collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867747 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #600 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:15:26 »
Bij ons komen er 3 kinderen, 1 van mijn broer die is dan bijna 1 jaar, 2 van vrienden van ons 1 is dan 1,5 en de ander 3,5. Ik ga er een beetje vanuit dat de ouders zelf op de kinderen letten en dat als ze gaan krijzen er met ze uit gaan. Klinkt misschien hard maar ik zit niet te wachten op gekrijs van een kind tijdens de ceremonie. Ben trouwens ook meer bang voor dat de kids van vrienden van ons gaan krijzen als die van mijn broer, die vrienden hebben niet heel veel controle over hun kinderen.
Vrienden van ons hebben trouwens zelf bedacht dat hun kinderen welkom zijn op de bruiloft dat vond ik eigenlijk een beetje raar of is dat niet raar? Ze zijn wel welkom maar ik ben inderdaad wel bang dat ze lawaai gaan schoppen tijdens de ceremonie.
Ik heb nog niet echt nagedacht over wat ik ze ga geven, ik dacht als bedankje iets van een leuk snoepje van jamin die heeft vaak wel leuke creaties. Misschien dat ik nog iets verzin wat de kinderen bezig zou kunnen houden tijdens de ceremonie.
De kinderen van vrienden van ons gaan s'avonds naar oppas daar ben ik wel blij mee en die van mijn broer weet ik niet.
Ik vind het wel latig moet ik zeggen, maar lees dat ik niet de enige ben.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #601 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:43:42 »
@ Joda: aan de ene kant wel apart inderdaad dat ze er zomaar vanuit gaan dat de kids meemogen, maar aan de andere kant heb ik het nog nooit meegemaakt dat de kids niet meemogen naar een bruiloft hihi. Maar ik snap jou wel hoor :)

Het is voor ons vandaag trouwens nog precies 8 maanden!  :biggrin:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #602 Gepost op: 28 oktober 2012, 16:47:45 »
Ik hoor hier eigenlijk helemaal niet, maar even een tip voor Joda, Zorg voor iets van een nijntjekoekje voor de allerkleinste en een doosje rozijnen voor de oudere kinderen, dan zijn ze bezig tijdens de ceremonie, en verklein je de kans op gekrijs, Zo hebben wij het bij mijn zus dr bruiloft ook gedaan, en ons bruidsmeisje krijgt ook iets te eten tijdens de cermonie

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #603 Gepost op: 28 oktober 2012, 19:37:39 »
Wij hebben sowieso 3 kinderen op de bruiloft. Ze zijn dan 7, 4 en 2. Zijn lieve kinderen die zeer waarschijnlijk wel stil zijn. Ging met de doopdienst vorig jaar ook zonder problemen.

Vrienden van ons hebben net een kleine gekregen, die zal op onze trouwdag 8 maanden zijn. Van mij mogen ze hem meenemen, maar ik denk dat hij naar opa en oma of oom en tante gebracht wordt. Dat zeiden ze tijdens de zwangerschap al.

Op de feestlocatie is een grote speeltuin, dus daar zullen ze zich wel vermaken. Tijdens de ceremonie zullen ze wel onder de indruk zijn van alles. En ze mogen de ringen brengen, dus ik denk dat ze gespannen afwachten tot het hun beurt is haha.

Ik weet trouwens niet hoe het 's avonds zal gaan. Van ons mogen ze er bij zijn, maar weet niet of ze dat zelf al wel volhouden.

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #604 Gepost op: 28 oktober 2012, 21:26:36 »
Bij ons zijn er overdag 10 kinderen in de leeftijd van 11 tot 8 maanden..Wij hebben overdag voor  hun een speciaal speel gedeelte afgehuurd, kleine ballorig. Zit aan de ruimte waar alles plaats zal vnden. Voor de avond willen wij geen kinderen, tussen diner en feest hebben we ruim een uur om op te frissen en koffie te drinken, in die tijd kunnen de kids worden gehaald/gebracht worden naar de oppas.
We doen bij de betreffende gasten tekst erbij iets als: wij zijn gek op kinderen, maar het feest is alleen voor volwassenen.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #605 Gepost op: 29 oktober 2012, 13:45:10 »
Wij hebben 5 kinderen op onze bruiloft in de leeftijd van 1 tot 8 jaar. Ik ben van plan om voor allemaal een goodiebag te maken met een kleurboekje, kleurpotloodjes en wat lekkers erin. Onze feestlocatie is het Uilenbos in Lunteren. Hier zit een hele grote speeltuin en een kinderboerderij bij, dus hier vermaken zij zich smiddags wel! :) En ik denk dat mijn schoonzusje voor haar kids s'avonds oppas regelt, haar kids zijn dan 1 en 3 dus die redden het niet om de hele dag wakker te zijn.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #606 Gepost op: 29 oktober 2012, 15:01:31 »
We hebben eindelijk bericht van de gemeente gehad!

We gaan 12-12-12 in ondertrouw! ! !  :biggrin: :date:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #607 Gepost op: 29 oktober 2012, 15:05:37 »
Leuk Mootje!! :D

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #608 Gepost op: 29 oktober 2012, 15:59:44 »
We hebben eindelijk bericht van de gemeente gehad!

We gaan 12-12-12 in ondertrouw! ! !  :biggrin: :date:


Leuk!! Wij ook!!!!
Doen jullie verder die dag nog iets speciaals?

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #609 Gepost op: 29 oktober 2012, 16:20:43 »
We hebben eindelijk bericht van de gemeente gehad!

We gaan 12-12-12 in ondertrouw! ! !  :biggrin: :date:


Leuk!! Wij ook!!!!
Doen jullie verder die dag nog iets speciaals?

We hebben de afspraak staan om 18.00 uur. Daarna gaan we ergens lekker uit eten.
In ondertrouw gaan steld niet zoveel voor. Dus we moeten er zelf wat leuks van maken! :biggrin:

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #610 Gepost op: 29 oktober 2012, 20:14:13 »
We hebben eindelijk bericht van de gemeente gehad!

We gaan 12-12-12 in ondertrouw! ! !  :biggrin: :date:


Leuk!! Wij ook!!!!
Doen jullie verder die dag nog iets speciaals?

We hebben de afspraak staan om 18.00 uur. Daarna gaan we ergens lekker uit eten.
In ondertrouw gaan steld niet zoveel voor. Dus we moeten er zelf wat leuks van maken! :biggrin:


Nee weet ik qua tijd en wat gedaan moet worden stelt het niet veel voor..
Maar vind het toch bijzonder.. Wij gaan om 12uur in ondertrouw en daarna samen lunchen op onze locatie en 's avonds komen de ouders bij ons eten. Gaan we gourmetten denk ik!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #611 Gepost op: 30 oktober 2012, 08:01:59 »
Leuk mootje, wat een een leuke datum. Wij moeten dat nog plannen, maar eens de gemeente opbellen. Krijgen jullie eigenlijk daar een vrije dag voor van je werk?

Wij hebben een goede koop week gehad haha, op een huis en een auto na heb ik nog nooit zoveel geld in 1 week uitgegeveven hahaha; voor al niet aan kleding. Of te wel: IK HEB EEN JURK! Ben echt heel blij. Zodra ik foto;s heb mail ik ze.

En we hebben een fotograaf en trouwringen, het schiet nu echt op.

Volgend Quest; dj & ondertrouw regelen...

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #612 Gepost op: 30 oktober 2012, 08:13:28 »
@Miseagle: Dat is ook leuk om op de trouwlocatie te gaan eten, zouden wij ook nog kunnen doen!

@Anne-Lyze: Je krijgt er 1 vrije dag voor hoorde ik laatst. En je hebt DE jurk gevonden wat leuk! Nu ben ik natuurlijk heel erg benieuwd naar de foto's! ;)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #613 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:38:49 »
Wij gaan 28-12 in ondertrouw. Ik wilde eigenlijk eind van de middag, maar vriendlief wilde liever 's morgens want hij werkt normaal tot 12.30 op vrijdag en hij vindt het lullig om een vrije dag te krijgen als het niet hoeft  :blink: Hoe mannen soms kunnen denken he, maar goed! Wij gaan nu dus om 10.00 's morgens in ondertrouw.
We gaan dan lekker ergens lunchen, de middag wat leuks doen en dan 's avonds heerlijk uit eten! :D

@ Anne_Lyze: Mijn as en ik krijgen er beide 1 dag bijzonder verlof voor :) Zou het gewoon even navragen op je werk!
En wat super dat je DE jurk hebt gevonden! Gefeliciteerd! :D Hoe was het passen? Ben benieuwd naar de foto's!
En ook een fotograaf en trouwringen! Jullie gaan hard haha.. Hoe zien de ringen eruit? En mag ik vragen wat jullie fotograaf kost?

Wij hebben waarschijnlijk een adresje gevonden voor onze bruidstaart!! :D Ben er helemaal blij mee haha terwijl we daar helemaal nog niet mee bezig waren. Maar ik heb een mailtje gestuurd, de prijs valt enorm mee en ze heeft veel soorten vullingen waar we uit kunnen kiezen. Ben benieuwd! :)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #614 Gepost op: 30 oktober 2012, 11:36:16 »
Mootje: Leuke datum voor ondertrouw!

Ik kreeg er geen vrije dag voor van het werk, wij zijn tussen het werk door heen gegaan, duurde ongeveer 10 minuutjes. Wij hechten er niet zoveel waarde aan en waren ook zeer verbaasd dat mensen ons feliciteerden en schoonouders vonden het niet leuk dat we het niet verteld hadden wanneer we heen gingen. Ha ha oeps, het is ook wel zo het maakt het wel officieel natuurlijk!!

Anne_lyze: Gefeliciteerd met DE jurk ik ben benieuwd naar de foto's!! Hoe ging het passen.
Jullie schieten lekker op.

Leuk dat jullie een adresje voor de bruidstaart hebben, wat voor taart wordt het?

Hier een beetje rustig op trouwvlak, we moeten binnenkort eens een to-do-list maken, maar ben zo bang dat ik dingen ga vergeten, wat staat er bij jullie allemaal op?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #615 Gepost op: 30 oktober 2012, 11:45:33 »
@ Joda: Wij willen graag 2 lagen voor 22 personen en dan bovenop nog een klein taartje voor als we 1 jr getrouwd zijn :D Dus 3 lagen totaal. We willen een vierkante taart, met daarop paarse en zilveren details op een witte ondergrond :D Zelf zitten we te denken aan iets met bloemetjes o.i.d. maar daar moeten we nog over denken. Een mooie taarttopper bovenop wil ik graag :)
Smaken e.d. hebben we nog geen idee van! Ze hebben 1 smaak, bolusvulling met boluslikeur, die wil ik zeker proeven maar as wil die niet zo graag hahaha

Wat betreft een to-do-list, die hebben wij wel. Als je wil, wil ik m wel PBén want als ik die hier op ga zetten zitten we gelijk op de volgende pagina  :blink:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #616 Gepost op: 30 oktober 2012, 11:53:44 »
Sannepan: Dat klinkt heel lekker, wij zijn ook met 22 pers. dus het wordt geen mega taart.
Zou je mij je lijst in een pb willen sturen. Ben heel benieuwd ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #617 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:00:41 »
@ Joda: toevallig net zoveel personen ;)
Ik heb een PB gestuurd hoor, ik hoop dat tie binnen is bij je!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #618 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:03:13 »
Sannepan ja hoor is aangekomen, lekker uitgebreid! Daar heb ik wel wat aan. Dank je dank je.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #619 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:23:33 »
Graag gedaan! Succes ermee :)

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #620 Gepost op: 30 oktober 2012, 13:34:41 »
Sannepan, kan je die to do list niet op de mail zetten? Ik denk dat er veel meer mensen zijn die daar wat aan hebben (totaal geen zelfbelang ;))

wij hebben alleen ons nichtje van dan 2.5 jaar op onze bruiloft. Of mogelijk nog het zoontje van een vriend van ons van dan 1.5 jaar, maar dat denk ik niet. Zij is ons bruidsmeisje, maar we weten nog niet wat dat in gaat houden, aangezien we ook niet weten hoe ze is op dat moment. Ik hoop dat ze wel stil is idd tijdens de ceremenie.. toch eens oppakken met schoonzus ;) en misschien iets te spelen geven. Gelukkig is ze meestal niet zo luid.

Wij zitten hier nogsteeds te wachten op goedkeuring van de gemeente. Ik vermoed dat het via de locatie nog niet helemaal goed is gegaan, dus ik ga er een mailtje over sturen. Wij willen graag in ondertrouw op 7-1-2013, dan zijn we alweer elf jaar samen. Sowieso reden voor een feestje, kunnen we het mooi combineren. Maar de afspraak staat nog niet, kunnen we geloof ik wel gewoon doen via internet.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #621 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:14:53 »
De jurken passen was natuurlijk super. Ik heb drie winkels bezicht, in Elburg, Zwolle en helemaal in Breda. In de laatste ben ik geslaagd. Teveel moois om uit te kiezen, ook binnen mn budget. En niet onbelangrijk een hele fijn verkoopster.

De trouwringen hebben we uitgezicht bij rozenhof trouwringen. Is enorm groot, heel veel keuze en je wordt echt persoonlijk ontvangen. We hebben er ruim 2 uur gezeten omdat ik zo fantastisch goed kan kiezen. We hebben gekozen voor mat wit goud (AS wil niet te glanzend), vrij strakke ringen, met elkaarsnamen ingegraveerd!

Qua fotograven hebben we gekozen voor een fotograaf uit Groningen, een rustige enthousiaste fotograaf die vanuit een hobby is doorgegroeid naar full time fotograaf. Wij vonden zijn foto's erg mooi en goed bij ons passen. Wij betalen 750 euro, voor alle fotos op dvd, 10u lang.

@Sannepan, jaaaah ik meld me ook aan voor de todolist als dat mag (ik heb geen tot nu toe en heb het gevoel dat ik in de ene verrassing rol na de andere) wel leuke verrassingen natuurlijk!



Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #622 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:50:57 »
Hoi Meiden,

Wie wil de to-do list via PB en wie via de mail? Maakt mij namelijk niet zo uit. Ik zal het vanavond of morgenavond even doen, hij staat op mn eigen laptop en zit nu op die van mn schoonpapa. Morgen moet ik van half 9 tot half 6 werken, dus dan wordt het in de avond, maar zal het vanavond nog even proberen!

We hebben in de lijst onze namen ff afgekort: Pat = Patrick en San = Sandra
Verder zal er veel instaan wat misschien niet op jullie van toepassing is, maar je kan er vast wat uithalen.

@ Andora: balen he als je zo lang moet wachten! Als een mailtje gestuurd?

Anne_Lyze: zo te lezen heb je ervan genoten! Fijn hoor :) Ringen klinken erg mooi! Heb jij er geen steentjes in? Prijs voor de fotograaf is netjes dacht ik zo :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #623 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:52:32 »
@ Sannepan, mag ook per PB hoor, maakt me niet uit. Maar kan me voorstellen dat het voor jou makkelijker is om hem op de mail te zetten.

In de ring heb ik 3 glimmertjes!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #624 Gepost op: 30 oktober 2012, 20:53:31 »
Wij hebben ook een to do lijst maar ik heb echt t idee dat we mega veel dingen vergeten!
Lekker onzeker tiepje ben ik :P

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards