collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 870704 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #225 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:36:04 »
@ Leo: Heel veel plezier met passen vandaag!! :biggrin:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #226 Gepost op: 18 augustus 2012, 11:02:43 »
Sjaantje: Mooi zijn ze zeker!!

Svlok: Mooi site Light in Box, maar dat strikje achter op die schoen kan echt niet. (bij mij dan) Verder zijn ze wel mooi. Maar ik zou geen schoenen via internet durven te bestellen ik wissel nog wel met maat. Eerst maar even in Groningen struinen anders kan ik ze natuurlijk altijd nog via internet bestellen kan ze ook terug zenden. Pff zit weer moeilijk te denken geloof ik haha.
Ja ik kijk alleen maar bij carnaval maar die ik graag wil is niet op voorraad, ik ga er toch vanuit dat voor juni ze er wel weer zijn.

Sannepan: Ik zag een keer een bruid die had op de onderkant van haar schoenen ‘ja ik wil’ geschreven, dat vond ik echt grappig. En ik heb rood in mijn jurk dus leek me leuk om rood in mijn schoenen terug te laten komen, dan maar de onderkant.

Ms. Jones: Mooie schoenen!! Het past zeker niet bij mij, maar als het helemaal jou is hellemaal goed toch?

De nieuwe Bruid heb ik hier ook liggen verpakt dan nog straks maar eens even in beginnen.

Mootje: Super jammer van die schoenen, hopen dat je nog mooie vind.

Leo1986: Super leuk, Passen. Heel veel plezier!!

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #227 Gepost op: 18 augustus 2012, 13:49:31 »
@ joda ik zat net voor schoenen te kijken op lightinthebox.com daar heb ik al een tweetal pumps gezien met een rode zool!!! Misschien hebben ze er nog wel meer want heb ze nog niet allemaal bekeken.
@leo spannend! ben benieuwd hoe het geweest is?


Wat betreft mijn save the date kaartjes geen enkele reactie gehad!....
Gisteren is mijn lief de tickets voor onze huwelijksreis wezen betalen! lijkt er op dat mijn droomreis werkelijkheid gaat worden :)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #228 Gepost op: 18 augustus 2012, 17:30:28 »
@ Leo: hoe was het passen vandaag? Heb je DE jurk kunnen vinden? Hoop dat je geslaagd bent!

@ Joda: ja dat vind ik ook superleuk, als er iets op onderkant van de schoenen staat. Ik heb al schoenen gekocht, maar ik wil tegen die tijd nog vragen of ze er: I do onder kunnen zetten! :biggrin: Ondertussen al begonnen in de nieuwe bruid en bruidegom? Ik heb m ook al een poosje liggen, maar zit meer op het forum dan dat ik in die bladen kijk  :rolleyes:

@ Kim: jammer dat je geen reacties meer hebt gehad  :sad:  Wel super dat jullie de huwelijksreis al geregeld hebben! Normaal moet je toch pas 6 weken voor vertrek betalen??

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #229 Gepost op: 19 augustus 2012, 11:59:06 »
Jaaaaaa ik heb DE jurk gevonden!!
Gister echt een super leuke dag gehad. Ik had van te voren een aantal jurken uitgezocht en uitgeprint. Aan as laten zien die direct een favoriet had. Gister super geholpen bij Diana in Boxmeer. Leuke vrouw, iets ouder dus niet een heel jong ding (vind ik zelf wel prettig). Kwam er bij zitten, ik liet mijn plaatsjes zien en ze begon met het zoeken van de jurken. Favoriet van as, moeder, schoonmoeder en mij hadden ze ook. Wel met zwarte applicaties ipv witte maar toch. Ze liet verschillende jurken zien of ik een soort mooi zou vinden en bij een totaal van 4 jurken kon ik beginnen met omkleden. Kreeg kousen, torselet, extra broekje (om de boel plat te drukken  :wink: ) schoenen en een hoepel aan en de 1e jurk. Ik had nog even niet voor de favoriet gekozen maar voor een 1 schouder jurk. Stond erg mooi maar toen was het toch tijd voor de favoriet. Ik zelf vond hem meteen nog wat mooier. Nog een ander soort jurk (soort baljurk) aangetrokken maar dat stond niet zo mooi als een a-lijn. Nog een andere a-lijn aangetrokken maar die was het ook niet dus terug naar de 1e 2 jurken. Uiteindelijk ben ik terug gekomen bij mijn favoriet waarvan ik het plaatje al had (en dus ook de favo van as)  :biggrin:. Sincerity 3679 trouwens voor de nieuwschierigen onder ons  :tongue: . Ik kreeg de prijs te zien (wat ik verwacht had, dat scheelt) en toen moest ze even kijken of de jurk niet al een keer verkocht was en zo ja waar en wanneer die bruid dan ging trouwen. Maar dat was gelukkig allemaal goed. Maten opgenomen en schoenen uitgezocht. Ook nog fotó's gemaakt van mij alleen en met mijn "gevolg". Over 8 maanden zal de doorpas zijn. Nog veel te lang wachten maar gelukkig kan ik wegdromen bij de foto's :).
Verder heeft mijn moeder overlegd met mij tante en ze is het er mee eens dat ik de trouwring van mijn overleden oma aan een ketting met het kruisje van mijn andere oma draag. (zijn vorig jaar beide overleden) Zo heb ik ze beide heel dicht bij me op onze bruiloft.


@sannepan, ik ben al een keer stickers tegen gekomen met I do voor onder je schoenen. Weet nu alleen niet zo 123 waar... Als ik het weer tegen kom dan laat ik het weten
@ Kim, echt jammer dat jullie geen reactie hebben gehad. Ik vind m in ieder geval super leuk!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #230 Gepost op: 19 augustus 2012, 12:26:13 »
@ Leo1986: Wat super dat je je jurk hebt gevonden, gefeliciteerd!! Heb m net ff opgezocht op internet, mooi hoor :) Ga je nog wat eraan vermaken of laat je hem helemaal zoals tie is (behalve de zwarte applicaties dan) :wink: Super dat je ook al schoenen hebt!

Mooi idee van die ketting met dat hangertje en die ring van je oma's :)

Als je ze nog een keer tegenkomt, wil ik het graag weten ja! Thnxx :)

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #231 Gepost op: 19 augustus 2012, 12:29:19 »
@LEO Wat fijn dat je de jurk hebt gevonden! Heb m ff gegoogled en ziet er erg mooi uit! Goed om te horen dat je daar zo fijn bent geholpen want hun zijn mijn back up winkel haha! mocht ik bij de mijne niet slagen ga ik daarheen :wink:


Ben  heel blij dat jullie mijn kaartje in ieder geval wel mooi vinden haha! Ik ben er zelf ook erg blij mee :)

Op http://www.bruidsschoenen-online.nl/ kan je I DO stickers kopen voor onder je schoen! Ik heb via hun een setje gewonnen in het blauw.... was jammer want had als voorkeur zilver aangegeven denk niet dat blauw bij de rest gaat passen.....

@sannepan Hoe eerder je je vliegtickets koopt hoe goedkoper ze zijn.... en zeker naar verre bestemmingen scheelt dit heel veel vandaar dat we ze vast gekocht hebben. Daarnaast kunnen ze binnenlandse vluchten niet in optie zetten en als we verzekerd wilde zijn van die vluchten konden we die beter ook maar vast kopen :wink:

Ik kreeg gisteravond een mailtje terug van feest in verve, deze hadden wij in mei al gemaild over wat de prijzen waren en kregen maar geen antwoord..... vond dat nogal vervelend dus had hem in juni nog maar eens gemaild kreeg toen terug dat ie heel druk was en dat ie zodra die tijd had ons zou mailen..... nou goed dat was dus gisteren!
Nou maar eens gaan bedenken of we het gaan doen of niet.... Vind het best veel geld doek van 1.20 bij 1 meter betaal je 595 euro en voor een doek van 1,50 bij 1,20 950 euro. Plus naar onze locatie nog reiskosten van 75 euro. Nou vind ik het kleinste doek groot genoeg maar goed 670 euro vind ik nogal een flink bedrag. Maar aan de andere kant heb ik dan wel een speciaal aandenken aan onze bruiloft..... en zal waarschijnlijk altijd wel ergens in huis een plekje krijgen.... Moeilijk moeilijk..... ik ga der maar ff overna denken! Voor die gene die mij er nog niet over hadden gehoord.... deze man komt op je bruiloft en maakt van het door jou gekozen moment een prachtig schilderij.... je mag zelf aangeven welke kleuren enz hij moet gaan gebruiken zodat het resultaat helemaal naar jou wens is. http://www.feestinverve.nl/

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #232 Gepost op: 19 augustus 2012, 12:55:59 »
@ Kim: Thnxxx voor de site! Heb gelijk ff gekeken of we dat leuk vinden of niet. We vinden het beide erg leuk, maar het is weer 15 euro. En nu is 15 euro niet zo veel, maar het is bij ons nu nogal 20 euro hier en 20 euro daar en dan gaat het nogal hard oplopen  :blink:  En uiteindelijk zie je het alleen op de foto die er van gemaakt wordt... Twijfel twijfel haha.. We zullen wel zien, het heeft nog geen haast.

Ik snap het inderdaad van de vliegtickets, zo had ik het nog niet bekeken terwijl wij juist ook altijd vroeg boeken :wink:
Wel fijn dat je nu verzekerd bent van alle vluchten die je hebben wilt! Waar ging je ook alweer naar toe? Mexico toch?

Tja, dat verven. Het is inderdaad veel geld, maar je hebt dan wel een aandenken voor de rest van je leven. Je kan misschien ook eerst kijken wat de rest allemaal gaat kosten en dan kijken of het nog in je budget past? Of moet je het ver van tevoren boeken? Als je het toch heel graag wilt, dan zou ik er toch voor gaan denk ik. Zou zonde zijn als je er later spijt van krijgt!

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #233 Gepost op: 19 augustus 2012, 13:04:04 »
@sannepan misschien is het een idee om hun op facebook op te zoeken want volgens mij hebben ze wel vaker win acties met die stickers..... en als je daar de schoenen koopt krijg je ze veel goedkoper? misschien ook nog een idee..... en misschien besluit ik ze nog wel in het zilver te kopen dan mag je als je interesse hebt mijn blauwe wel hebben haha! Ik zit net te denken he....... kan je zelf niet gewoon van die plak steentjes kopen en er zelf i do opplakken...... denk dat dat stukke goedkoper is :wink:

Wij gaan inderdaad naar mexico :wink:

Denk ook dat ik het verven gewoon moet gaan doen... als hij het al zo druk heeft dat ie niet eens even zijn prijzen kan mailen neem ik aan dat ik hem ook wel optijd moet boeken.... probleem is alleen dat wat jij zegt van de tientjes hier en de tientjes daar dat wij dat ook met grotere bedragen hebben haha! Denken voordurend we trouwen maar 1 keer dus we moeten het goed doen haha! Als me lief straks terug is van zijn werk toch maar eens ff gaan overleggen!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #234 Gepost op: 19 augustus 2012, 13:22:20 »
@ Kim: ik zal zo eens kijken of ik ze kan vinden inderdaad op Facebook, das een goede tip :wink: Mijn schoenen heb ik gelijk bij mijn jurk gekocht, dus die heb ik niet meer nodig hihi. Bedankt, maar heb geen interesse in de blauwe   :wink:  Vind ik geen combinatie met paars  :laugh: Ik zat ook al te denken om ze misschien zelf te gaan maken, zal er eens achteraan gaan als ik tijd heb!

Ja dan zal je hem wel op tijd moeten boeken ja! Erg is dat he met geld! Het gaat zo snel en alles is leuk voor de bruiloft! We zitten ook zowat met alles boven het budget wat we gepland hadden  :blink:  maar het is inderdaad maar 1x!!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #235 Gepost op: 19 augustus 2012, 20:12:38 »
Kim89: Heerlijk zo een uitzicht, eerst de trouwerij van je dromen en dat de reis van je dromen!!!
Echt heel leuk die stickers ik ga er nog even over nadenken moet niet te druk worden met de rode onderkant, maar zilveren stickers erop lijkt misschien ook wel weer mooi. Ik ga ook Facebook in de gaten houden m.b.t. acties
Dat lijkt me erg mooi zo een schilderij, als ik het zo lees kim wil je het heel graag en heb je je keus al gemaakt  :rolleyes:. Ik ben benieuwd of jullie het doen. En ja hoor je trouwt (als het goed is) maar een keer.

Sannepan: ja heb de Bruid al door gespit, staan weer leuke dingen in maar ik ga er nog een keer door om alles goed in me op te nemen. Nu nog even naar de winkel voor het Trouwen magazine ook leuk. Al dacht ik dat ik hem gratid ga krijgen omdat ik hem "like it" op facebook heb gedaan maar ik heb geen geduld. Ik vond de regenboog trouwerij spullen erg leuk.
Nog over die torselet, die vrouw in de bruidwinkel zei dat ik een E cup moest hebben en ik heb 85, op de 2012 site vond ik iemand die kleinere maat had en die had er bij gezet wat het in amerika is en dus heb ik er een telsom van gemaakt en kwam ik er achter dat 85 in Nederland gelijk is aan 38 in Amerika en dan ga ik maar duimen dat hij past.

Leo1986: Super Super dat je DE jurk hebt gevonden Gefeliciteerd!!. Lang wachten is dat dan hé voordat je weer mag passen. Nu nog maar even kwijlen bij de foto's. Mooi gebaar trouwens naar je oma's.

Wij hebben over 2 week 3 week vakantie dan gaan we op zoek naar ringen, Spannend.
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2012, 20:18:14 door Joda »

Boterham1985

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #236 Gepost op: 20 augustus 2012, 11:07:35 »
[color="#800080"][font="Palatino Linotype"]Hoi allemaal!

Wij trouwen op 15 juni!

Ik ben afgelopen november ten huwelijk gevraagd; was niet romantisch, namelijk op een heel verdrietig moment, maar daardoor wel voor 100% gemeend.
Van mijn lief hoeft trouwen niet zo, maar op dat moment had hij door dat ondanks alles wat we hebben meegemaakt, hij toch graag voor altijd bij me wil blijven!
Super mooi dus, en daardoor heeft dat negatieve wel iets heel positiefs opgeleverd!

Wij hebben inmiddels ook al een hoop geregeld, ik ben zo'n typje dat liever nu alles geregeld heeft dan dat er straks van allerlei stress bij komt kijken!
Zo hebben we de feestlocatie geregeld, de gemeente, de kerk, de priester, de muziek, de ceremoniemeesters, bruidskinderen en getuigen, de auto...

Er moet ook nog wel een hoop geregeld worden:
30 september ga ik jurken passen (maar welke kleur wil ik nou?!?!)
de fotograaf waar ik op gehoopt had (mijn neef) wil het niet doen; dus gaan we vrijdag met een andere fotograaf praten
het pak moet nog gezocht
de foto voor op de trouwkaart (een echte bij ons passende) moet nog gemaakt, en dan kunnen we met de drukker gaan praten (moet ik eerst weten in welke kleur ik trouw)
deze week gaan we onze chauffeur vragen

We hebben al wel een save the date mail eruit gedaan, ook weer met een echte 'ons'foto.
Afijn, het gaat al aardig opschieten!

Maar ik heb er zo'n zin in!!!

Wat voor locaties hebben jullie gekozen?
Hebben jullie ook al fotolocaties?
[/font][/color]
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2012, 11:08:32 door Boterham1985 »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #237 Gepost op: 20 augustus 2012, 13:15:52 »
@ Joda: Ik denk dat een rode onderkant van schoenen en dan met zilveren stickers wel erg mooi is! Het vloekt niet met elkaar, staat juist heel mooi! Dus als je het leuk vindt, gewoon doen :wink:

Inderdaad duimen dat die torselet past! Hoop het voor je. Wanneer heb je hem binnen?
Ik moet nog steeds beginnen in de nieuwe Bruid en Bruidegom haha...

@ Boterham: welkom en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Inderdaad al veel geregeld, maar dat is zeker wel lekker!

Wij hebben een restaurant in een klein dorpje. Wel is het zo dat het niet zomaar een restaurant is, maar een restaurant wat aan het water ligt waar het altijd erg druk is met bootjes (bijna in de haven). Het is een mooi wit gebouw wat op die dag zelf voor ons afgesloten is :)

Wij zijn gisteravond bij de band wezen kijken die we op het oog hadden en we hebben besloten dat we die gaan nemen. Ben er heel blij mee :biggrin:Fotolocatie buiten weten wij al wel, maar binnen moeten we nog ff over nadenken. Vind ik erg moeilijk. Weten jullie dat al?

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #238 Gepost op: 20 augustus 2012, 13:42:11 »
@sannepan haha nee daar past mijn blauwe sticker dan inderdaad niet echt bij :wink: maar denk dat t een vrij simpel projectje is om zelf te doen!

@boterham welkom!
Wij trouwen in kasteel Heeze dus dat is ook meteen onze fotolocatie! Daarnaast hoop ik wat mooie foto's te kunnen laten maken bij het kapelletje bij ons in de straat waar we een kaarsje aan gaan steken voor diegene die helaas niet meer op onze bruiloft kunnen zijn....

Wat betreft het schilderij zijn we nog niet helemaal over uit! mijn lief vind het echt te duur..... En ik vind die kleine nog wel te doen als we het heel graag willen..... maja mijn lief irriteert zich dan aan dat we zo laat antwoord hebben gekregen en wil hem dan uit principe eigenlijk al niet meer inhuren :wink:

Ook hier ligt de bruid en bruidegom te wachten tot ie gelezen word! Ik heb even snel dat extra boekje door gebladerd omdat mijn vriend daar met een advertentie in staat en ook een vlugge blik door de bruid heen geworpen maar nog geen tijd gehad om te lezen..... maja kmoet wel opschieten natuurlijk want straks de nieuwe trouwen... en de nieuwe wit wedding en er komt nog een normaal magazine met een speciaaltrouwmagazine uit dus die moet ik ook lezen (weet niet of ik mag zeggen welke dus heb hem toch maar ff weg gehaald haha)........ druk druk druk haha! En krijg als het goed is via via in oktober ook nog de nieuwe love it..... genoeg om nog meer inspiratie op te doen in ieder geval!!!

pff mijn lief ligt nogal dwars op het moment met alles wat ik wil haha, nou wil hij ineens geen gastenboek....... En ik wil heel graag zo'n boom van etsy waar men dan hun vingerafdruk op zet met hun naam erbij..... maar hij is niet echt enthousiast.... Alle andere ideeen waarmee ik kwam was ook allemaal niet goed dus ben zeer instaat om die boom gewoon te gaan bestellen haha!
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2012, 13:46:06 door kim89 »

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #239 Gepost op: 20 augustus 2012, 13:56:03 »
Welkom Boterham! :)
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
En veel plezier toegewenst met de voorbereidingen.

Wij trouwen op Kasteel Hoekelum, voor die tijd gaan we ergens foto's maken (We zitten te denken aan een oud vervallen gebouw) en na het trouwen met de familie zelf bij het kasteel.
En onze feestlocatie is Partyhoeve Het Uilenbos.

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #240 Gepost op: 20 augustus 2012, 15:59:36 »
UPDATE: Ik krijg net een mailtje doorgestuurd van mijn lief waarin hij de man die het schilderij komt maken vast heeft gelegd voor onze datum :biggrin: En nu ben ik heeeeeeeeeeeeeeel erg blij haha  :wub: :laugh:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #241 Gepost op: 20 augustus 2012, 16:46:39 »
@ Leo: Wat leuk dat je DE jurk gevonden hebt! Sincerity heeft echt mooie jurken, die van jou is echt mooi!

@ Kim: Wat leuk dat je je ticket hebt geboekt! Haha, klinkt bekend meningsverschillen over de bruiloft :tongue:

@ Boterham: Welkom! Ook al een hoop geregeld, maar zoals meerdere hier, waaronder ik, ook wat tegenslagen. Wij gaan trouwen in de Viersprong te 's Gravenzande als fotolocatie willen we Clingendael en het strand gebruiken.

Edit: Kim gefeliciteerd :biggrin: wat leuk!!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #242 Gepost op: 20 augustus 2012, 17:37:59 »
@ Kim: wat super dat je vriend dat toch gedaan heeft, hartstikke leuk! Heb je naderhand toch dat mooie aandenken wat je zo graag wilde hebben :biggrin:
Wat lees jij trouwens veel van die tijdschriften zeg! Ik heb er al moeite mee om 4x per jaar die bruid en bruidegom uit te krijgen. Moet er volgens mij nog 3 lezen  :blink:  Maar ik zit heel veel op internet voor de bruiloft haha dus dat kan ook nog :wink:

Die meningsverschillen kennen wij inderdaad ook. Mijn as en ik hebben er laatst nog best bonje over gehad. Hij is nergens enthousiast over, ik had het idee dat ik hem overal mee naar toe moest sleuren. Hij heeft nu beloofd dat hij beter zijn best zou doen om wat meer te helpen, dus ben benieuwd  :huh:

Onze buitenfoto's worden gemaakt bij een kasteel, waar je tevens ook bos en strand hebt dus dat is mooi.
De familiefoto's maken wij na de bruidstaart die we aansnijden bij de feestlocatie. Daarachter ligt een dijkje met beneden strand enz, dus daar willen we waarschijnlijk familiefoto's maken. Nog ff kijken hoe we dat doen met as zijn oma  :blink:

Boterham1985

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #243 Gepost op: 20 augustus 2012, 18:32:07 »
[color="#800080"][font="Palatino Linotype"]Jullie locaties klinken ook allemaal heel leuk!

Wij trouwen in het gemeentehuis van Bergen op Zoom, echt heel mooi, en in de kerk bij ons om de hoek.
Daarna hebben we receptie en feest in een cafeetje dat een jaar geleden verbouwd is.
Ze houden hier ook veel marrokaanse feesten, en de inrichting is dus ook een beetje oosters (maar niet TE) echt heel gezellig.
We hebben vooral voor hen gekozen omdat we een enorme klik hadden met de eigenaresse, in tegenstelling tot andere locaties.

Wat betreft fotolocatie zoeken wij plaatsen waar je niet de standaard foto's maakt.
Wat me heel gaaf lijkt als fotolocatie is Doel, maar dat is op de trouwdag zelf niet te doen.
Dus nog even bedenken of we dat op de dag ervoor willen of niet!

Maar allemaal wel heel leuk hoor, dat geregel...[/font][/color]
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2012, 18:32:27 door Boterham1985 »

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #244 Gepost op: 20 augustus 2012, 19:08:26 »
Welkom boterham. Jullie hebben al veel geregeld! Fijn gevoel hè?

Wij trouwen in het voormalig gemeentehuis van ons dorp, vervolgens in de kerk in ons dorp en ook het feest geven we In onze woonplaats.

Fotolocatie zijn we nog niet over uit.  Zijn enkele mooie kastelen in de omgeving waar we over denken. Binnenlocatie hopen we niet nodig te hebben natuurlijk, maar de locatie waar we feest geven heeft een heel mooi cafegedeelte Precies zoals het 150 jaar geleden ook al was. Dus heel authentiek. Waarschijnlijk wordt dat de locatie voor slecht weer.

Ik ga trouwens morgen de locatie even bellen. We hebben in maart telefonisch geregeld dat we daar feest gaan geven, maar daar hebben we nooit een bevestiging van gehad. Zal vast wel goed gaan, maar wil toch graag een bevestiging. Vandaag zijn ze gesloten vandaar dat ik morgen maar even ga bellen.

Leo, wat super dat je je jurk gevonden hebt!! Ik heb hem even gegoogled en hij is erg mooi!!

Kim, wat lief dat je vriend de schilder heeft vastgelegd! Dat wordt vast een mooie en bijzondere herinnering aan jullie dag!
Wel vervelend dat hij het niet eens is met je ideeën over het gastenboek. Mijn vriend is daar juist heel makkelijk in; ik mag zelf kiezen hij vind alles best als het maar niet te duur is. Ik ben er over aan het denken om het hartjesgastenboek van etsy te maken.

Dat jullie de bruid en bruidegom zo lang kunnen laten liggen! Als ik hem gekocht heb is hij dezelfde dag nog uit haha. Ik koop 'm trouwens niet zo vaak omdat er op internet al heel veel te vinden is. Maar deze trok toch mijn aandacht. In het boekje dat erbij zat heb ik nu een hele mooie foto gevonden als inspiratie voor onze trouwkaart. Onze fotograaf biedt een gratis pre wedding shoot aan als je hem boekt. Dit willen we graag gebruiken voor de trouwkaart. Nu kregen we laatst een trouwkaart van mensen waar ze zelf op de voorkant staan en ben daardoor toch een beetje aan het twijfelen geraakt. Maar nu dus een heel mooi alternatief gevonden.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #245 Gepost op: 20 augustus 2012, 21:21:10 »
Welkom Boterham1985, ook al een boel geregeld heelijk.
Wij hebben gekozen voor een kerkje (we trouwen niet voor het geloof) Het is een lief kerkje voor ongeveer 70 mensen, wordt een makkie voor ons met 20 daggasten. Mar ja je weer maar nooit wie er nog komen.
Fotolocatie op wat verschillende plekken, op een plek waar ik altijd met mijn vader onweer ging kijken (pa leeft niet meer), bij het bord van de woonplaats waar we beiden jaren hebben gewoond en verlieft zijn geworden (wilde AS graag) en waarschijnlijk in een hele mooie tuin van kennissen maar daar moet ik nog achteraan. De familie foto's doen we na de ceremonie bij het kerkje. Als het regent zou ik denk ik kiezen om het in het kerkje te doen maar daar hebben we het nog niet over gehad.

Sannepan: dat is hem nou net ik kan het Torselet nog niet bestellen ze hebben hem niet op voorraad en er staat wel een datum bij maar die verspringt steeds. Mag toch hopen dat hij voor Juni er weer is, scheelt een hoop geld.
Leuk dat jullie de band hebben wat voor band is het?

Kim89: Wat lief zeg van je AS om het toch te regelen. Super leuk. Ik zou de boom gewoon bestellen ha ha dan vind hij het vast wel leuk.

Mijn AS vind ook bijna alles prima. Ik wil voor gastenboek mensen een persoonlijke boodschap laten mee brengen. Dus een extra kaart bij de trouwkaart in zodat ze er ook even over na kunnen denken. Dan wil ik graag iedereen op de foto laten zetten en dat dan bij elkaar plakken in een boek.
Ik vind een persoonlijke boodschap altijd erg leuk.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #246 Gepost op: 21 augustus 2012, 11:44:49 »
@ Carien: heb je de locatie al gebeld? Is het gelukt met regelen?
Was die trouwkaart van die mensen die je had gekregen niet mooi, omdat je ging twijfelen?

@ Joda: leuke plekken hebben jullie voor de foto's! Zeker omdat ze een speciale betekenis hebben!

Wat zijn jullie allemaal al veel met de details bezig enz. Wij weten globaal wat we willen qua foto's, maar verder nog niet echt over nagedacht. Zal waarschijnlijk ook te maken hebben met het feit dat we 5 dgn werken en in de avonden en weekenden klussen zodat we hopelijk in september/oktober weer in ons eigen huis kunnen wonen :) Daarna kunnen wij ons voor de volle 100% op de bruiloft richten :biggrin:

Dat was het ja van dat torselet, sorry was me ff ontschoten! Hopelijk kun je m snel bestellen!

De band die wij hebben is een 3koppige of 4koppige band, moeten we nog ff beslissen. Het is een echte coverband en ze spelen van alles, top 40 tot jaren 70, skihut enz enz. Vind ik wel heel leuk, want onze families hebben verschillende muzieksmaken en zo is er voor ieder wat wils. Ze kijken op de avond zelf wat de sfeer is enz en daar hangt hun muziekkeuze dan vanaf. De zang en muziek klonken erg goed :) Als we een 4koppige doen, dan moeten we ff kijken wat we erbij willen: drummer, saxofonist oid. Ik neig zelf naar een drummer, nog ff kijken wat as wilt!

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #247 Gepost op: 21 augustus 2012, 13:10:38 »
haha ja dat ik zoveel magazines lees is natuurlijk niet alleen voor ons trouwen.... mijn lief adverteerd in wit wedding... en deze keer dan in dat boekje bij de bruid.... plus dan dat blad van een gewoon magazine wat uit gaat komen.... Daarnaast is het in die bladen ook ff kijken wat andere mensen in de branche doen natuurlijk :wink: dus kijk op 2 manieren naar die bladen.... en de bladen waarin de advertenties staan krijgen we meestal toegestuurd dus hoeven we niet nog los te kopen :wink:

IK ben heel blij dat mijn lief het schilderen heeft vastgelegd.... lijkt me zo'n mooie tastbare herinnering... en ik hang dat toch eerder op dan een foto van mezelf denk ik.......

gastenboek ga ik donderdag ff aan mijn ceremoniemeester laten zien en dan nog maar eens met mijn lief bespreken want wil hem wel erg graag :biggrin:

Hebben jullie muziek tijdens de ceremonie? Mijn lief wil eigenlijk geen muziek maar het lijkt me zo stil als ik aan kom lopen met mijn pa en er dan geen muziek op de achtergrond is.... zou ook niet weten wat ze dan moeten draaien..... moet ik me toch maar eens in gaan verdiepen denk ik!

@boterham het plaatsje doel wilde ik ook heel erg graag heen voor onze foto's... Vind het zo'n bijzonder plaatsje... geeft vast prachtige maar inderdaad niet standaard foto's!  helaas moeten we dan zo lang rijden dat het op de dag zelf niet lukt.... en liefje heeft geen zin om dit nog op een andere dag te doen.... maar omdat ik het eigenlijk wel zie zitten op een trash the dress shoot te doen ga ik toch nog ff kijken of we dat gaan doen en of doel daar dan misschien een mooie locatie voor is :)oohjah onze bedankjes zouden deze week bezorgd worden..... dus zit iedere keer als ik een busje hoor vol hoop naar buiten te kijken of het voor ons is haha! Ben benieuwd wanneer ze der zijn!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #248 Gepost op: 21 augustus 2012, 17:05:29 »
Kim89: Ik wil ook graag muziek tijdens de ceremonie lijkt me ook niets in stilte binnenkomen. Aan de ene kant zou ik wel op de tune van Pirates of Carribean binnen willen komen aan de andere kant zou ik graag op iets romatische binnen willen komen maar ik zou niet weten wat. Ik heb niet echt een speciaal nummer die me wat doet. Heb jij wel zo een nummer? Of je AS dan kun je hem ermee verassen dan vind hij het op dat moment vast leuk en anders ha ha pech kan hij er niks meer aan doen.

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #249 Gepost op: 21 augustus 2012, 18:43:24 »
@joda nee wij hebben geen van beide zo'n nummer dus zou het ook niet echt weten...... en de nummers die ik mooi vind houd mijn lief dan weer niet zo van :tongue: En ik heb liever ook niet iets standaards.... al blijf ik marry you van bruno mars een mooi leuk liedje vinden maar wel errug standaard denk ik :wink: Ik vind pirates of the carribean ook wel tof hoor!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards