collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867755 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #250 Gepost op: 21 augustus 2012, 21:24:57 »
@ Carien: heb je de locatie al gebeld? Is het gelukt met regelen?
Was die trouwkaart van die mensen die je had gekregen niet mooi, omdat je ging twijfelen?

Ja, ik heb de locatie gebeld. Ze moesten wel lachen; ze sturen namelijk nooit bevestigingen. Hij heeft de agenda er even bij gepakt en het staat heel duidelijk voor ons gereserveerd. Dat gaat dus goed komen. Had wel zo'n vermoeden maar bevestiging ( in dit geval een telefonische bevestiging) is wel prettig.

De kaart is erg leuk, maar hij staat nu in onze woonkamer en dan heb je toch een foto van mensen in je huis staan waar je normaalgesproken geen foto's van in huis zou neerzetten. Daardoor ben ik dus aan het twijfelen gekomen.

Wat betreft muziek voor de binnenkomst vind ik Canon in d van pachelbel erg mooi. Dit wil ik graag tijdens binnenkomst in de kerk.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #251 Gepost op: 21 augustus 2012, 21:53:37 »
@ Carien: fijn dat de lokatie nu bevestigd is :) Weet je het in ieder geval zeker!
Van de kaart snap ik, heb je duidelijk uitgelegd! Wij willen ook geen uitnodiging doen met een foto van ons erop!

@ Kim: vandaar dat je zoveel tijdschriften leest! Voor de ideeen is het wel altijd leuk he!
Wij hebben wel muziek tijdens de ceremonie. Wij doen een liedje als ik binnenkom met mijn vader en er wordt ook muziek gedraaid wanneer wij en de getuigen de trouwakte tekenen :) Ben ik wel heel blij mee, want dat zijn wel momenten die ik mooi vind met muziek erbij! Ik had als eerste gedachte om ook muziek te doen wanneer de mensen weer weggaan, maar dat doen ze niet omdat er dan toch al vaak veel geroezemoes is!
Welke liedjes wij gaan doen weten we overigens nog niet hoor! Ik heb het er nog niet met as over gehad en ik vind het ook heel moeilijk. Moet trouwens nog aan mn pa vragen of hij mij weg wilt geven haha!

Spannend hoor kim de bedankjes!! Wat voor bedankjes heb je besteld? (of had je dat al gezegd :ph34r: )

Ik had net onze ceremoniemeester aan de lijn haha was weer erg leuk! Ze is er echt al volop mee bezig, dus we wisselen constant ideetjes uit e.d. Vrijdagavond hebben we weer afgesproken om wat dingen te bespreken  :)

Leo1986

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #252 Gepost op: 22 augustus 2012, 08:07:26 »
Ha meiden,

Even weg geweest (paar dagen ziekjes geweest) dus alleen meegelezen via de telefoon.

Ik laat mijn jurk zoals hij is dus inclusief de bandjes, ben er zooo blij mee. Thanks dat jullie hem mooi vinden :).

Ook hier was de bruid en bruidegom dezelfde dag al uit hoor :). Kan boeken sowieso niet zo lang laten liggen.

Boterham, welkom! Wij gaan trouwen in het "trouwkerkje" in onze woonplaats, daarna in de kerk en we hebben feest in het hotel/zalencomplex. Alles in onze woonplaats en lekker dicht bij elkaar.

Fotolocatie vinden we erg moeilijk. We wonen aan de rijn maar als je foto's wil hebben zonder troep erop dan wordt het al lastig. Anders moet je een eind door een weiland sjouwen en dat zie ik niet zitten met mijn jurk. Er is hier net over de grens wel een oude spoorbrug die niet meer wordt gebruikt. Dat lijkt me wel gaaf dus gaan binnenkort even kijken hoe ver je daar in kan komen of dat er grote hekken voor staan. Onze fotografe komt van het voorjaar naar ons toe dus wellicht heeft zij ook nog een mooi idee.
 
@Kim; Gaaf dat je as dat toch geregeld heeft! Heb je zeker een mooi aandenken. Wij gaan het hartjesgastenboek van Etsy maken (zie ook diy topic), 3 lijsten en dan hangen we het in het trappengat. Dat is nu nog erg kaal en dan komen we er ook regelmatig langs.

We zijn eigenlijk pas uit 1 nummer, als we de kerk inlopen wil ik graag het nummer Nine million bicycles van Katie Melua. Verder zitten we te denken om na de wettelijke ceremonie Its a beautiful day van U2 te draaien. Verder zit ik bij de fanfare dus wellicht willen we vragen of een ensamble in de kerk wil spelen. En mijn moeder het ave maria. Al vind as het ave maria vooral iets voor begrafenissen (ook bij mijn oma's gedraaid nl...)

Zo en nu aan het werk  :huh: en ga weer even beter het forum bijhouden vanaf vanavond  :biggrin:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #253 Gepost op: 22 augustus 2012, 09:55:52 »
Jeetje wat gaan jullie snel, 1 dag even niet op het forum gekeken :wink:

@ Joda: Ik heb ook hetzelfde probleem heb twee torseletten die me aanspreken, maar bij beide verspringt de datum elke keer. Ben bang dat we naar een andere moeten zoeken.

@ Kim: Wij zijn wel van plan om muziek tijdens de ceremonie te doen, weten alleen nog niet precies wat. Daar hebben we nog een meningsverschillen over.

Marry you van Bruno Mars staat ook op ons lijstje, alleen twijfelen we een beetje door de tekst die hij zingt.

@ Carien: Ik vindt Canon in D ook erg mooi klinken, maar een nummer met een mooie tekst vindt ik ook erg leuk. Het moet vooral een rustig nummer zijn en echt huilmoment :tongue:

@ Leo: Ave Maria is echt een mooi nummer, maar begrijp dat je het meer voor een begravenis vindt.

Ik twijfel heel erg of we wel de juiste keuze hebben gemaakt wat betreft onze ceremoniemeester. Ze antwoord amper op mijn berichten en ik zie haar de laatste tijd weinig :s Wat het dus erg lastig maakt om dingen te bespreken.
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2012, 09:57:13 door svlok »

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #254 Gepost op: 22 augustus 2012, 10:13:31 »
Jeetje wat gaan jullie snel, 1 dag even niet op het forum gekeken :wink:

@ Joda: Ik heb ook hetzelfde probleem heb twee torseletten die me aanspreken, maar bij beide verspringt de datum elke keer. Ben bang dat we naar een andere moeten zoeken.

@ Kim: Wij zijn wel van plan om muziek tijdens de ceremonie te doen, weten alleen nog niet precies wat. Daar hebben we nog een meningsverschillen over.

Marry you van Bruno Mars staat ook op ons lijstje, alleen twijfelen we een beetje door de tekst die hij zingt.

@ Carien: Ik vindt Canon in D ook erg mooi klinken, maar een nummer met een mooie tekst vindt ik ook erg leuk. Het moet vooral een rustig nummer zijn en echt huilmoment :tongue:

@ Leo: Ave Maria is echt een mooi nummer, maar begrijp dat je het meer voor een begravenis vindt.

Ik twijfel heel erg of we wel de juiste keuze hebben gemaakt wat betreft onze ceremoniemeester. Ze antwoord amper op mijn berichten en ik zie haar de laatste tijd weinig :s Wat het dus erg lastig maakt om dingen te bespreken.

Marry You van Bruno Mars wilden wij ook graag bebruiken maar de vriendin die volgende week trouwt gebruikt hem al.. Evenals nog een paar andere nrs die we graag wilden. Dus baal daar wel enorm van!
Ze pikt alle leuke liedjes in :tongue:

Verder is het niet prettig dat je CM niet veel reageert maar het is wel nog zo lang he!
Begrijp wel dat je dingetjes wilt bespreken maar wij betrekken onze CM nu ook nog niet zoveel eigenlijk. Wil toch de meeste dingen zelf doen en als straks het draaiboek compleet is dan wil ik het wel bespreken..

Ik ben CM van die vriendin van me, maar heb echt een hoop avonden bij haar gezeten dat ik dacht "waarom moest ik komen?" omdat we gewoon amper iets regelden of deden.. Dan zat ik er maar bij terwijl zij bijvoorbeeld een lijst maakten van de volgorde van foto's. Vond ik best vervelend al heb ik er niets van gezegd omdat ik wel weet dat het voor hun gevoel wel nodig was.. En zo hielp ik hen ook door er alleen maar te zijn, maar toch.

Waarvoor wil je je CM nu veel spreken als ik vragen mag? Zijn er veel dingen die je samen met haar wilt doen?
Zou het wel aangeven bij haar dat je veel van haar verwacht en daar ook duidelijke afspraken over maakt. Dan weet zij ook wat je van haar verwacht en kan ze daar rekening mee houden.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #255 Gepost op: 22 augustus 2012, 10:22:12 »
Dat is wel jammer dat alle nummers al zijn ingepikt :sad:

Wel erg leuk dat je CM bent voor je vriendin, kan je goed kijken hoe het allemaal moet, zodat alles perfect loopt op jullie dag!

Op verzoek van de fotograaf wil ik een aantal dingen met haar bespreken, maar het gaat er meer om dat ze als vriendin geen tijd voor mij heeft en ik hierdoor twijfel of het wel de juiste keus is om haar als CM te gebruiken.

Verder regelen we ook zoveel mogelijk zelf, vindt ik wel zo prettig, maar voor de dag zelf wil ik (net als iedereen) wel dat het helemaal perfect loopt.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #256 Gepost op: 22 augustus 2012, 10:27:54 »
Dat is wel jammer dat alle nummers al zijn ingepikt :sad:

Wel erg leuk dat je CM bent voor je vriendin, kan je goed kijken hoe het allemaal moet, zodat alles perfect loopt op jullie dag!

Op verzoek van de fotograaf wil ik een aantal dingen met haar bespreken, maar het gaat er meer om dat ze als vriendin geen tijd voor mij heeft en ik hierdoor twijfel of het wel de juiste keus is om haar als CM te gebruiken.

Verder regelen we ook zoveel mogelijk zelf, vindt ik wel zo prettig, maar voor de dag zelf wil ik (net als iedereen) wel dat het helemaal perfect loopt.

Nee dan begrijp ik het helemaal! Als de fotograaf daarom vraagt.. dan moet je dat inderdaad doen. Wel erg jammer dat ze zo weinig tijd voor je heeft. Was dat ook al voordat je haar vroeg maar lette je er toen misschien niet op? Of is het meer van de laatste tijd?
Zou het toch bespreekbaar maken, haar vragen hoe het komt dat ze zo weinig tijd voor je heeft. Niet gelijk beschuldigen maar gewoon uit interesse vragen. Misschien zit ze wel ergens mee waar je niets van weet.

Een goede CM is erg belangrijk. Ik heb mijn broertje gekozen omdat ik weet dat hij op de dag zelf het zo perfect zal regelen. Weet ook dat hij ervoor niet zo zal zijn zoals een vrouw "meeleeft" maar daar heb ik mijn AS en vriendinnen voor en mn moeder + schoonmoeder helpen willen ook hun rol erin hebben dus mensen genoeg!Edit: inderdaad wel handig dat ik bij haar kan "afkijken" want ik heb al veel dingen gezien die ik anders wil en anders wil aanpakken. Zie vooral hoe ik het niet wil haha. Zij hadden een budget bijv in het begin van 10.000 en dat is nu verdubbelt omdat ze geen goede planning hadden gemaakt, geen goed budget per onderdeel. Bij alles denken ze "dat kan er ook nog wel bij, daar gaan we niet meer op bezuinigen". Maar uiteindelijk hebben ze nergens op bezuinigt en zitten ze nu in de stress of ze t wel kunnen betalen.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #257 Gepost op: 22 augustus 2012, 11:03:45 »
Bedankt voor de tip! Ik ga haar inderdaad binnenkort even benaderen, ze had toen ik haar vroeg wel veel tijd. Daarom heb ik haar in eerste instantie gevraagd.

Hmm niet echt handig om je niet aan het budget te houden, maar dat zorgt er alleen maar voor dat jullie van hun fouten leren :wink:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #258 Gepost op: 22 augustus 2012, 17:23:11 »
Marry you van Bruno Mars is inderdaad een mooie even onthouden, Carien85 ik kan me voorstellen dat Canon in d van pachelbel mooi is om een kerk binnen te komen erg romantische, maar niet mijn ding.

Svlok dan zitten wij vast naar de zelfde torseletten te kijken heb je toevallig maatje 38dd? Heel irritant inderdaad.
Wat vervelend dat je CM niet reageert, dat is niet fijn maar flink aan de haren trekken.
WIj moeten ons eerste gesprek nog plannen met de cm-sters, dus ik hoop dat ze dan wel enthousiast zijn.
Maar ik denk dat ze op de dag zelf het belangrijkste zijn en ik hoop dat ze samen met de familie voor nog wat verassingen zorgen. VInd ik wel heel leuk tenminste als hun dat lukt ik regel het liefst alles zelf.

Miss eagle dat is zeker flink balen dat een ander je nummers gebruikt.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #259 Gepost op: 22 augustus 2012, 21:36:16 »
@ Leo: ben je ondertussen weer helemaal opgeknapt? Vervelend hoor, ziek zijn! Zeker met die warmte!
Zou wel super leuk zijn als de fanfare voor jullie in de kerk komt spelen!

@ Svlok: Balen zeg van je CM. Ik zou inderdaad ook het gesprek met haar aangaan, zeker als jullie vriendinnen zijn moet dat kunnen! Gewoon zeggen dat je het idee hebt dat ze weinig tijd heeft, dat jij dat vervelend vindt. Misschien heeft ze wel een heel goede reden! En als ze die niet heeft, dan voor jezelf de keus maken wat jij wilt!

Onze CM kan nu nog niet veel voor ons doen, maar als ik haar moet geloven heeft ze al een heleboel ideeën wat ze nog wilt doen! Ze gaan in ieder geval een balonnenboog voor bij mijn ouders in de tuin regelen :) En versiering voor de feestlocatie geven wij wel aan wat we willen, maar zij wilt dat graag kopen. Wij vinden het prima, wij zijn toch geen shop mensen en als zij het leuk vindt, graag :) Dus wij zijn heel blij met haar. We kunnen zo een hele avond over de bruiloft praten  :biggrin:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #260 Gepost op: 22 augustus 2012, 22:54:22 »
@ Joda, nee ik wacht op maat 34C en dan twijfel ik tussen deze of deze maar beide zijn steeds uitverkocht :s

Ik ga inderdaad binnenkort even met haar praten om te kijken waarom ze ineens zo afstandelijk doet, maar gelukkig hebben we nog even de tijd :biggrin:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #261 Gepost op: 23 augustus 2012, 23:03:18 »
@ Svlok: Ik zag net in het trouwjurken topic (weet niet precies de naam) je foto met de jurk aan.
Wat een mooie jurk heb je gekocht!! Staat je prachtig!
Waar heb je die gekocht? Lijkt heel erg op waar ik m heb gekocht hihi :wink:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #262 Gepost op: 24 augustus 2012, 08:08:33 »
@ Sannepan: Dankjewel:D Ben nog steeds super blij met de jurk, kijk er nog regelmatig naar :wink: Heb er ook een filmpje van laten maken zodat elke detail goed te zien is!

Ik heb hem gekocht bij de Honeymoonshop in Rotterdam en jij?

Gesprek met mijn vriendin is goed gegaan, ze had inderdaad wat dingen aan haar hoofd, maar zit er nu wel aan te denken om voor de zekerheid ook mijn zusje als CM te vragen.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #263 Gepost op: 24 augustus 2012, 08:21:10 »
Svlok die die niet helemaal kant is zit ik ook op te wachten. Grrrrr

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #264 Gepost op: 24 augustus 2012, 10:44:25 »
pff nog steeds geen bedankjes binnen. Wij hadden een wijnset besteld... met een kurkentrekker en een wijnstop in de vorm van een hart... en dat zit dan in een doosje waarin de harten de hoofden van het bruidspaar vormen. En dan staat er een tekst op met iets in de zin van proost nog eens op ons.
inmiddels een heel lijstje gemaakt met liedjes maar mijn lief vind het allemaal niks!
heb nu de volgende op mijn lijstje staan:
voor tijdens de ceremonie: you are the dream van ilse de lange of nothing else matters (is de enige die mijn vriend wel mooi vind maar zijn nog niet eens over welke versie of everything van michael buble of true conpanion van marc cohn. of dan dus bruno mars.
en dan voor het ondetekenen van de akte: clouseau met altijd heb ik je lief of mijn lievelingsnummer better together van jack johnson gaat mijn voorkeur heel erg naar uit maar vind mijn lief echt helemaal niks! en bij het verlaten van de ceremonie leek met mij wel leuk op happy together van de turles te draaien! maar ook dat vind mijn lief niks.... en het is allemaal ook niet zo origineel maar tot nu toe ook nog niks origineels gevonden wat ik geschikt vind haha!

@svlok heb je nu maar 1 ceremoniemeester dan? want als zij inderdaad veel aan der hoofd heeft is het wel handig om nog iemand achter de hand te hebben....

Gisteren was mijn ceremoniemeester op bezoek en heb hem het draaiboek laten zien..... toen was het een diepe zucht met de mededeling dat hij heeel erg blij was dat hij dat niet allemaal alleen hoefde te doen haha!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #265 Gepost op: 24 augustus 2012, 14:42:27 »
@ Joda, ja echt frustrerend. Wordt maar hopen dat ze een keer op voorraad zijn en anders ga ik maar voor de witte i.p.v. de ivoor kleurige. Die is wel op voorraad!

@ kim: Haha ken het probleem, de liedjes die ik leuk vindt vindt mijn vriend weer helemaal niets. Zo vindt ik better together ook echt een mooi nummer, maar mijn vriend vind het niets, dus wordt het naar wat anders zoeken :sad:

Ik zit er nu aan te denken om mijn zusje te vragen. Zij weet precies hoe ik alles in mijn hoofd heb, dus is ideaal om samen met mijn vriendin alles te regelen.

Hahah, je had toch een draaiboek van 8 kantjes of was jij dat niet? Ik begrijp dat hij daar blij mee is  :tongue:

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #266 Gepost op: 24 augustus 2012, 15:51:02 »
@svlok, blij dat het gesprek goed is gegaan en het is voor je vriendin ook erg fijn om niet de enige CM te zijn.
Ik ben ook blij dat er naast mezelf nog een CM is bij de bruiloft van mn vriendin!

Verder liggen mijn vriend op veel dingen juist op 1 lijn, ook qua muziek al kunnen we niet kiezen omdat zoveel mooi is en speciaal..

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #267 Gepost op: 24 augustus 2012, 17:10:47 »
Qua liedjes worden wij denk ik beetje afgezaagd. Bij binnenkomst willen we een liedje uit de musical tarzan ( wel Engelstalig ) en bij tekenen Stevie wonder signed sealed and delivered. Maar moet zeggen dat ik op dit moment alleen zeker ben van het liedje van tarzan .

Ik denk dat wij een professionele ceremoniemeester gaan inhuren. Ben alleen nog op zoek naar 1-tje. De mensen die ik in mijn eigen kring er goed voor vind of denk dat die het wel willen doen  wil ik echt vrijhouden de hele dag ( zijn ook onze getuigen).

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #268 Gepost op: 24 augustus 2012, 17:14:42 »
*inbreekt*

Oeh wij hadden ook Tarzan om op binnen te komen! Two worlds :)

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #269 Gepost op: 24 augustus 2012, 17:32:31 »
Bij ons zou het dan het liedje For the first time worden :-) Liedje op YouTube

Samen musical gezien in new york en iedere keer dat ik het hoor krijg ik kippenvel dus wordt wat op zo'n emotionele dag hihihi
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2012, 17:35:44 door Crista »

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #270 Gepost op: 24 augustus 2012, 17:50:36 »
Super! Voor ons was de musical (in Nederland) onze eerste 'date' als in, voor het eerst samen uit. We kenden elkaar nog maar twee maanden en waren beiden fan. Lief had kaartjes voor de tweede rij gekocht als arme student  :blink: Belachelijk natuurlijk, maar het was een betoverende avond en nog steeds een herinnering met vlinders en kippevel!

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #271 Gepost op: 24 augustus 2012, 18:39:23 »
Ik ben nu bij een paar huwelijken geweest waar het liedje Marry you van Bruno Mars werd gedraaid, ben nu wel klaar met dat nummer hoor haha

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #272 Gepost op: 24 augustus 2012, 19:44:39 »
Kim89: Wel erg lastig als jullie er samen niet uit kunnen komen. Wat wil hij dan??

Wow Crista die is echt heel mooi!! De two worlds ook. Hmm even goed luisteren met AS.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #273 Gepost op: 24 augustus 2012, 21:32:04 »
@ Svlok: Dan klopt het inderdaad, want daar heb ik mijn jurk ook gekocht!! :biggrin:
Wat vervelend van je CM. Misschien slim idd om er iemand bij te vragen, dan heb je in ieder geval iemand achter de hand!


@ Kim89: Jammer zeg van de bedankjes! Hoop voor je dat ze er snel zijn. Wel een leuk bedankje trouwens, een wijnset!
Liedjes is inderdaad een moeilijk punt, zeker als je beiden een andere smaak hebt. Hoop dat jullie er toch snel uit kunnen komen!

Ik had bij ons eigenlijk de save the date kaarten vandaag verwacht, maar ze zijn er nog niet :sad: Morgen dan maar weer verder hopen! :wink:

kim89

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #274 Gepost op: 25 augustus 2012, 18:38:15 »
@joda mijn lief wil eigenlijk helemaal geen muziek!

Bedankjes zijn vandaag binnengekomen! Ben der helemaal blij mee! zijn precies zoals we hadden verwacht!
Nou weet ik ook echt ff niks meer te regelen voor de bruiloft... ff wachten tot oktober dan kan ik voor mijn jurk :biggrin:

Denk wel dat ik wat minder actief zal zijn op het forum na vandaag.. morgen verjaardag van de kleine van mijn zus en vanaf maandag is de vakantiepret voorbij en begin ik aan mijn stage... ben zo enorm zenuwachtig pff! Ik ben der echt misselijk van.. maar komt vast goed :tongue: Heb dus alleen geen idee hoeveel tijd ik over heb om actief te reageren maar we zullen zien....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards