collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 868686 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2300 Gepost op: 9 maart 2013, 15:14:50 »
Carien, mooi die taarten zeg! Mijn moeder maakt onze taart en daarover krijgen wij steeds meer duidelijkheid. Ze wil hem stapelen en wij willen er graag japanse kersenbloesem op. Ben benieuwd hoe het wordt. Volgende week hebben wij  (m'n moeder, as en ik) een taart decoreer workshop, dus dan kunnen we al leuk gaan proberen :)

Karlijn, heftig zeg, dat over je achternichtje. Opeens komt een verhaal dan heel dichtbij.
Is het gelukt met je schoenen terugsturen? ik heb gewoon een selektvrachtpunt opgezocht, bleek in een drogist in de buurt te zitten. Binnen enkele seconden gepiept. 

bescherming tegen de zon: ik wil gaan zonnebanken en heb mijn eerste strapless shirtje besteld. Ga kijken hoe dat zit, dan evt nog een paar bestellen. Ik ga voor een streeploos uiterlijk  :biggrin:

schoenen: komen via brandos.nl

Danis: ik moet zeggen dat ik vaak wel weet wat ik wil, maar het dan ook vinden is wel lastig!

Niandra: grappig die taarttoppers. Begrijp ik nou goed dat jullie een themabruiloft hebben? Hoe heb je dat aangekleed? Wij wilden eerst op onze kaart schrijven dat wij graag samen de Zombie apocalypse tegemoet willen vechten, maar toch maar besloten om dat thema er niet in te gooien.

Anne_lyze, ben jaloers op je as  :blush: maar denk dat jij hem wel mist.

hold up: ik draag ze, want dat vind ik prettiger in schoenen. Ik zag trouwens dat er sowieso jarretel dingen aan mijn torselet zaten, dus kousen had hier ook gewoon gekund. Nu gebruik ik twee van die jarretel dingen om mijn insulinepomp beenband op z'n plaats te houden.

locatie: wij hebben ook eigenlijk alles doorbesproken, hoe de dag eruit moet zien, eten ed. De versiering van de locatie regelen onze moeders, dus dat zullen wij niet weten tot de dag zelf.

dagen vrij: ik werk momenteel nog op flexbasis. dus hoef geen dagen vrij te vragen.

BB: wat straal je in je jurk, mooi!

Williieee, ik denk dat je er prachtig uitzag in je nachtmerrie  :biggrin:

Hier verder veel aan het werk, op soms een zeer pittige groep. Qua bruiloft heb ik het idee dat ik van alles vergeet, maar mogelijk komt dat omdat bijna alles al geregeld is  :biggrin: dus ik ga jullie To do Lists maar eens naast de mijne leggen ;)
   

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2301 Gepost op: 9 maart 2013, 15:19:08 »
@ Singha gewoon bellen naar de zaak, die van mij was ook al binnen maar hadden ze nog niet gebeld omdat het toch nog even duurde voor ik zou gaan trouwen ;) ook al hadden ze gezegd te bellen als hij binnen was.

@ vrije dagen ja ik krijg ook 2 dagen maar mijn as geloof 3 of 4 dacht ik. Echt veel! Bij mij is het 1 voor ondertrouw en een voor huwelijk. Beide zijn op vrijdag dus dan werk ik niet :)

@ fiancino ja mijn schoenen zijn van rainbow model hanna, ik heb ze via de bruidspaar gekocht en ook via hun laten verven. Zij hebben een stofstaal mee gezonden voor de kleur. Het is namelijk dezelfde kleur als die band in. M'n taille.

@ lingerie ik heb het in de bruidspaar gekocht bij m'n jurk omdat ik het zeker wilde weten onder m'n jurk.

@ voorbereidingen
Ik weet haast niet meer wat ik nog moet doen :) we gaan nog op jacht naar een ivoor kleurige riem voor bij z'n pak. En naar gekke roze met grijze sokken. We vinden het heel leuk om daar iets heel geks mee te doen. Dus daar moeten we nog naar opzoek. Verder is eigenlijk alles voor elkaar. Maandag over een week proefkapsels en die vrijdag weer :)

@ Andorra waar heb je strapless besteld kon nog niet veel vinden?

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2302 Gepost op: 9 maart 2013, 15:26:29 »
BB: gewoon bij de wehkamp. heb strapless ingevoerd als zoekterm. Is inderdaad niet veel, maar weet toch nog niet of het wat voor mij is. Op andere websites zijn er geloof ik meer (bonprix, otto enz.)

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2303 Gepost op: 9 maart 2013, 16:46:40 »
@ Annelyze: wat fijn dat jullie een BABS hebben gevonden waar je een goed gevoel bij hebt! Heftig hoor je AS 3 weken moeten missen (ik ben daar zelf heel slecht in), maar Japan is dan wel weer een hele gave ervaring!

@ BezigBijtje: je jurk staat je écht heel erg mooi! Wel echt balen van je enkel!

@ Karlijn: wat leuk dat jullie nu ook fanatiek met de bruiloft bezig zijn! Ik ben ook zoo nieuwsgierig naar het pak van mijn AS!

@ Williee: ik kan me echt niet voorstellen dat er niks meer te doen zou zijn voor onze bruiloft :| (aangezien wij juist nog zoveel moeten doen). Leuk dat je de bedankjes zelf gaat maken, vooral dat het iets is wat iemand ook nog echt kan gebruiken :). Goede tips over het dansen!

Groen licht voor Niandra, maar dat is al niet meer nodig zie ik....

@ fianĉino: ik heb een torseletje gekocht bij de bruidswinkel, kost wat maar zit dan ook wel perfect.

@ Andora: leuk dat je moeder jullie taart gaat maken.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2304 Gepost op: 9 maart 2013, 17:44:12 »
@Torselet gekocht bij de bruidsmodezaak. Deze zat erg mooi onder de jurk. Er zat een mooie belijning in, was stevig en kleedde mooi af. Ik voelde totaal niet dat ik een torselet droeg.

@ Schoenen ook bij de bruidsmodezaak gekocht. Ze zaten heerlijk en ik kreeg 60 euro korting. Ik ben niet zo van het kopen via internet met dat soort dingen.

@Andora dat zij fijn zijn als je al veel geregeld hebt en niets bent vergeten.

@Williieeee (hoe kom je eigenlijk op die naam met dubbel i en drie keer e  :) ) leuke bedankjes. Ben je al wat opgescchoten met de zoektocht naar een geschikte fotolocatie?

Hier heeft AS vandaag zijn pak gekocht. Hij is samen met zijn moeder en mijn moeder op pad gegaan. Pak wordt volledig naar zijn wensen gemaakt. Alles was mogelijk qua stof, snit, aantal knopen, aantal zakken, kleuren en motieven binnenvoering enz. Hij is zelf als een kind zo blij  :biggrin:. En mijn moeder was erg onder de indruk. Hij draagt nooit pakken maar wist precies wat hij wou en had ook nog eens smaak. En nu ben ik super nieuwsgierig.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2305 Gepost op: 9 maart 2013, 18:23:12 »
@Fiancino IK heb mijn schoenen besteld bij de bruidszaak waar ik mijn jurk heb gezien, maar pas nadat ik mijn jurk heb besteld. Ik had ze online gezien en zag dat zij dat merk ook verkochten. Ik ben dus benieuwd hoe ze onder mijn jurk zullen staan! Het torselet heb ik er ook gekocht. Ik wilde er eigenlijk geen kopen, want ik had er nog ergens 1 liggen. Maar die kon ik zo snel niet vinden, dus toch maar een andere besteld, 2 dagen later vind ik mijn eigen torselet... Dus mocht er nog iemand opzoek zijn ;) tis een witte, 70D ;)

@Singha Wat vervelend dat je collega haar jurk al wel kan gaan passen zeg, wachten duurt al zo lang en jij was eerder aan de beurt ;)

@Andora Ik hoop toch echt dat ik er op 28 juni anders uit zie hoor ;)

@Bezigbijtje ROKA heeft ivoorkleurige riemen!

@Happymama Tsja hoe kom ik bij Williieeee?! Mijn as noemde me ooit eens in een melige bui willie, en veranderde vervolgens mijn beltoon, hij had Williiieeeeeeeee geroepen zeg maar, maar hij herhaalde het zo lang dat Willie niet voldeed ;) Waarom dan precies 2xi en 4xe? Geen idee, toeval ;)
De fotolocatie wil niet echt lukken helaas. Maar de fotograaf is erbij gehaald, die denk nu mee. Ze had het over Strijp S in Eindhoven, kent iemand dit?

Ik kwam net mijn kapper tegen in de supermarkt, en informeerde naar extensions, maar hij raarde me af dit te doen. Mijn haren zijn zo dun, dat je de aanzet van de extensions door mijn haar heen zult zien. Niet heel mooi dus. Hij zij dat een Flip in (?) wel kon, maar die kosten wel 225 euro. Ik heb er nog nooit van gehoord dus ik heb geen idee of ik het wat vind, maar vind 225 euro toch wel veel.


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2306 Gepost op: 9 maart 2013, 18:26:23 »
@Williieee en of ik Strijp S ken. Deze locatie staat bij ons op het lijstje. Het is heel industrieel dus je moet er van houden maar ik vind het geweldig. Ik wil zelf geen foto's bij een bruggetje, in een park of bos. Dat past niet bij ons.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2307 Gepost op: 9 maart 2013, 18:40:15 »
@happymama bij ons ook niet! Ik wil de eigenlijk in de oude leerfabriek in oisterwijk (iets dichter bij) maar daar krijg je dus geen toestemming... Ik ga strijp s toch maar eens googlen dan ;)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2308 Gepost op: 9 maart 2013, 18:50:24 »
@happymama bij ons ook niet! Ik wil de eigenlijk in de oude leerfabriek in oisterwijk (iets dichter bij) maar daar krijg je dus geen toestemming... Ik ga strijp s toch maar eens googlen dan ;)

Kijk maar eens hier

http://bruidsfotograafbrabant.blogspot.nl/2012/05/neem-een-kijkje-bij-enkelen-van-mijn.html:

http://www.weloveweddings.nl/tag/trouwreportage/
En kijk dan bij de foto's van Joost en Marlies.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2309 Gepost op: 9 maart 2013, 19:01:50 »
vind deze echt geweldig! is dit daar ook dat jij weet?

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2310 Gepost op: 9 maart 2013, 19:03:01 »
Strijp S is wel heel leuk ja! Das in mijn mooie stad :D

Zelf gaan we bij van abbe museum foto's maken.. Omdat t net iets dichterbij is ook en we niet zoveel tijd hebben... Anders was t strijp s geworden!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2311 Gepost op: 9 maart 2013, 19:03:28 »
Lijkt wel op een gebouw van strijp s ja williiiieeee!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2312 Gepost op: 9 maart 2013, 19:07:23 »
Wij hebben van 12:00 tot 17:00 dus halen het makkelijk om haar eindhoven te rijden (vanaf tilburg)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2313 Gepost op: 9 maart 2013, 19:43:24 »
Dat is in Strijp S. Foto is gemaakt in restaurant radio royaal. Is een voormalig machinekamers van Philips. Ik vind de locatie echt geweldig.

Jullie trouwen ook op de 28e of niet? Komen we elkaar misschien nog wel tegen haha

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2314 Gepost op: 9 maart 2013, 19:50:16 »
Ja ook de 28e :) Zou leuk zijn om elkaar tegen te komen ;)
Moet je voor strijp S iets aanvragen? Of misschien reserveren ofzo? Of is het openbaar toegankelijk?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2315 Gepost op: 9 maart 2013, 19:54:55 »
Voor zover ik weet is het merendeel vrij toegankelijk. Ik vraag Radio Royaal wel o m toestemming. Moet geen probleem zijn maar ik heb het graag zwart op wit.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2316 Gepost op: 9 maart 2013, 20:12:55 »
Leuk hoor dames!
Ik heb maar een uurtje.. wel zelf zo ingepland hoor, willen pas na de ceremonie foto's maken maar trouwen pas om 15uur..
Hebben voor de ceremonie wel foto moment maar zijn dan niet in ehv!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2317 Gepost op: 10 maart 2013, 12:06:06 »
Wiliieeee: Inderdaad leuk die lucifersdoosje. Succes met knutselen.

Singha: Oei wat frustrerend dat je collega al wel mag gaan passen, ik zou gewoon eens bellen.

Fotolocatie: Waar we het liefst willen is een mooie tuin van kennissen, (www.tuindewinter.nl) en voor binnen foto's alleen bij slecht weer willen we naar een openlucht museum, daar staan allemaal ouderwetse huisjes waar we foto's kunnen maken. Ik ben er niet heel erg weg van maar je krijgt er wel leuk foto's van (www.hethoogeland.com)

Andora: Leuk een taart decoreer workshop!

Schoenen: Ik heb ze besteld bij Light in the box, wel spannend maar ze zitten helemaal goed. Ik heb er alleen twee paar besteld en terug sturen is geen optie. Hopelijk kan ik die andere nog eens verkopen.

Torselet: Op aanraden van de 2012 bruidjes besteld bij Freshpair scheeld kwa geld meer als de helft. Maar ja weer en gedoe met terug sturen. Ik had een maat besteld die ze me opgegeven hadden bij de bruidszaak kom ik de keer erop te passen daar zeggen ze me dat ik een maat kleiner moet hebben. Dus toen had ik er twee, maar gelukkig inmiddels de andere weer vekocht.

Vorderingen: Gister de teksten van de kaarten klaar gemaakt. Wat een gedoe en AS had er weinig zin in denk ik. Zijn excuses: Jij bent er toch mee bezig. Ja een beetje hulp en een ander zijn mening is wel welkom # erger momentje.
Maar het is gelukt denk ik.
Vandaag gaan we eens kijken of we de wensput goed kunnen krijgen.
Volgende week gaat AS op zoek naar kleren (pak heeft hij al) en schoenen.
Wij hebben ook besloten wat meer bedankjes te gaan maken dus daar ook nog maar even mee aan de slag.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2318 Gepost op: 10 maart 2013, 12:19:13 »
Torselet: Die heb ik gekocht tegelijk met mijn jurk bij de bruidszaak. Ik wilde idd zeker weten dat je hem niet zou zien zitten onder mijn jurk etc.

Schoenen: Via internet had ik peeptoes gezien die ik graag wilde hebben. Toevallig hadden ze deze in de bruidszaak, dus ja, gelijk gekocht! :biggrin:

Williieee: Ik ken de FlipinHair! Die wilde ik ook kopen voor de bruiloft, heb hem ingehad op de Huishoudbeurs, en was gelijk verkocht. Echt super mooi, en je ziet het echt niet zitten! Vond het alleen echt super duur. Dus heb ik een ander haarstuk gekocht met klipjes, deze was 90 euro.

Vinden jullie het nu ook zo dicht bij komen? Nog 2 maanden en 3 weken ongeveer! :blink:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2319 Gepost op: 10 maart 2013, 14:20:21 »
@Sjaantje Ja erg duur idd dat flip in, maar zit er toch serieus over na te denken... Heb echt heel dun haar, dus is sowieso wel iets mooit. Mocht van de kapper langskomen om eens te kijken hoe het eruit ziet...

Vanochtend begonnen aan onze openingsdans! Wat leuk om te doen zeg. Heb een stukje op de mail gezet, met 2 links naar filmpjes over wat we in gedachten hebben ;)

@Joda je gaat op zoek naar kleding voor je man maar zijn pak heeft hij al??

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2320 Gepost op: 10 maart 2013, 15:40:37 »
Willie, mooi zeg, jullie ideeën voor de openingsdans! Zo gaaf als je goed kunt dansen!

Schoenen, ik heb ze ook via Brandos.nl. En het terugsturen van de verkeerde maat ging inderdaad supermakkelijk! Ik ben echt blij met mijn schoenen, maar twijfel een beetje over de hak. Die is vrij hoog voor mijn doen. Voor het lopen vind ik dat geen probleem, maar ik ben bang dat ik langer ben dan mijn as... en dát wil ik niet! Dus zodra hij zijn trouwschoenen heeft, moeten we maar even meten. Anders moet ik toch op zoek naar schoenen met een kleinere hak.

Torselet, heb ik ook in de bruidszaak gekocht. Vond het een beetje eng om dat ergens anders te kopen, omdat het wel goed moet zitten onder je jurk.

Singha, ik zou ook gewoon gaan bellen hoor! Ik heb uiteindelijk ook zelf gebeld, mijn jurk was op dat moment nog niet binnen, maar ik kon wel meteen een pasafspraak maken omdat ze hem elk moment verwachtten!

Wij zijn ook nog niet helemaal over de fotolocaties uit. We willen in ieder geval iets industrieels hier in de buurt (we moeten alleen nog even toestemming vragen) en een dorp verderop ligt een spoorlijn die niet meer gebruikt wordt. Mijn as heeft daar zelf vorig jaar supermooie foto's gemaakt van een bruidspaar, dus daar willen we zelf ook wat foto's maken. Nu zijn we alleen nog op zoek naar een andere buitenlocatie in de buurt!

Verder hebben we een heel leuk gesprek gehad met een vriend van AS. Hij werkt voor de televisie en wil graag onze dag filmen! Hij heeft geen ervaring met bruiloften, maar kan wel echt leuke filmpjes maken. Hij vraagt er ook niet veel voor (alleen de huur van een goede camera van 80 á 100 euro!) en wil ook tijdens het feest (waar hij toch al voor uitgenodigd zou worden) wat shotjes maken. Superleuk dus, want een profesionele videograaf vonden we toch wel erg duur!



Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2321 Gepost op: 10 maart 2013, 19:15:26 »
Sjaantje: Inderdaad het komt hard dichter bij, soms wel even schrikken :jawdrop:

Wiliieee: Ja inderdaad AS heeft pak al, hij gaat nu op zoek naar een overhemd, stropdas (waarschijnlijk) en schoenen.
Ziet er mooi uit jullie dans, ik snap alleen niet wat ik na 18 sec. moet zien? Er staat in je mail 2x hetzelfde linkje klopt dat? Ben wel benieuwd het klinkt super!!

Zojuist een taart mes en schep bij light in the box besteld die worden gegraveerd. Ik hoop alleen dat ze er op tijd zijn. Verzending duurt tot 20 dagen alleen gaan ze ze graveren en light in the box kenende. Maar neem maar aan dat het er op tijd is.

Nog een vraagje een tijdje terug wees iemand mij op typfout en onze tekst, maar ik kan het niet meer terug vinden.
Zou je/jullie het nog eens willen noemen. We willen het wel goed op de kaart hebben natuurlijk.

Liefde is onzichtbaar net als de wind,
Liefde is voelbaar als je de ware vind,   
Onzichtbaar is de liefde die mensen verbind,
Maar,
Het hart weet dat er iets moois begint.
 

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2322 Gepost op: 10 maart 2013, 19:27:31 »
Sjaantje: Inderdaad het komt hard dichter bij, soms wel even schrikken :jawdrop:

Wiliieee: Ja inderdaad AS heeft pak al, hij gaat nu op zoek naar een overhemd, stropdas (waarschijnlijk) en schoenen.
Ziet er mooi uit jullie dans, ik snap alleen niet wat ik na 18 sec. moet zien? Er staat in je mail 2x hetzelfde linkje klopt dat? Ben wel benieuwd het klinkt super!!

Zojuist een taart mes en schep bij light in the box besteld die worden gegraveerd. Ik hoop alleen dat ze er op tijd zijn. Verzending duurt tot 20 dagen alleen gaan ze ze graveren en light in the box kenende. Maar neem maar aan dat het er op tijd is.

Nog een vraagje een tijdje terug wees iemand mij op typfout en onze tekst, maar ik kan het niet meer terug vinden.
Zou je/jullie het nog eens willen noemen. We willen het wel goed op de kaart hebben natuurlijk.

Liefde is onzichtbaar net als de wind,
Liefde is voelbaar als je de ware vind,   
Onzichtbaar is de liefde die mensen verbind,
Maar,
Het hart weet dat er iets moois begint.
 


ha joda, ik was niet degene... maar volgens mij moeten zowel vind als verbind met -dt, dus vindt, verbindt

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2323 Gepost op: 10 maart 2013, 20:09:00 »
Joda: Wat Anne_lyze zegt, moet volgens mij idd met een dt :-) Vind het wel een erg mooie tekst.


Wij doen op onze trouwkaart dit tekstje (Spreuken 3 vers 3):

Mogen liefde en trouw je nooit verlaten, wind ze om je hals, schrijf ze in je hart.


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2324 Gepost op: 10 maart 2013, 20:14:27 »
ooooohhh mooi sjaantje, heel lief!

Dit weekend zijn we samen (op afstand) via skype met de uitnodiging aan de slag gegaan... het wordt heel anders dan anders... maar heel moooi. Althans dat vind ik .


Hoeveel mensen nodigen jullie overdag uit en met het eten?

Hoe is het eigenlijk met Sannepan? Was ze op vakantie?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards