collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1975 Gepost op: 16 februari 2013, 20:01:58 »
@Anne_Lyze (jullie gingen voor een thema-kleur paar toch??) misschien iets voor jou? 4 http://blog.honeymoonshop.nl/2013/02/lila-bruiloft.html


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1976 Gepost op: 16 februari 2013, 20:46:45 »
@Willie fijn dat de operatie iig goed is verlopen. Eerste stap is gezet

45 minuten klinkt krap maar overleg het anders even met de fotograaf. En misschien dat een andere bioscoop een optie is?

@Svlok wat fijn dat je de juiste fotograaf heb gekozen. De andere klinkt echt als een hork.

@Carien leuk zo'n pre-wedding shoot. Kun je al een beetje wennen.

@Crista wat fijn dat de ringen binnen zijn. Krijgen we misschien een foto te zien  :biggrin:

Vandag weer bij de feestlocatie geweest. Denken ze echt heel goed mee. Heel veel kan en mag qua aankleding dus daar ga ik me nu op focussen. We hebben ook het buffet uitgekozen.

Voorgerechten
1. Palet van huisgemaakte paté met een Cumberland saus, noten en rozijnen
2. Ardennerham met diverse soorten meloen
3. 3 soorten gerookte makreelfilets: met peper,naturel en met diversen kruiden
4. Hele gepocheerde Schotse zalm, mooi opgemaakt met ananas, druiven sinasappel en kiwi

Hoofdgerechten
1. Gepocheerde botervis met een overheerlijke saus van garnalen en saffraan
2. Saté van varkenshaas met pindasaus
3. Gegrilde Fricandeau met paddenstoelen truffelsaus
4. Gebraden Bourgondische beenham met honing mosterd saus
5. Ossenhaaspuntjes in Bordelaisesaus met champignons en sjalotjes

Salade Corner
1. Rundvleessalade opgemaakt met gevulde eieren en diversen garnituren
2. Gemengde rauwkost salade
3. Griekse vegetarische salade met o.a. ui, paprika’s, tomaten, olijven en fetakaas met een dressing van olijfolie
4. Verse Waldorf salade met noten en rozijnen
5. Een cocktail van Noorse garnalen met vers fruit en cocktailsaus

Bijgerechten
1. Gebakken kriel aardappeltjes
2. Diverse rustiek mini brood
3. Koude sausjes: mayonaise, cocktailsaus
4. Gekruide gele rijst
5. Kruidenboter
6. Tricolore tapenade
7. Kroepoek

Als toetje laten we een Italiaanse ijscokar komen.

Bruidstaart: dat was echt smullen. We hebben uiteindelijk gekozen voor een frambozen vulling. Die was heerlijk fris en past perfect bij de tijd van het jaar en het tijdstip. De taart wordt wit met zwarte accenten en ze maken witte roosjes die ze met rood airbrushen zodat je een heel mooi effect krijgt.

We kunnen dus weer wat van ons lijstje strepen. Belangrijk vind ik nu de ringen. Waar hebben jullie ze allemaal gekocht en hebben jullie gekozen voor goud of ander materiaal?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1977 Gepost op: 17 februari 2013, 10:16:57 »
@ Carien: Wat fijn dat de pre-wedding shoot zo leuk was en dat ook jullie gevoel qua fotograaf bevestigd is! Stuur je ook nog wat foto's naar de mail? Ik ben wel benieuwd!! Lekker dat je nichtje zo snel was met reageren, heb je daar in ieder geval duidelijkheid over! Inmiddels al wat gehoord van je neefje?

@ Singha: Bij welke winkel laten jullie je decoratie verzorgen? En hangen hun dan alles op of koop je daar alleen spullen?

@ Willie: Fijn dat de operatie goed is gegaan!! Ze hebben wel heel veel gedaan inderdaad. Spannend dat afwachten nu.
Qua foto's maken in de bios, ik zou gewoon goed kijken of het in te plannen is in jullie dag. Bij ons gaan we na de ceremonie nog foto's maken buiten op de trap, dus bij ons zou het bijvoorbeeld niet kunnen. Misschien ook even met de fotograaf overleggen wat hij/zij ervan vindt?

@ Happymama: Wat leuk dat jullie zelf het diner mogen samenstellen! (Wij mogen dat overigens ook). Er staan lekkere dingen bij jullie op het menu :)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1978 Gepost op: 17 februari 2013, 10:31:17 »
@ willlieee fijn dat de operatie goed verlopen is! wel spannend allemaal!

@ kids wij (ik) willen heel graag aan kinderen beginnen. Mijn AS is wel een ding tegelijk, nu eerst de bruiloft. Niet vanwege traditie maar meer ik kan niet enthousiast zijn over 2 dingen tegelijkertijd  :biggrin: (iets met mannen en 2 dingen tegelijk doen ;-) ) Maar ik merk dat het bij mij enorm begint te kriebelen, in mijn omgeving zijn veel mensen in verwachting. Ik wil dat ook wel ;-) Maar nu al stoppen met de pil trekt me helemaal niet, de controle die je hebt op je ongi en de puistjes waar ik veel over hoor trekken me nou niet echt ;-) kortom nog even 3,5 maand geduld op brengen  O0 (geduld is niet mijn sterkste kant in dit soort dingen)

@ diner er komen hele lekkere dingen voorbij! Ons bbq diner staat al vast, daar konden we kiezen uit het 'basis' menu of de uitgebreide. Wij hebben relatief veel moeilijke eters in ons midden, vrienden en familie en zo kan iedereen zelf kiezen wat ze willen en hoef ik niet tegen lange gezichten aan te kijken  :cool2: En wij vinden het heerlijk! Ik zal het eens onder elkaar zetten wat wij krijgen:

Biefstuk
Hamburger
Saté van kip
Speklappen
Shaslicks

Scampi-spies
Vis en papillote
Friet
Spies van groenten
Maiskolven
Huisgemaakte salades
Watermeloen
Verse ananas

Dessertbuffet met verschillende ijs- en fruitsoorten

@ Shoppen gisteren wezen winkelen met mijn CM / Getuige voor haar outfit, was een enorm leuke dag en ze is geslaagd voor een hele toffe outfit! Dus dat was helemaal gaaf.
De komende weekenden zit elke keer wel iets leuks in vaak voor de bruiloft
23 feb fotograaf en bruidstaart proeven
2 maart verjaardag vieren
8 maart pak ophalen en jurk afpassen
22 maart proefkapsel en make up

En daarna word het weer even rustiger! Helemaal zin in!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1979 Gepost op: 17 februari 2013, 13:36:20 »
Karlijn: Bij mij ging het afbouwen ook niet altijd even lekker, ik weet niet welke medicijnen je hebt maar ik had Metroxaat (ofzo) en als ik een hele tablet stopte ging het mis dus ik begon altijd met een halve en als dat goed ging een hele. Dit was niet op advies van de reumataloog maar ja zo lukte het tenminste.
Het is inderdaad lastig met zwanger worden. Dat heb ik ook gehoord dat je dan geen last hebt, dat zou toch mooi zijn!
En inderdaad financieel maar als ik om me heen kijk en zie mensen die weinig geld hebben en ze redden het gewoon vind ik echt bijzonder wij hebben allebei een vaste baan maar toch om een kindje in de wereld te brengen dan wil ik er financieel wel goed voorstaan. Maar anderen doen het gewoon en redden het prima.

Svlok: Wat fijn dat jullie nu zeker zijn van de keus in fotograaf, wat vreemd dat hij niet luistert.

Crista: Ringen opgehaald en helemaal naar wens??

Carien: Fijn dat jullie nog steeds een goed gevoel hebben bij de fotograaf, wel lekker zo een pre foto shoot weet je ook wat je eraan hebt. Krijgen we nog foto's te zien?

Wilieee: Wat een dillema met de bioscoop goed kijken hoe het in je dag te passen is en inderdaad is er nog een andere bios in de beurt waar het kan?
Is het niet mogelijk dat je getuige met de auto die kant op gaat/

Happymamma: Heerlijk dat de locatie zo mee denkt.
Lekker taart proeven en frambozen klinkt heerlijk. Jullie gaan hard ineens. Het klinkt ook erg mooi jullie taart.
Onze ringen zijn geel en wit goud met een kriebeltje en ik heb een steentje. We hebben ze bij Repko in Groningen gekocht.

Bezigbijtje: Leuk shoppen met cm/getuige, houd ze ook rekening met de kleuren van jou jurk? of hadden jullie een kleur thema? ben even kwijt wie dat wel en niet had.

Wij gaan misschien toch iets meer dansen als schuifelen, via youtube filmpje gevonden van de engelse wals dus even wat oefenen we hebben ooit de beginnerscursus gevolgt maar hoe het allemaal ook al weer zat??
Het wordt dan denk ik combi walsen en schuifelen :biggrin:

Kaart: Mijn zus was er helaas nog niet mee bezig geweest als het goed is nu wel dus volgende week maar even een keer afspreken om te bekijken. Ze wilde hem dinsdag inscannen dus zal me benieuwen of ik hem dinsdag via de mail krijg.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1980 Gepost op: 17 februari 2013, 17:55:18 »
@foto's heb de bioscoop gemaild dat we van 12:00 tot 12:45 uur komen, dus dan hebben we 45 min daar om foto's te maken, nu nog voor een 2e locatie aan het kijken. De andere bioscoop had hetzelfde, aangezien de films om 13:00 uur beginnen. Voor mijn getuige moeten we even kijken, misschien dat ze haar rolstoel bij heeft... Anders wordt er wel iets geregeld (auto is lastig, zowel gemeentehuis als bioscoop is op een hoek van de winkelstraat, en dus niet goed bereikbaar met de auto.)

@Joda  Vaak kun je op een dansschool voor ong. 40/50 euro een priveles krijgen dan wordt er voor jullie een programma gemaakt ;) Er zit vast wel een dansschool in de buurt toch ;) Bij onze dansschool heb je voor 150 euro een honeymoon cursus, hier leer je in 5 weken de basis van de foxtrot, chacha en de hustle, zodat je op de feestavond ook gezellig kan dansen!

@Bezigbijtje wat gezellig shoppen met de CM. Ik ga nog met mijn getuige, maar dat is voor mijn kleding op haar bruiloft 2 weken later ;)

@bloemen ben ook verder aan het kijken voor mijn boeket, heb iets heel moois gezien op internet, helemaal anders dan wat ik in gedachte had, maar past denk ik wel goed bij mijn jurk.


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1981 Gepost op: 17 februari 2013, 20:21:55 »
@BB ziet er ook goed uit. Leuk een BBQ. Heerlijk ongedwongen.

@Willie boeket past qua stijl zeker bij je jurken. Ik zou dan alleen niet meer kiezen voor blauwe schoenen.

As komt vandaag ineens met de opmerking dat hij Love you more van Racoon ook wel een mooi nummer vindt voor op de bruiloft! Dit kwam echt uit de lucht vallen. Ik vind dit echt een mooi nummer maar hij zei altijd dat hij het een beetje een zeiknummer vond  :blink:. En nu ineens goed genoeg voor de bruiloft.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1982 Gepost op: 17 februari 2013, 20:40:16 »
Racoon fan, dus ik zeg: DOEN!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1983 Gepost op: 17 februari 2013, 20:43:37 »
Racoon fan, dus ik zeg: DOEN!

Haha nummer is iig aan het lijstje toegevoegd. Ik vind ze ook erg goed. Zijn in december naar een concert van hun theatertour geweest. 6 april gaan we naar hun show in Eindhoven. Ze bestaan dan 15 jaar. Heb er onwijs zin in.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1984 Gepost op: 17 februari 2013, 20:59:19 »
Happymama, die noemde ik van de week ook, as vindt het niet echt wat.. Eindelijk een nummer die echt past, krijg je dit ;) dus hier ook een DOEN!

Bb/kids, Hier ook een aanstaande die maar één ding tegelijkertijd aan kan.  :biggrin:
Maar vandaag hadden weer het er weer over, ik ga uit van iig nog dit jaar, of dat september of december wordt weten we nog niet. Financieel twijfelen wij soms ook, ik heb geen vaste baan, hij is bijna klaar met de studie... Aan de andere kant hebben we wel een fijn huis, genoeg ruimte en wil ik niet de rest van ons leven stop zetten omdat ik nog geen vaste baan heb. We zouden het wel redden en in de jaren wordt het alleen maar beter als het goed is. Wel grappig dat bijna iedereen hier na de bruiloft wil starten :)

Van het weekend heb ik lint en roosjes gekocht voor het bruidsmeisje jurkje, wordt erg leuk! En volgens mij heb ik gelijk iets van griep meegenomen, ben niet lekker, ik hoop dat het maar kort is en meevalt..

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1985 Gepost op: 17 februari 2013, 21:07:57 »
@ Joda: Wat leuk dat jullie dans toch iets uitgebreider wordt dan alleen schuifelen! Op welk liedje gaan jullie je dans doen?
Jammer dat je zus nog niet met de kaart bezig was, hopelijk deze week wel en kan ze je iets moois tonen!

@ Willie: Fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt! krijg je toch de foto's die je echt wilt hebben!

@ Bloemen: Ik heb ook al best wat plaatjes verzameld wat ik mooi vind, maar volgens mij zijn het veelal bloemen die wat specialer zijn. Moet toch maar eens bij mijn nicht in de bloemenwinkel overleggen wat ze hebben tegen die tijd en wat er mogelijk is.

@ Racoon: Hier absoluut geen racoon fan, maar als het bij jullie past en jullie vinden dat nummer mooi, dan zou ik ook zeggen: doen!

@ Andora: Balen dat je niet lekker bent, beterschap! Hopelijk zet het niet door!
Wat leuk die spulletjes voor de jurkjes, show je het een keer als het erop zit?!

Hier wordt as volgens mij af en toe een beetje gek van al mn ideeën die ik heb voor de bruiloft haha. Ik heb ook echt wel heel veel ideeën, maar ik weet ook echt wel dat sommige dingen gewoon niet te doen zijn. Maar vindt het dan toch leuk om het ff met hem te delen  :biggrin:
Wij moeten binnenkort echt even gaan zitten voor de muziek voor de openingsdans, dan een afspraak maken bij mn broer (1.5 uur rijden en die is bijna nooit thuis) en dan kunnen we het doorsturen naar de dansschool. Dan gaan ze een dans voor ons in elkaar zetten. Maar daar moeten we wel een beetje vaart mee maken, dus ik denk dat ik gewoon een afspraak bij mijn broer plan en dan moeten we daarvoor gewoon de muziek uitzoeken ;)

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1986 Gepost op: 17 februari 2013, 21:22:15 »
Wat gaan we allemaal snel met de voorbereidingen! Wow! :applaus:

Wat betreft de ringen. Wij hebben ze nog niet thuis. We waren er nog niet uit wat de inscriptie zou worden. Zijn we nu wel dus de ringen worden weer naar de fabrikant gestuurd. Moet kennelijk door fabrikant gedaan worden want worden met laser gegraveerd. Als de ringen terug zijn denk ik dat we ze tot 1 a 2 weken voor bruiloft lekker bij de juwelier laten liggen. Geeft mij een veiliger gevoel.

Foto van ringen + tekst van de inscriptie stuur ik even naar de mail.


Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1987 Gepost op: 17 februari 2013, 21:43:23 »
Leuk om jullie reacties op mijn jurk te lezen :)!

@ Karlijn: al een beslissing gemaakt over de ringen?

@ Annelyze: heerlijke dag dus gehad op de dag van jullie ondertrouw! Als ik het goed onthouden heb, ben je nu lekker skieen?! Mocht je toch nog lezen: veel plezier!! En als je dit later leest, ben ik benieuwd hoe je het hebt gehad?

@ Carien: jij hebt er een druk trouwweekend op zitten zo te lezen. Leuk dat de pre-weddingshoot zo goed bevallen is! Wij morgen morgen :D Ben je ook nog langs bakkers geweest?

@ Crista: leuk dat jullie ringen binnen zijn!! Heb je een foto?? Of stond die al op de mail? Ik ben benieuwd!

@ Singha: bij wat voor soort winkel komt jullie decoratie vandaan? Ik moet daar namelijk ook nog voor gaan zoeken ;-). Ik dacht zelf aan in ieder geval een feestwinkel..

@ Svlok: wat een verhaal over die fotograaf! Blij zijn dat jullie nu zo'n leuk duo hebben! Hoe was je proef make-up?

@ diners: ziet er allemaal goed uit!

@ Bezigbijtje: heel herkenbaar over niet enthousiast kunnen zijn over twee dingen (AS)! Zo vind mijn AS het bijvoorbeeld ook lastig om te fantanseren over de huwelijksreis omdat we eerst nog op wintersport gaan volgende week ;-).

@ Joda: leuk een openingsdans! Wij hebben vorige week het begin van de engelse wals geleerd toevallig ;-). Schuifelen (überhaupt dansen) lijkt me trouwens best lastig met een trouwjurk..

@ Willie: oeh leuk boeket! Past zeker goed bij jouw mooie jurk, maar ik ben het wel met Happymama eens dat het niet een super combinatie is met je blauwe schoenen. Misschien toch twee paar schoenen, dan kan je nadat je het boeketje hebt 'gegooid' je blauwe schoenen aan :-P. Fijn dat de bioscoop geregeld is! Erg leuk hoor!
Fijn dat de operatie van de oma van je AS goed is gegaan. SPannend nu dat afwachten...

@ Happymama: inderdaad mooi nummer! Jullie taart klinkt echt geweldig mooi en lekker ;-)!! Wij hebben onze ringen via Diamond Point (www.diamondpoint.nl). Daar kan je ze zelf ontwerpen: erg leuk en toch goed betaalbaar!
Fijn dat de echo goed was!

Wij zijn ook weer lekker bezig: ringen uitgezocht  :biggrin:, mijn jurk dus weer gepast en morgen ook een pre-wedding shoot. Daarna gaan we aan de slag met de uitnodigingen. Verder wel te horen gekregen dat we bij het stadsdeel waar wij gaan trouwens niet kunnen kiezen uit een lijst van ambtenaren maar er 1 toegewezen krijgen :(. Daar betaal je dan meer dan 650 euro voor... Een leuke ambtenaar vind ik juist zo belangrijk, dus maar hopen op een goede klik. En een verassing geregeld voor mijn AS op onze trouwdag: een professionele cocktailshaker (die 'love cocktails' komt maken) :D (we hebben een eigen feestlocatie op het bedrijf van mijn AS)! Wat ik trouwens ook erg leuk vind en denk ik wel ga bestellen: http://www.champagnebabes.nl/wild-hibiscus-bloemen-in-siroop.html.

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1988 Gepost op: 17 februari 2013, 21:49:30 »
@ Andora: beterschap! Hopen dat je niet echt ziek wordt!

@ Kids: wij twijfelen daar nog erg over. We genieten nu nog erg van onze vrijheid (feestjes, reizen, hobby's, etc.). Ik ben pas 25, dus op zich nog tijd genoeg! Merk wel dat ik kinderen steeds leuker begin te vinden ;-).

@ Crista: Mooie ringen! Ook mooi om zo de inscriptie te doen!!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1989 Gepost op: 17 februari 2013, 21:55:28 »
@ Crista: inderdaad een veilig idee om de ringen bij de juwelier te laten, dan zijn ze zeker weten veilig en goed verzekerd!
Mooie ringen trouwens!! En mooi de betekenis achter de tekst. Misschien een stomme vraag, maar: draag je de diamantjes dan aan de onder- of bovenkant?  :blush:

@ Danis: Jullie zijn ook lekker bezig! Wat voor ringen hebben jullie?
Jullie hebben wel een dure gemeente om te trouwen  :blink: Jammer dat je dan ook nog niet eens mag kiezen, zou je voor die prijs toch wel verwachten!
Veel plezier morgen met de wedding shoot! Gaan je naar een bos of ergens anders?

Wat gaaf zo'n cocktail shaker!!! mag ik vragen hoe duur dat is?!

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1990 Gepost op: 17 februari 2013, 22:02:16 »
@sannepan87

ik denk dat ik de diamantjes richting mijn kant draag ( is dat de onderkant?). Ik vind het mooie aan de ring dat de zijkanten wel zichtbaar zijn maar niet heel duidelijk door de bolling van de ring.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1991 Gepost op: 17 februari 2013, 22:07:30 »
Haha met onderkant bedoel ik richting je hand en bovenkant richting je nagel ja :D
Aparte ringen idd, maar vind ze wel erg mooi!

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1992 Gepost op: 17 februari 2013, 23:08:34 »
Wow wat is er weer een hoop geschreven in korte tijd!

Decoratie, volgens mij waren er 2 dames met de vraag waar onze decoratie vandaan komt. In Delft zit feestwinkel Brehm, die versieren de locatie zelf, dus dat scheelt een hoop werk! Zij zijn bekend met onze feestlocatie.

Joda, leuk dat jullie toch iets van een wals in de openingsdans willen verwerken :)

Danis, jullie zijn ook lekker op weg! Veel plezier met de shoot morgen!

Willie, wat een heftige operatie voor de oma van je AS, hopelijk knapt ze snel op!

Crista, mooie ringen! Mooie betekenis ook achter de inscriptie.

Andora, hopelijk zet de griep niet door! Beterschap...

Vandaag lekker met mijn vriend uit eten geweest in Amsterdam. We zijn vandaag precies 6 jaar samen.

En ik was vandaag met mijn zusje in de sportschool, en daar liet ze even vallen dat ze wel heel erg druk bezig was met allerlei voorbereidingen... Spannend dus ;)


*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1993 Gepost op: 18 februari 2013, 10:48:16 »
Wat gaan we weer snel met zn allen! :biggrin:

Vrijdag zijn we naar de juwelier geweest waar mijn verlovingsring vandaan komt. Ze gaan de zettingen van de diamantjes controleren en de ring goed schoonmaken. Eind deze week mag ik de ring weer ophalen. Daarna gaat mn ring naar een andere juwelier, een juwelier die ringen ontwerpt en van mijn ring een trouwring gaat maken, hij wordt breder en er wordt een herenring bij gemaakt. Mn hand is zo kaal nu, ik ben elke keer bang dat ik mn ring verloren ben maar dat is gelukkig niet zo! :blink: :blush:

Gisteren hebben we het ontwerp voor de trouwkaart helemaal af gemaakt en een proefkaart besteld. Dit hebben wij gedaan bij kaartXL.

En net mail contact met de DJ gehad en vrijdag 15 maart hebben we een afspraak met hem. :biggrin:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1994 Gepost op: 18 februari 2013, 11:02:56 »
Crista, mooie ringen! En een hele speciale inscriptie. Heel erg bijzonder.

Andora, hopelijk ben je niet ziek geworden.

Shinga, gefeliciteerd!

Danis, veel plezier met de pre-wedding shoot!

Willieee, mooi boeket. Ik wil zelf ook graag de wat lichtere kleuren, ik denk alleen dat ik er wel een iets opvallendere kleur bij in laat doen omdat ik anders bang ben dat het boeket wegvalt tegen de jurk als je het van een afstand bekijkt.

We wachten nog steeds in spanning op de foto's. Ik hoop echt dat we ze vandaag krijgen, dan kunnen we aan de slag met de kaart. En ik ben zooooo benieuwd naar de foto's haha. Als we ze hebben zet ik er wel een paar op de mail.
Vanmiddag na de ondertrouw gaan we naar een bakker om te oriënteren op de bruidstaart. Zaterdag is dat niet meer gelukt.

Over twee weken mag as weer naar dansles. Dan kunnen we dus weer verder met waar we gebleven waren! Gelukkig maar, want het zakt toch wel snel weg.


svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1995 Gepost op: 18 februari 2013, 11:48:54 »
@ Proefmake, was erg leuk. Ik weet nu precies welke make up ik overdag wil en wat voor in de avond.
Overdag is het natural make up en in de avond laten we mijn ogen eruit springen door verschillende groentinten te gebruiken.

@ Carien, wat fijn dat de pre-wedding shoot een succes was, dan weten jullie zeker dat jullie de juiste keuze hebben gemaakt! ;)

@ Singha, wat fijn dat de decoratie nu ook helemaal geregeld is, kan dat ook weer afgestreept worden.

@ Willie, wat fijn dat de operatie van je as zijn oma goed is gegaan, dat is vast een hele opluchting. Hopelijk knapt ze weer snel op!
Wat een mooi boeket, mooie kleuren combinatie, prachtig.

@ foto's bios, ik denk dat 45 min voor de foto's in de bios meer dan voldoende is, als jullie meer foto's willen is misschien nog een andere locatie een optie.
Wij gaan ook langs een bioscoop en meer heb je eigenlijk niet echt nodig.

@ Happymama, het menu klinkt echt heerlijk! Leuk om een ijscokar als toetje te hebben. Haha, leuk dat je AS komt met een nummer die mooi vind.

@ BB, jullie menu klinkt ook heerlijk! Veel keuze ook.

@ Joda, wat leuk dat jullie meer dan alleen schuifelen gaan doen. Op youtube is inderdaad heel veel te vinden. Daar halen wij onze inspiratie voor onze openingsdans ook vandaan.

@ Danis, heel veel plezier met jullie pre-wedding shoot.
Gaaf idee zeg, zo'n professionele cocktailshaker.

@ Crista, mooie ringen! Erg apart en gaaf zo de diamantjes aan de zijkant.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1996 Gepost op: 18 februari 2013, 12:53:30 »
@Crista super mooie ringen. Mooie kleur en de inscriptie maakt de ringen helemaal speciaal.

@openingsdans succes met de voorbereidingen. Hier hoeven we daar gelukkig niet aan te denken. Dat was anders nog een hele kluif geweest.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1997 Gepost op: 18 februari 2013, 20:15:46 »
@Carien als ik me niet vergis ging je vandaag in ondertrouw. Gefeliciteerd. Heb je er nog een leuke dag van gemaakt?

Ik heb besloten om voor de bruiloft toch creatief te worden. Heb bij de action een heel leuk houten doosje in de vorm van een hart gevonden. Die ga ik pimpen en dit wordt ons ringendoosje.
Verder ga in de slingers voor het versieren van de locatie zelf maken. Ik wil hier ook wat persoonlijks van maken.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1998 Gepost op: 18 februari 2013, 20:19:41 »
Zo... een paar drukke dagen gehad en dus geen tijd gehad om mee te lezen! Wat wordt er dan ineens veel geschreven zeg!
Zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd (was eigenlijk vorige week al jarig, maar ivm carnaval een weekje uitgesteld). Ik heb van mijn vader een heel mooi kettinkje gekregen voor bij mijn trouwjurk. Van mijn moeder bijpassende oorbelletjes, echt superlief! Zal er binnenkort een fotootje van maken en naar de mail sturen.
Zondag hebben we ein-de-lijk trouwringen gevonden! Wel bij Siebel, maar toch andere dan we in eerste instantie gezien hebben! Ik ben helemaal blij! Het zijn bicolour ringen (geel- en witgoud) met in die van mij drie steentjes. Het duurt alleen wel 8 tot 10 weken voordat ze binnen zijn, dus dat wordt weer wachten!

En morgen mag ik mijn trouwjurk weer aan!  :applaus: Heb er zo'n zin in... hoop dat ik er ook meteen een mooi setje bij vind om er onder te dragen!

Joda, ik slik inderdaad oom methotrexaat (denk dat je dat bedoelt?). Ik wil het bij mijn volgende controlebezoek over afbouwen gaan hebben met mijn arts. Niet perse omdat ik zwanger wil worden, maar vooral omdat ik echt een hoge dosis slik en wil proberen of het ook met minder kan. Misschien werkt het voor mij ook wel om steeds met een half pilletje af te bouwen.

Carien, leuk dat jullie pre-weddingshoot goed bevallen is! Krijgen wij daar ook nog foto's van te zien??

Mootje, ik ben heel benieuwd hoe je ring er uiteindelijk uit gaat zien. Wel een mooi idee om van je verlovingsring je trouwring te maken!

Willie, fijn dat je schoonoma zo snel geopereerd kon worden. Nu maar hopen dat de uitslag goed is. Sterkte ermee!

Svlok, goed van jullie dat jullie met die fotograaf in gesprek zijn gegaan. Als hij niet naar jullie wensen wil luisteren vind ik dat jullie een goede keus hebben gemaakt om voor een ander te kiezen! Het is júllie dag, dus hij moet maar doen wat jullie willen toch?

Crista, mooie ringen hebben jullie! Vind vooral het verhaal van de tekst heel mooi...

Happymama, leuk dat je creabea gaat doen! Mail je het resultaat?  :blush:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1999 Gepost op: 18 februari 2013, 20:46:07 »
@ Ringen: Hier hebben wij beiden ook bicolor ringen (geelgoud en witgoud). We hebben allebei een witgouden rand en een geelgouden rand. Ik heb 4 steentjes in mijn ring en in onze ringen zijn onze namen gegrafeerd (mijn naam bij hem en andersom). Na de bruiloft komt de datum er nog bij.

@ Decoratie: Hier zitten we nog steeds in dubio. A.s. donderdag hebben we eindelijk een afspraak bij de locatie en dan weten we hoe de zaalindeling wordt en hoeveel tafels er bij het diner en hoeveel statafels er bij het feest zullen staan. Maar wat ik lastig vind:
Wij hebben nu dus een dj, met een lichtshow. Ikzelf ben bang dat door de lichtshow heel de decoratie wegvalt, waarschijnlijk zul je er weinig tot niks meer van zien. Mijn broer zegt dan: dan doe je op bepaalde plekken wat spots, zodat die decoratie juist naar voren komt. Maar dat vind ik mooi als we echt speciale decoratie hebben, maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn. We hebben wel een mooie offerte gehad voor de decoratie.. Dus ja, nu twijfelen we: of wel of geen decoratie.. Wat zouden jullie doen? Het gaat overigens alleen om lampionnen en witte harten aan paarse linten, de andere decoratie gaat wel door..

@ Singha: Nog gefeliciteerd met jullie 6 jaar samen!

@ Carien: Heb je inmiddels de foto's ontvangen?!
Gefeliciteerd met de ondertrouw!!! Nog wat leuks kunnen vinden voor de taart?

@ Svlok: Wat fijn dat de make-up zo goed bevallen is!!

@ Karlijn: Fijn dat jullie de trouwringen hebben gevonden!
Heel veel plezier morgen met het passen van de jurk! Al enig idee wat voor ondergoed je eronder wilt?

Hier geen nieuws, auto is net terug van de garage. Weer een paar honderd euro armer  :dry:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards