collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867753 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #100 Gepost op: 21 juli 2012, 00:01:09 »
Ja je hebt ook vast bandjes die goedkoop zijn.. Maar ik ben nogal kieskeurig en weet dat een bandje mij vaak niet een hele avond kan vermaken.. En een DJ vind ik ook wel leuk.. Kan ik lekker mn eigen liedjes uitkiezen op de avond zelf.. Dingen laten mixen etc.. Overal is wel iets voor te zeggen denk ik.. Beide dingen heeft zn voor en nadelen!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #101 Gepost op: 25 juli 2012, 22:19:00 »
Wat is het hier rustig zeg ha ha. Nou ja bij mij ook geen nieuws. Zit meer met mijn hoofd bij werk als trouwerij. Heb trouwens al wel een aantal dromen gehad over de trouwerij en elke keer liepen we bij ons feest weg. Dus heb vrienden alvast gewaarschuwd dat ze ons in de gaten moeten houden ha ha :huh:
Hebben jullie ook van die dromen??

Ik heb net een mail achter mijn tiara en ketting aangestuurd (hoezo ongeduldig)waar het bleef. Ze hadden het zelf niet op voorraad dus duurde wat langer. Ik heb snel nog een armband bij bestelt ben benieuwd of dat er nog bij kan.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #102 Gepost op: 25 juli 2012, 23:12:15 »
Ik heb hele rare dromen.. vooral nare zelfs!
Maar probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn.. alleen heb dus onvrijwillig vakantie haha, dus ik ben er vaak toch mee bezig!
Al heb ik de hele middag liggen zonnen en lezen dus was mn hoofd niet bij de bruiloft :wink:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #103 Gepost op: 26 juli 2012, 08:31:32 »
Ik breek hier ff in, want ik heb vannacht ook een bizarre droom gehad. We trouwden in een heel raar gebouw. Ik ahd gelukkig wel een mooie jurk, maar liep heel raar de kerk. Net of ik naar binnen sloop in slowmotion op mijn tenen en met mijn rok omhoog. Toen waren we getrouwd, hadden we feest en de taart was helemaal anders dan die we besteld hadden. Het feest was ook helemaal niet leuk, dus zijn we eerder naar huis gegaan en toen kwamen we erachter dat de fotograaf niet was geweest :S Echt heerlijk zo'n dromen....

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #104 Gepost op: 26 juli 2012, 08:39:39 »
Hé bah.. Dat zijn inderdaad geen leuke dromen :sad:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #105 Gepost op: 26 juli 2012, 12:45:01 »
Ha ha gelukkig zijn het maar dromen, zijn we er in ons hoofd dus wel flink mee bezig.

Wel goed weer miss eagle om vrij te zijn.

Ik heb bericht gekregen dat ik de armband er nog bij kan bestellen, helemaal happy.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #106 Gepost op: 26 juli 2012, 13:15:54 »
Ha ha gelukkig zijn het maar dromen, zijn we er in ons hoofd dus wel flink mee bezig.

Wel goed weer miss eagle om vrij te zijn.

Ik heb bericht gekregen dat ik de armband er nog bij kan bestellen, helemaal happy.

Zeker! Vooral om dat ik onvrijwillig vrij ben (werkeloos) dan is t wel fijn dat ik  toch nog een gevoel van zomer heb.. al is dat volgende week weer voorbij zag ik in het vooruitzicht!

jen89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #107 Gepost op: 28 juli 2012, 21:07:03 »
wij zouden eigenlijk op 31 mei 2013 gaan trouwen. echter was de locatie die wij graag wilde al bezet op die dag door een ander bruidspaar. nu hebben we met de gemeente kunnen regelen dat we op 7 juni 2013 trouwen om 15.15 :biggrin:

wat wij al geregeld hebben is:

trouwjurk!
locatie
trouwringen
dagplanning
cm
getuigen
trouwauto

we zijn nu druk bezig met de fotograaf te regelen en het trouwpak

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #108 Gepost op: 29 juli 2012, 11:48:36 »
Welkom Jen89!

En van Harte Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
Heel veel plezier met de voorbereidingen, jullie zijn al aardig op weg zo te zien! :biggrin:
Ennuh, mooie datum! :tongue:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #109 Gepost op: 29 juli 2012, 13:03:59 »
Welkom Jen89 klets gezellig mee!

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #110 Gepost op: 29 juli 2012, 15:56:42 »
Dag dames, en welkom Jen89!

Ik ben er lekker even een paar daagjes tussen uit geweest! Even een paar nachtjes in parijs doorgebracht! Was wel erg warm om dingen te ondernemen maar ondanks dat toch wel genoten!

Ik zie dat jullie ook al dromen over de bruiloft... ik heb dat vooral op dagen dat ik dan weer dingen heb geregeld of op internet heb rond gekeken dat ik dan ineens weer over de bruiloft droom en ook nooit in positieve zin. Iedere keer komt er in terug dat mijn broer waar ik geen contact mee heb het adres en datum van de bruiloft heeft kunnen achterhalen en op een een of andere manier langs de poortwachter heeft weten te komen en dan onze hele bruiloft verpest. Kan dat dan ook steeds moeilijk weer van me af zetten.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #111 Gepost op: 29 juli 2012, 17:04:40 »
Welkom Jen89

Hier vannacht ook gedroomd over de bruiloft. Het was net of we op een bruiloft van iemand anders waren, waren namelijk nog twee dames in bruidsjurken en wij kregen nog allemaal vragen of het aantal gasten enz. Tot opeens onze band binnenkwam en we ons realiseerden, shit wij zijn het die feest geven. Ik snel met m'n moeder naar het hotel (?) om de trouwjurk aan te trekken toen ik me realiseerde: we hebben geen ceremoniemeesters en erger nog, we moeten zo een openingsdans doen, maar we hebben nooit eerder met elkaar gedanst.
Ik was blij dat ik wakker werd
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2012, 17:05:30 door Carien85 »

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #112 Gepost op: 29 juli 2012, 18:18:33 »
Welkom Jen! Volgens mij zijn hier al een aantal bruiden die op 7 juni gaan trouwen. Populaire datum  :biggrin:. Wat mooi dat je je trouwjurk al hebt! Wat voor 1?

Iki heb laatst gedroomd dat we toch geen fotograaf hadden, daar kwamen we in de kerk achter terwijl de pastoor net vroeg of dat ik mijn as als man wilde nemen... Ik draaide me plots om om iedereen af te gaan of ze geen camera bij zich hadden...

Heel vreemd aangezien we onze fotograaf al hadden voor we zelfs onze datum hadden vaststaan... Nou ja er zullen nog wel meer van die vreemde dromen komen...

Merken jullie ook dat je nu even wat minder met de bruiloft bezig bent soms? Ik ga over 3 weken kijken voor een jurk en de rest van de zaken is nog beetje vroeg om te regelen.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #113 Gepost op: 29 juli 2012, 20:35:06 »
[quote name='Leo1986' date='29 July 2012 - 17:18' timestamp='1343578713' post='519263'
Merken jullie ook dat je nu even wat minder met de bruiloft bezig bent soms? Ik ga over 3 weken kijken voor een jurk en de rest van de zaken is nog beetje vroeg om te regelen.
[/quote]

Ik denk er wel veel aan en wil graag dingen regelen, maar voor de meeste dingen is het nog erg vroeg. Heeeeel irritant :) zei vandaag nog tegen AS: het duurt nog veel te lang tot 7 juni. Is AS het wel mee eens haha, maar we hebben gewoon geduld hoor.

Vanmiddag tekst voor trouwkaart gemaakt ( verveelde me) en de Babs heeft bevestigd. En nu ligt het dus weer even stil.
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2012, 21:51:59 door Carien85 »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #114 Gepost op: 31 juli 2012, 10:32:10 »
Ik moet zeggen dat ik hier eigenlijk geen last heb van dromen. Wij zitten nu in een erg drukke periode en ik slaap zo vast, dat ik gewoon geen tijd heb om te dromen  :wink:  Ik denk dat het nog wel gaat komen als de bruiloft echt dichtbij komt.. Hoop het natuurlijk niet, maar wie weet.

@ Joda: heb je je spulletjes allemaal al binnen? Ben je er tevreden mee?

Wij zijn de laatste tijd best wel met de bruiloft bezig geweest.
De save the date kaartjes zijn binnen, dus die kunnen binnenkort op de bus. Moeten nog even kijken wanneer precies. De daggasten weten al wel dat ze heel de dag mee mogen, maar we vonden het gewoon leuk om dat nog middels een kaartje te laten weten.

Op het moment zijn we druk bezig voor een trouwauto. Mijn broer werkt als beveiliging in de politiek, dus we kunnen een auto via hun krijgen gratis. Dan is mijn broer chauffeur. Alleen het nadeel is, mocht het kabinet weer eens vallen en zijn er dan weer verkiezingen, dan hebben ze die auto's zelf nodig en dan staan wij zonder! Dus ik vind dat nog best lastig. Moet het er binnenkort nog maar eens met hem over hebben, maar we zijn nu vooral bezig om te zorgen dat we toch een auto achter de hand hebben.

De datum voor de ondertrouw ligt ook vast: 28 december om 10.00 uur, precies een half jaar voor de bruiloft. We moeten dan 2 maanden van tevoren papieren invullen met gegevens van ouders, grootouders, getuigen enz enz. Dus daar gaan we binnenkort achteraan, weet niet van allemaal de tweede derde naam enz.

Vorige week hebben wij de binnenkant van het oude stadhuis gezien waar wij trouwen. Nu moeten we gaan kiezen in welke zaal we willen trouwen.
Er is een zaal beneden die ik echt prachtig vond qua indeling. De getuigen zitten bij het bruidspaar aan tafel, de ouders zitten zo dat ze ons van voren kunnen zien en de overige gasten zitten in banken. Vind de indeling gewoon heel leuk, zo hebben de getuigen en ouders toch een speciaal plekje! Het nadeel daar vind ik, er kan 'maar' 56 man in. We zitten met daggasten, fotograaf, videograaf enz al op de helft daarvan.

Boven is een zaal van 80 man, is ook erg mooi. Daar zit wel iedereen gewoon op stoelen en wij kijken vanaf onze stoelen zo de zaal in. Dus hier kan je van iedereen de gezichten zien zeg maar. Alleen het is een trap van 32 treden op, we zitten ook met de oma van as. Er is geen lift of stoeltjeslift, dus ze moet echt lopen. En het is ook weer zo, mocht er verder niemand komen zit je zo in een half lege zaal. Het is ook een toeristenplekje, ik wil niet dat er allemaal duitsers en belgen bij zitten die we niet kennen...

Het dilemma is eigenlijk: de familie van as woont allemaal 2 uur rijden hier vandaan en ik wil dus niet dat als ze er toch bij willen zijn, dat ze dan niet mee naar binnen mogen!!
As zei nog wel dat we het ook heel intiem kunnen doen, met alleen de daggasten. Dat was volgens de bode ook een optie.

Twijfel twijfel, vind het erg moeilijk...

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #115 Gepost op: 2 augustus 2012, 16:54:52 »
Sannepan, oei moeilijk allemaal. Vrienden van ons hebben niet op de kaart gezet waar ze gingen trouwen, hierdoor kwamen er ook geen extra mensen, had ook echt niet gepast. Zelf lijkt het me leuk als er mensen plots komen. Misschien nadenken hoeveel mensen er zouden kunnen komen en dan kijken of het past?? Ik zeg maar wat hoor

Vandaag eindelijk zijn mijn sieraden (oorbellen, armband, ketting en TIARA) binnen gekomen ze zijn heeeeeel mooi. Ik ben nu zo benieuwd hoe het bij de jurk gaat passen. Hmm nog tot januari wachten, nu alvast maar na denken over kapsel en proef kapsels maken. :rolleyes:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #116 Gepost op: 3 augustus 2012, 00:10:13 »
Sannepan: Dat is idd lastig, misschien kun je eerst peilen wie van de familie van je as. willen komen bij de ceremonie? Doe je op zn Amerikaans een r.s.v.p. kaartje bij de kaart voor familie van as. Dan kunnen ze aankruisen of ze ook bij de ceremonie willen zijn ofzoiets? Bedenk nu maar ff snel iets :)  

Joda: Fijn dat het binnen is, ben helemaal niet nieuwsgierig. Heb je een foto?  :laugh:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #117 Gepost op: 3 augustus 2012, 08:05:03 »
ha ha Sjaantje ik had er al aan gedacht zal vanmiddag even kijken zolang AS van huis is :biggrin:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #118 Gepost op: 3 augustus 2012, 19:27:37 »
Graag :biggrin:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #119 Gepost op: 3 augustus 2012, 19:40:07 »
Hmm kan geen plaatjes toevoegen, misschien als je op de link klikt dat je het kan zien.
http://www.lemony.nu/collectie/tiara's/rood/Tiara-346
http://www.lemony.nu/collectie/ketting-setjes-oorbellen/zilver/S108
http://www.lemony.nu/collectie/armbanden/zilver/AB41

Ik hoop dat je ze dan kan zien.O ja ik heb gekeken het lukt ha ha

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #120 Gepost op: 3 augustus 2012, 19:47:28 »
Wat betreft die extra gasten zaten wij een beetje met hetzelfde probleem... Alleen komen bij ons geen mensen het terein op als wij daar geen toestemming voor hebben gegeven (zal aan de hand van een gastenlijst zijn) dus er kan nu zoiezo niemand meer spontaan naar de ceremonie komen kijken! Omdat we dan zouden moeten gaan informeren wie naar de ceremonie willen komen en dan pas weer op het feest welkom zijn hadden wij niet zo veel zin in omdat dat dan om ooms en tantes zou gaan die waarschijnlijk weinig zin hebben om heen en weer te gaan reizen... daarbij trouwen we ook nog op een donderdag dus zouden ze daar vrij voor moeten nemen!
Ons besluit is dus uiteindelijk geworden dat de ceremonie maar voor een heel beperkt groepje is onze ouders, broers en zussen met de kindjes en onze beste vrienden!

Wij zitten ook nog een beetje met onze trouwzaal in de maag.... Inprincipe trouwen wij buiten onder de kastanjeboom in de kasteeltuin maar mocht het weer dit niet toelaten zullen we naar binnen moeten. Binnen hebben ze een prachtige trouwzaal waar je uitkijkt op de lange oprijlaan van het kasteel. Is niet zo'n grote zaal maar voor onze kleine groep groot genoeg. Echter zit er in het kasteel dus ook geen lift... en mijn oma zit dus in een rolstoel... Eigenlijk zijn wij er van uitgegaan dat mijn oma de bruiloft niet meer zal redden maar ze knapt iedere keer weer op dus we hebben nu geen idee of ze er bij gaat kunnen zijn.... Het is voor haar zoiezo ver weg en duurt de hele dag veel te lang voor haar dus wilde we haar uitnodigen voor de ceremonie en het proosten met de taart daarna en dan weer terug naar het verzorgingstehuis. Maar als we de zaal boven willen kan ze daar alleen maar komen als de mannen haar uit de rolstoel tillen en die enorme trap op gaan tillen en vind dit zo zielig voor mijn oma. Maar ik kan ook moeilijk zeggen dat ze alleen mag komen met mooi weer. De enige andere optie is een nogal sfeerloze zaal als reserve te hebben dat we daar trouwen bij slecht weer.... maar die zaal straalt echt niks uit.... Ik vind het zo moeilijk.... we gaan natuurlijk gewoon uit van prachtig weer en ons droomhuwelijk onder de boom..... maar heb nou echt geen idee welke zaal ik als optie moet nemen voor als dat niet kan.... kiezen voor een lelijke zaal of kiezen voor een gesjouw met oma.... Wat zouden jullie doen?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #121 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:09:40 »
ik zou zowiezo niet gaan sjouwen met oma... denk dat ze daar zelf ook niet gelukkig van wordt... dus dan zou ik voor de "lelijke" zaal gaan (maar hoe lelijk is lelijk?) en dan die leuk opfleuren met mooie versiering ofzo

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #122 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:14:40 »
Sjouwen met oma lijkt me ook niet wat. Maar is er geen andere optie? Ik weet niet hoe stijl de trap is, anders zou je misschien planken kunnen neerleggen zodat ze naar boven gerold kan worden?
Als ze er nog bij kan zijn lijkt me dat voor zowel jullie als je oma ook wel weer heel mooi, dus hoe erg is het dan dat de zaal iets minder mooi is?

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #123 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:27:21 »
Hier even wat foto's
Dit is dus als we buiten trouwen... alleen zijn de stoelen dan denk ik niet wit bekleed (kost 8 euro per stoel om er een wit hoesje over te laten gooien :S )
Dit is de muziekkamer dus de echte trouwzaal (hij is op de foto niet zo mooi maar in het echt overweldigend)
En dit is dus het koetshuis de zaal waar wel een rolstoel binnen kan maar niks uitstraalt... Is wel de zaal waar wij ons feest hebben en daar issie dan weer uitstekend voor maar met die bar enzo erin zie ik mezelf daar geen ceremonie houden... ook niet als we het opleuken.....helaas gaat het met plankenop de trap niet werken... mijn oma is zo licht als een veertje maar haar speciaal aangepaste rolstoel is loeizwaar dus die krijgen we die trap nooit op...

Ik vind sjouwen dus ook zielig... maar mijn moeder is van mening dat oma dat wel prima vind. Stomme is dak me er niet zo druk over wil maken want ja hoe groot is de kans dat ze het red... en het is zoiezo al een noodoptie voor als het buitentrouwen niet lukt... Maja het moet wel geregeld zijn natuurlijk

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #124 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:44:56 »
kan je niet de stoelen van de bovenzaal voor de benedenzaal gebruiken?? vind het juist door die stoelen een minder mooie uitstraling krijgen...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards