collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2125 Gepost op: 25 februari 2013, 10:01:24 »
@gastenboek Wij twijfelen tussen:

- een fotobooth
- een soort waslijn waar allemaal kaartjes met namen aanhangen, die ze dan moeten vervangen door een polaroid foto     van zichzelf
- een boom waar iedereen iets op een blaadje kan schrijven

Ik vind de polaroids super leuk, maar ik betaal normaal 20 euro voor 8 foto's. Als ik dan kijk dat we dan 11 pakjes nodig hebben (minimaal, dan mogen er maar 3 "misgaan") dan komt het al op 220 euro, vind ik best veel voor een gastenboek!
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2013, 10:04:59 door williieeee »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2126 Gepost op: 25 februari 2013, 10:08:10 »
@ Willie: Leuke dingen hoor!!! Kunnen ze bij die boom dan iets op die blaadjes schrijven?
En ja, polaroids zijn inderdaad duur, maar een photobooth is volgens mij nog veel duurder?! Ons gastenboek is zo'n 70 euro dat vond ik al meer dan genoeg  :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2127 Gepost op: 25 februari 2013, 10:22:59 »
Bij de boom liggen dan blaadjes los, en er staat een bordje bij met de tekst please leaf a message. (beetje het idee als hier onder, maar dan ander lettertype en message ipv signature)

Voor de photobooth zou ik zelf aan de hobby gaan, en dan met de geweldige photobooth vintage app op mijn telefoon ;)


Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2128 Gepost op: 25 februari 2013, 10:29:26 »
Ik snap m!!

Dat is een lastige keuze inderdaad. Wij hebben ook gekeken naar ideeën voor fotoboeken en veel ideeën waren prijzig. Eerst hadden we het er wel voor over, maar als ik hier op het forum kijk en dan in onze omgeving dan zijn er veel die na de bruiloft misschien nog 2 keer in het gastenboek kijken en daarna niet meer. Wij vonden het dan zonde om daar honderden euro's aan uit te geven, maar dat is ieders persoonlijke keuze natuurlijk!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2129 Gepost op: 25 februari 2013, 10:33:39 »
Daarom vonden wij die boom wel leuk!
Inlijsten, en ophangen, zie je hem toch nog dagelijks!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2130 Gepost op: 25 februari 2013, 10:36:53 »
Dat is waar en dat zul je waarschijnlijk bij de photobooth en polaroid niet hebben, tenzij je daar collages van gaat maken ;)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2131 Gepost op: 25 februari 2013, 10:39:38 »
@ mail

- mooie auto (weet niet meer van wie die was)
- leuke bruidsmeisjes jurkjes! Voor ons niet van toepassing
- leuke ideeen Wiiillliiieee!!! Dat doosje is ook leuk voor de ringen! Ik heb even zitten neuzen laatst en bij de Xenos hebben ze 2 vaks thee doosjes misschien helpt dat om het te maken ?!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2132 Gepost op: 25 februari 2013, 12:27:23 »
@Gastenboek: Die hebben wij gewoon bij een boekhandel gekocht. Op internet ben ik ook wel veel leuke boeken tegen gekomen maar ik vond de maten daarvan niet mooi. Ik wil graag een hoog boek. En op internet kwam ik lage, brede modellen tegen. Ik doe er even een foto bij van het boek. Op de zijkant zit een rand met bloemen.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2133 Gepost op: 25 februari 2013, 15:17:28 »
@Gastenboek daar ben ik nog niet overuit. Wij houden de dag al klein en vind het dan zonde om zoveel geld uit te geven.

Ik ben even benieuwd of jullie aan 'something old something new, something borrowed something blue' doen. Wilde het eerst niet maar vind het stiekem wel leuk. Kom alleen in de knoop met something old.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2134 Gepost op: 25 februari 2013, 17:24:02 »
Wahhaaa heel stuk geschreven 1 verkeerde knop alles weg, nou nog maar eens.
Wat gaat het hier hard 2 pagina's in 1 dag, ik ga weer proberen te reageren.

Anne_Lyze: De daggasten vind ik geen probleem dat staat al vast, de avondgasten vind ik veel lastiger. Zoals genoemd vooral vrienden en collega's.
Wat goed 3,2 kilo dat moet een goed gevoel zijn.

BezigBijtje: Hopen dat er bijna niks meer te zien is op DE dag. Komt vast goed met al het gesmeer.

Svlok: Mooi taartje ziet er al erg proffesioneel uit.

Happymamma: Wat leuk dat je ouders er al zo mee bezig zijn.
Ik heb iets geleend, iets nieuws en daar houd het eigenlijk wel op. Denk ook niet dat ik er verder wat mee doe.

Sannepan: Dat lijkt me een uitdaging om een opleiding in zo een korte tijd te doen, dat wordt blokken. Ze zijn er wel lekker op tijd mee zeg.

Singha: Ik heb hem inderdaad ook hier op het aanbod forum staan. Er heeft wel iemand 10 euro geboden maar je ben niet gek!

Sjaantje: Mooie ring hoor! Veel bling bling :biggrin:

Wilieee: Wat frustrerend dat het afvallen niet lukt, gewoon doorzetten niet opgeven hoor! Inderdaad erbij gaat altijd mega snel maar eraf... is een hele klus.
Lastig het kiezen voor een kapsel, ik wist pas wat ik wilde toen ik een proef had gedaan. Succes met kiezen.
Leuke ideeen voor een gastenboek, moeilijke keuze. Die poleroid vond ik ook erg leuk maar wel weer duur inderdaad.

Wensput: Het schiet al lekker op de put is klaar nu alleen het dak nog. Deze week of volgende week klaar denk ik dan ga ik zeker een foto posten, hij wordt wel erg mooi.
Wij hebben i.p.v. een gastenboek, wenskaartjes. We sturen een extra kaartje mee met de kaart en daarop kunnen/moeten (ha ha) mensen een wens, gedachte, gedicht enz. voor ons op zetten. Deze kunnen ze bij het feest in de wensput gooien en ze gaan op de foto. Later wil ik de wenskaartjes en foto's bij elkaar plakken.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2135 Gepost op: 25 februari 2013, 17:50:23 »
Zo..heb nu tijd om wat uitgebreider te reageren :-)

Sannepan: Leuk een nieuwe uitdaging. Lijkt me idd pittig!

Happymama: Het lijkt me wel leuk, maar ik ga niet opzoek naar spullen ervoor. Ik krijg in mijn ring een steentje uit een armband van mijn overleden oma. Van een nichtje heb ik een kousenband gekregen met een blauw lintje erdoor. Euhm..mn hoepelrok is geleend, en mn jurk nieuw?? Haha..lekker vergezocht :biggrin:

Willieee: Balen dat het even niet lukt met afvallen. Voor je kapsel zou ik advies vragen aan de kapper. Die weet denk ik wel wat voor soort kapsels kunnen met jou haartype? Bril of zonder bril. Als je hem in het dagelijks leven ook altijd op hebt, zou ik hem op je trouwdag ook gewoon opdoen. Dat ben "jij" toch?

Joda: Ik ben benieuwd naar jullie wensput...foto volgt? :-P

Gastenboek: Dat laten wij over aan onze CM's.

Nog even jullie mening gevraagd: Mijn vrijgezellenfeest word geregeld door mijn cm's. Nu hebben een tijd geleden weleens een aantal vrienden van AS geschreeuwd dat zij die van AS zouden regelen. Nu heeft hij daarvan nog helemaal niks gehoord. In de zin van, hij heeft nog geen lijstje met namen etc. in hoeven te leveren. Ik zou het erg jammer vinden wanneer hij geen vgf heeft. Vinden jullie het kunnen dat ik informeer bij zijn (onze) vrienden wie het voor hem regelt of dat ik dat mijn CM's laat vragen? Gewoon even een balletje opgooien. Of vinden jullie dat ik me daar niet mee moet bemoeien...lastig  :dry:

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2136 Gepost op: 25 februari 2013, 18:19:20 »
Joda: leuk nummer voor de binnenkomst! :) en hier dus ook evenveel bedankjes als gasten

Anne_lyze: wij hebben een heilige birmaan, zal eens een foto naar de mail doen. Echt een prachtige 17 jarige dame die vindt dat je haar serieus moet nemen met haar geklets/gezeur. Maar zou haar niet kunnen missen hoor. Kijk je even niet, zit ze opeens op je schoot :wub:

bruidsmeisje jurkje: ik wilde geen wit jurkje (ik ben de bruid!, zei Andora Bruidzilla) en wel een jurkje waar ze lekker in kan spelen/ronddraaien. Dus toen ik deze zag voor nog geen 20 euro, was ik om ;) Maar op zichzelf vond ik m niet feestelijk genoeg, dus wel een beetje gepimpt.

BB: pittig zeg, 5 dagen niet douchen! ik heb zelf ook een aantal moedervlekken op mijn rug, moet ik eigenlijk ook eens na laten kijken, maar herinner mij nog die ene in mijn nek en de verdoving  :blink: ik stel het maar uit, maar moet er misschien toch maar werk van maken.
Wat een goede To do.. ik zie de huwelijkse voorwaarden er ook opstaan, in mijn hoofd zit het idee dat ik dat al lang moet regelen, maar ik kan het inderdaad ook nog wel een maandje uitstellen. Fijn zo'n forum die je weer met de benen naar beneden haalt :)

Fiancino, geen ervaring met stalen ringen, maar heb er wel naar gekeken. wij kwamen toen op titanium, gecombineerd met goud. Maar titanium op zichzelf vonden wij ook mooi (en stukken goedkoper ;)). Tis net wat je zoekt in een ring.

Aanzoek: wat een lieve, aandoenlijke aanzoeken zijn er gedaan. Ook samen een datum beslissen is gewoon lief :)

Pak: de mijne heeft ook nog geen pak, gaat ergens volgende week kijken geloof ik.

Sannepan: ik laat het lint over de jurk lopen. Zo komt de kleur ook aan de achterkant goed terug :)

Sjaantje, mooie ringen! voor het vrijgezellenfeest, ik heb wel eens een balletje op gegooid bij een vriend van as, om te kijken of ze iets van plan waren, maar ik bemoei mij er verder niet mee. Bij mijn eigen feest gooi ik ook wel eens een balletje op, maar vind eigenlijk dat as bij zijn eigen feest dat zelf moet regelen.

Something old: ik heb een kouseband met een blauwe strik (Hunkemoller), ik leen waarschijnlijk de ketting van mijn moeder  en old... ik doe foto's van mijn opa en oma aan mijn bruidsboeket (;))  nee, iets ouds heb ik nog niets echt. Het is hier wel puur toeval en gewoon grappig om iets mee te doen.

« Laatst bewerkt op: 25 februari 2013, 18:22:45 door Andora »

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2137 Gepost op: 25 februari 2013, 18:21:39 »
Sjaantje, ik vind je ring erg mooi! En slim om hem na te laten maken, scheelt dan inderdaad een hoop geld!
Over het vrijgezellenfeest van je AS, ik zou inderdaad gewoon navragen of navraag laten doen. Zo'n feestje hoort er toch gewoon bij, en je mag je best zorgen maken over of je as een feest krijgt of niet!

Joda, vervelend is dat he, als je hele verhaal opeens verdwenen is... Heb ik ook (meerdere keren) gehad!
Torselet, haha ik zou hem inderdaad niet voor 10 euro verkopen, maar ja, het valt voor de bieder te proberen toch ;)
Ik vind het idee van de wensput nog steeds erg leuk! Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij klaar is!

Happymama, is dat something old, something new niet iets dat een ander voor jou moet regelen? Hoe zit dat precies?

Willie, leuke ideetjes als alternatief voor het gastenboek! Ik vind de boom ook erg leuk. Wij willen waarschijnlijk een echt boompje neerzetten en mensen daar kaartjes in laten hangen. heb ik ooit ergens gezien en zag er gezellig uit. Kan je dan thuis een poosje neerzetten en laten de kaartjes alsnog in een boek plakken. Maar de boom zoals jij op het oog hebt kan je inderdaad erg leuk inlijsten.
De polaroids vind ik ook leuk, maar dat loopt qua prijs inderdaad erg op..
Lastig, je keuze voor bruidskapsel. Ik zou het voorlopig inderdaad maar lang laten ;) Dan kan het er altijd nog af.

Anne_lyze, succes met de gesprekken komende week!

Crista, hier ook een Disneyfan. Mooi aanzoek, gaaf hoor! Ik wil ook ooit nog eens naar Disneyworld, nog nooit geweest.

Mootje, mooi en chique gastenboek!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2138 Gepost op: 25 februari 2013, 18:25:22 »
Gastenboek: ik werkte een keer op een feest waar ze een houten tuinbank hadden die mensen konden beschrijven als gastenboek. Vond ik ook een super tof idee! misschien nog voor iemand die twijfelt ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2139 Gepost op: 25 februari 2013, 18:45:00 »
@ Happy mama: Something old, new, borrowed hebben wij niet! Blauw staat sowieso niet mooi bij paars vind ik en verder is van ons alles nieuw :D

@ Joda: Schiet al op dus met die wensput! Ben wel heel benieuwd naar de foto :)

@ WIllie: Hier heb ik ook een bril, maar ik doe die gewoon op de hele dag. Lenzen zijn bij mij geen optie en zonder bril staan mn ogen heel raar  :blink: En ik vind dat tie bij me hoort!

@ Sjaantje: Hier heeft as zelf aan zijn beste vriend gevraagd of die het vgf voor hem wilt regelen. Die van mij wordt door mijn beste vriendin gedaan, maar zij houdt ook een vinger in de pap bij die van as, zodat we zeker weten dat het geregeld wordt. Ik zou je as er zelf zorg voor laten dragen, maar ik zou hem wel een balletje op laten gooien. Hier zijn ze namelijk grotendeels al geregeld.

Hier vandaag te horen gekregen dat het pak van AS de tweede helft van maart binnen is! Dus dan kan hij een beslissing gaan maken of hij die echt wilt en dan aanpassingen bedenken...
Hier ook nog druk gemaild met de drukkerij, heb wat dingetjes nodig voor het ringkussen en gastenboek. Heb het nu allemaal binnen, dus kan dat door gaan mailen!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2140 Gepost op: 25 februari 2013, 18:49:55 »
Jaaa foto van wensput volgt zeker, tenzij er nog iets giga fout gaat.

Sjaantje: Ik zou gewoon navraag doen over het vrijgezellen feest, dat mag toch wel.

Over vrijgezellenfeesten gesproken ik had er vannacht zo een rare droom over. Beetje lang vehaal maar wat me het meeste bij bleef is dat ik in een bovengedeelte van een bus/camper gestopt werd en er geen ramen waren en ik er alleen liggend in paste.
Zo werd ik vervoerd maar ver kwamen we niet. Mijn zus was er steeds en verder wat vage figuren.
Voor de rest weet ik het niet zo goed meer.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2141 Gepost op: 25 februari 2013, 19:58:39 »
Joda, fijn he, dat soort dromen? Ik wordt er ook regelmatig mee wakker!

Vrijgezellenfeest, ik zou denk ik ook navraag doen.. Maar vind het wel lastig! Ik zet zelf ook een beetje in die situatie. Heb het ooit met mijn beste vriendin over het vrijgezellenfees gehad en dat zij die zou organiseren. Maar heb daar nooit meer wat van gehoord.. Heb dus ook nog geen lijstje ofzo doorgegeven. Moet ik nu echt achter mijn eigen vrijgezellenfeest aan??

Pak, mijn as heeft ook nog geen pak. Ik vind het erg jammer, maar hij is nog steeds maar weinig met de bruiloft bezig. Ik moet steeds overal achteraan en als ik vraag: 'zullen we van het weekend weer even voor de bruiloft gaan zitten?' zegt ie: 'Alweer? We hebben vorige week nog ringen gehaald!' Soms vind ik het best frusterend dat hij er maar zo weinig mee bezig is..

Gastenboek, Willie, ik vind die boom erg mooi. Die polaroids vind ik op zich een leuk idee, maar wat doe je daar na je bruiloft nog mee? Waarschijnlijk ook in een boek plakken? Dan vind ik het namelijk ook wel erg duur!
Ik wil graag een verjaardagskalender laten invullen door alle gasten, met op de lege vlakken (waar normaal een foto of plaatje staat) een persoonlijke boodschap van de gasten. Ik hoef ook niet zo'n duur gastenboek en hier kijk ik ten minste nog iedere dag naar!  :blush:

Bedankjes, zijn er hier ook meiden die géén bedankjes doen? Wij twijfelen daar namelijk heel erg over. We vinden het best duur voor iets wat waarschijnlijk toch achter in de kast beland...

Juwelencentrum Koek, ik weet niet meer wie het zei... maar het is in Mijdrecht.. zonder de e voor de ij... :sleep:

Sannepan, gefeliciteerd met je nieuwe baan/opleiding... Je gaat een drukke tijd tegemoet, maar vast ook een hele leuke!

Andora, jammer dat jouw sollicitatie niets geworden is. Ik hoop dat er wat anders voor je bij zit!

Jeminee wat is er veel geschreven zeg! Ik heb vast niet op iedereen gereageerd, maar ik kan het bijna niet meer bijhouden! Deze week heb ik het megadruk met werken (de rapporten komen er weer aan...) en heb veel oudergesprekken gepland staan, waar ook weer een verslag van geschreven moet worden... pfff! (sorry hoor, moest even klagen!  :dry:)

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2142 Gepost op: 25 februari 2013, 20:06:40 »
Sannepan, gefeliciteerd met je opleiding en baangarantie. Super hoor!

Andora en Anne_lyze, succes met de banenjacht!

@ vgf: Sjaantje, ik zou ook even navraag (laten) doen over vgf voor je AS. zou zonde zijn als hij er geen krijgt.
Karlijn, ik zou nog eens vragen aan je beste vriendin: iets als: ik zou het leuk vinden om een vrijgezellendag te krijgen en zou het heel leuk vinden als jij die wil organiseren.
onze CM's zijn ook al druk bezig met de vrijgezellenfeesten!! Ben zo benieuwd! Ook naar wat we gaan doen. We hebben 2 zwangeren in de groep (waarvan er 1 onze CM is, vertelden ze gisteren, zo leuk!) dus zal wel niet iets heel ruigs worden, gelukkig maar  :biggrin:

Karlijn, wij doen geen bedankjes. We vinden het zonde geld en meestal belanden ze in de prullenbak. Op de laatste 2 bruiloften waar AS en ik geweest zijn werden ook geen bedankjes gedaan en ik heb ze ook niet gemist.

@ pre-wedding foto's: Dank jullie voor de complimenten over de foto's en mijn haar! Voel me gevleid haha. Net via Albelli een fotoboek gemaakt van de shoot. Leuke herinnering dacht ik zo. Albelli heeft t/m morgen 20% korting dus dat is ook nog eens mooi meegenomen. Helaas werkt hotmail op de een of andere manier niet waardoor ik nu niet bij de code kan.....irritant!
We gaan inderdaad een foto van de shoot gebruiken voor de kaart. De foto die het gaat worden zal ik binnenkort nog even op de mail zetten.

Gisteren ook aan de slag gegaan met de kaart en de proefdruk is inmiddels besteld. Ik wilde de kaart via fotokaarten maken, maar kwam niet weg met de tekst voor de daggasten. Na wat zoekwerk kwam ik op de site van hipdesign terecht. Een super fijne site! Een kaart kunnen maken die helemaal naar wens is en de tekst past er zonder problemen op. Benieuwd naar het resultaat. Morgen wordt ie als het goed is al bezorgd.

@ gastenboek, jammer dat er geen sites bestaan zoals al die kaart-ontwerp-sites. Lijkt me super leuk om het gastenboek helemaal zelf te ontwerpen.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2143 Gepost op: 25 februari 2013, 20:17:42 »
@Karlijn Ik was het over juwelencentrum koek ;) In Mijdrecht dus ;) Ik vond het een heel leuk (oud) stel, en ze hielpen erg goed!

@vrijgezellenfeest Voor ons geen vrijgezellenfeesten. De vrienden van mijn aanstaande zijn allemaal nog erg jong (lees: net 20 ofzo) en als die vrijgezellenfeest horen denken ze aan strippers en zuipen en heel de zooi. Mijn aanstaande is een stuk serieuzer en houd hier niet zo van. Ik heb zelf ook geen behoefte aan een vrijgezellenfeest. En al helemaal niet om verkleed door de stad te gaan lopen en rare opdrachten uit te voeren ofzo...

@Sjaantje Ik zou je cm een balletje op laten gooien...

@gastenboek Ik denk dat we voor de boom gaan, dat wordt knutselen ;)


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2144 Gepost op: 25 februari 2013, 20:31:30 »
Willie, zijn inderdaad wel aardige mensen, maar was toch nooit helemaal 'mijn' juwelier. Ik kwam altijd bij Swaab, zit in dezelfde straat..;-)

Ik denk dat ik inderdaad gewoon nog maar eens aan mijn vriendin vraag of ze mijn vrijgezellenfeest wil organiseren. Ik loop liever ook niet verkleed door de stad, maar denk ook niet dat mijn vriendinnen me dat aan zullen doen... En wel.. naja, dan moet het maar! :biggrin:

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2145 Gepost op: 25 februari 2013, 20:34:47 »
Gastenboek, wat een leuk idee van die verjaardagskalender!

Dromen, ik droomde laatst dat het hele trouwforum boos op mij was  :biggrin: ik werd in shock wakker!


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2146 Gepost op: 25 februari 2013, 20:42:46 »
Haha Andora, niks aan de hand hoor!

Ik heb al een paar keer gedroomd dat iedereen onze bruiloft vergeten was en we dus de hele dag met z'n tweeën waren..

Ja, die verjaardagskalender vind ik ook echt leuk! En lekker goedkoop!  :cool2:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2147 Gepost op: 25 februari 2013, 20:43:43 »
@ Dromen: Vervelend zeg als je daar last van hebt! Hier gelukkig (nog) geen last van *klopt even af op hout* :D

@ Karlijn: Ik zou gewoon even een balletje opgooien over het vrijgezellenfeest.. Of zij misschien een idee heeft of het al geregeld wordt en door wie, en anders kan je gelijk vragen of zij het wilt doen ;)
Verjaardagskalender is ook erg leuk!

@ Bedankjes: Wij doen geen bedankjes. Afgelopen 2 bruiloften zijn we het bij ééntje vergeten te pakken en die van de ander ligt al in de prullenbak  :blush: Ik vind het zonde om daar veel geld aan uit te geven, dus wij doen het dan ook niet.

@ Carien: Dat hebben jullie snel gedaan de kaart, nu al de proefdruk besteld! Ik ben benieuwd wat jullie gekozen hebben :)

Vraagje:
Wij hebben overmorgen een gesprek met de DJ(s)! Iemand nog goede tips wat we zeker aan hun moeten vragen?
We hebben al het 1 en ander genoteerd over vervanging bij ziekte, (aan)betalen, tijden, pauzes e.d. Iemand nog meer ideeën?

Sabina87

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2148 Gepost op: 25 februari 2013, 20:51:49 »
@singha87 ik heb geen idee wat ik de kids ga geven. Zat te denken aan zo'n zakje die de kinderen ook wel krijgen van kinderfeestje? en dan wat snoephartjes erin, met nog iets leuks niet-snoepigs.. Jij al nagedacht dan?>
Heb het de kinderen na de CITO toetsen van januari verteld. Had ze een puzzel gegeven en de oplossing was; juf gaat trouwen! Zo leuk was dat....  :biggrin:

@gastenboek ik heb van die grote harten waar je kaarten of foto's in kunt doen. Daar kunnen de gasten dmv een kaartje schrijven (in de vorm van hartje) in zo'n hartenhanger stoppen.

@bedankjes iemand een idee om de gasten duidelijk te maken dat het de bedoeling is dat ze per stel/gezin 1 meenemen??

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2149 Gepost op: 25 februari 2013, 21:00:49 »
Leuk idee die puzzel juffie! Bij mij weten de kinderen het al een tijdje, maar ze zijn nog steeds dolenthousiast! Momenteel zijn ze met z'n allen aan het sparen voor een roze limousine voor mij en een zwarte voor m'n as! echt lief!  :biggrin:

Mochten jullie nog meer ideetjes hebben voor bedankjes voor de kids.. ik ben benieuwd! Heb er namelijk ook echt nog geen idee van! Vriendin van mij had van die plastic buisjes met gekleurde snoepjes erin en een bedankbriefje eraan. Zag er wel leuk uit, maar om dat nu ook te gaan doen...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards