collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1425 Gepost op: 23 januari 2013, 20:34:29 »
Wauw Wblond, wat jullie met de ringen gaan doen (vingerafdruk) wil ik eigenlijk ook, maar mijn AS heeft er zijn twijfels over. Mijn neef heeft dat ook laten doen en dat ziet er echt mooi uit! En het is superpersoonlijk natuurlijk!


Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1426 Gepost op: 23 januari 2013, 20:52:05 »
@karlijn84 jaaa is een keer wat anders dan anders en daar houden wij wel van, we hebben ook een voorbeeld gezien bij de juwelier zag er echt leuk uit! Gewoon je AS meesleuren en voorbeelden laten zien zoals die van je neef. Misschien dat hij het dan begrijpt? Ik vind het in ieder geval super mooi! :D

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1427 Gepost op: 23 januari 2013, 21:12:21 »
Ringen, wij willen ook een vingerafdruk, maar zaten te denken aan de binnenkant :)  wij willen een afspraak maken bij http://www.ndesign.nl/. Hij kan vanalles met sieraden!

Huwelijksreis; willen wij graag direct na de bruiloft doen, maar qua planning wordt het waarschijnlijk op een later tijdstip. Of we moeten iets moois last minute vinden ;)

Happymama, 7 februari komt ook snel dichtbij! Spannend!

Schoenen, ik heb van mijn voeten de omtrek laten tekenen door as, deze opgemeten en toen de schoenen besteld via brandos.nl. Ben er erg tevreden mee!  En voordeel, ze kunnen terug worden gestuurd. (ik lijk wel een reclame bord voor die site  :biggrin:)

Sannepan (autocorrect maakt er aanbeland van :)): ik ga heel veel foto's maken!  Vandaag op de maal mijn jurk met aanpassingen bekeken, hoop dat ie ook zo wordt  :blush: spanning!!

Taart, de vulling van bokkenpootjes viel wel mee qua heftigheid. Hij was heerlijk *droomt weer weg*

De tijd vliegt wel hè. Ik hou het hier lastig bij, daarom reageer ik nu waar vaker, valt het nietop :P  nog 4 1/2 maand  :blink:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1428 Gepost op: 24 januari 2013, 08:51:24 »
@ taartvulling, ik vind het wel lastig om te kijken welke taartvulling we willen. Wij gaan de  taart zelf maken, maar moeten nog even kijken of we ergens kunnen proeven en daarop onze keuze kunnen baseren.

Voor nu willen we witte- en melkchocolade mousse vulling maken.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1429 Gepost op: 24 januari 2013, 09:36:57 »
@ taartvulling, ik vind het wel lastig om te kijken welke taartvulling we willen. Wij gaan de  taart zelf maken, maar moeten nog even kijken of we ergens kunnen proeven en daarop onze keuze kunnen baseren.

Voor nu willen we witte- en melkchocolade mousse vulling maken.

Dat klinkt heerlijk. Leuk dat jullie zelf de taart maken. Maken jullie dan ook zelf een taardstandaard?
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2013, 09:39:03 door *Mootje* »

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1430 Gepost op: 24 januari 2013, 09:48:32 »
Nee we maken niet zelf een taart standaard. We maken gewoon een taart van 2 of 3 lagen, zonder standaard.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1431 Gepost op: 24 januari 2013, 10:34:04 »
@ Auto's: Wat handig dat veel mensen daar contacten voor hebben om er via via één te regelen. Scheelt weer wat kosten!

@ Huwelijksreis: Als we gaan, twijfelen wij nog over gelijk na de bruiloft gaan of anders in november. Wij willen naar een aantal landen waar het in juni winter is en dan in november is het daar mooi weer. Dus wij weten het nog niet. We willen ook eigenlijk minimaal 20 dagen weg.

@ Taart: Heerlijke taart vullingen komen er hier voorbij :D Voor ons nog 5 daagjes tot we gaan proeven! Omdat het dan zomer is, neigen wij wel een beetje naar een frisse vulling. Heerlijk met een koude cocktail!

@ Ringen: Klinkt heel mooi met een vinger afdruk erin! Heb het nog nooit in het echt gezien. Wij hoeven al heel lang niet meer achter ringen aan. Ben stiekem wel blij dat we daar geen stress over (gaan) hebben.

@ Svlok: Leuk dat jullie zelf de taart gaan maken, ben benieuwd!

Wij hebben aan alle daggasten hun favoriete feestnummer gevraagd, die willen we op het feest allemaal terug laten komen. De nummers stromen nu langzaam binnen, echt leuk! :D


Saartje2009

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1432 Gepost op: 24 januari 2013, 11:16:34 »
Hallo bruidjes,

Hebben jullie er ook zo`n last van dat alles boven budget gaat??

Daarnaast lukt het ons momenteel niet om dingen rond te krijgen en af te kunnen strepen (trouwringen, huwelijksreis, taart, details, aankleding).

Ceremoniemeester is heel lief maar alles behalve bezig met onze bruiloft (is PAS 7 Juni)...
Pfffff nu al bruiloftstress !!!

Verder natuurlijk nog steeds helemaal HAPPY hoor ;-)

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1433 Gepost op: 24 januari 2013, 11:32:59 »
@ Taartvulling, een frisse taartvulling klinkt ook lekker. Hmm wordt nog lastig om  te kiezen waar we nou uiteindelijk voor moeten gaan...

@ Sannepan, leuk idee om favoriete nummers te vragen! Zo krijg je iedereen tenminste de dansvloer op ;)

@ boven budget, klinkt heel bekend. We willen heel graag een videograaf, maar dan gaan we echt boven ons budget. Dus zitten heel erg in dubio wat we nou moeten doen.

@ CM, we kennen het probleem, ook onze cm heeft zoiets van het duurt nog zo lang. Laten we het maar ergens anders over hebben. pffff, stress!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1434 Gepost op: 24 januari 2013, 11:43:08 »
@CM dat herkennen wij ook, schat van een meid met veel ideetjes maar er is nog niets gebeurd. Terwijl er nu toch echt dingen geregeld moeten worden. En steeds meer mensen met vragen komen over dingen die zij mag regelen.

@ boven budget: hebben wij ook al last van. We komen zoveel leuke dingen tegen. En alles wat met trouwen te maken heeft is zo duur!
l

Saartje2009

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1435 Gepost op: 24 januari 2013, 11:47:21 »
Zeker een goed idee om de gasten naar hun favo dansnummer te vragen, ga ik ook doen...

Wij noemen bewust het woord trouwen/bruiloft niet meer om kosten te besparen ;-)

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1436 Gepost op: 24 januari 2013, 11:53:40 »
@ Saartje, en helpt het om het woord bruiloft/trouwen niet te noemen om zo kosten te besparen??

@ dansnummer, als je het goed vindt ga ik ook vragen naar favoriete nummers, erg leuk idee!

Saartje2009

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1437 Gepost op: 24 januari 2013, 11:57:47 »
Ja absoluut!!

Wij willen geen trouwringen maar een mooi setje ringen :-), bijna 500 Euro goedkoper!!
Wij zoeken een mooi pak en geen trouwpak ( zijn voor 500 euro klaar)!!
Geen trouwschoenen maar nette schoentjes, enz enz..

Uiteindelijk ben je nog wel veel geld kwijt hoor :-)..

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1438 Gepost op: 24 januari 2013, 12:14:43 »
@ Dansnummer: Tuurlijk mogen jullie dat vragen aan je gasten, wij vonden het een leuk detail!
We hebben het wel alleen van de daggasten gedaan, want als we alle gasten doen krijgen we meer dan 100 nummers haha.

@ budget: Hier ook last van dat veel dingen duurder zijn dan we hadden begroot. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms de kriebels van krijg dat er na de bruiloft zo'n smak geld uit is gegeven, zeker in deze financieel onzekere tijden hier in NL. Over sommige dingen moeten we ook echt nog goed nadenken, denk aan hapjes op de feestavond enz hoe we dat neit al te duur gaan maken. Verder vinden wij kleine details enz heel belangrijk op de bruiloft en ja, daar gaat ook best wat geld inzitten.

@ CM: balen dat sommige cm's de druk nog niet voelen. Onze CM is al een poosje druk bezig, heeft ook al spulletjes enz gekocht (geen idee wat!). Ik hoor ook regelmatig dat ze die en die heeft gebeld, dus ben benieuwd wat ze allemaal in petto heeft.


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1439 Gepost op: 24 januari 2013, 12:16:57 »
@ Dansnummer aan de daggasten, super leuk idee! Heb hem gelijk onthouden.

@Budget, ja bij ons ook bijgesteld, we hebben het met 10% verhoogd.

@ CM,'s heel eerlijk krijg ik haast meer stress van jullie berichten ;). Heb zelf namelijk het idee dat de CM's nog niets hoeven te doen. Wat voor soort dingen bedoelen jullie?

Saartje2009

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1440 Gepost op: 24 januari 2013, 12:25:54 »
Bij ons kosten de details inderdaad ook een hoop geld..
Hebben als thema kleur fuchsia dus wil veel details in deze kleur (aankleding, bellenblazen, e.d.).

@CM, ik had het fijn gevonden als ze wat meer betrokken zou zijn, helpt meedenken, dingentjes uitzoeken, ideeën inbrengen enz. Ik ben wel de eerste van mijn vriendinnen die trouwt dus we hebben er met zijn allen ook nog maar weinig kaas van gegeten...

 

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1441 Gepost op: 24 januari 2013, 12:52:13 »
@ Saartje, kijk dat scheelt inderdaad. Wij hebben overal eigenlijk wel trouw voor staan, dus betalen de hoofdprijs, alleen hebben we het pak van mijn AS in Thailand gekocht voor slecht 125 euro. Super kwaliteit, compleet met overhemd en das etc.

@ Dansnummer, is wel handig om alleen aan de daggasten te vragen, zullen alsnog wel veel nummers zijn, maar alleen maar leuk:D

@ Sannepan, leuk dat jullie CM al bezig is met allerlei dingen. Lijkt me ook wel een beetje lastig, ik zou dan heel graag willen weten wat ze allemaal aan het regelen is (control freak  :blush:)

@ Budget, we zitten nu ook eraan te denken om het budget met 10% te verhogen zodat we toch nog voor de videograaf kunnen gaan.

@ CM, ik ben ook de eerste uit mijn vriendengroep die gaat trouwen. Hierdoor denk ik dat de CM niet helemaal weet wat ze nu moet doen en wilt wat dichter naar de bruiloft toe meer helpen (hoop ik)

Edit: zojuist gebeld met de gemeente en we hebben de trouwambtenaar toegewezen gekregen die onze eerste keus was:D
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2013, 12:58:41 door svlok »

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1442 Gepost op: 24 januari 2013, 13:05:32 »
@ Annelyze: ik krijg reacties van mensen dat ze door willen geven op het werk wanneer ze vrij willen voor het vrijgezellenfeest. Bij sommige bedrijven moet je het op tijd aangeven. En we willen een dagplanning maken. En dan moeten we wel ff weten hoe laat de cm beschikbaar is enzo. Op de trouwlocatie moet zij nml eerder aanwezig zijn.

@Saartje. Fuchsia is ook onze themakleur. En laten dit ook in kleine dingen terug komen. Taart, kaart, ballonnen enz.

Saartje2009

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1443 Gepost op: 24 januari 2013, 13:52:04 »
Yahooooo, een oud schoolvriendinnetje van mij (maar oooo zooooo creatief) wil ons helpen met de aankleding....
Dus weg met alle standaard ideeën en op naar een nieuwe originele prachtige romantisch aangeklede locatie...
Al weer een heeeeel klein beetje minder stress!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja wij laten de kleur ook terug komen in de kaarten, taart, bloemen, champagne, aankleding bruidskleding ;-)...

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1444 Gepost op: 24 januari 2013, 14:36:13 »
@themakleur Onze kleur is rood en dit wil ik ook laten terug komen in de kaart, bloemen, taart en aankleding.

De geschikte trouwkaart vinden is hier nogal lastig. Zit er nu toch aan te denken om deze te ontwerpen alleen worden de kosten in verhouding zo duur. We houden de bruiloft klein en ik heb maar 20 kaarten nodig.
Hebben jullie allemaal al de trouwkaart uitgekozen?

Saartje2009

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1445 Gepost op: 24 januari 2013, 15:16:09 »
@ trouwkaart, deze zijn wij aan het ontwerpen op kaartje2go ...
Willen komend weekend de kaart afmaken een proefdruk laten maken..

Niandra

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1446 Gepost op: 24 januari 2013, 16:33:08 »
Wij zijn ook al een tijdje bezig met de trouwkaarten, komen er nog niet echt uit....
We hebben allebei een tattoo op onze kuit, dus we wilden graag een foto van onze blote voeten/onderbenen naast elkaar in het gras. 2 weken terug gedaan (koud!! :P) en de foto is best leuk geworden, maar nog niet zeker of het dé foto is zegmaar. Ook willen we hem op een mooie manier bewerken maar we komen er nog niet echt uit. Tekst hebben we wel al zo goed als klaar. Maar de voorkant, lastig.

Het boven budget verhaal komt mij ook erg bekend voor, we wilden eerst een kleine bruiloft met een budget van max €4500, maar volgens onze berekeningen zitten we uiteindelijk ongeveer aan de 6700 tot 7000.... oeps. :P Erg duur allemaal, maar toch, je trouwt maar 1 keer...

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1447 Gepost op: 24 januari 2013, 19:23:03 »
Onze ceremoniemeester heeft ook eigenlijk nog niks gedaan. Hoeft ook niet, want we regelen liever alles zelf. Over een tijdje gaat hij wel een keer meer naar de trouw- en feestlocatie zodat de dagplanning goed in z'n hoofd zit. Verder vragen we van hem alleen dat hij ervoor zorgt dat op de dag zelf alles op rolletjes loopt. Hij zorgt er bijvoorbeeld voor dat iedereen op tijd vertrekt, dat de mensen voor de 'familiefoto's' klaar staan enz.

Wij zitten ook al een beetje boven ons budget. Maar gister weer een meevallertje gehad! Wij hadden nog geen videograaf omdat dat (nog) niet in het budget paste. Nu heeft een vriend van AS aangeboden om te filmen, hij kan dit erg goed, doet het ook op professioneel vlak, dus dat is wel superleuk! Zijn we echt blij mee... hij kan filmpjes ook mooi bewerken, dus dat komt helemaal goed!

Saartje, fijn dat jullie iemand hebben gevonden die wil helpen met de aankleding!
 

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1448 Gepost op: 24 januari 2013, 19:31:44 »
@Happymamma: wij hebben een ontwerp gemaakt op kaartje2go en een proefdruk gekregen maar die viel ons erg tegen. Vonden de maten niet mooi of te klein of te groot. Nu hebben we een ontwerp gemaakt op kaartXL. Erg leuke en duidelijke site. Binnenkort daar ook even een proefdruk bestellen.



Saartje2009

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1449 Gepost op: 24 januari 2013, 21:09:04 »
Hebben onze proefdruk nu ook klaar en hopen hem snel te ontvangen!! Ook van kaartje2go dus ben benieuwd!!

CM is gewoon niet zo enthousiast zoals verwacht, ach ja wij zitten er ook midden en voor haar " ver van mijn bed" ..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards