collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867762 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1325 Gepost op: 17 januari 2013, 21:09:15 »
@ Anne_Lyze, mooie trouwschoenen! Moest je nog kosten aan de deur betalen?

@ Gastenboek, we twijfelen tussen een boom met groene vingerafdrukken en daarnaast nog een lost gastenboek of alleen een boom met blaadjes waarop geschreven kan worden.

@ Sannepan, hoe is het gesprek bij de drukkerij gegaan?

@ Binnenkant kaart, die van ons staat op de mail ;)

@ Mootje, gave foto locatie! Wij zijn ook nog steeds op zoek naar een leuke foto locatie, binnenkort maar eens kijken wat er mogelijk is.

@ Bedankjes, wij gaan voor winkelwagenmuntjes, bedrukt met onze namen en trouwdatum. Zo geven we iets wat ze vaker kunnen gebruiken.

@ Weggeven, ik laat me door mijn stiefvader weggeven. Mijn echte vader zal niet aanwezig zijn op de bruiloft. Hmm, best lastig om iets op een kaart te schrijven. Ik heb het gewoon aan hem gevraagd en dat vond hij al helemaal super. Misschien kun je er iets in schrijven wat jullie delen (leuke herinnering of iets dergelijks)...

@ Taart, we gaan voor een taart alleen zijn we er nog niet uit of we voor 2 of 3 lagen gaan.

@ Karlijn, hmm allemaal wat minder leuk nieuws. Sterkte met je AS, hopelijk gaat de ontsteking snel voorbij!

@ Kim, hoe is het gegaan in het ziekenhuis?



 


Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1326 Gepost op: 18 januari 2013, 10:23:27 »
@ Kim: Hoe was het nog in het ziekenhuis? Ben je nog iets wijzer geworden?

@ Anne_Lyze: Leuke bedankjes!

@ Joda: Bij onze fotograaf kan dat ook inderdaad, een foto laten drukken met daarop een bedanktekst. Ze zouden dan 's avonds klaar zijn.  Wij hebben ergens in mei een afspraak met haar en dan gaan we kijken hoeveel dat zou kosten.

@ Mootje: Mooie taart is dat zeg. En wel heel leuk dat je moeder bij een bakker werkt! Altijd handig zulke connecties ;)

@ Karlijn: Geeft helemaal niks van je ego-post. Snap wel dat je dat niet leuk vindt! Balen zeg van je vriend. Aan de ene kant wel logisch dat tie er moe van is, maar aan de andere kant komt de bruiloft ook steeds dichter bij en zullen je toch ook dingen moeten gaan vastleggen e.d.
Ging het goed bij de kaakchirurg vandaag?
Balen zeg van je baan!!! Ik hoor het steeds vaker dat er mensen uitgeknikkerd worden. Succes met solliciteren!

@ Svlok: Het gesprek bij de drukkerij ging goed :) Ik heb net een mailtje gedaan met daarin de teksten die we voor de daggasten willen, dan kan hij kijken hoe groot het kaartje voor hun dat in de grote kaart komt moet worden. Ik ben wel heel benieuwd! Wij hadden kaarten met een lintje erop/eraan, dat moeten we dus wel helemaal zelf eraan gaan maken/knopen. Dat is dus echt niks voor ons, maarja we vinden die kaart nou eenmaal mooi. Dus nu moeten we wel op tijd bestellen, want aan zo'n 70 kaarten lintjes knopen vind ik nogal een werk!  :blink:

Leuk die winkelwagen muntjes, hebben wij ook nog voor gekeken :D

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1327 Gepost op: 18 januari 2013, 11:00:37 »
@ Bedankjes: wij vinden bedankjes in de vorm van iets wat iemand nooit meer zal gebruiken niet zo leuk. We geven aan het einde katerwater met daarop onze namen (van spa blaauw) mee ;-) en sturen achteraf nog een leuk kaartje. Die van Anne_lyze vind ik ook wel erg grappig, haha! 

@ jurk online bestellen: zou ik inderdaad ook nooit doen. Als ik zie hoeveel jurken ik gepast heb, die ik aan de hanger of op het plaatje toch echt mooi vond maar me toch echt niet perfect stonden ;-).... Ik heb voor half februari weer een afspraak om mijn jurk te passen. Dan een beslissing nemen hoe hij uiteindelijk gaat worden... (ze zouden nog wat gaan vermaken, maar daar twijfel ik nu over). Ik heb trouwens een foto naar de mail gestuurd.

@ Joda: wat een leuk idee van jouw cadeau voor je CM's. Volgens mij is mijn CM nog nooit in een sauna geweest.. Ik ga dat even uitzoeken en wie weet dat ik je idee dan ever over neem ;-).. Veel plezier morgen met het passen!!
 
@ Bezig bijtje: goede prijs voor gelnagels en french manicure!

@ Kim: hoe was het in het ziekenhuis, weet je al wat meer na de echo?

@ Mootje: leuk zo die taart! Handig hoor een moeder die bij een bakker werkt :).

@ Karlijn: wat vervelend van je werk!! Zo frusterend als organisaties zo werken met tijdelijke contracten en dan uiteindelijk geen vast contract aanbieden.

Wij werden laatst trouwens getipt op het laten trouwen door een BABS die je zelf uitkiest i.p.v. iemand toegewezen te krijgen vanuit de gemeente. Hebben jullie hier toevallig ook naar gekeken (of misschien zelfs voor gekozen)?

 
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2013, 11:17:12 door danis »

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1328 Gepost op: 18 januari 2013, 11:25:55 »
@ Sannepan, we vonden het ook wel een leuk idee de winkelwagenmuntjes. We hebben ze na lang zoeken voor een leuk prijsje kunnen vinden :D

Wordt even afwachten wat de bedankfoto's gaan kosten, vrienden van ons hadden het ook. Is toch wel leuk om direct zo'n foto mee te kunnen nemen.

@ Danis, ook een handig bedankje, daar hebben ze zeker  wat aan ;)

@ jurk online, ik wil liever ook een jurk in het echt passen. Daarnaast ben ik altijd bang dat de kwaliteit tegen valt als je het online bestelt.

@ BABS, We hebben onze voorkeur doorgegeven aan de gemeente en we krijgen volgende week  te horen welke van de twee onze ambtenaar wordt.


Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1329 Gepost op: 18 januari 2013, 11:35:12 »
Ik heb de winkelwagenmuntjes even gemist? Wat is daar het idee van SVLOK?

De BABS waar ik het over heb werken volledig onafhankelijk (en hebben zeg maar van hun passie hun werk gemaakt), maar bij de Gemeente heb je natuurlijk vaak ook een lijstje waar je uit kunt kiezen en dat zullen vast geen ongemotiveerde mensen zijn ;-). Het BABS verhaal werd heel leuk verkocht, maar ik ben nog aan het onderzoeken of het echt beter/leuker is dan het via de Gemeente te regelen.. SVLOK aan de hand waarvan heb jij je die twee gekozen? Foto's, stukjes tekst of.. ?

Kennen jullie trouwens deze site: http://www.arnhemsmeisje.nl/ . Ik heb daar veel inspiratie opgedaan :)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1330 Gepost op: 18 januari 2013, 11:41:35 »
@ Danis: Wij konden via de site van de gemeente kiezen uit 5 ambtenaren. Van elke ambtenaar stond een foto en daarbij een stukje tekst waarin ze over zichzelf vertelden. Wij hebben gekozen voor een man: op de één of andere manier vinden we die altijd leuker vertellen dan vrouwen. Maar dat is puur ons gevoel wat eigenlijk nergens op is gebaseerd.
Het BABS-verhaal waar jij het over hebt ken ik wel. Het schijnt wel heel leuk te zijn: ze schenken echt aandacht aan het bruidspaar en vragen, volgens mij, ook familie en vrienden om iets te vertellen over het bruidspaar. Dit neemt de BABS dan mee in haar verhaal.
Ik heb er ook voor gekeken maar volgens mij is het best een prijzige aangelegenheid. Wij betalen voor het gemeentehuis al 423 euro, om dan voor een BABS ook nog een paar honderd euro neer te leggen vonden wij teveel van het goede.

Wij hebben er verder ook niet voor gekozen omdat we beiden geen familie's hebben die zouden willen praten (denken wij). Verder heb ik zelf al best het één en ander meegemaakt en ik wil absoluut niet dat dit bij de ceremonie nog even naar voren wordt gehaald. Van mij mag wat de ambtenaar verteld zo kort mogelijk zijn...

Maar als jullie het wel heel leuk lijkt, zou ik er gewoon eens informatie over opvragen :)

Ik ga eens kijken op de site! :D

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1331 Gepost op: 18 januari 2013, 11:43:56 »
@ Danis, we hebben besloten om als bedankjes winkelwagenmuntjes te geven deze worden dan bedrukt met onze themakleuren en onze namen en trouwdatum erop.
Zie bijgevoegde foto.

@ BABS. We hebben ook even getwijfeld om voor een BABS te gaan, maar hebben uiteindelijk toch maar voor een ambtenaar via de gemeente gekozen. We hebben alle foto's en stukjes gelezen, hebben gekeken welk stukje tekst ons het meeste aansprak en op basis daarvan onze keuze gemaakt.

@ arnhemsmeisje.nl, leuke site. Had ik nog niet van gehoord die ga ik zeker opslaan om nog ideeën op te doen! Bedankt voor de tip ;)

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1332 Gepost op: 18 januari 2013, 11:49:37 »
Dank voor jullie reacties op de BABS! Bij ons zijn de kosten bij de gemeente waar we trouwen (op een zaterdag) al vrij duur. Als die kosten zouden vervallen, dan zou de BABS niet veel duurder zijn, maar het is de vraag of dat het geval is en of de Gemeente daar überhaupt mee akkoord gaat. Ik ga even verder research doen :) Thanks!

Wat een leuk idee svlok!!!

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1333 Gepost op: 18 januari 2013, 13:59:12 »
@ Danis, wat een mooie jurk. Die heb ik ook aangehad!

Mooie trouwauto hebben jullie, erg leuk het thema rood, laat je dit ook terugkomen in je jurk/accessoires?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1334 Gepost op: 18 januari 2013, 15:51:29 »
@ Danis: hahahaha ja, die jurk heb ik ook aangepast!!! Wat een toeval he  :biggrin:
Ga je die details die er nu inzitten vervangen in de kleur rood? Of laat je het deze kleur?

Leuk joh dat vervoer. Hebben wij ook nog voor gekeken, maar is voor ons vrij prijzig omdat ze eerst een eind naar hier moeten rijden.

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1335 Gepost op: 18 januari 2013, 17:50:44 »
Wat grappig dat jullie ook deze jurk aan heb gehad!! Ik kan me niet meer goed voor me halen hoe jouw jurk me stond Sannepan maar weet wel dat mijn vriendinnen die jurk ook geweldig vonden ;-).
Rood staat helaas niet zo mooi bij mijn haar ;-) en deze kleur wel, dus dat laat ik zo.. Het oorspronkelijke plan was om bijv. rode schoenen of bijv. rode armband om te doen bij de trouwjurk + boeketje waar rood in terugkomt, maar ik vind dat nu bij deze jurk (bij die kleur van de details) niet zo mooi passen.. Daar ga ik dus nog even over nadenken... 


Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1336 Gepost op: 18 januari 2013, 18:30:14 »
Mootje: Handig een moeder die bij de bakkerij werkt en wat een mooie taart!!

Karlijn: Wat jammer dat jullie niet zoveel met de bruiloft bezig kunnen. Hopelijk komt dat snel.
Hoe ging het bij de kaakchirurg ik kan me voorstellen dat zo een onsteking ook vermoeiend is. Als dat dan weer beter gaat kijgt je AS hopelijk ook weer meer energie.
Lekker is dat dat ze na 3 jaar je op straat zetten omdat ze je geen contract willen bieden wat balen zeg!! Succes met solliciteren zet hem op.

Svlok: wat super die winkelwagen muntjes en ook nog bruikbaar leuk!

Danis: Mooie jurk, ik heb hem ook aangehad. Ben echt een ladybird fan jij ook? Die bus is ook erg leuk en dat je AS er in meegaat vind ik een leuk idee zo betrek je direct de gasten er helemaal bij en dan een bootje door de amsterdamse grachten HEEL romantische.

BABS: Wij hebben 1 van het lijstje van de gemeente gekozen, we hadden echt totaal geen voorkeur. We hebben gekeken wie erin ons dorp woont en toen naar hobby's.

Hier lopen de emotie van hoog naar laag. Sommige dingen ben ik blij mee en dan krijg in weer een dikke tegenvaller. Niet alleen van de bruiloft.. Let op Ego-post op komst...
Ik had mijn ring (die ik ooit van mijn ouders gekregen heb) ingeleverd bij de juwelier omdat er een steentje uit was. Ze zouden er een nieuwe in zetten, haal ik hem vandaag op hebben ze er een donkerblauwe steen in gezet. Alle andere steentjes zijn paars of roze. Het ziet er niet uit! Maar zij zeggen dat de kleur die er inzat er niet meer was. Waarom ze dan niet even gebeld hebben?? Belachelijk. Volgende week moeten we met de trouwring van AS naar een andere juwelier dus ga ik daar vragen of zij iets kunnen doen. Desnoods een witte steen.

Thuis zei AS dat hij een bericht van vrienden van ons had gekregen. Daarin stond dat ze hadden gehoord dat wij de kinderen van hun niet op de bruiloft wilden hebben. MIJN oren klapperden... Ik heb wel eens benoemt dat ik het vervelend zou vinden als de kinderen gaan huilen tijdens de ceremonie, maar tuurlijk zijn ze welkom. In zo een situatie ga ik er vanuit dat ze er wel even uitlopen. Mijn broer heeft ook een zoontje die is ook welkom. Vind het zo vreemd ik vraag me af wie deze roddel de wereld in gebracht heeft.

Verder schiet de wensput lekker op, tot nu toe gaat het heel goed.
Morgen weet jurken passen dus ik ben benieuwd, ik heb er wel weer zin in. 

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1337 Gepost op: 18 januari 2013, 18:33:58 »
Wat grappig dat julie de taart zo mooi vinden. Was de eerste keer dat ik een taart gemaakt heb. :blush:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1338 Gepost op: 18 januari 2013, 18:38:01 »
Nou Mootje dan denk ik dat je talent hebt!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1339 Gepost op: 18 januari 2013, 18:54:08 »
Danis, mooie jurk! En het vervoer voor de gasten, echt ontzettend leuk!!

Svlok, jullie hebben een superleuk bedankje! Zou ik wel heel blij mee zijn als gast.

babs, een kennis van ons werkt als babs bij de gemeente waarin wij wonen. Zij gaat ons trouwen. Ze had het er over ook bij onze ouders op bezoek te willen om eea over ons te weten te komen, maar weet niet of ik daar nou zo om sta te springen. Nog maar eens met haar over hebben haha.

Balen van de ring Joda. Raar dat ze niet gebeld hebben om te overleggen wat ze zouden doen. Hebben ze niet voorgesteld om nu als nog in overleg tot een oplossing te komen?
Veel plezier met passen morgen! Ik moet ook snel eens een afspraak maken.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1340 Gepost op: 18 januari 2013, 21:58:38 »
ieieie net trouwschoenen via internet besteld. Ik hoop dat ze passen, want ze zijn van een outlet en kunnen niet teruggestuurd worden.
Ik had ze al heel vaak zien staan, maar steeds niet in mijn maat. Toevallig vanavond weer gekeken en nu waren ze wel in mijn maat. Wel super spannend.

Deze zijn het geworden:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1341 Gepost op: 19 januari 2013, 10:29:55 »
@ Anne_Lyze, mooie trouwschoenen! Moest je nog kosten aan de deur betalen?


Thanks, nee nog geen rekening gehad. Ik heb ze op mijn werk laten bezorgen, en geen rekening gehad. Ik moet zeggen dat ik mijn kleren vaak ook uit London bestel en heb nog nooit een naheffing gekregen. Maar ik zie het wel, misschien komt ie nog later?

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1342 Gepost op: 19 januari 2013, 10:30:51 »
ieieie net trouwschoenen via internet besteld. Ik hoop dat ze passen, want ze zijn van een outlet en kunnen niet teruggestuurd worden.
Ik had ze al heel vaak zien staan, maar steeds niet in mijn maat. Toevallig vanavond weer gekeken en nu waren ze wel in mijn maat. Wel super spannend.

Deze zijn het geworden:

Mooi heel elegant en zo'n hak is ook fijn, net wat stabieler dan zo'n hele fijne

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1343 Gepost op: 19 januari 2013, 20:08:13 »
Ik volg jullie niet helemaal haha maar ik heb de uitnodiging ook gestuurd naar de mail! Wel in 3 keer anders lukte me het niet haha! Morgen zal ik de rest is aandachtig lezen ;)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1344 Gepost op: 19 januari 2013, 20:13:46 »
Ik zie ( op m'n iPad ) 3 x een leeg mailtje ?

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1345 Gepost op: 20 januari 2013, 09:40:47 »
Ik volg jullie niet helemaal haha maar ik heb de uitnodiging ook gestuurd naar de mail! Wel in 3 keer anders lukte me het niet haha! Morgen zal ik de rest is aandachtig lezen ;)

Mooie kaart Wblond!! Hoe groot issie in het echt? Strak, duidelijke info en leuk in het thema..

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1346 Gepost op: 20 januari 2013, 09:46:33 »
@ Joda, wat vervelend zeg van die vrienden.. Aan de ene kant vind ik persoonlijk dat mensen ook jullie mening moeten respecteren, het is immers jullie dag, zij zijn te GAST. Aan de andere helemaal vervelend als er allerlei verhalen gaan rondspoken zonder dat die van jullie zelf afkomstig zijn. Vervelend van de ring, vind ht ook wel vreemd eigen initiatief! Lekker dat de wensput opschiet, ben benieuwd naar het eindresultaat.

@ Danis, mooie jurk hoor!Hij staat je goed, maar volgens mij heb je ook een erg makkelijk/mooi figuur! Gaaf vervoer zeg! leuk alles in rood, zelfs je haar ;) Ben even nieuwsgierig naar de locatie, wat is het voor iets? En je vriend werkt daar?

@ Babs, geen idee, nog helemaal niet over nagedacht.. volgens mij krijgen wij standaard 1 toegewezen van de gemeente. Zal er eens over na denken... Misschien even checken bij de gemeente.



Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1347 Gepost op: 20 januari 2013, 10:55:12 »
@ Danis: Nee als het inderdaad niet mooi staat bij je haar, zou ik het ook lekker deze kleur laten :) Ik heb ook geen idee wat je dan zelf in het rood zou kunnen doen wat er mooi bij staat. Rode lingerie misschien haha ;) Nee dat zie je er vast doorheen. Als ik iets bedenk, laat ik het nog wel weten.

@ Karlijn: Inmiddels al samen wat kunnen doen voor de bruiloft? Of werkt je as ook in het weekend?
Hebben ze nog iets kunnen vinden bij de kaakchirurg?

@ Joda: Jeetje, balen zeg van je ring! Snap je niet dat ze dan gewoon, zonder te overleggen, een andere kleur erin doen!
Heb je er al een oplossing voor gevonden?
Dat is ook fijn ja, van die vrienden die van alles aannemen zonder het van diegene persoonlijk gehoord te hebben! Heb je ze nog gesproken of niet?

Hoe was het jurken passen nog??

@ Carien: Mooie schoenen heb je besteld :) Wanneer krijg je ze binnen?

@ Wblond: Leuke kaart hebben jullie.

Hier dit weekend niet zo veel gedaan qua bruiloft. Met mijn suiker gaat het niet top dus zit niet heel lekker in mijn vel. Komende week weer 2x naar het ziekenhuis, ben het onderhand wel beu!
Wel hebben we de prijsopgaven gehad voor de kaarten... *slik* Als we voor de daggasten een apart kaartje erbij doen zijn we meer dan 300 euro kwijt, als we 2 verschillende teksten laten drukken zijn we iets goedkoper uit, maar nog veel geld. We gaan er nog maar eens over nadenken, maar waarschijnijk wordt het wel deze kaart...

Van de decorateur hadden we ook een mailtje, alleen die was leeg :( Hij heeft een virus op zijn computer, dus nu afwachten totdat dat is gemaakt. Ik ben zo benieuwd wat tie heeft verzonnen!!  :biggrin:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1348 Gepost op: 20 januari 2013, 11:12:34 »
@ Sannepan, oh wat vervelend van je suiker, dat kost vast veel energie! Wat een geld he voor een kaart. Wij maken hem zelf, maar ik ben benieuwd waar we op uit komen, het kost toch al snel 2 euro per kaart!

Spannend die decorateur! Gaat het om jullie woonkamer?

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1349 Gepost op: 20 januari 2013, 11:15:11 »
Um het is een drieluik-kaart. Hij is dus best groot als hij uitgeklapt is! Ik zal straks even alles terug lezen hier ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards