collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #900 Gepost op: 29 november 2012, 12:45:30 »
@ Anne_Lyze: wij hebben met kerst allebei bijna 2 weken vrij, heerlijk! Maar waarschijnlijk gaan we dan alle,kasten enz,inruimen. Dus zal nog best druk zijn. 28 dec gaan we in ondertrouw, dus die dag gaan we zeker wat leuks doen!  :biggrin: Heerlijk dat jullie er een weekje tussenuit gaan. Heel veel plezier en geniet ervan!

@ singha: leuk een eend! goede combi met de fotograaf!
Wat fijn dat je de kaarten snel binnen hebt. Sturen jullie naar alle gasten een save the date?


svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #901 Gepost op: 29 november 2012, 15:24:39 »
Zo ik heb alles helemaal bij gelezen op de mail, wauw wat een mooie jurken heb ik voorbij zien komen zeg!

@ Singha, jullie save the date kaart is echt leuk geworden!

Ik heb een aantal dingen op de mail gedeeld, mijn jurk, de schoenen waar ik over twijfel, potentiële foto's voor onze trouwkaart, onze trouwringen en ons gastenboek. 

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #902 Gepost op: 29 november 2012, 15:58:54 »
@Anne_Lyze, Marrakesh! Superleuk! Wij hebben van de zomer vier weken rondgereisd door Marokko. Het is zo'n prachtig land! Als je een week in Marrakesh verblijft raad ik je zeker aan om een uitstapje naar de woestijn (Erg Chebbi) te maken. Je kunt dat overal in Marrakech boeken en dat is écht super-fantastisch! Misschien ben ik een beetje bevooroordeeld omdat ik in de woestijn ten huwelijk ben gevraagd. Maar een nachtje onder de sterrenhemel daar was zó bijzonder! Ik heb nog nooit zóveel (vallende) sterren gezien... Overnachten jullie in een Riad of een hotel? En zitten jullie in het nieuwe gedeelte of in de Medina?

Singha, leuk trouwen in een eend!!

Wij zijn nog steeds op zoek naar een fotograaf... We hadden er een gevonden die een redelijke prijs incl. album had, maar die is al geboekt op onze trouwdatum!  :angry: Moeilijk hoor, om iemand te vinden die mooie foto's maakt en ook nog eens een redelijke prijs vraagt...

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #903 Gepost op: 29 november 2012, 16:14:12 »
@Svlok: Wat leuk dat je zoveel foto's op de mail hebt gezet! Mooie foto's van jullie twee! En wat een mooie jurk heb je uitgezocht! Wachten duurt lang he!;) Ik kon alleen de foto van je schoenen niet zien.

@Karlijn: In welke omgeving ben je op zoek naar een fotograaf? Dat is erg vervelend dat diegene die jullie graag wilden niet beschikbaar is op jullie trouwdag.

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #904 Gepost op: 29 november 2012, 17:03:50 »
@ svlok: Je jurk is echt heel erg mooi! Hij past echt heel mooi bij je. En ik vind het idee van het gastenboek heel origineel. En mooie foto's van jullie samen! De ringen vind ik ook mooi, lijken een beetje op die van ons :)
Ik kan de schoenen ook niet zien!

De save the date hebben we via Internet laten drukken. Was vrij simpel. Gewoon een ontwerp uploaden en je tekst en tekstkleur kiezen en wachten op het voorbeeld via de mail. Ik vond het netjes dat ze alles pas doen met jouw goedkeuring en via de mail kan je goed met ze communiceren. Daardoor krijg je precies wat je wilt. Je moet wel vooraf betalen, en als je dan niet tevreden bent en het gewenste resultaat niet krijgt, storten ze alles terug, op 20 euro na (voor gemaakte kosten). We hebben het via kaartjesdrukken.nl gedaan.

@Sannepan: Ja, wij sturen iedereen een kaart. Het zijn vooral veel gezinnen of stellen, dus gelukkig geen 100 kaarten ;) Maar wij nodigen eigenlijk iedereen voor het stadhuis, de kerk en het feest uit. Daarnaast hebben we ongeveer 20 daggasten die met ons lunchen en dineren.

Hebben jullie ook mensen die verwachten dat ze worden uitgenodigd, terwijl jullie ze eigenlijk niet op de gastenlijst hebben staan (of bijvoorbeeld niet voor de hele dag).
Wij hebben jarenlang een vriendengroep gehad, maar ieder is een beetje zijn/haar eigen weg gegaan. Een paar van die vrienden zien we eigenlijk nooit. Ze hebben het te druk met andere dingen. Prima, maar omdat we al zolang niet echt meer met ze omgaan staan ze niet op de gastenlijst. En raad eens: spontaan zoeken ze weer contact en we hebben binnenkort een Sintviering met vrienden, waar zij dus ook bij zijn. Hoe gaan we aan hun uitleggen dat zij geen uitnodiging krijgen? :S

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #905 Gepost op: 29 november 2012, 19:54:06 »
@ Svlok: Ik had al die foto's al gezien hihi maar nogmaals, erg mooi.
De schoenen kan ik trouwens ook niet zien!

@ Karlijn: Balen van de fotograaf zeg! :( Was toch wel 1 van de eerste dingen die wij hebben vastgelegd. Ik zou gewoon overal rondvragen, wij zijn ook via via bij deze fotograve gekomen want via internet kwam ze steeds niet naar voren.

@ Singha: Ja dat scheelt he dat je veel kaarten voor familie en koppels hebt ;)
Wij zetten de gegevens voor het stadhuis en het feest ook op alle officiele uitnodigingen, voor de daggasten komt er dan nog een apart kaartje bij hoe laat ze bij ouders moeten zijn en hoe het zit met eten e.d.

Wij hebben inderdaad ook mensen die verwachten dat ze mogen komen terwijl we die nooit zien. Ik ben daar vrij makkelijk in, geef het gelijk aan wat ik wil en dan zijn we er gelijk over uitgepraat haha. Klinkt best hard, maar ik houd er niet van als er steeds omheen wordt gedraaid. Ik had wel 1 vriendin, die ik eigenlijk steeds minder vaak zie en die ik dus niet meer als een echt goede vriendin beschouw, die vroeg laatst op een verjaardag: Zijn jullie al uit over je daggasten? Dus ik zei: ja, ongeveer 20 man. Zij: ooh wat leuk, daar zitten wij toch wel bij he! Dus ik zei, meer omdat ik daar geen ruzie wilde maken: dat merk je vanzelf wel. Zegt ze: ja en als ik niet heel de dag mee mag, dan kom ik helemaal niet.
Nou prima, dan ben ik er gelijk klaar mee. Komt ze toch lekker niet!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #906 Gepost op: 30 november 2012, 10:18:50 »
@ Karlijn, wat vervelend dat de fotograaf niet beschikbaar is op jullie dag :( Gelukkig zijn er nog meer fotografen dus jullie vinden er vast wel een!

@ schoenen, dit is de link naar de schoenen.
http://www.elegantsteps.co.uk/products/Paradox-Pink-Strawberry-Dyeable-Wedding-Shoes.html en
http://www.elegantsteps.co.uk/products/Touch-Ups-Ivanna-Dyeable-Wedding-Shoes.html

Ik twijfel heel erg tussen dichte of open schoenen.

@ Singha, ik zal binnenkort even een kijken nemen op kaartjesdrukken.nl, tot nu toe heb ik namelijk nog niet echt goede sites gevonden waar we onze kaarten kunnen bestellen.

Ik snap dat het lastig is om mensen te vertellen dat ze niet mogen komen. Probeer er niet teveel om heen te draaien anders krijgen ze misschien als nog het idee dat ze mogen komen.

@ gasten, wij hebben wel een aantal mensen die er vanuit gaan dat ze er de hele dag bij mogen zijn, maar die we alleen in de avond uitnodigen. We hebben gewoon gezegd dat we in een kleine kring trouwen en ze wel op de feestavond welkom zijn.

@ Sannepan, groot gelijk heb je. Als ze helemaal niet wilt komen dan toch lekker niet. Is haar keus, zij zal een mooie dag missen ;)



Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #907 Gepost op: 30 november 2012, 12:01:09 »
Singha wat een prachtige kaart

Mootje leuke foto's grappig je maakt je toch een heel ander beeld van een persoon aan de hand van een nickname haha.

Prachtige jurk Svlok ook al van die gave foto's. Dat gastenboek wil ik ook gaan doen maar dan in hartvorm.

Zal ook even een foto van onze save the date kaart. Geen picture perfect foto maar vond het wel toepasselijk omdat het een foto was het huwelijksaanzoek in de luchtballon. Verder lekker aan de creabea geweest. Pompons gemaakt als versiering van het zaaltje en de twee bomen voor het gebouwtje. Hangen nu te wachten op het kamertje van mijn jongste dochtertje


svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #908 Gepost op: 30 november 2012, 12:26:30 »
@ Saartjuh, bedankt!

Ja het gastenboek met hartjes kwamen wij ook tegen, maar vanwege de achternaam van mijn AS hebben we toch voor de boom gekozen.

Ik vind het een leuke save the date kaart, juist leuk zo persoonlijk en leuk moment om op jullie kaarten te hebben ;)

Edit: we hebben onze huwelijkbedankjes bevestigd :D Ik zal vanavond even een foto doorsturen.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2012, 16:58:35 door svlok »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #909 Gepost op: 1 december 2012, 12:18:49 »
Whaaa ik had een heel stuk geschreven doe iets verkeerd en whoep alles weg. Zeeer frustrerend. Zal nog een poging doen maar dan denk ik verkorte versie.

Lingerie: Ik heb ook bij freshpair een torselet besteld.Ook carnival. Is van de week aangekomen. Ik schrok wel een beetje want ik moest nog 30 euro bij betalen. Het blijkt dat je aangifte moet doen bij de doane als je iets van buiten de eu laat komen. Ik had er nog nooit van gehoord. Jullie? Postnl heeft die aangifte nu gedaan voor me.
Ook twijfel ik over de cup, als het een nederlands bedrijf was had ik nog een besteld in een cup kleiner om te vergelijken. Nu hou ik hem en zie ik bij het passen van de jurk wel of het goed is, denk het wel. Anders bestel ik een maat kleiner en deze maar op marktplaats.
Ondanks die 30 euro was het nog goedkoper als nederland. Scheelde 70 euro. Maar er zijn ook nadelen. Ik durf het ook niet terug te sturen want ben bang dat ik dan weer 30 euro moet betalen en die van de heen zendig ben ik sowiezo al kwijt dus anders marktplaats.

Sannepan: Bij de prijs zit een simpel verka album met leren kaft wel mooi hoor maar simpel. Ik had een gezien met een magneetsluiting en daar bem ik helemaal weg van.
Ik zal proberen plaatjes hierbij te doen.
We weten wel wat we voor kaarten willen, we zijn al wel wat veranderd want ons eerste idee was niet haalbaar. Ik wilde graag iets met voetstappen in zand, nu hebben we er ook een kustlijn bij en beren of mensen die in de verte kijken hand en hand. Klinkt nu misschien een beetje vaag maar als we ze hebben zal ik ze op de mail zetten.
Dat wordt een lange nacht tot 5 uur, hopen dat het niet net dan doorbreekt. Succes!
Wat raar van je vriendin, maar ook duidelijk dan maar niet.

Singha: Super leuk om in een eend te trouwen. Zal vast passen en duwen zijn maar je past er vast in.
Wat vervelend dat mensen zich zelf gaan uitnodigen. Ik zal gewoon eerlijk zijn, misschien lastig maar is het wel direct klaar. Wij hebben dat met het feest al wel gehad, dan vooral aanhang die denkt mee te mogen.

Anne_lyze: lijkt me heerlijk Marakeshh (zo schrijf je het vast niet) Lekker genieten.

Svlok: Ik vind de dichte teen schoen het mooist, heel mooi eigenlijk, ben ook niet zo van open teen. Maar gelukkig smaken verschillen. Mooie jurk ook staat je heel erg mooi en leuk idee voor gastenboek, kunnen mensen daar alleen hun naam in zetten of ook nog iets extra's?
Ringen zijn ook mooi, wij hebben die ook nog om gehad maar toch anderen gekozen maar mooi zijn ze zeker.

Saartjuh: Leuk jullie save the date, zo kersvers na het aanzoek.

Leuk om een gezicht bij de naam te hebben, ik zal binnen kort ook even een foto van AS en mij sturen.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #910 Gepost op: 1 december 2012, 13:28:57 »
Weinig tijd om alles door te lezen, dus dat doe ik later dit weekend.
Wel even een update over de schoenen, heb ze vandaag gekregen en meteen een keuze gemaakt. Twee waren een andere tint dan mijn jurk en de ander was echt perfect :applaus: heb de andere twee nog wel even gepast, maar ze zaten ook niet fijn, de ene plette mijn tenen en de ander had een elastiekje als bandje waardoor ik te weinig steun had. Dus al met al nu de juiste kleur en prettig zittende schoenen! En voor 'maar' 55 euro.
http://m.brandos.nl/ivory/hanna-pu-white/a43033
Met ons nichtje gaat het goed, ze mag bijna naar huis!ze lijkt weer totaal haarzelf  :wub:

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #911 Gepost op: 1 december 2012, 14:06:46 »
@Andora wat fijn dat het weer wat beter gaat met je nichtje!

@Joda wat grappig die albums! Wij zijn voor mijn vriend afgelopen maandag bij de opendag van verka geweest om wat albums te bekijken. Wij leverden al een album via Verka en waren daar erg tevreden over! Wij hadden via een andere leverancier een digitaal gedrukt album en wilde die nu ook graag via verka! De keuze is gevallen op het Palazzo album wat wij gaan leveren! Dat is dus dat album wat jij zo mooi vind met de magneetsluiting! Ik vind dat ook echt een super mooie album dus ik zou dat een hele goede keuze vinden!
Zelf gaan wij voor een e-lay jorgensen album! Ik vind zelf digitaal wat minder en bij e-lay zijn het gewoon echte foto's met een passé-partout er over heen!

Dankzij die opendag bij verka heb ik overigens iets leuks bedacht voor de kleintjes! Mijn 3 nichtjes zijn bruidsmeisje en hun broertje is ringendrager. Nou hadden ze bij verka hele kleine albumpjes kan niet vinden hoe groot maar formaatje iphone ofzo! En daar ga ik voor hun als cadeau de leukste foto's van de bruiloft in plakken als herinnering! ben er helemaal blij mee ik vind ze zo schattig haha! Ook meteen tegen mijn lief gezegd dat we die echt in ons assortiment moeten gaan opnemen haha!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #912 Gepost op: 1 december 2012, 17:00:45 »
Andora: Je hebt mooie schoenen gekozen. Mooie prijs ook.
Fijn dat het met je nichtje beter gaat.

Kim89: Dat is inderdaad grappig. Het schijnt wel dat die met magneetsluiting kleiner zijn dus nog even afwachten of het kan en de fotograaf heeft op zijn site staan dat de zwarte niet leverbaar is op het moment en die vind ik eigenlijk mooier nou ja anders maar rood.
En onze fotograaf houd de boot een beetje af met boeken. Ik heb al een keer in het gesprek aangegeven dat ik die mooier vind en toen prees hij de verka er aan. En later in een mail heb ik het ook nog eens benoemd, hij reageerde toen wel op een andere vraag maar niet op die over de fotoboeken.
Hij had al gezegd dat we naar de trouwerij dit ook nog konden bespreken maar ik heb liever dat ik het voor die tijd rond heb.
Maar ik ga er nog wel achter aan. Vind hem erg mooi!

Leuk idee zo een 'kleine' herinnering. Waar beurzen al wel niet goed voor zijn.

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #913 Gepost op: 1 december 2012, 17:09:27 »
@joda als je gaat zoeken op palazzo album op internet kan je kleuren en maten vinden. En als je dat nu aangeeft aan de fotograaf moet het toch lukken om hem tegen die tijd te kunnen leveren lijkt me?!?! Ik zou hem gewoon eens bellen als ik jou was...... Is zonde als je uiteindelijk een album hebt wat je minder mooi vind toch?

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #914 Gepost op: 1 december 2012, 18:40:29 »
@joda ik zat net te denken hè.... Plakt jou fotograaf zelf.... Want anders is het heel raar om te zeggen of je iets op voorraad hebt of niet.... Maar als hij zelf plakt zou je ook kunnen kijken of je hem zelf mag kopen en aanleveren???? Als je hem googled kom je op een soort webshop waar je hem zelf kunt kopen??? Albumshop ofzo?!?!?!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #915 Gepost op: 1 december 2012, 18:52:45 »
Kim89: Ja hij gaat ze voor ons inplakken maar heeft die albums ook op zijn site staan dus het lijkt me dat hij er ook mee werkt.
Ik heb het inderdaad gegoogled en zag inderdaad dat ik ze zelf ook kan kopen en zwart is ook gewoon te krijgen dus inderdaad kan hem ook een boek aanleveren.
Ik moet de fotograaf gewoon even weer bellen maar ik kreeg de vorige keer een beetje het gevoel dat hij me afscheepte. Verder is het contact heel goed hoor. Alleen m.b.t. albums is lastig. En als ik iets wil ....... (bridzilla) Maar ik zie er tegen op om erachteraan te gaan denkt hij straks komt zij weer met de vragen over het album.
In ieder geval bedankt voor de tips.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #916 Gepost op: 2 december 2012, 11:40:06 »
Ik heb even geen tijd om alles dor te lezen, maar een kleine update over de outlet gisteren:

Wat een ballentent!! Haha! We zijn niet eens binnen geweest... Het was heel klein (kleiner dan een gemiddelde woonkamer) er hingen wat jurken en er stonden twee paar oudbollige schoenen in de etalage. Beetje jammer wel! Toen zijn we maar naar Ikea gegaan waar we wat kerstspullen hebben gekocht, ook leuk!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #917 Gepost op: 3 december 2012, 09:00:03 »
@ gastenboek, de blaadjes zijn groot genoeg om eventueel nog een verhaaltje in kwijt te kunnen, maar alleen namen opschrijven kan natuurlijk ook.

@ Andora, leuk dat je schoenen hebt gevonden waar je helemaal blij mee bent! Gelukkig dat het beter gaat met je nichtje.

@ Karlijn, jammer dat het tegen viel, maar wel leuk om inkopen bij de Ikea te doen, het lukt me nooit om daar met lege handen weg te gaan ;)   

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #918 Gepost op: 3 december 2012, 09:37:32 »
@Karlijn: Jammer dat het tegen viel. Dus je mag weer verder met de zoektocht naar schoenen!
Wij gaan vandaag even naar de Ikea! En net was Svlok zegt, met lege handen kom je daar niet weg ;)

@Andora: Dat is fijn dat het beter gaat met je nichtje! :)

Over 9 dagen gaan we al in ondertrouw!:) Dat is op dit moment het enige waar we nu mee bezig zijn, verder ligt het regelen voor de bruiloft een beetje stil. We zijn nu druk met papierwerk voor ons nieuwe huis en dozen inpakken!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #919 Gepost op: 3 december 2012, 11:17:04 »
Hoi dames,

Hier liggen de voorbereidingen ook wel stil. Wij hadden afgelopen zaterdag op zondag nacht een feest van mijn broer, hij organiseert dat. We lagen gistermorgen om 9 uur eindelijk op bed, nadat we zaterdagmorgen om 8 uur al in ons huis waren. Het was een geslaagd feest, druk en heel gezellig. Heb nu alleen totaal geen stem en moet vanmiddag werken, dus dat wordt nog wat. Onze vaders hebben als verrassing een groot deel van de keuken geplaatst :D Mijn vader gaat het vanavond en morgenavond afmaken en dan kan van het weekend beneden ook de vloer erin!! Dus binnenkort zullen wij ook druk zijn met verhuizen :) Kan bijna niet wachten!!

@ Svlok: Ik vind de dichte schoenen het mooist. Ze lijken trouwens heel erg op mijn schoenen ;)

@ Saartjuh: Leuke save the date op de mail! :) Wat voor versiering hebben jullie allemaal voor in het zaaltje?

@ Mail: Ik heb even nieuwe mappen erbij gemaakt: foto's met AS, Foto's bedankjes en foto's save the date.
Dit om het een beetje overzichtelijk te houden.

@ Joda: Balen van je torselet! Ik hoop voor je dat tie onder de jurk goed zit :)
Dat zijn inderdaad mooie albums met die magneetsluiting! Wij moeten nog definitief doorgeven aan de fotograaf wat voor album wij willen, maar dat hoeft pas een maand van tevoren. Dus we hebben nog even om erover na te denken :)
Jullie kaarten klinken erg mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Wat vervelend trouwens van jullie fotograaf! Vind het wel apart dat hij zo de boot afhoudt zeg. Hopelijk is het snel allemaal geregeld.

@ Andora: Fijn dat het met je nichtje goed gaat. Is ze inmiddels al thuis?
Mooie schoenen heb je gekozen! En voor een mooie prijs!

@ Kim89: Dat is een leuk idee, die kleine albumpjes voor de kids. Zullen ze vast heel leuk vinden!
Wij doen voor onze ouders een klein album maken met trouwfoto's van ons, kosten bij onze fotograaf €60,- per stuk.
Zullen vooral onze moeders heel leuk vinden haha.

@ Karlijn: Balen zeg van de jurkenoutlet! :( Maar Ikea is natuurlijk ook hartstikke leuk!

@ Mootje: Veel plezier in de Ikea!
Leuk hoor ondertrouw :) Over 3 weken gaan wij ook eindelijk!


Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #920 Gepost op: 3 december 2012, 11:47:36 »
leuk om al die foto's van jullie met as te zien, ik heb mij en as er ook maar even op gezet.

lingerie: ik ga denk ik maar eens een afspraak maken bij Anastasi om eens lingerie daar te passen. Ik durf eigenlijk niet zo goed apart lingerie te kopen omdat ik bang ben dat je het gaat zien onder de jurk..

schoenen: ik heb eens horen zeggen dat onder een lange jurk dichte schoenen mooier staan, omdat je anders alleen je teen ziet.

wat een mooie jurk Svlok! Ook mooi om te zien dat iedereen zo straalt in zijn jurk  :applaus:

ik dacht, er komen weinig updates van mijn kant, maar ik heb net de gemeente gebeld en wij gaan 7 januari in ondertrouw!
Wij zijn die dag 11 jaar samen, dus dat leek mij ook een leuke gelegenheid om dit te doen.

ons nichtje is inmiddels al thuis, gelukkig maar. :blush:

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #921 Gepost op: 3 december 2012, 19:20:17 »
Leuk om foto's van iedereen te zien. Heb je een beetje een idee met wie je al je foto's en ideetjes aan het delen bent :) En ook leuk om te zien wie de aanstaanden dan zijn!

@ Andora: Heel fijn om te horen dat jullie nichtje weer thuis is en dat ze zo is opgeknapt!
Leuk om de datum van ondertrouw te hebben! En inderdaad een leuke gelegenheid, als je alweer 11 jaar samen bent.
Je schoenen vind ik erg mooi.

@ Lingerie: Mijn vriend gaat in de kerstvakantie met zijn moeder en mij een pak passen. Ik denk dat ik mijn moeder misschien ook maar meesleep, zodat ik met haar in die zaak naar lingerie kan kijken. Ik mag mijn jurk in januari waarschijnlijk weer passen, en ik wil dan wel het compleetplaatje zien. Ik ga me laten make-uppen van te voren, en wil dan ook mijn schoentjes en torselet aan. Weet ik meteen of alles goed zit en staat :D

@ Voorbereidingen:
We hebben de gegevens van een goede DJ gevraagd aan een vriend. Op zijn bruiloft vonden we dat hij erg goed draaide. En altijd handig om te kiezen voor iemand waarvan je weet dat hij goed draait. Die hebben we tenminste in de praktijk meegemaakt! Hopen dat hij nog vrij is op onze datum.

Zoals hierboven gezegd gaan we komende vakantie kijken naar een pak voor mijn vriend en ik hoop dan meteen te slagen voor lingerie.

Ook willen we voor het eind van dit jaar langs de feestlocatie om wat afspraken te maken over decoratie en snacks, de plek waar we gaan dineren en welke mogelijkheden er zijn om filmpjes te laten zien etc.

We gaan ook de kerk benaderen om te kijken of zij een geschikte predikant hebben die onze dienst wil leiden.

Over ongenodigde mensen: We hebben maar besloten onze kaarten vrijdag de deur uit te doen. Die avond komen onze vrienden (en dus ook de mensen die we niet hebben uitgenodigd) Sinterklaas vieren, en dan hebben we gewoon even niet dat ongemakkelijke moment waarop mensen enthousiast doen over de kaart en zij ons raar aankijken. Het is misschien uitstellen, maar ik heb daar die avond gewoon niet zo'n zin in.. ;)

Verder is het druk druk druk op dit moment. Ik ben blij als het straks lekker vakantie is...

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #922 Gepost op: 4 december 2012, 13:27:39 »
Karlijn wat jammer dat het tegen viel, maar inderdaad ikea is ook leuk.

Singha: Je hebt helemaal gelijk om je kaarten dan te versturen het moet toch wel gezellig blijven op sinterklaas.

Ik ben gister bij de manicure geweest om mooie nagels (french manicure) te zetten en heb op de ringvinger een vlinder laten zeten. Het past helemaal niet bij mij, ik moet er vreselijk aan wennen. Het witte randje vind ik dan ook behoorlijk breed dus weet niet of ik het wat vind. Voor de trouwerij denk ik wel, ze kan ook iets erop zetten met diamantjes erin lijkt me ook wel leuk.
Over 6 week moet ik weer heen om het er of af te laten halen of nieuwe laten zetten. Maar even afwachten of het wat gaat wennen. Ik zal even foto's bij voegen, ik hoop dat het een beetje te zien is. Foto's toevoegen wil niet ik stuur ze wel naar de mail.

Kim Righarts

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #923 Gepost op: 4 december 2012, 14:23:28 »
Ik heb mijn minitrouwalbumpjes binnen! krijg de foto er hier ook niet op dus ga hem ook meteen ff mailen!! ze zijn zo schattig!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #924 Gepost op: 4 december 2012, 14:31:44 »
Mooi albumpjes Kim ziet er leuk uit.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards