week te ontvangen.

@ jurk passen. Mij werd aangeraden ca 6 weken voor de bruiloft te komen voor het afspelden van de jurk. 2 of 3 dagen voor de bruiloft kan ik hem dan weer passen en meenemen.

Wblond, ik kan de kaart ook niet zien helaas, maar dat komt misschien omdat ik nu op de iPad zit. Zal straks of morgen nog even op de Comp. Kijken.
Edit: lukt via de computer inderdaad wel. Mooie kaart!
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2013, 19:49:58 door Carien85 »

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1358 Gepost op: 20 januari 2013, 19:55:47 »
WBlond, erg leuk jullie uitnodiging! Leuk zo'n uitklapkaart, origineel!

Sannepan, vervelend van je suiker, en de vermoeidheid.. Hopelijk voel je je snel beter!

Karlijn, wat laat zeg, dat ze wat aan die ontsteking doen! Dus moet hij er al die tijd nog mee rondlopen? Of heeft hij wel iets van antibiotica gekregen?

Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar ik heb niet zoveel tijd om alles terug te lezen. Er is ook weer zoveel bij gekomen! Maar er kan elk moment visite voor de deur staan :P

Ik heb even 2 fotootjes naar de mail gestuurd. De ene is het ontwerp voor de voorkant van onze uitnodigingen, de binnenkant moeten we nog ontwerpen.
De tweede is een foto van de bh die ik gekocht (en afgelopen week binnengekregen!) heb. Hij is van Lise Charmel. Ik heb er een bijpassende hipster bij, maar daar heb ik geen foto van gevonden :)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1359 Gepost op: 20 januari 2013, 20:52:57 »
Carien: Mooie schoenen, ik hoop dat ze goed passen. Ik vind ze erg elegant.

WBlond: Leuke kaart, leuk dat het zo bij het thema aansluit.

Sannepan:Balen zeg dat je suikers niet lekker gaan. Hopen dat het snel weer onder controle te krijgen is.
Dat kaarten zo duur zijn zeg!! Pff ben benieuwd wat dat van ons gaat kosten.
Eergister even gekeken hoe ver mijn zus was met ontwerpen, de kaart is bijna klaar misschien nog wat toevoegingen en dan kijken hoe het compleet eruit ziet. Ik ben zoooo benieuwd. Wel heel wat anders als wat ik bij jullie tot nu toe voorbij heb zien komen.

Karlijn: Jemig pas 21 februari en dan moet hij er zolang mee rond lopen dat lijkt me niet lekker.
Sneeuw: Ik woon in het hoge noorden, eergister hebben we een paar vlokjes gehad maar verder is het hier amper wit. Maar het schijnt hier aankomende nacht los te gaan. Maar eerst zien, ik hoop het niet ben een schaats fan en ziet niet te wachten op al dat sneeuw. Aan de andere kant het heeft ook wel weer wat.

Danis: Inderdaad die van mij is ook lady bird ik heb eigenlijk alleen maar lady bird jurken gepast.

Anne_Lyze: Super dat je sieraden gekregen hebt. En wat mooi dat je een ketting kan dragen met zoveel emotionele waarde.

Singha: Super mooie kaart en persoonlijker kan het niet natuurlijk. Ik zou zelf geen foto's doen, ben ook niet fotogeniek. Maar jullie staan er mooi op.

Gasten: Vrienden van ons hadden van iemand, ze willen niet zeggen wie, een bericht via facebook gekregen waar in heeft gestaan dat wij hun kindjes niet op onze bruiloft willen. Ik vind het ook jammer dat ze ons niet gelijk gebeld hebben, AS heeft nog wel met hem gepraat en het uit de wereld geholpen. Morgen zie ik mijn vriendin weer dus ik zal het er nog met haar over hebben. Ik wil daar geen misverstanden over hebben.

Ring: Vervolg op de ring waar een steentje uit was, aankomende vrijdag gaan we naar een andere juwelier en daar ga ik vragen of zij wel een passende kleur steen hebben. Hoe dan ook ik ga nog wel contact opnemen met de juwelier (pannekoek, ja zo heet hij echt) die het gedaan heeft en zeggen dat ik het geen manieren vind!

Jurken: Gister inderdaad weer jurken wezen passen. Samen met mijn schoonmoeder, moeder, vriendin/kapster en zus. Ik was best nerveus het zijn nogal verschillende mensen met verschillende karakters maar het verliep heel gezellig en ontspannen. Zoals ik al eerder noemde was DE jurk er nog niet dus ik moest weer modellen passen. Maar mijn moeder,schoonmoeder en vriendin hadden nog niet gezien wat ik gekozen had dus dat was wel leuk.Eerst heb ik het model jurk aangedaan die ik gekozen heb en daarna de juiste kleur. Ze vonden het allemaal heel mooi, we hadden ook mijn kapsel goed gedaan dus leuk om het hele plaatje te zien. Al moet mijn kapsel nog wel beter want het zakte uit, dus dat was een goede test.

Schoenen en sieraden pasten ook goed erbij, helaas was de torselet cup niet goed dus ga ik een andere bestellen.
Ik heb een sluier opgehad denk wel dat ik dat ga doen maar dan een korte die net over de schouders komt. Voel me dan net meer bruid helemaal leuk.

Wat wel een beetje raar was aan de telefoon zij ze dat 6 tot 8 week van te voren mijn jurk er zou zijn. Nu zei ik bel je wel voor een afspraak ergens in mei. Ehm volgens mijn is 6 tot 8 week toch echt in april. Maar dan bel ik zelf gewoon eerder.
Die 6 tot 8 week van te voren gaan ze kijken of alles goed zit en omdat ik nog wat extra dingen erop wil kijken waar en hoe dat moet en dat zetten ze er dan op. Dan moet ik de jurk geloof ik 10 dagen van te voren ophalen.

Sorry weer een hoop tekst. Fijne zondag allemaal nog.


Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1360 Gepost op: 20 januari 2013, 21:10:50 »
@ Suiker: Thnx voor jullie medeleven :) Idd erg vervelend en vermoeiend! Moet morgenochtend en vrijdagochtend naar het ziekenhuis en dan gaan ze de instellingen van de pomp weer bijstellen. Hoop dat het dan wel goed is!

@ Karlijn: Dat is heftig wat je as heeft. Ze laten hem er wel lang mee lopen zeg!! Heeft tie nu een kuurtje o.i.d. gehad, omdat de pijn wel minder is geworden? Ik hoop dat tie het nog zo lang volhoudt.. Sterkte!
Hier ook heel de dag gesneeuwd, er is weer een dikke laag gevallen. Het is nu gestopt, maar vannacht komt er weer sneeuw aan  :dry:

@ Anne_Lyze: Ik ga 1 mei weer mijn jurk passen. 's Morgens wordt mijn haar en make-up gedaan en dan 's middags passen met bijpassende schoenen en lingerie. Zo kan ik het totaalplaatje eens goed bekijken. Mij werd ook aangeraden zo kort mogelijk van tevoren te komen, zodat hij perfect zit op de dag zelf. Wij trouwen op vrijdag, krijg hem dan de maandag of dindsag pas mee naar huis!

Leuk je trouwsieraden van je moeder!! ik krijg ze ook van mijn mams :)

@ Lady Bird: Hier ook een lady bird fan :D Heb ook alleen van dat merk jurken gepast!!

@ Danis: Ik snap m van je rode accenten. Geen idee wat je dan zou kunnen doen.... Moeilijk hoor! Bij ons komt er als dresscode: A touch of purple :D

Met decorateurs idd erg lastig, want ze willen allemaal eerst een vrijblijvend gesprek. Ik houd daar nooit zo van, ga liever pas een gesprek aan als ik zeker weet dat de prijzen ook binnen budget vallen. Maar deze man hebben we kunnen regelen via mijn broer dus dat moet hier wel goed komen. We kunnen bij hem gewoon een budget aangeven en daarbinnen doet hij wat hij kan.

@ Singha: Leuk zo'n kaart met foto's!! Alleen: onder de foto in het midden staat het woord 'love'. Bij mij op het beeld was de O heel slecht te zien, maar dat kan misschien aan mijn beeld instellingen liggen. Alleen als tip hoor om daar even goed naar te kijken, maar kan zijn dat het bij jullie goed is :)

@ Joda: ben wel benieuwd wat voor kaarten jij dan hebt! Hoe gaan ze eruit zien?
Jammer dat het zo  moest gaan over de kindjes van de vrienden.. Morgen inderdaad even goed met je vriendin bespreken en dit probleem de wereld uit helpen!
Leuk dat je gister het totaalplaatje hebt kunnen zien!!

Hier inmiddels mijn paps gevraagd of hij mij weg gaat geven en dat gaat tie heel graag doen :D

En ik hoorde van mijn ouders net dat onze CM gisteren naar ze heeft gebeld. Ben zo benieuwd wat tie allemaal aan het organiseren en regelen is!!
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2013, 21:13:19 door Sannepan87 »

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1361 Gepost op: 20 januari 2013, 21:19:53 »
Sannepan, fijn dat je vader je zo graag weggeeft! Het zou toch wat zijn als je vader (of wie dan ook!) antwoord: 'Ja dáág, aan hém ga ik je niet weggeven!  :biggrin:)

Danis, op zich leuk van de rode accenten, net als de dresscode van Sannepan. Geeft toch net iets extra's als je gasten ook goed bij het thema passen. Maar het is inderdaad wel lastig om bij jezelf iets roods te bedenken. Misschien een rood hart onder je schoenen? Is ook niet goed te zien, maar als je gasten ernaar vragen heb je tenminste iets! Of een rood dingetje in je haar...

Joda, inderdaad een vervelend verhaal over die kindjes. Wel raar ook dat er dus iemand is die dit praatje de wereld in helpt. Ik geloof dat ik toch graag zou willen weten die dat gezegd heeft.

Natuurlijk ga ik foto's maken als ik mijn jurk weer aan mag! En ik zal ze ook met jullie delen! Ik moet dus nu nog een keer passen en dan vlak voor de bruiloft nog een keer. Ik ga geen sluier dragen, heb er wel één op gehad bij het uitzoeken van de jurk, maar het is niet echt mijn ding. Ik vind het ook zonde want de achterkant van mijn jurk is ook heel mooi. Dat valt dan een beetje weg.

Mijn vriend heeft inderdaad een antibioticakuur gehad en pijnstillers. Nu is de kuur afgelopen en gaat het op zich goed. Hopen dat de ontsteking rustig blijft, want ik vind het ook pas erg laat!

Anne_Lyze, mooi dat je de ketting van je oma gaat dragen en superlief dat je de andere sieraden erbij hebt gekregen! Ik ben wel benieuwd wat voor soort sieraden iedereen gaat dragen, misschien een idee om daar ook een foto van naar de mail de sturen?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1362 Gepost op: 20 januari 2013, 21:57:59 »
Joda, fijn om weer even te kunnen passen! En fijn dat je zo even hebt kunnen testen of alles goed zit, staat etc. Ook handig dat je nu in ieder geval weet dat je een ander torselet moet bestellen en dat er wat extra stevigheid in je kapsel moet :).

Sannepan, bij ons op de kaart zie je de letters wel duidelijk. Maar goed dat je het even aangeeft! We gaan sowieso eerst een proefdruk bestellen, kijken hoe de kaart er op papier uitziet. Dan weten we zeker of alles goed te zien is of niet.
En heel fijn inderdaad dat je vader je graag weggeeft, al denk ik niet dat je daar aan had getwijfeld ;)

Karlijn, fijn dat je vriend er wel iets tegen gekregen heeft. En inderdaad hopen dat de ontsteking zich voorlopig rustig houdt. Het lijkt me erg naar!

Hier is ook sneeuw gevallen! Vandaag nog lekker even geschaatst.

Ik mag volgende maand mijn jurk weer passen, maar volgens mij hoef ik daarna niet meer. Als het goed is hoeft er ook niks vermaakt te worden ofzo. De jurk die ik paste zat al goed, alleen was hij voor het mooie een maatje te groot. Ik kan er komende pasbeurt voor kiezen of ik de jurk mee naar huis neem of daar laat hangen tot vlak voor de bruiloft. Ik denk dat ik voor het laatste ga, en vraag of ik hem dan iets van een week van te voren nog een keertje aan mag. Gewoon, om zeker te weten dat hij nog steeds goed zit!

Eind deze maand hebben wij een afspraak met onze predikant. Spannend! Ik ben wel benieuwd wat we van de kerkdienst gaan maken. En begin februari hebben we een afspraak met de winkel die onze feestlocatie gaat versieren. Dan gaan we kleuren uitzoeken enzo.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1363 Gepost op: 21 januari 2013, 10:28:12 »
@ Danis, rode accenten in je accessoires is ook erg mooi!

@ Joda, jeetje wat een gedoe met de ringen zeg... Inderdaad niet netjes dat ze niet even bellen voordat ze er een andere kleur steen in plaatsen.

Wat raar dat zo'n gerucht rond gaat, het beste is om te vertellen dat de kinderen gewoon van harte welkom zijn.

@ Carien, mooie chique schoenen. Waar heb je ze uiteindelijk besteld?

@ Wblond, mooie strakke trouwkaart.

@ Sannepan, hopelijk gaat het snel weer beter met je suikergehalte.

@ jurk weer passen, ik heb een afspeldt afspraak op 11 april, maar daarna probeer ik zo laat mogelijk pas de jurk op te halen. Ik zal zeker als je nog aan het afvallen bent zo lang mogelijk wachten met de afspeldt afspraak, zodat de jurk perfect op maat gemaakt kan worden.

@ Singha, mooie kaart!

@ Vooruitgang

proefkaart, we hebben gister twee soorten proefkaarten besteld. We hebben de voorkant van de kaart aangepast, dus zijn benieuwd hoe het eruit komt te zien!

Gister zijn we naar het gratistrouwen.nl evenement gegaan, leuk om allerlei ideeën op te doen. Helaas zijn we niet in de prijzen gevallen, maar het was alsnog een erg leuke dag!


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1364 Gepost op: 21 januari 2013, 10:34:31 »
Wat een hoop weer geschreven.

Wij hebben dit weekend voor de bruiloft niet echt iets gedaan, behalve besloten dat we heel graag naar Bo Arie willen 9 dagen als huwelijksreis en onze accommodatie gekozen. Nu is het reisbureau bezig met een mooie aanbieding te maken dus hopelijk kunnen we deze week boeken. Zou ik super fijn vinden :)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1365 Gepost op: 21 januari 2013, 11:06:11 »
@ karlijn: Haha zou inderdaad wat zijn als me pa dat zou zeggen ;) Maar mijn as had mn pa al om mijn hand gevraagd, dus dat zat al wel goed haha.
Fijn dat de pijn bij je vriend al wat minder is. Hopelijk houdt tie het vol tot 21 feb.

Wat betreft sieraden: 1 mei bij het passen in de winkel wil ik even kijken wat er mooi bij staat en dan verder kijken hier in de buurt. Als ik dan sieraden heb, zal ik wel een foto mailen naar de mail.

@ Singha: Fijn dat de letters bij jullie wel goed zijn! :D Ik hoop dat proefdruk goed bevalt!
Spannend hoor volgende maand je jurk weer passen. Ik zou ook proberen hem zo lang mogelijk daar te laten, dan is tie ook goed verzekerd e.d.
Weten jullie al een beetje wat je willen qua kerkdienst of nog niet?

@ Svlok: Jammer dat je niks hebben gewonnen, maar toch lekker een dagje weggeweest!


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1366 Gepost op: 21 januari 2013, 14:53:21 »
sorry even een ego post! Vandaag precies 5 maanden nog!!! whoehoe en  jaaaaah zojuist de honeymoon geboekt; 23 dagen naar Sumatra/Jakarta (vrienden opzoeken)/Flores/Komodo/Rinca backpacken!!!

 :juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle:

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1367 Gepost op: 21 januari 2013, 15:00:26 »
Door drukte reageer ik.ff alleen op de mail  :blush:

Singha, mooie uitnodiging! Die bh is ook leuk :)

Danis, leuke STD kaarten.  Je jurk is ook mooi, heb ik ook nog aangepast geloof ik :)

Svlok, de kaarten zijn mooi geworden. Leuk dat het zo rijmt!

Hier is het erg druk. Heb veel diensten, wat erg fijn is. Daardoor ben ik deze week nauwelijks thuis geweest, heb het hier ook niet echt kunnen volgen. Verder ligt het qua voorbereidingen een beetje stil. Wij zijn naar de locatie geweest , hebben kunnen regelen dat wij in een aparte zaal trouwen. Dat scheelt weer veel spanning en regelwerk op de dag zelf. Daar zijn wij erg blij mee. De pepermuntjes voor de bedankjes zijn ook binnen, helemaal goed! Verder hoop ik dat wij deze werken afspraak kunnen maken om ringen te ontwerpen. De andere goudsmid gaf aan dat de ringen van oud goud €1000,-  zouden kosten :blink: dus dat doen wij niet, aangezien wij deze optie willen als kostenbesparing.  Dus we kijken wat deze kan betekenen en dan gaan wij een beslissing nemen over de ringen :)
Verder zitten wij te denken of we toch niet naar Japan willen als huwelijksreis. Lijkt ons super tof, maar wel duur. Hopen dat er aan het eind budget voor is.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1368 Gepost op: 21 januari 2013, 16:11:08 »
bedankt voor jullie snelle advies.. heb net de afspraken gemaakt:

10 mei -  eerste doorpas
31 mei - reserve doorpas
14 juni - laatste doorpas en halen

21 juni trouwen!

wieieieieie nu wordt eht wel echt! Nu kan ik ook proefkapsel plannen voor op de 10e mei!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1369 Gepost op: 21 januari 2013, 16:26:30 »
@ BB, leuk vooruitzicht! Hopelijk kunnen ze een mooie aanbieding voor jullie vinden, wordt even duimen.

@ Anne_Lyze, zo lekker 23 dagen er tussenuit! Helaas hebben wij maar een weekje vrij :(

Wie kiest er eigenlijk voor een videograaf?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1370 Gepost op: 21 januari 2013, 16:31:29 »
@ Anne_Lyze: haha ik moest echt even slikken toen ik bij jou las: nog maar 5 maanden. Hier nog maar 5 maanden en een week en we moeten nog zoveel doen!!  :blink: Krijg er helemaal de kriebels van!

Lekker hoor 23 dagen weg! Wij gaan waarschijnlijk 20 dagen weg :)
Fijn dat je alle afspraken al in kon plannen! Ik heb de volgende ingepland en dan moet ik bij die afspraak de volgende weer plannen enz.

@ Andora: Lekker hoor zoveel aan het werk!
Tjee wat een prijs nog voor die ringen! Inderdaad even verder kijken of je nog wat goedkopers kan vinden.

@ Svlok: Bij ons is mijn ook videograaf. Heeft hij bij mijn broer en schoonzus ook gedaan, was erg leuk geworden! WIj vinden het zonde om daar een paar honderd euro aan uit te geven, daar hechten we er te weinig waarde voor aan,

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1371 Gepost op: 21 januari 2013, 17:31:39 »
Anne_Lyze, inderdaad nog 5 maanden! Toen ik jou post las keek ik naar de datum op mijn computer en dacht... Inderdaad! Voor ons ook nog 5 maanden! Wat gaat het snel, ik weet nog dat ik poste dat het nog een half jaar was!
Wat leuk dat jullie de huwelijksreis geboekt hebben! Nog iets om naar uit te kijken. En 23 dagen! Leuk zeg!

BezigBijtje, leuk om jullie huwelijksreis te plannen! Hopelijk kunnen ze er bij het reisbureau een mooie aanbieding van maken en hebben ook jullie nog iets leuks om naar uit te kijken :)

Svlok, wij hebben geen officiele videograaf, maar de vriend van mijn zusje is best creatief en die gaat met onze eigen camera filmen. Ook wij hechten er niet superveel waarde aan, het hoeft geen superkwaliteit te zijn. Maar ik vind het wel heel erg leuk om wat bewegende beelden te hebben die je als leuk filmpje in elkaar kunt zetten.

Sannepan, dat de jurk in de winkel goed verzekerd is, is inderdaad ook een reden waarom ik hem daar wil laten hangen. En ik zou ook niet weten waar er anders plek voor is ;)

We hebben wel een idee van hoe de dienst eruit moet gaan zien. We hebben een opzetje gemaakt en het verloop gaat er zoals we het nu voor ogen hebben ongeveer zo uitzien:

- Binnenkomst gasten op (orgel)muziek, terwijl wij in achterkamertje wachten.
- AS komt binnen (met moeder?) op muziek.
- Ik kom binnen en wordt door mijn vader weggegeven op muziek.
- Welkomswoord predikant.
- Kaars aansteken voor mensen die er helaas niet meer bij kunnen zijn.
- Muziek.
- Preek predikant.
- Muziek.
- Praatje ouders + geloftes (door ouders uitgesproken)
- Ja-woord en ringen uitwisselen.
- Inzegening.
- Gebed.
- Muziek met verlaten zaal.
- Overgang naar receptie in vleugel kerk.

Maar dat moeten we dus allemaal nog even afstemmen op de predikant. :)

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1372 Gepost op: 21 januari 2013, 20:43:50 »
 :blink: hier net zo: ik lees nog 5 maanden, kijk naar de datum, geld dat ook voor ons! pfff, gaat echt hard he.

heb een hele tijd niet gereageerd hier, ik lees wel iedere keer via smartphone, dan gaat reageren zo lastig. Laat ik het gewoon nog een keer proberen:)

@huwelijksreis Leuk om te lezen dat iedereen de reis aan het boeken iss, zitten mooie lokaties tussen! Wij hebben vorige week ook geboekt, wij gaan 6 dagen naar Marrakech :D

@videograaf: wij hebben een fotograaf en videograaf. Zie bij vrienden/kennissen dat de film vaker word bekeken dan het album, maar dat is ook persoonlijk. ik heb zelf ook meer met beeld.

@ringen: Wat een gedoe zeg, jammer dat het niet zo gaat als afgesproken joda...
wij kregen gisteren bericht dat onze ringen klaar liggen :D Als we ze hebben post ik nog wel ff een foto.

@uitnodiging: Mooie kaarten hier dames!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1373 Gepost op: 21 januari 2013, 21:44:26 »
Vandaag een aanbod gekregen van het reisbureau erg mooi en goed! Ben behoorlijk verliefd op de locatie.
Voor de nieuwsgierigen http://www.bamboobalibonaire.com/

Hier is het nog maar minder dan 5 maanden  :applaus: spannend vind ik het allemaal wel hoor! Iedereen begint nu toch ook wel te vragen of alles een beetje op orde is. Heerlijk gevoel dat wel! Maar nog genoeg te doen.

Ik heb geen videograaf maar ik wil / moet perse bewegende beelden hebben van de ceremonie. Mijn oma is 91 jaar en kan door fysieke problemen niet bij ons huwelijk aanwezig zijn. En het lijkt me zo bijzonder om de ceremonie samen terug te kunnen kijken. Ik ga het na afloop zelf bewerken, ik ben dol op fotografie en filmbewerking en heb dat ook al eerder gedaan met onze reis naar Uganda.

Album laat ik denk ik niet door de fotograaf doen en ga ik misschien zelf mee aan de slag of ik laat het later nog maken. Dat weet ik nog niet eerlijk gezegd.

Saartje2009

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1374 Gepost op: 21 januari 2013, 22:08:27 »
Wij trouwen 07-06-2013..

Al een hoop geregeld maar moeten ook nog een hele hoop  :blink:

Voor nu geregeld:

Band
Locatie
Fotograaf
Jurk
Ceremoniemeester
Haar & Make up
Getuigen
Ondertrouw

MMmmmm toch nog minder dan verwacht.... Oeps, werk aan de winkel  :biggrin:



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards