collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 870529 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2050 Gepost op: 21 februari 2013, 11:31:47 »
@Bezigbijtje: Ik gebruik altijd wel een zonnebank creme. Dat is wel beter voor je huid. En ik gebruik dan een creme waar je ook nog sneller bruin door wordt.

Mooie huwelijksaanzoeken! :biggrin:

Ik ben op onze vakantie vorig jaar in Turkije ten huwelijk gevraagd. Mijn AS had een fotoshoot op het strand geregeld. Op het einde vroeg de fotograaf of wij nog iedeeen hadden, en toen ging hij op zn knieen! We hebben er dus hele mooie foto's van! :biggrin: Ze staan ook al ergens op de mail.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2051 Gepost op: 21 februari 2013, 12:39:11 »
@ Mootje nog aanraders qua zonnebank creme? ben blond en een leek !

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2052 Gepost op: 21 februari 2013, 12:41:59 »
@ Mootje nog aanraders qua zonnebank creme? ben blond en een leek !

Ik heb er eentje van het kruidvat merk, die vind ik lekker ruiken en smeert fijn. En is ook niet zo duur.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2053 Gepost op: 21 februari 2013, 13:40:36 »
mooi ga ik die proberen te scoren :) met vers litteken (lees: hechtingen) zal ik wel niet onder de zonnebank mogen

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2054 Gepost op: 21 februari 2013, 14:46:52 »
Ik gebruik nooit creme onder de zonnenbank. Ga meestal bij de zonnenstudio en daar kun je dat wel kopen als je wilt. Wat ik wel altijd gebruik is een lipbalsem met een uv-factor!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2055 Gepost op: 21 februari 2013, 19:12:21 »
Mootje, wat een mooie jurk zeg! Hij staat je echt goed!

Willie, idd een goede beslissing om je ring te annuleren. Ik vind de keuze die je nu gemaakt heb erg mooi!

Wat een verschillende huwelijksaanzoeken zeg! Maar ik vind ze allemaal even mooi... :wub:
Singha, ook wij zijn met onze Thailand rondreis in dat drijvende hotel geweest. Superromantisch daar, dus ik begrijp dat je as in eerste instantie had bedacht om jou daar ten huwelijk te vragen! Maar dit is ook heel mooi...

Ik ben afgelopen zomer in Marokko ten huwelijk gevraagd. We waren daar een rondreis van ruim drie weken aan het maken. Eerst met de trein van Casablanca naar Rabat, Meknes en Fes. Prachtige steden (vooral Fes) maar erg druk en veel indrukken op gedaan. In Fes konden we onze huurauto ophalen en zijn we langzaamaan (met enkele overnachtingen) richting woestijn (Erg Chebbi) gereden. Daar hebben we een nachtje in een hotel geslapen (naja... het was er overdag bijna 50 graden, wel érg warm om te slapen!) De volgende dag werden we 19.00 uur opgehaald om een Dromedaristocht van twee uur de woestijn in te gaan doen. Na twee uur kwamen we aan bij het 'kamp' waar we zouden overnachten. Het kamp bestond uit een paar berbertentjes in een oase, een supermooie plek midden in de woestijn. Daar raadde onze gids ons aan om een hoge duin te beklimmen, omdat het uitzicht vanaf daar adembenemend zou zijn. Hij had inderdaad gelijk... Bovenop het duin ging mijn as op zijn knie! Ik kon het eerst niet geloven en mijn reactie was dan ook: 'echt?' Daarna barstte ik in snikken uit. Het duurde even voordat ik 'ja' kon zeggen.
Later zijn mijn vriend ook: 'Het duurde zo lang voordat je 'ja' zei, dat ik even bang was dat je niet wilde!'

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2056 Gepost op: 21 februari 2013, 20:02:26 »
Karlijn, Wat een romantisch aanzoek zeg! Lijkt me geweldig, zo'n woestijntocht! En dan een aanzoek met adembenemend uitzicht over de woestijn, gaaf hoor!

Leuk dat jullie in hetzelfde hotel geweest zijn, is een beetje vast onderdeel van zo'n rondreis geloof ik ;) Alleen was mijn vriend niet van plan het daar te vragen hoor. Hij had vanuit Nederland eigenlijk geregeld dat wij samen naar dat luxere resort zouden gaan (http://www.riverkwairesotel.net/), maar uiteindelijk werd de hele groep overgeboekt. Voor hem even een teleurstelling, want nu hoorde het opeens gewoon bij de reis (terwijl hij het dus voor ons geregeld had) maar uiteindelijk was het juist erg gezellig want nu konden we het met de hele groep vieren :)

Svlok, wat heeft jou vriend zich uitgesloofd voor het aanzoek zeg! Erg romantisch!

Mootje, ik heb de foto's inderdaad gezien. Ook erg romantisch en heel leuk dat er ook echt foto's zijn van HET moment :)

Zonnebank, ik ben niet echt van het zonnebanken. Ik heb een lichte huid van mezelf en de zonnebank is niet erg goed voor je huid. Een lichte huid hoort bij mij, dus ik hoop gewoon op een lekker voorjaarszonnetje zodat ik (goed ingesmeerd ;) ) een beetje kan kleuren in het zonnetje op ons balkon.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2057 Gepost op: 21 februari 2013, 20:08:44 »
Wat leuk om al die aanzoeken te lezen. Stuk voor stuk erg mooi. Hebben onze mannen mooi werk van gemaakt.

@Karlijn je onderschrift pas mooi bij het aanzoek. Bewust uitgekozen?

@zonnebank Ik word altijd heel snel bruin en verbrand weinig. Heb dus ook geen witte huid. Zonnebank vind ik niet nodig.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2058 Gepost op: 21 februari 2013, 22:03:08 »
Wilieee: Wat goed dat je terug bent gegaan naar de juwelier. Fijn dat je er nu een beter gevoel bij hebt en super dat je het nog kon annuleren.

Crista: Die kriebels heb ik ook met vlagen dan denk ik echt zucht het lukt ons nooit om alles te regelen, andere momenten denk ik het duurt nog wel even.
Succes bij de patissier morgen :hungry:

Danis: Ik weet niet wat de bloemen kosten ik zal de cateraar eens vragen dan laat ik het weten.

Carien: Trouwboekje tja volgens mij zit het bij ons erbij, dat moet ik eens gaan nakijken.
Goede tip van de bandjes, ha ha vorig jaar toen ik mijn jurk ging uitzoeken had ik dat heel erg, nu gelukkig minder.

Huwelijksaanzoek: Ik heb er laaang op gewacht maar wacht nog steeds, ik denk niet dat het er nog van komt. Het zal me niets verbazen dat AS als hij mij op DE dag komt ophalen als eerste zegt 'wil je met me trouwen'.
Ben wel jaloers als ik sommige verhalen zo lees, ik had het heeeel graag gewild en dan hoefde het echt niet heel uitgebreid.

Reacties op uitnodigingen: Wij vragen geen reactie, we krijgen naar het feest een rekening en op de avond zelf wordt geturft. Het is nu hoog ingeschat dus hopelijk valt dat nog mee.

Bedankjes: WOEHOE bijna klaar ik denk dat we dit weekend de doosjes gaan vullen en klaar. Weer iets om af te strepen.

Vandaag is mijn torselet aangekomen, ik moest een cup kleiner hebben. Deze past volgens mij prima, al zal ik het nog navragen bij de bruidswinkel maar het zit beter als de vorige.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2059 Gepost op: 21 februari 2013, 22:16:05 »
@ Huwelijksaanzoek: Wat een leuke aanzoeken lees ik allemaal! Veel van jullie hebben wel een romantische as zeg  :applaus:

Hier waren wij in april 2011 in Bali op vakantie. De vrijdag voordat wij weg gingen was het goede vrijdag en as had verteld dat tie dan moest werken. Ik stond er helemaal niet bij stil dat hij normaal vrij was op die dag. Om 11 uur kwam hij thuis, mocht volgens hem lekker naar huis van zijn baas.  :blink: Ik dacht: dat zal dan wel haha. Op mijn verjaardag in Bali gingen wij lekker uit eten. We hadden een 2 persoons rijsttafel gedaan, heerlijk en daarna een verukkelijk toetje. En toen het toetje kwam ging hij op zijn knie, met 2 prachtige trouwringen.
De schat was al dagen zenuwachtig haha. Op die goede vrijdag is hij eerst naar het huis van mijn ouders geweest (8 uur 's morgens). Mijn moeder was thuis, dus hij verteld dat hij me ten huwelijk wilde vragen. Hij is toen naar mijn pa zijn werk gegaan en heeft daar om mijn hand gevraagd. Toen is hij naar de stad gegaan, gevraagd of zn ouders wilden komen. Het hun verteld en gevraagd of ze ringen voor wilden schieten (ik zou namelijk raar opkijken van zo'n groot bedrag van de gezamenlijke rekening). Later bleek dat hij bloed zenuwachtig was op Schiphol of de ringen wel mee mochten en op mijn verjaardag tikte k m een paar x aan op zijn been, boven het ringendoosje wat hij heel de dag bij zich had. Later zei hij nog: Toen ik je wilde vragen, wilde ik het bandje in dat cafe vragen of ze je naar voren wilde roepen maar je was steeds bij mij in de buurt  :biggrin:

@ Zonnebank: Ik heb er wel aan zitten denken, maar ik verbrand altijd eerst heel erg en ik heb best last van zonne uitslag. Dus ik ga er niet aan beginnen :)

@ Joda: Fijn dat je torselet nu (waarschijnlijk) goed zit!! En een heerlijk gevoel dat de bedankjes bijna af zijn.

Wij zijn net terug van de afspraak met de locatie! Echt een heel fijn gesprek gehad!!  :applaus:
We hebben heel de dag doorgesproken. Ze gaan voor ons op zoek naar een paarse cocktail om mee te proosten (wij lusten geen champagne) echt superleuk!
Witte decoratie regelen ze allemaal zelf, ik heb met haar besproken hoeveel ik van alles in het paars nodig heb en ik heb dus besloten om dat wel te bestellen.
In de avond staan er nootjes en olijven op de tafels, ze gaan ook rond met: amuses (vegetarisch, vlees, vis), verschillende kaasjes en vanaf 22.00 uur met bittergarnituur :D
De avondmaaltijd staat ook vast:

- Eerst amuse
- Voorgerecht van anti pasti (vleeswaren, waaronder meloen met ham)
- Voorgerecht van garnalencocktail, garnalenkroket en nog iets met garnalen (weet het niet meer  :blush:)
- Hoofdgerecht van ossenhaaspuntjes met pepersaus en seizoensgroenten
- Hoofdgerecht van zalm op 3 verschillende manieren
Bij de hoofdgerechten aardappeltjes en frietjes op tafel
- Nagerecht: ze doen geloof ik 5 soorten desserts leuk opdekken op etageres en dan op elke tafel een etagere.

Iedereen krijgt elk gerecht, maar dan in een soort tapasvorm.

IK ben er echt blij mee en heb er helemaal zin in :D Ze heeft ook nog goede ideeën aangedragen en wat dingen waar we nog niet aan hadden gedacht, dus dat komt helemaal goed 

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2060 Gepost op: 22 februari 2013, 08:30:49 »
@ Willie, haha grappig dat onze aanzoek die van jullie had kunnen zijn :p

@ zonnebanken, kan er niet over mee praten, heb al een tintje van mezelf.

@ Karlijn, wat een romantische aanzoek.

@ Rondreis Thailand, volgens mij hoort de River Kwai bij elke reis er wel bij. Was ook zeker een leuke ervaring.

@ Joda, wat fijn dat de bedankjes bijna af zijn.

@ Sannepan, Wat leuk dat ze speciaal voor jullie een paarse cocktail maken!
Wat voor dingen heeft ze nog aangedragen, waar jullie niet over na hadden gedacht?

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2061 Gepost op: 22 februari 2013, 19:30:27 »
Thailand, ik denk inderdaad ook dat dat drijvende hotel bij de rondreis hoort. Vond dat wel één van de mooiste hotels waar wij toen in geslapen hebben. Zonder stromend water en elektriciteit was het superromantisch! Hebben jullie de jungletrekking (in het noorden) en de fietstocht in Bangkok ook gedaan?

Zonnebank, ik twijfel nog heel erg of ik onder de zonnebank ga. Ik heb ook een heel lichte huid van mezelf en verbrand ook snel. Ik ga dan ook héél voorzichtig doen in het voorjaarszonnetje omdat ik geen strepen wil krijgen...
Ik vond afgelopen dinsdag, toen ik mijn jurk aan had, dat mijn huid niet heel erg wit leek bij de jurk. Hoewel ik nu toch echt wel op m'n witst ben.

Sannepan, jullie menu ziet er lekker uit. Ik vind alleen als voorgerecht 3 garnalendingen wel wat veel... Ik houd zelf niet van garnalen, dus zou al geen voorgerecht nemen...

Joda, fijn dat de bedankjes bijna af zijn! Stuur je foto van het resultaat?

Ik heb mijn onderschrift inderdaad mede door het aanzoek uitgekozen. Maar de tekst past sowieso heel goed bij ons. Wij hebben elkaar op vakantie ontmoet en toen kregen we van alle kanten te horen dat een vakantieliefde toch nooit stand kon houden. Gelukkig zijn we allebei een beetje eigenwijs en gaan we nu trouwen.. :biggrin:

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2062 Gepost op: 22 februari 2013, 19:34:00 »
@ Voorjaarszon: ik ben voor het eerst eens blij met mijn hele lichte huid ;-)! Bij mij zal je namelijk niet snel aftekeningen zien van bandjes oid. Wil wel wat zonnebankjes pakken voor die tijd.

@ Trouwboekje: als het niet verplicht is, nemen wij geen trouwboekje. We hechten meer waarde aan het fotoboek :).

@ Huwelijksaanzoek: wat een leuke verhalen!! Ik ben gevraagd bij een hele mooie waterval in Costra Rica! Was een redelijk spontane actie want hij had tijdens de vakantie de ring gewoon mee als er eventueel een mooie plek zou kunnen komen en toen hij de waterval zag, dacht hij dit wordt de plek ;-). Beetje jammer dat het vervolgens 1 minuut duurde voordat hij het zakje (waar de ring in zat) open kreeg en er op het zakje TiSento (sieraden merk wat ik erg mooi vind) stond. Wij zijn namelijk nogal van het elkaar pesten en ik zat dus eerst te twijfelen of hij een grap aan het maken was (doen alsof en mij vervolgens een mooie TiSento armband geven), maar dat zou natuurlijk wel heel slecht zijn geweest, haha. Toen het gelukt was ging hij op zijn knieën en zei ik volmondig JA!

@ Joda: alvast bedankt voor het navragen :)!

@ Sannepan: wat leuk een paarse cocktail! En weer behoorlijk wat geregeld dus :D

Wij gaan over een week weer verder met de voorbereidingen: eerst heeerlijk genieten van een skivakantie! Ik ben benieuwd hoeveel pagina's ik moet bijlezen als ik terug ben ;-).

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2063 Gepost op: 22 februari 2013, 19:56:52 »
Sannepan, inderdaad erg leuk, een cocktail in jullie themakleur! Jullie pakken het echt leuk aan zo met paars als kleur. Volgens mij komt het bij jullie bijna overal in terug :) Creatief hoor!
Wat heeft jou vriend uitgepakt voor zijn aanzoek! Eerst iedereen langs om het te vertellen en je hand te vragen enzo. En gewaagd om zelf de trouwringen uit te zoeken ;) Maar dat heeft hij volgens mij toch mooi goed gedaan!
Wat leuk trouwens, een soort tapas met allerlei gerechtjes. Dan weet je altijd zeker dat de gasten iets hebben wat ze lekker vinden :)

Karlijn, ja, de fietstocht en de trekking hebben we inderdaad ook gedaan ;) We hebben ook een aantal Thaise basisscholen bezocht (waar we spontaan een les Engels moesten geven), dat vond ik ook wel bijzonder!
Wat leuk dat je met de vakantieliefde trouwt! Woonden jullie in eerste instantie ver bij elkaar vandaan of toevallig bij elkaar in de buurt?

Danis, mooi, een aanzoek bij een waterval. Wel slim van je vriend dat hij de ring bij zich had voor het perfecte moment. Had je niet door dat hij die ring steeds meenam?
Heerlijk om er even tussenuit te zijn! Lekker op skivakantie, veel plezier! En alvast succes met het bijlezen straks ;)

Joda, fijn dat je torselet binnen is. Volgens mij weet je het beste of het goed zit als je hem onder je jurk hebt gepast.

Ik heb lekker een weekje vakantie. Was ik echt wel even aan toe! De komende week wil ik de trouwkaart even helemaal naar wens maken, zodat we deze kunnen gaan bestellen. Verder even niet zoveel met de bruiloft bezig zijn, mijn vriend is komende week druk met de laatste lootjes voor zijn studie. Vrijdag moet hij zijn verslag inleveren, en dan gaat het hele afstudeerproces beginnen. Spannend!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2064 Gepost op: 22 februari 2013, 20:18:20 »
Danis, mooi aanzoek ook! Ik dacht eerst ook dat mijn vriend een grapje maakte!

Singha, wij zijn ook op een aantal basisschooltjes geweest in Thailand. Vond dat ook erg bijzonder... Het viel me vooral op hoe beleefd de kinderen daar waren! Wij hebben een muziekles meegedaan, was erg leuk!
Mijn as woonde in de omgeving van Breda (waar ik inmiddels ook woon) en ik woonde in de omgeving van Amsterdam. We woonden niet echt bij elkaar in de buurt dus...
Geniet van je weekje vrij, hebben wij vorige week gehad! Jullie gaan een drukke en spannende tijd tegemoet met het afstuderen van je as, succes!

Trouwboekje, wij willen wel graag een trouwboekje... Die circa 20 euro maakt ook niet meer uit om dat enorme bedrag van de rest van de bruiloft!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2065 Gepost op: 23 februari 2013, 12:29:33 »
@Joda fijn dat het torselet binnen is en de bedankjes af zijn. Wat voor een bedankjes hebben jullie?

@Sannepan fijn dat de locaties zo meedenkt. Dat geeft een goed gevoel. Menu ziet er goed uit.

@Danis Fijne vakantie.

Ga vandaag even verder met de DYI-projectjes. Woensdag nemen we denk ik vrij en gaan we naar Rotterdam om te kijken bij 123gold voor de trouwringen. Wij kunnen maar geen ringen vinden die betaalbaar zijn maar ook onze smaak. Hoop dat het lukt.


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2066 Gepost op: 23 februari 2013, 12:53:21 »
Wij hebben net gesprek gehad met de fotograaf. Ondanks dat de start wat rommelig was hebben we een hele leuke geschikte fotograaf gevonden. Zometeen taarten proeven :)

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2067 Gepost op: 23 februari 2013, 12:57:12 »
Karlijn, ja de kinderen daar waren inderdaad heel erg beleefd. Dat kan je bij ons op school helaas niet altijd zeggen!

Happymama, succes met je DIY-projectjes. Waar ben je op dit moment mee bezig? Hopelijk slagen jullie woensdag wel voor ringen, succes :)

Bezigbijtje, fijn dat jullie een geschikte fotograaf hebben gevonden! En lekker zeg, taarten proeven, geniet ervan!


fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2068 Gepost op: 23 februari 2013, 15:46:25 »
Hallo allemaal!
Wowww wat is er al veel gepost in dit topic! Wij gaan ook trouwen in juni en wel op vrijdag de 28e. Ik dacht; ik lees even bij en reageer dan pas, maar dat is bijna niet te doen ;) Ik lees dus rustig verder, ben al bij pagina 20. Toch maar alles lezen, bang dat ik anders goede adviezen en ideeën mis. De meeste mensen hier zijn al goed voorbereid zeg en wat zijn jullie al lang bezig! Wel heerlijk zo'n lange voorbereidingstijd, lekker fantaseren. Ik ben 4 januari 'pas' gevraagd, dus wij doen het allemaal vrij kort dag maar hier ondervinden we tot nog toe geen problemen mee. Voordeel is dat ik niet zo lang meer in spanning hoef te wachten haha

Wij hebben geregeld:
- Datum en gastenlijst
- Locatie
- Gemeente
- DJ
- Zijn bezig met fotografen...
- Fotolocatie
- Trouwauto
- DÉ JURK! :heart:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2069 Gepost op: 23 februari 2013, 18:02:00 »
Zo, even 2 dagen minder gekeken, en gelijk weer wat bij te lezen!
Wat leuk dat er toch veel aanzoeken op vakantie waren. (wij waren weliswaar maar in Assen ipv in Thailand of zo, maar het was onze "vakantie")

Wij deken eraan om de bedankjes ipv te bestellen ook maar zelf te gaan maken, de bruiloft wordt stiekem toch wel wat duurder dan de planning was. We hadden ook wel een laag budget, maar dat komt omdat we beide niet veel aan 1 dag uit willen geven. Ons budget was 3000 euro en we zitten nu al op de 4000. (dit komt wel omdat ik eigenlijk geen trouwjurk aan zou doen, en dat achteraf toch heb gedaan, anders zaten we onder de 3000 euro)

@Sannepan, wat gaaf een paarse coctail! Er leuke manier om de kleur terug te laten komen!

@Happymama Wat voor materiaal willen jullie voor de ringen? Wij waren 115 euro kwijt voor 2 ringen, maar wij hebben dan ook voor zilver gekozen!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2070 Gepost op: 23 februari 2013, 18:34:54 »
Welkom fiancino! Leuk dat je met ons mee komt kletsen. Je hebt veel bij te lezen he haha. We zijn dan ook al een aantal maanden met elkaar aan het kletsen hier. En je hebt je jurk al lees ik! :biggrin:

Even een vraagje: Wat zijn jullie allemaal kwijt voor de ringen? En heb je goud, zilver of titanium?
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2013, 18:40:06 door *Mootje* »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2071 Gepost op: 23 februari 2013, 20:10:32 »
@ringen wij willen het liefst goud. Dit omdat we dat mooier vinden maar de ringen kunnen ook nog makkelijk vermaakt worden. Toen we in ondertrouw zijn gegaan zijn we bij een juwelier langs geweest. Supergave ringen gezien van wit en roodgoud en voor mijn ring twee briljantjes. Kosten voor de set €2850  :wow: :wow: Dat Hoe bredere de ring hoe meer goud en dus duurder maar ik weet zeker dat het goedkoper kan.

@fiancino Welkom bij de club. 28 juni is ook onze dag!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2072 Gepost op: 23 februari 2013, 20:24:07 »
Zo wij hebben weer een bruiloft voorbereidingsdagje gehad.
Met de fotograaf hebben we een goed gesprek gehad hij heeft goed meegedacht en we hebben op zijn aanraden zelfs de dagplanning iets aangepast. Waardoor we wat ruimer komen te zitten. Hij was echt enorm flexibel, hij is er bij als ik word opgehaald daarna gaan we voor de eerste fotoshoot bij mooi weer in een mooie tuin bij slecht weer kijken we nog voor een locatie. Daarna gaan we naar het stadhuis voor de ceremonie met aansluitend groepsfoto.
Na de ceremonie gaan we naar de feest locatie om te proosten met bruidstaart en doen daarna nog een korte shoot op het strand en daarna vertrekt hij weer en dat allemaal voor €600,- excl album.

Daarna zijn we naar de taarten proeverij gegaan heerlijke smaakjes geproefd, uiteindelijk hebben we gekozen voor champagne crème met een dun laagje frambozen jam met biscuit als cake. Echt heerlijk, ze had het goed voorbereid. Ze had een half bolletje als proeftaartje gebakken alvast iets in onze stijl.

@ringen wij hebben titanium ringen, wij zijn beide continu bezig met onze handen, klussen knoeien etc zo n ring krijgt ik ons veel te verduren. Voor sporten moet hij af en dus veel risico. Ik zou het niet durven om een met €1000,- p.s. Ring te lopen elke dag. Dus daarom voor titanium vanwege de prijs en de sterkte van het materiaal.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2073 Gepost op: 23 februari 2013, 21:11:21 »
@Ringen: goud is erg duur ja. Wij gaan voor witgouden ringen, 14 karaats. Met mn verlovingsring erbij want daar wordt een trouwring van gemaakt zijn wij 2050 euro kwijt.

@Happymama: Mooie prijs voor de fotograaf! Fijn dat hij zo flexibel is. En de taartvulling klinkt ook erg lekker zeg! Wij gaan woensdag proeven, heb er nu al zin in als ik jou zo hoor haha!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2074 Gepost op: 23 februari 2013, 21:14:36 »
@ mootje, ik denk dat je mij bedoeld met de fotograaf en taart ;)

@ Wie ging er nu ook al weer ook in Zeeland trouwen? Mocht je nog een adres zoeken voor een bruidstaart heb ik nog wel een leuk adresje  ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards