collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867763 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1225 Gepost op: 11 januari 2013, 19:42:31 »
Jaaa  :blush: haha... Ik wilde toch overleggen of hij het ook wel leuk vond om weer terug te gaan naar Thailand (oké ik zocht gewoon een excuus.. ;-)). We willen naar Phuket en Ko Phi Phi (laatste schijnt super mooi te zijn). En een paar nachten in een boomhut op het vaste land en daarna door naar Cambodja. Of andersom, dat weten we nog niet.
Ik zag dat jou reis ook al wat concreter werd??

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1226 Gepost op: 11 januari 2013, 19:47:00 »
Nieuwe bruidjes op de mail, ik ken jullie niet.. van mij dus ook groen licht!

@Danis, heerlijk zeg.. Thailand! Ik vind dat ook een geweldig land! Ik ben ook benieuwd naar welke eilanden jullie gaan?

@svlok, mooie kaart zeg! echt supermooie foto's van jullie! Ik ben het ook met de andere meiden eens dat de kleine fotootjes wat teveel van het goede zijn.

@Anne_Lyze, wat leuk dat jullie dansles gaan nemen! Ik wil dat ook zo graag weer gaan doen! Maar ik vind het best wel duur... momenteel kunnen we dat helaas niet betalen.
Fijn dat jullie cm de aankleding wil gaan regelen. Ik kan me wel voorstellen dat je daar nog wat zeggenschap over wil houden hoor!

@Sannepan, moeilijk he, uitnodigingen! Wij twijfelen ook nog steeds!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1227 Gepost op: 11 januari 2013, 19:49:43 »

@Danis, heerlijk zeg.. Thailand! Ik vind dat ook een geweldig land! Ik ben ook benieuwd naar welke eilanden jullie gaan?


Ik weet het al!  :blush:
Kho Phi Phi is wel mooi ja, maar erg toeristisch! Ik vond Kho Phangan véél mooier...

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1228 Gepost op: 11 januari 2013, 19:52:05 »
Buiten de tickets, nog niks geboekt: dus we kunnen nog alle kanten op! Kho Phangan is toch van de fullmoon party's? Die missen we helaas weer net...

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1229 Gepost op: 11 januari 2013, 20:22:21 »
@leuke kaart :) zeker uniek beide met rood haar :)

Edit ik ken je overigens niet

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1230 Gepost op: 11 januari 2013, 20:32:08 »
Danis, Ja klopt, maar het is daar iedere avond feest hoor! Want als er geen 'fullmoon' is, is het wel 'halfmoon'. En toen wij er waren was het 'darkmoon'... Wel bijzonder om eens mee te maken, maar naast het feest is het gewoon een eiland met prachtige stranden en gezellige restaurantjes. Wij zaten aan een strand een stukje verwijderd van de drukte (weet even niet meer hoe het heet), echt een bountystrand was dat.. prachtig!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1231 Gepost op: 11 januari 2013, 22:59:31 »
Hier groenlicht voor alle nieuwe bruiden :-) Gezellig!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1232 Gepost op: 12 januari 2013, 07:41:11 »
Zo, ik ben weer bijgelezen  :biggrin:

Alle nieuwe bruiden op de mail: welkom. Ik ken jullie niet, dus wat mij betreft groen licht.

Svlok, leuke kaart en leuke tekst!!

Sannepan, ik ga waarschijnlijk een bruidsarrangement boeken van een schoonheidssalon in het dorp. Ik krijg dan manicure, proef make-up, make-up 's morgens aan huis en de make-up wordt 's avonds bijgewerkt op de locatie. Dit alles kost 135 euro. Wel een boel geld, maar er zit dus ook best veel bij.

Joda, proefkapsel moet ik nog een afspraak voor maken. Ik wil graag bij het afpassen van de jurk het totaalplaatje kunnen zien, dus ik wil graag proef make-up en proefkapsel op dezelfde dag als het afspelden. Nu dus eerst een afspraak maken met de bruidszaak. Zal waarschijnlijk in Maart of April worden.

@ uitnodiging met foto. Ik heb een hele mooie foto gezien die ik wil laten maken van ons tijdens de pre-wedding. Is een foto van twee handen. Of ik wil graag een silhouet-foto van ons. Dan hebben we wel een foto van onszelf, maar zijn we niet heel duidelijk in beeld. Binnenkort ga ik het idee vast mailen naar de fotograaf. Dan heeft hij al een idee van wat we graag willen voor de kaart.

@ huwelijksreis. Wij gaan waarschijnlijk pas na de bruiloft bepalen of we gaan. Maar ik heb al wel een mooie rondreis gezien op Corsica. Wij houden van bergen en ik wil wel graag mooi weer en dat schijnt daar precies het geval te zijn. Verder willen we niet te lang en te ver weg (lees: ca een week en binnen Europa). Hopelijk hebben ze in Juni een leuke lastminute voor die reis.

Vandaag gaan we ringen kijken!! Ik ben benieuwd.

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1233 Gepost op: 12 januari 2013, 12:07:39 »
Ik heb alles even vlug doorgelezen, dus sorry als ik niet op iedereen reageer (wel grappig dat iedereen dat steeds zegt, alsof de regels in dit topic zijn dat je op iedereen moet reageren haha)

Svlok, ik vind de kaart echt mooi! Leuk dat je themakleur er zo duidelijk in terugkomt. Inderdaad iets minder fotootjes aan de zijkant, maar ik snap wel dat je het moeilijk vind om te kiezen welke foto's wel en niet gebruikt worden. Ze zijn allemaal erg leuk!
Het gedichtje in de plaats van het envelopje is ook een leuk idee zeg, die ga ik onthouden! (niet het gedichtje hoor, maar het idee ;) )
Ook zag ik een klein schrijffoutje. Er staat dat jullie in een stoet het burgelijk huwelijk tegemoet gaan, maar volgens mij is het een burgeRlijk huwelijk.

Nieuwe bruidjes is voor mij ook groenlicht!

Danis, welkom terug haha. Gaaf hoor Thailand! Daar ben ik ten huwelijk gevraagd, op de river Kwai :) Ooit ga ik ook weer terug. Ik vond het echt een geweldig land.

Carien, spannend, ringen kijken! Heel veel plezier en laat ons maar weten wat het geworden is als jullie dé ringen gevonden hebben!

Wij gaan ook voor een foto op de uitnodiging. De save the date hebben we zelf gemaakt, ik weet nog niet of we dat met de echte uitnodigingen ook gaan doen, of dat we kiezen voor een bestaande kaart waar een foto in kan. Maar daar gaan we binnenkort over nadenken.

Over een tijdje hebben we ons eerste gesprek met de predikant. Spannend! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar iemand vroeg hoelang een kerkdienst duurt. Wij kiezen voor een dienst van een uur, met daarna, in de kerk, een receptie van een uur. Maar de predikant gaf wel al aan dan een uur vrij krap is, terwijl ik zelf echt nog geen idee heb hoe we het invullen.
Een aantal dingen weten we wel. Natuurlijk het traditionele binnenlopen. Ik wil dat mijn vader mij in de kerk weggeeft, al zijn we dan al voor de wet getrouwd ;). Daarna willen we een kaars aansteken voor de mensen die er niet bij kunnen zijn, zoals mijn vriend zijn nichtje en oom, die in de afgelopen maanden plots zijn overleden, en zijn opa's. Dan natuurlijk muziek, wat ik erg moeilijk kiezen vind! En de geloftes, het ja-woord en de inzegening. En we hopen dat er mensen zijn die iets willen vertellen. Dan komt de dienst wel vol :)


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1234 Gepost op: 12 januari 2013, 15:43:29 »
@ iedereen leuk ringen kijken, is een hele leuke bezigheid  :biggrin:
@thailand lijkt me gaaf ben ik nog nooit geweest, maar op de een of andere manier trekt Azië me voor de huwelijksreis niet zo. Totaal geen logisch reden voor maar een gevoel.

Vandaag hebben we het pak voor mijn AS uitgezocht, wat gaaf was dat. Ik ging mee omdat mijn as dat graag wilde en het mij niet uit maakte. Maar wat stoer en mooie en lief ziet hij eruit. Echt prachtig! Het kriebelt weer helemaal :)

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1235 Gepost op: 12 januari 2013, 18:27:40 »
Bezigbijtje, leuk dat jullie op pakkenjacht zijn geweest. Ook al geslaagd of dat nog niet?

Wij hebben DE ringen gevonden!! Was echt superleuk. We zijn bij demooistetrouwringen.nl geweest. De eigenaresse, Hilleke, heeft al meer dan 30 jaar ervaring en werkt nu voor haarzelf vanuit huis. Ze heeft ons echt supergoed geholpen en had alle tijd voor ons. We hadden voor 10.30 uur een afspraak gemaakt en om 14.00 uur stonden we weer buiten. Ze heeft echt verstand van de ringen en kon ons goed adviseren. Uiteindelijk zijn het ringen geworden die we niet verwacht hadden (geelgoud ipv bicolor, helemaal glansend ipv glansend en mat) maar deze stonden gewoon het mooist dus wel zijn er super blij mee. En ze kon ons echt een hele mooie korting geven. Voor mensen die nog op zoek gaan naar een ring kan ik haar echt aanraden.

Ik zal proberen een plaatje toe te voegen van de ringen, maar in het echt zien ze er echt veeeeeel mooier uit.

In maart kunnen we ze ophalen.

« Laatst bewerkt op: 12 januari 2013, 18:29:31 door Carien85 »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1236 Gepost op: 12 januari 2013, 19:04:14 »
Svlok: Jullie kaart is echt erg mooi. Leuk zo alles op rijm. Ik vind de foto's links trouwens niet storend, past er goed bij mooi hoor.
Ik ben wel benieuwd hoe de kaart is zonder die fotootjes, deel je hem met ons?
Wij gaan denk ik ook met een rijm de cadeautip beschrijven, waarschijnlijk iets als: Wilt u ons iets schenken dan kunt u aan de inhoud van een  :email: denken.
Wat super leuk om salsa te gaan doen.

Light in the box: Voor degene die ook daar wat besteld hadden, moesten jullie ook invoerrechten betalen? Of is dit algemeen bekend en ben ik naief dat ik dat niet weet?

Alle dames hier groen licht.
WBlond: ik ben benieuwd naar jullie uitnodiging.

Anne_Lyze: Wel leuk dat de CM wat dingen achter jullie rug om regelen, op de dag zelf is het denk ik erg leuk dat je verrast wordt. Voor die tijd lijkt het me inderdaad lastig dat je niet alles in de hand hebt.

Danis: Welkom terug! Leuk dat je weer mee komt schrijven.

Carien85: Jeetje wat hebben jullie lang bij de juwelier gezeten, wel fijn dat ze de tijd neemt voor jullie. Maar hele mooie ringen hebben jullie uitgezocht!

Singha: Ik kan me inderdaad voorstellen dat zo een dienst van een uur zo vol zit. Wel mooi.

BezigBijtje: Leuk pak uitzoeken, ook leuk dat je mee bent gegaan.

Mijn schoonmoeder had de bedankjes voor de cliënten klaar, viel me wel een beetje tegen. Ze is op sommige doosjes erg aan het vlekken geweest met de inkt. Misschien te snel in de zak gedaan. Ik ben soms ook wel kritische daarom is het maar goed dat ik het meeste zelf doe, als er dan wat fout gaat kan ik me zelf alleen de schuld geven.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1237 Gepost op: 12 januari 2013, 19:20:00 »
@ Stalken: moet ik hier ook steeds doen bij de locatie. Vind dat soms wel vervelend, dan kijk je zo uit naar een reactie en die komt dan maar niet... Nu zijn ze tot 7 februari dicht, daarna ga ik ze weer stalken ;) maar dan moeten we ook een afspraak met ze maken om alles te bespreken :)

@ Anne_Lyze: Wat leuk van die openingsdans! Ben benieuwd wat jullie gaan doen. Lief dat je as toch danslessen wilt nemen.

@ Danis: leuk weer terug naar Thailand. Cambodja vond ik echt een prachtig land! Super!

@ Carien: Voor de make-up idd een boel geld, maar je krijgt er zeker een hoop voor terug. Gewoon lekker van genieten! :D
Wat hebben jullie lang gezeten bij die vrouw van de ringen! Maar klinkt echt helemaal top hoe jullie geholpen zijn. Mooie ringen hebben je uitgezocht :)

@ BB: Wat leuk, samen een pak uitzoeken voor je as. Hoe ziet het pak eruit??

@ Joda: Jammer dat de bedankjes niet allemaal goed bevallen. Ga je, die niet goed gelukt zijn, nog een x zelf maken of niet?
LITB nog nooit wat besteld, maar ik heb in andere topics al meer gelezen van invoerrechten idd. Heeft volgens mij te maken met het gewicht van het pakketje o.i.d.

Hier gaat het nu toch ineens best hard :) AS en ik hebben ons vandaag over de boeken gebogen met daarin de trouwkaarten. We hadden er 5 uitgezocht die we beiden mooi vonden en toen hebben we van die 5 allebei onze favoriet gekozen. En we wezen allebei dezelfde aan :D Alleen is die kaart €2.28 p/s, en een andere die we mooi vonden en er best wel op lijkt die is €1.49 p/s. Nu zou ons dat ongeveer 50 tot 60 euro gaan schelen totaal. Vind ik toch best veel, dus we denken daar nog even over na. Voor a.s. donderdag willen we een afspraak maken bij de drukker om nog wat informatie te vragen en te bekijken hoe duur het totaal gaat zijn, ben benieuwd!

We hebben vandaag ook doorgegeven welke smaken we 29 januari willen proeven voor de bruidstaart. En deze week krijgen we informatie van de decorateur voor de decoratie van de diner-/feestlocatie, daar ben ik heel benieuwd naar. Verder 25 januari nog een afspraak staan voor een openingsdans!!! Dus het gaat hier helemaal lekker! :D

A.s. gaat vrijdag met zijn moeder in een winkel oriënteren op pakken, daarna gaat hij een echte afspraak maken bij de pakkenwinkel met zijn getuige en onze cm. Ben heel benieuwd wat hij aan gaat doen!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1238 Gepost op: 12 januari 2013, 19:54:48 »
@Sannepan, wat ga je hard, je maakt me heel nieuwsgierig. Wat voor soort kaart willen jullie?Het is best lastig afwegen idd. 60 euro is op zich  veel geld, niet op het hele bedrag natuurlijk, dan valt er veel in het niet. Maar op zich is het wel weer 60 euro.


ohh 29 januari al bruidstaart proeven... hmmmmm.. wat voor soort smaken gaan jullie proven? Neem jullie zo'n grote met meerdere lagen? Dat lijkt me zpo gaaf. (doen wij niet, wij gaan ivm de prijs voor cupcakes,) Laten jullie alles decoreren? Is er helemaal geen aankleding, ik bedoel houd het ook in stoielen en sta tafels, of is het meer de tierlantijntjes zeg maar.

Een afspraak voor de opningsdans, wat houdt dat bij jullie in? Voor wat voor iets gaan jullie?

Wij hebben eind mart ook een afspraak staan, we willen iets vrolijks maar wel latin. Hebben even nagedacht over salsa, maar ik heb persoonlijk eigenlijk niets met salsamuziek, daarom wordt het nu latin, maar dan op engelstalige muziek, rock/pop nummer. We gaan ws 5 danslessen nemen en de dansjuf maakt een eenvoudige dans voor ons. Klinkt heel sjiek zo....

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1239 Gepost op: 12 januari 2013, 20:05:26 »
@ Anne_Lyze: Nee, op het hele bedrag is het niet veel geld. Maar als je op veel dingen steeds een paar tientjes kan besparen, wordt het toch nog best een flink bedrag ;)

Het is een vierkante witte kaart met een beetje gerafeld randje. Op de voorkant staat dat in paarse letters onze namen en er is met paars lint een strik gemaakt. De binnenkant kan dan bedrukt worden met de tekst, ook paars. Het is een vrij simpele/strakke kaart, maar daar houden wij van :) We zijn niet zo van de tierelantijntjes!

Wij nemen inderdaad een taart met meerdere lagen, maar we moeten nog even goed bespreken hoe en wat. Ik vind het ook geen gezicht als het een taart is met 3 kleine lagen, dan doe ik liever 2 wat grotere lagen. We gaan proeven: chocoladeganache van witte chocolade, lemon curd, caramel mascarpone, mascaparone met witte chocolade en aardbeien, en bolus met bolus likeur proeven. Hmmm heb er nu al zin in haha!

Op de locatie zelf zijn wel tafels, stoelen, statafels, lampen e.d. aanwezig. Voor het feest krijgen wij bijvoorbeeld ook een pagodetent. De locatie zelf verzorgd de witte versiering (witte tafellakens, witte bloemetjes, witte cadeautafel, witte hoes om de statafel voor het gastenboek), maar wij willen er graag ook paarse versiering bij. Waarschijnlijk doeken draperen in de nok van de tent, witte rotan harten opgehangen aan paarse linten, paarse pompomps of lampionnen en miss ballonnen. Maar wij zijn zelf totaal niet creatief, en via mn broer kennen we een decorateur. Dus die heeft wat ideeën enz voor ons verzamelt :D

Afspraak voor de openingsdans houdt in dat we bespreken wat we willen en dat hun het dan bedenken en wij leren het van hun. We willen de delen van een paar nummers achter elkaar plakken, beginnen met een stijldans en dan zo overgaan naar wat modernere dans. Zodat iedereen gelijk mee gaat doen :) Weet niet of het haalbaar is, dus vandaar ook de afspraak!
Jullie dans klinkt ook erg leuk!!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1240 Gepost op: 12 januari 2013, 20:27:55 »
Ja we zijn zeker geslaagd. Ik stuur straks wel een foto naar de mail :) zwijmel :blush:

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1241 Gepost op: 12 januari 2013, 20:41:12 »
Joda, ik moest inderdaad ook invoerrechten betalen. Die rekening kwam er later nog achteraan. Maar ik heb op de site zelf goed alles doorgelezen en er stond wel beschreven dat je nog een rekening kan krijgen. Ik had er dus al op gerekend. Maar ze zijn op LITB erg goed in kleine lettertjes, je moet echt zoeken naar duidelijkheid...

Uitnodigingen: wij willen ze zelf maken, een beetje in de zelfde stijl als onze save the date, maar dan groter :) Ik heb nu zelf een paar ontwerpjes gemaakt, met lekker veel foto's op de voorkant ;). We laten ze weer drukken, maar nu bij een site waarbij je zelf ook de binnenkant kan ontwerpen. Tegen de tijd dat we eruit zijn wat we willen, zal ik een voorbeeldje naar de mail sturen.

BezigBijtje, ik ben benieuwd naar de foto! Ik was ook mee met mijn vriend voor het uitzoeken van zijn pak. Je krijgt dan echt weer vlinders in je buik, als je hem zo netjes in trouwpak ziet!

Sannepan, een simpele kaart is inderdaad ook erg mooi! Je moet gewoon kiezen wat bij je past. Dat vind ik ook zo leuk aan dit forum. Iedereen heeft zulke verschillende smaken. Dat zie je aan de jurken, aan de kaarten en de invulling van ieders dag.

Openingsdans: Nu ga ik twijfelen dames! Mijn vriend en ik neigen er erg naar om gewoon te schuifelen. We zijn niet zo van het dansen (nou ja, ik wel, hij niet) en willen eigenlijk vooral iets romantisch. We denken erover om een vriend van ons een nummer te laten zingen waarop wij dansen.
Maar als ik jullie ideetjes zo lees, klinkt dat allemaal ook erg leuk! Gelukkig hebben we nog even de tijd om er over na te denken :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1242 Gepost op: 12 januari 2013, 20:52:04 »
Bezigbijtje, leuk dat jullie op pakkenjacht zijn geweest. Ook al geslaagd of dat nog niet?

Wij hebben DE ringen gevonden!! Was echt superleuk. We zijn bij demooistetrouwringen.nl geweest. De eigenaresse, Hilleke, heeft al meer dan 30 jaar ervaring en werkt nu voor haarzelf vanuit huis. Ze heeft ons echt supergoed geholpen en had alle tijd voor ons. We hadden voor 10.30 uur een afspraak gemaakt en om 14.00 uur stonden we weer buiten. Ze heeft echt verstand van de ringen en kon ons goed adviseren. Uiteindelijk zijn het ringen geworden die we niet verwacht hadden (geelgoud ipv bicolor, helemaal glansend ipv glansend en mat) maar deze stonden gewoon het mooist dus wel zijn er super blij mee. En ze kon ons echt een hele mooie korting geven. Voor mensen die nog op zoek gaan naar een ring kan ik haar echt aanraden.

Ik zal proberen een plaatje toe te voegen van de ringen, maar in het echt zien ze er echt veeeeeel mooier uit.

In maart kunnen we ze ophalen.

Super mooi carien! Fijn dat ze zo de tijd voor jullie nam!

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1243 Gepost op: 12 januari 2013, 22:26:57 »
Wij gaan geen openingsdans doen. Ik ben niet echt van het dansen en vriendlief al helemaal niet. Daarbij kijkt dan iedereen naar je, nee dank je niet iets voor ons.

Vandaag afspraak gehad bij locatie waar we gaan toasten en bruidstaart aansnijden. Komt helemaal goed en als het prachtig weer is ( gaan er gewoon vanuit ;-) ) kunnen we buiten in de tuin.

Wat betreft het gedoe met de feestlocatie. Hadden 3 opties aangeboden gekregen .

1. Feest daar afzeggen ( geen optie wat ons betreft, geen zin om nu nog te kijken naar andere speciale locatie)
2. Andere datum ( ook geen optie aangezien deze datum wel een bijzondere datum voor ons is en betekend dan ook dat je de rest ook moet annuleren)
3. Andere locatie op hun terrein plus paar extra 's. Gaan dan de feestzaal ergens anders namaken.

Hebben wel paar twijfels bij optie 3 maar gaan hun voorlopig de voordeel van de twijfel geven.

Redelijk happy dus! Van de week maar eens achter bruidstaart aan.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1244 Gepost op: 13 januari 2013, 09:40:29 »
Hi allemaal,

@Christa, begrijp ik goed dat jullie voor die dag drie verschillende locatie hebben? Trouwlocatie, feestlocatie en borrellocatie? Verevelend hoor dat hele gedoe met de feestlocatie. Hebben jullie voor jezelf nog wel nagedacht over een alternatief? Wellicht is er best nog wat anders vrij, zodat jullie in ieder geval wat achter de hand hebben. Dat je voor je gevoel wel een keuze houd.

@Singha, ja dat is lekker he het gevoel dat je nog alle tijd hebt. We hebben nu voor eind maart een afspraak staan, al wordt het ws wat later want AS gaat een kleine maand voor zijn werk naar Tokyo. Maar gewoon is gewoon lekker dat je er nog over na kunt denken. Al heb ik soms het gevoel... het is lekker als iets klaar en geregeld is, uit mijn hoofd ;)

@ Bezig Bijtje.. wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor zijn pak.. ben erg benieuwd!

@Sannepan, decoratie klinkt top!!!

@Joda, ik kan me dat voorstellen van de bednakjes, is ook lastig, je bent zo bezig met het irganiseren van 1 dag dat het gevoel je bekruipt dat alles perfect moet zijn. Ga je er nog wat overnieuw doen? Wel lief dat ze helpt trouwens.

@Bruidsboeket... heb gevonden wat ik graag wil! Ben er helemaal blij mee. heb hem opgeslagen op mijn pinterest en die gaat mooi mee naar de bloemist! Wat doen jullie met bruidsboeket zelf uit zoeken, of zoals het eigenlijk "hoort" door AS?


Fijne zondag allemaal, het is prachtig weer,.,,,,, eindelijk zon :applaus: :applaus: :applaus:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1245 Gepost op: 13 januari 2013, 09:41:21 »


We gaan proeven: chocoladeganache van witte chocolade, lemon curd, caramel mascarpone, mascaparone met witte chocolade en aardbeien, en bolus met bolus likeur proeven. Hmmm heb er nu al zin in haha!




I like MUCHO!  :applaus: :applaus: :applaus:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1246 Gepost op: 13 januari 2013, 09:49:48 »
@ Anne-lyze hij staat al op de mail :)  :cool2:

@ offtopic ik ga vandaag naar thialf naar het EK Allround :) super veel zin in

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1247 Gepost op: 13 januari 2013, 10:01:53 »
@ Anne-lyze hij staat al op de mail :)  :cool2:

@ offtopic ik ga vandaag naar thialf naar het EK Allround :) super veel zin in

OOOOHHH superleuk! Hij straalt helemaal, lijkt haast wel een beetje verlegen. Mooie kleur pak! helemaal toop.

@Thialf.. hier grote schaatsfan.. ga minstens 1x per jaar naar thialf... op 9 maart ga ik naar de world cup finale...

Heel veel plezier.. en goed meezingen ehe met het blaasorkestje? (woon je trouwens in de buurt?)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1248 Gepost op: 13 januari 2013, 11:08:42 »
@ BB: Mooi pak heeft je AS aan. Leuk met die roze stropdas! Mijn as doet een paarse stropdas op de bruiloft :)

@ Singha: Qua dans gewoon doen waar jullie je allebei goed bij voelen!! Wij hebben nu dit idee, maar als dit niet gaat lukken zullen we iets anders moeten bedenken.

@ Crista: Fijn dat de locatie met een andere oplossing kwam! Maar jullie hebben dus 3 locaties: de ceremonie, de taart en het feest??
Ik hoop dat de oplossing helemaal aan je verwachtingen gaat voldoen!

@ Anne_Lyze: Wat fijn dat je al een bruidsboeket hebt!! Hoe ziet het eruit??

Wij gaan ons vandaag buigen over de tekst voor op de trouwkaart. Mijn as had gisteren nog een leuke huwelijksreis gevonden, dus daar gaan we ook nog even naar kijken. Ik hoop dat ik snel akkoord krijg van mijn werk :D

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1249 Gepost op: 13 januari 2013, 11:13:15 »
Hoi allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij:

Ik heb de nieuwe dames het wachtwoord van de mail gestuurd.

Zometeen gaan we naar de feestlocatie! We zijn benieuwd wat er allemaal kan. En wat de kosten zijn. (weten we ongeveer wel maar nu zijn de nieuwe prijzen er)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards