collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867762 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2075 Gepost op: 24 februari 2013, 09:48:03 »
Welkom Fiancino!

Wat is er weer veel bijgeschreven. Ik heb niet zo veel tijd op dit moment, dus ik kan niet op iedereen reageren. Sorry.

We hebben de foto's van de pre-wedding shoot inmiddels binnen! Ik heb er net een paar naar de mail gestuurd.

Eind van de ochtend komen onze cm's op visite en vanmiddag gaan we naar een vriend van ons. Hij gaat live muziek maken tijdens de ceremonie en vanmiddag gaan we bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Tussendoor ga ik nog met de kaart aan de slag. Leuk leuk allemaal.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2076 Gepost op: 24 februari 2013, 10:33:23 »
@ carien leuke foto's!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2077 Gepost op: 24 februari 2013, 11:24:19 »
@BB: Haha ja ik bedoelde jou! :blush: :biggrin:

@carien: Hele mooie foto's! :biggrin: Fijne middag met je cm's!

Ik ga vandaag wat plaatjes uitprinten van taarten. Die kan ik dan woensdag meenemen als we naar de bakker gaan.
En we hebben de proefdruk van de trouwkaart binnen, alleen het lettertype moet wat aangepast worden dus dat ga ik ook maar even doen.

En ff off topic, onze katjes mogen vandaag voor het eerst naar buiten :blush: Ik vind het heel eng, maar we kunnen ze niet meer binnen houden. 1 van hun mocht in onze vorige woonplaats al naar buiten en de ander mag hier voor het eerst. Ze zitten steeds voor de deur te mauwen en eentje springt steeds op de deur klink dus we moesten de voordeur altijd op slot houden. :dry:

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2078 Gepost op: 24 februari 2013, 12:24:09 »
Mootje, spannend dat je katjes voor het eerst naar buiten gaan! Sneeuwt het bij jullie ook zo? Zal wel een hele belevenis voor ze worden dan!

Carien, mooie foto's zeg! Gaan jullie die nou ook gebruiken voor de uitnodigingen?

Fiancino, welkom hier! Leuk dat je ook mee komt kletsen! Ik heb wel respect voor jullie dat jullie de bruiloft in zo'n korte tijd gaan regelen! Ik raak nu soms al aardig in de stress bij de gedachte dat het nog maar (minder dan) 4 maanden is!

Ringen, wij hebben ook 14 karaats ringen, combinatie van wit- en geelgoud en in die van mij zitten 3 diamantjes. De ringen zijn allebei 4 mm breed en kosten als zet 1300 euro. Ik raad wel echt aan om goed te zoeken, er zit nogal wat prijsverschil in bepaalde merken, terwijl de ringen vaak praktisch hetzelfde zijn!


*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2079 Gepost op: 24 februari 2013, 12:31:52 »
@Karlijn: Hier sneeuwt het ook! Tijgertje, de jongste springt steeds tegen het raam aan om sneeuwvlokjes te pakken, dus ik denk dat hij het erg leuk gaat vinden! :biggrin:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2080 Gepost op: 24 februari 2013, 12:32:44 »
@Carien foto's zijn mooi geworden!

@mootje wat spannend voor de katjes.

@sneeuw hier sneeuwt het de hele ochtend al. Gelukkig valt het met de hoeveelheid mee. Ben de winter zo beu. Laat de lente maar heel snel komen.

Gisteren begonnen met ons ringen doos. Gaat wel leuk worden. Ben ook al op zoek naar kleding voor ons dochtertje. Als we trouwen is ze 11 maanden. Ik wil geen bruidsjurk. Vind ik niet mooi en bovendien wil ik iets wat ze ook na onze trouwdag kan dragen.
Ik ben zelf geen typisch meisje mama. Dat houdt in dat je hier nooit een combinatie van roze, roesjes en strikjes in één zult vinden. Ze heeft wel een roze aan en ja ze heeft ook wel eens een rokje en een jurkje aan maar dan wel het liefst wat stoerder. Nu mag het voor de bruiloft best iets feestelijker maar niet van de wijde jurkjes met tule ed. Sorry als ik iemand voor het hoofd stoot maar ik vind dat niet mooi bij mijn dochtertje. Weet iemand een leuk adres (internet) waar ik misschien iets kan vinden?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2081 Gepost op: 24 februari 2013, 13:02:00 »
Carien, wow mooie foto's zeg! Jullie gingen ze ook gebruiken voor de uitnodiging toch? Veel plezier met de CM's en de rest van de dingen die je gaat regelen :)

Mootje, inderdaad spannend, de katjes naar buiten!Wat een eigenwijsje, die zelf de deur open probeert te doen!

Fiancino, welkom! En succes met alles bijlezen ;) Je zult zien dat sommige dingen later echt nog weleens terug komen, dus als je vragen hebt over iets dat we al besproken hebben maakt dat helemaal niet uit!

Happymama, succes met het vinden van de outfit voor je dochter. Ik denk niet dat je iemand voor het hoofd stoot hoor, ieder zijn eigen ding en smaak toch! Dat vind ik juist zo leuk aan dit forum :)

Ringen, wij hebben gekozen voor 9 karaats. De kwaliteit is niet veel minder en de prijs wel ;) Hierdoor kon ik er zelf 2 briljantjes bij laten zetten. We hebben gebruik gemaakt van de actie 'herenring gratis' en waren voor het setje 945 kwijt. Onze ringen zijn goud met witgoud en bij mij zitten er dus 3 briljantjes in.

Sneeuw, hier ook, maar het is meer natte sneeuw. Vies weer dus eigenlijk!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2082 Gepost op: 24 februari 2013, 13:08:31 »
Zoooo weer terug van vakantie! Heerlijk na de ondertrouw lekker een weekje geskiiet!!! En nu maar liefst 5 pagina's bijlezen en reageren, wordt wel in meerdere berichtjes hahaha anders kan ik julli berichten niet zien!


@Anne_Lyze (jullie gingen voor een thema-kleur paar toch??) misschien iets voor jou? 4 http://blog.honeymoonshop.nl/2013/02/lila-bruiloft.html

oooh mooi, thanks, we doen inderdaad alle shades van paars! (ombre zeg maar)

Sabina87

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2083 Gepost op: 24 februari 2013, 13:26:08 »
Heb op de mail een foto van onze bedankjes gezet! Gister ein-de-lijk de zeepjes gekregen die ik nodig had (in oktober al besteld!)

En nu lekker aan de knutsel. Zit nu op 29 van de 150.. Nog even wat te doen dus! Maar ben superblij met het resultaat.

@trouwringen wij hebben witgoud. Waren 712 euro kwijt in totaal, mooi wat korting gehad met een actie van Siebel! Was volgens mij -25%

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2084 Gepost op: 24 februari 2013, 13:56:47 »
haaaaa ladies, zo nu een ultieme poging om 5 pagina's trouwforum bij te werken ;)

@ happy mama, wow wat klinken jullie gerechten heerlijk. Ik ga nu bijna lunchen en het water loopt me in de mond! Dat airbrushen klinkt echt cool, wij gaan ook voor een frisse vulling, ik denk cassis, om in het paarse thema te blijven. Love you more vind ik ook echt prachtig, alleen bij ons hebben goede vrienden deze al gebruikt voor hun huwelijk en zijn zijn 4 maanden geleden getrouwd. Leuk dat je ook wat DIY dingen doet. Ik ga dat ook doen, hopelijk met de CM's, heb wel allerlei ideetjes, maar ben helaas vaak in mijn hoofd creatiever dan met mn handen. Hoe was het trouwringen uitzoeken?

@ Willie, hoe is het nu met de oma van je AS? Prachtig boeket trouwens, is wel mijn smaak! Ik sluit me aan bij Happy mama, ik zou dan ook niet voor de blauwe schoenen gaan, valt dan een beetje uit de toon, bij het lichtroze, groen witte boeket. mooie prijs voor de kapper! Leuek fotos met je AS. Grappig dat jullie bijna dezelfde bril hebben! Wat goed dat je hebt geliusterd naar je gevoel met de ringen. Je gaat ze tenslotte een levenlang dragen. Ik vind hem echt prachtig!

@ Singha, wat gaaf dat ze de klokken luiden!

@ Kids, wij gaan het ook proberen na de bruiloft, ik ben bang dat als ik voor de bruiloft zwanger raak, dat die spanning niet goed is voor de foetus.

@ Sannepan, hier ook een AS die af en toe een beetje moe wordt van mijn huwelijk enhtousiasme, bovendien is hij druk bezig zijn promotieonderzoek af te schrijven, nog ruim een week, erg spanend. Wij gaan er in April vol voor! wow een heerlijk menu! Zoiets zouden wij ook kunnen kiezen!

@ Christa, wat een prachtige ringen!

@ Danis, bedankt! We hebben echt perfect geskied! 5 dagen zon, en 2 dagen half bewolkt met een beetje sneeuw. Lekker koud! EN het ging goed met mn poojte (ik heb mn hak 2 jaar geleden verbrijzeld en kan nog altijd neit goed lopen). Verder ontzettend leuk de cocktail shaker, lief van je! Prachtige ringen en mooie symbolische tekst zeg! Hoe was de weddingshoot, stuur je de foto's nog?

@ Carien, gefeliciteerd met de ondertrouw! Hoe verloopt de zoektocht naar een goede bakker nu? Wat een mooie foto's zeg. Vooral de tweede foto vind ik prachtig. Mooi haar heb je trouwens!

@ Karlijn, wat fijn dat jullie de ringen hebben gevonden? En lief van je ouders dat je de ketting en oorbellen hebt gekregen! Wat leuk een vakantieliefde, op wat voor soort vakantie hebben jullie elkaar ontmoet? En hoe hebben jullie het zo op afstand laten slagen? Mooi hoor! Volgens mij heb ik nooit een vakantieliefde gehad, alleen maar met mijn liefde op vakantie geweest hahaha ;)

@ Ingraveren, onze ringen zijn al ingegraveerd, ik draag de naam van mijn AS en hij die van mij, met de trouwdatum!

@ decoratie, ik zou het persoonlijk wel doen, het is erg licht tot een uurtje of 22h. Dus tot die tijd valt de decoratie erg op. De lcihtshow van de DJ werkt pas echt goed als hhet echt donker is, of hebben jullie een locatiue die verduisterd is?

@ Uitnodigingen, we hebben al een opzetje, maar door tijdgebrek gaan we pas eind maart verder, dan begin april de proef druk, en midden april versturen. Eerst npog maar eens bedenken of we de ooms en tantes wel of niet overdag uitnodigen.

@ Bezig bijtje, hoe was het bij de huisarts? Was het pijnlijk?

@ Gemeente, die van ons was 780 euro voor de vrijdag (op zaterdag zelfs 1200 euro). Niet echt goedkoop dus! We gaan trouwens ook gewoon voor het trouwboekje, hoppa alles er op en eraan ;)

@ Mootje, wow wat een prachtige jurk, kijkt voor je geknipt en hij is nog niet eens op maat gemaakt! spannend, hoe ging het met je katjes? Die van ons mogen niet naar buiten, ze lijken te veel op raskatten en hier worden teveel katten gestolen! Helaas

@ Dansen in de jurk, bij die van mij geen enkel probleem, hij is erg compact, niet wijd, super licht en nauwelijks een sleep, of te wel, ik kan los! Ik heb al even gesjimmiet in de winkel.

@ Decoratie, onze locatie heeft wit mwt paarse decoratie. Onze cmérs vullen dat nog een beetje aan! Verder vooral met bloemen, lampions, etc

@ Joda, te grappig een groomzilla!!! Fijn dat je je torselet hebt! Zit hij mooi? Nieuwsgrierig als ik ben, je schrijft dat je neit gevraagd bent, maar hoe hebben jullie dan afgesproken om te gaan trouwen? Ik lees het wel eens vaker, maar vroeg me af hoe het dan gaat. Als je afspreekt om te gaan trouwen is dat toch eigenlijk ook een aanzoek?

@ RSVP, ja doen wij wel, maar we gaan er stiekem van uit dat we het toch wel weten. Alle daggasten hebben al een STD kaart gekregen. En we staan al iin alle agenda's

@ Zonnebank; hmmm net op wintersport een heel bruin hoofd gekregen.,... maar dat loopt wel los in de zomer. Ik heb nog tijd zat. Ik ga denk ik neit onder de zonnebank, ik wordt ondanks dat ik blond ben, ergsnel bruin. Ik sport wel graag buiten, wielrennen, dus moet wel even opletten dat ik niet te veel mouwtjes krijg! Misschien maar goed in mn strapless bikini in de tuin liggen. Ik zou zeker creme gebruiken, beschermt tegen straling en zorgt dta je huid niet te veel uitdroogt. Ik gebruik het liefste biodermal.

@ Aanzoeken, super leuk om te lezen. Ik post die van mij zometeen nog even separaat.

@ Lingerie, ik twijfel tussen een torselet en een BH! Voordeeel van een bh is dat je die vaker aan kan. Voor mijn jurk maakt het niet uit, en een strakke buik is WIP (work in progress)

@ Fiancino, welkom! Jullie hebben in korte tijd al veel geregeld zeg! Wat voor soort locatie en jurk heb je? Leuk dta je mee komt schrijven. Vanwaar de naam, een "latin" achtergrond?

@ Ringen, wij hebben witgouden ringen, de mijne met 3 diamantjes, totale kosten 1040 euro voor beide ringen samen.

@ Juffie, mook hoor!~Wat een werk, maar erg leuk!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2085 Gepost op: 24 februari 2013, 14:10:00 »
T
« Laatst bewerkt op: 20 december 2017, 06:24:41 door Piboeoeoe »

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2086 Gepost op: 24 februari 2013, 14:38:17 »
@Fiancino Welkom hier! 28 Juni, mooie dag ;) Ik ben ook "pas" 8 November 2012 gevraagd hoor, en we hebben pas op 1 januari besloten dat we in Juni gingen trouwen. (zouden eerst in augustus trouwen, maar alle data was er in de directe familie al een feest of iets dergelijks) Vanaf januari dus ook pas aan het plannen, en zijn nu bijna klaar. Maar was jij ook maar net op tijd met je jurk dan? Mijne is eind januari besteld, en komt begin mei pas binnen.

@Carien Leuke foto's. Vind vooral de zw heeeel mooi!

@Anne_Lyze Met oma gaat het iets beter. Ze ligt inmiddels op niet meer op de IC gelukkig. Wel is ook gebleken dat ze hartpatiënt is, dus dat was even een tegenvaller. De uitslag van de operatie hebben we nog maar vaag mee gekregen.  ls het goed is hebben ze alles verwijderd, maar over de nabehandeling weten we nog niets. Inmiddels niet meer alle 3 dezelfde brillen! As zwart, ik bruin en dochterlief paars ;)
Ik denk idd niet dat het de blauwe schoenen gaan worden.
Mooi aanzoek!

Hier ook sneeuw, maar vooral natte sneeuw op het moment. (vanmogen lag er wel wat)

@mootje Hoe reageerde de katjes op de sneeuw??

@DIY ik denk dat ik mijn armbanden, de bedankjes en een alternatief voor een ringenkussen (heb een leuk ringendoosje gezien) zelf ga maken...


Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2087 Gepost op: 24 februari 2013, 16:34:41 »


@ carien

Wat een mooie foto's! Mooie kleuren ook!

@ aanzoek

We waren op vakantie in florida met familie en aangezien ik (en vriendlief ook wel) een beetje disneyliefhebber zijn hebben we natuurlijk ook een paar disneyparken bezocht. In walt disneyworld magic kingdom zouden 's avonds 2 shows zijn (Main Street Electrical Parade en daarna Wishes nighttime spectacular) Tussen deze 2 shows zat ongeveer 10 min en net voordat Wishes/het vuurwerk begon heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. Het begin van deze show heb ik door mijn gesnik helaas moeten missen hahahah  :blush:

Hij had overigens niemand verteld van zijn plannen en had de hele vakantie het doosje met de de bedel in zijn broek/tas en was iedere keer dat we een pretpark ingingen en zijn tas werd gecontroleerd bang dat ik het doosje zou zien of dat het doosje open moest.

Nadat de show was het park gesloten en gingen we terug naar zijn familie en toen begon het wachten ( wegens het tijdsverschil) totdat ik mijn zus en vader het leuke nieuws kon vertellen.Wat dat betreft was het jammer dat we in de usa zaten.

@trouwringen Onze ringen zijn van platina ( buitenkant) en roodgoud (binnenkant)
@bedankjes Wij maken voor de daggasten een weckpotje gevuld met snoep ,met een metalen plaatje erop met onze naam en datum. Aan het potje zit ook een gift tag:http://www.etsy.com/listing/113689313/wood-gift-tags-100-wedding-favor-tags

@ bruidstaart Zijn vrijdag geslaag voor bruidstaart. De patissier had 4 vullingen al klaar gezet om te proeven. We zijn gegaan voor een bitterkoekjesvulling met cassis. Deze was ook gelukkig stevig genoeg om onze cake topper te houden.

@gemeente Wij betaalden 400 euro om te trouwen. Daar zat eigen babs bij en het trouwboekje. Geen keuze voor trouwboekje dus.

Zojuist weer verder gewerkt aan de gastenlijst en de uitnodigingen. Wel moeilijk hoor om er geen mega verhaal van te maken op de kaart. Vooral moeilijk bij de kaart voor onze daggasten.

Volgende week hebben we nog een gesprek met de professionele ceremoniemeester om het een en ander door te spreken.

« Laatst bewerkt op: 24 februari 2013, 16:39:41 door Crista »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2088 Gepost op: 24 februari 2013, 17:04:59 »
Ik heb eindelijk tijd om even te reageren. Hebben het de laatste paar dagen heel druk gehad.

Een vriendin van mij is geopereerd aan haar knie, dus vrijdagavond heb ik daar gekookt en hebben we gezellig samen gegeten. Was erg leuk!
Gisteren naar Utrecht geweest op verjaardag, naar een afspraak in Bennebroek en vannacht weer feest gehad van mijn broer in Amsterdam. We waren vanmorgen om 5.30 uur eindelijk thuis.

En vrijdag was helemaal top! Want ik heb te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een nieuwe baan, incl opleiding en incl baangarantie!!! Ben er echt super blij mee  :applaus:

@ Bruiloft: Wij hebben een afspraak gehad wat betreft ons gastenboek en gaan m daar laten maken. In de voorkant verwerken ze onze trouwkaart in passe partout in het midden, de rest van de kaft daarom heen zetten ze af met paarse stof! Op elke pagina komt er plek voor een foto, een stukje tekst en 'tips voor een goed huwelijk'. De manier waarop onze namen op de voorkant van de kaart staan, wordt verwerkt in elke blz en op elke blz komen wat hartjes die we mooi vinden. Op de eerste pagina komt het gedichtje uit onze trouwkaart te staan met daarnaast een trouwfoto van ons. We zijn er echt superblij mee, dus ik ben net al aan de slag gegaan met mailtjes versturen wat we ervoor nodig hebben!

@ Kaart: We hadden de proefdruk van onze kaart binnen en wat is hij mooi!! :D Hij is alleen op wit papier gedrukt en onze kaart is creme, dus de kleur paars is wat vertekend. Hij gaat van de week nog een proefdruk maken op creme papier en dan kunnen we akkoord gaan geven. Ik heb net doorgegeven dat de tekst helemaal klopt. Ook hebben we gevraagd of het mogelijk is dat de brief van de CM in dezelfde stijl als de kaart kan, ik wacht nog even de reactie af.

Hier verder ook het lettertype voor het ringkussen doorgegeven (zelfde als gastenboek en kaart), dus daar gaat ze mee beginnen! :)

@ Svlok: De locatie vroeg of we al hadden nagedacht over een achtergrond voor de foto's van de avondgasten bijvoorbeeld. Nog helemaal niet aan gedacht, dus ze hebben hun opties gegeven en daar moeten we nog uit kiezen. Ook hebben ze wat tips gegeven qua tijd indeling en nog wat dingen verteld die we niet wisten. Enorm fijn!

@ Danis: Beetje laat, maar beter laat dan nooit ;) Een hele fijn vakantie en geniet ervan!!

@ Singha: De kleur paars komt inderdaad overal in terug bij ons. Maar wel allemaal details. Ik vind het heel belangrijk dat alles bij elkaar past en staat en ik vind het heel leuk om te doen!! Kan uren besteden aan zoeken naar leuke ideetjes :D
Ben je inmiddels al wat opgeschoten met de trouwkaart of nog geen tijd voor gehad?

@ Happymama: Wat voor DIY projectjes ga je maken? Al gelukt om een begin te maken?
Ooh, ik zie net dat je ringendoos er 1 van is :D Show je m nog als tie af is?
Hier geen tips voor kinderkleding, sorry. Wij hebben geen bruidskids.

@ Fiancino: Gefeliciteerd en welkom hier. Succes met alles teruglezen, een hele klus lijkt me dat!
28 juni is ook onze dag :)

@ Willie: Wat voor bedankjes willen jullie gaan maken?

@ Ringen: Wij hebben goud en witgoud, ik heb er 4 diamantjes in. Geen idee hoeveel caraats wij hebben. We waren voor beide ringen 1000 euro kwijt, maar ik geloof dat as 40% korting opheffingsuitverkoop had.

@ Carien: Leuk die foto's van de weddingshoot!! Gingen jullie die nou ook gebruiken op de kaart? Of ben ik nou mis?  :blush:
Hoe was het vandaag met de CM en met de vriend van jullie? Nog wat dingen kunnen bespreken?

@ Anne_Lyze: Welkom back! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad :)
En many thanks voor de tip van dat het tot laat nog licht is, daar had ik helemaal niet bij stil gestaan. De locatie is juist totaal niet verduisterd (alle wanden hebben glas), dus dat moeten we zekr ff in de gaten houden!
Leuk aanzoek trouwens!!

@ Crista: Voor die bedankjes hebben wij ook nog gekeken. Ik vind ze erg leuk!
Lekkere vulling hebben jullie voor de bruidstaart.





Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2089 Gepost op: 24 februari 2013, 18:48:08 »
oh mensen, ik had van de week een heel stuk getypt, deed de computer het niet meer :( vanalles weg! Dus ik probeer nu weer wat te typen, de pagina's vliegen voorbij  :biggrin:

sollicitatie: ik ben het niet geworden  :dry: ze hadden het moeilijk gaven ze aan, mijn sollicitatie beviel ze wel, maar ze kiezen toch voor iemand die mogelijk iets beter in het team past (jaja). Oftewel, gewoon dom pech. De volgende sollicitatie is er iig wel weer uit, hopen dat dat wat oplevert..

Svlok, oh ja, wel fijn dat je make up door een vriendin wordt gedaan! ook handig om het bij te laten werken (na alle 'happy tears')

Decoratie locatie: dat laten wij aan onze moeder over. Ik begreep dat zij er wel wat aan willen doen om het persoonlijk te maken. Ben benieuwd!

Williieee, gave loper! en een mooie ring. Kan mij voorstellen dat het een lastige beslissing is, maar als het bij je past is het goed toch? Onze ringen zijn ook geen directe set, maar komen in delen overeen. en ik ga er van uit m heeeeel lang te dragen.
Fijn dat het met oma beter gaat, een heftig gebeuren lees is!

sannepan: stoer om jullie namen op de muur te laten schijnen in het paars! en ook gaaf die cocktail, klinkt erg goed :)
 en het eten trouwens ook, maar ik ben dan ook gek op garnalen  :biggrin:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! :applaus:

reactie daggasten: wij vragen gewoon van iedereen een reactie, ze zijn allemaal daggast.

Bedankjes: ik stuur een foto van onze pepermuntjes (de foto staat eindelijk op de pc...)

Trouwboekje: die komen nog wel er bij, vanaf zo'n 18 euro geloof ik. Wij kiezen er waarschijnlijk wel voor, ook wel leuk voor (eventuele) toekomstige generaties om door te kijken. Voor de rest kan je er niets mee geloof ik?

jurk dansproof: bij mij zit er ook een systeem in om hem omhoog te krijgen en zo de sleep onzichtbaar kwijt te raken. De jurk ziet er dan nog steeds fantastisch uit. Wel zonde van die prachtige sleep  :cry: maar ik wil wel los kunnen gaan  :biggrin:

Aanzoek: ik ben thuis ten huwelijk gevraagd. De dag daarvoor waren as en ik bij de Xenos, waar hij hartjes ballonnen en witte duiven slingers wilde kopen. Ik dacht nog, wordt ie eindelijk enthousiast voor het idee om te trouwen! de volgende dag had ik cursus, dus stond vroeg op, blijkt hij dus de hele kamer te hebben versiert met die ballonnen, slingers en overal hartjes! Verder stond er een heerlijk luxe ontbijtje klaar :) Dus wij samen op de bank gaan zitten, zegt ie: ik weet dat dit niet uitgebreid is, maar wel passend voor ons samen, klein, intiem. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt, maar wel dat ik het samen met jou wil delen. Toen ging hij op zijn knie en vroeg of ik wilde trouwen, waarop ik NATUURLIJK! zei  :wub:

Danis, veel plezier op vakantie

Singha, spannend het afstuderen van je vriend.

Bezigbijtje: fijn dat jullie een fotograaf hebben, scheelt weer een zorg ;) de taart klinkt trouwens ook goed

fianĉino: welkom en gefeliciteerd! Er wordt inderdaad veel geschreven hier, succes met bijlezen. ik zie dat jullie al veel geregeld hebben.

Ringen:wij zijn voor ons setje 1300 euro kwijt en ze bestaan uit (oud)goud, titanium en zirkonium.

Happy mama: succes met ringen zoeken! hopelijk zit er iets voor jullie tussen.
en voor jurkjes voor je dochter, misschien even op C&a.nl kijken, zit leuk, niet duur spul tussen!

Mootje: spannend de katten naar buiten! De onze is een raskat en gewend om binnen te zitten en daar ben ik blij om. Zou veels te bang zijn dat ie niet meer terugkomt :s

en nu ga ik ook even de mail bekijken ;)





Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2090 Gepost op: 24 februari 2013, 19:26:57 »
Joda: leuke bedankjes. vaak komt een deel niet inderdaad.. wij hebben juist iets meer bedankjes, omdat ik bang ben dat sommigen niets zullen hebben. dus in dat opzicht zou ik voor meer zorgen. Aan de andere kant is de kans idd groot dat mensen het als stel meenemen. Lastig zeg!

Juffie: ook zulke leuke bedankjes.

Carien: wat een lieve foto's :)

Williiieee, Danis, Mootje, wat een prachtige jurken allemaal!!

ik heb een mail gestuurd met de jurk van ons bruidsmeisje,onze bedankjes, de auto die het gaat worden en de achterkant van mijn jurk :)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2091 Gepost op: 24 februari 2013, 20:04:18 »
@Katjes: Het is goed gegaan hoor. Eentje had er niet zo'n zin in, die houdt niet van nattigheid. En de ander die voor het eerst echt naar buiten mocht in zn leventje rende als een gek rond! En sprong van schuurtje naar schuurtje, stom beest haha :biggrin: Na een uurtje kwam die ook weer binnen. Ik was ook erg bang dat ze niet meer terug kwamen.

@Andora: Balen dat je het niet geworden bent! Gelukkig heb je nog een vacature gevonden. Ik hoop voor je dat je daar wel geluk hebt!

@Bedankjes: Leuke bedankjes komen er voorbij! :biggrin: Wij gaan voor waxinehoudertjes van glas met een fuchsia kaarsje erin.

@Sannepan: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! :applaus:

@Trouwboekje: Wij hebben er ook voor gekozen. Toch leuk als je dat eens tijdens het opruimen nog tegen komt :P En het is leuk om later je kinderen erbij te zetten.

@Crista: Super fijn dat jullie geslaagd zijn voor de taart! Kun je dat ook weer afstrepen. Waars hebben jullie de taarttopper vandaan? De mooie taarttoppers vind ik zo duur  :dry:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2092 Gepost op: 24 februari 2013, 20:21:42 »
Sannepan: Wat fijn dat de locatie zo mee denkt dat scheeld toch weer.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! :applaus:

Danis: Heel veel plezier op vakantie en straks een hoop paginas bij lezen denk ik.

Singha:Heerlijk een weekje vakantie en spannend dat je AS aan het afstuudeerproject begint dan zal hij het vast ook druk krijgen. Hopelijk heeft hij wel tijd om met jou met de bruiloft bezig te zijn.

Fiancino: Welkom en gefeliciteerd. Het zal inderdaad best een taak zijn om alles te lezen en veel dingen worden denk ik ook herhaald. Jullie hebben toch al heel wat geregeld
Het is inderdaad ook wel lekker denk ik om niet zo lang op DE dag te hoeven wachten.

Ringen: Wij hebben gouden ringen (wit en geel) ik heb 1 diamantje we waren 1300 euro kwijt voor beiden.

Bezigbijtje: fijn dat jullie de fotograaf hebben gevonden en ook fijn dat hij zo flexibel is.
Klinkt heerlijk jullie taart :cake:

Carien: De foto's van je pre weddingshoot zijn mooi geworden zeg!

Juffie87: Jemig jullie bedankjes zijn lang onderweg geweest ze zijn wel erg leuk. Maar goed dat jullie ze zo op tijd besteld hadden. Het ziet er erg lief uit.

Anne_Lyze: Klinkt als een heerlijke vakantie. Fijn dat het goed ging met je voet, het zal jammer geweest zijn als dat je vakantie verpest.
Dat gevoel ken ik dat je met je hoofd creatiever bent dan met je handen, erg frustrerend.

Torselet zit helemaal goed nu nog even afwachten hoe hij onder de jurk past, maar komt vast goed. Ben er helemaal blij mee nu de andere nog verkopen dat schiet nog niet echt op.

Huwelijksaanzoek: Die ik dus niet gehad heb, beetje lang verhaal wordt dit denk ik hoe wij zover gekomen zijn.
Ik heb altijd al willen trouwen ik denk vanaf dat ik geboren ben. AS stond er niet negatief of positief tegenover een beetje zo van we zien wel. Lange tijd heb ik gevraagd/gezeurd om een aanzoek, maar dat kwam niet.
Nu zijn we al bijna 10 jaar bij elkaar dus ik ken AS wel een beetje. Dus op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd, zullen we eens kijken naar een trouwdatum en heb ik een datum opgezocht. Dat hebben we gedaan en AS dacht mee dus toen wist ik zeker dat hij wel wilde. Nu is hij helemaal om en enthousiast. AS moet ik eigenlijk een beetje voor blok zetten dan wil hij wel en geniet hij er ook van. Zo is het met onze vakantie's naar buitenland ook gegaan.
Dussss eigenlijk super onromatische maar ja zo werkt het bij AS. Gelukkig doet hij nu heel erg zijn best, denkt hij mee en is enthousiast.
Maar als ik jullie mooie foto zie en de verhalen lees ben ik wel jarloers...

Crista: Leuk die gift tags.

Andora: Wat jammer dat je het niet bent geworden met de sollicitatie. gewoon doorzetten.
Bedankjes zien er leuk uit, wat een leuk idee. Mooie auto!
Super mooi de achterkant van de jurk, inderdaad zonde van de mooie sleep om hem omhoog te doen maar wel zo veilig.
Lief het jurkje van het bruidsmeisje.

Uitnodiging: Mijn zus was er weer met een voorbeeld en we hebben besloten dat dit hem wordt. Nu gaat ze een definitieve maken met andere kleurpotloden (pastelpotloden) en dan gaan we een proefdruk laten maken hopen dat het dan nog mooi blijft.

Resultaat bedankjes heb ik naar de mail gestuurd het ziet er leuk uit, hopelijk kan degene die het op DE dag opstapeld het ook zo doen.
Vraag me nog wel af of ik genoeg heb 128 bedankjes en 145 mensen uitgenodigt. Nu zeggen ze vaak dat er 10 procent niet komt en ik verwacht ook eigenlijk niet dat iedereen 1 mee neemt ik denk dat sommige stellen samen 1 mee nemen. Wat denken jullie?

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2093 Gepost op: 24 februari 2013, 20:28:27 »
O ja gister ook keuze gemaakt in liedjes:

Bij binnenkomst: Themesong Pirates of Carribean
Bij tekenen: Alladin - Een nieuw begin
Bij weggaan: Kelly Clarkson - Breakaway

Fijn dat dat afgerond is.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2094 Gepost op: 24 februari 2013, 20:40:15 »
@ Joda, ik snap het. Eigenlijk heb jij hem dus gevraagd. Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Heb ook echt wel momenten gehad (wij zijn nu bijna 11 jaar samen) dat ik dacht ik wordt nooit meer gevraagd. Stoer dat je hem gewoon voor hetblok hebt gezet en fijn dat hij nu helemaal om is!

@ Sannepan gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat een goed nieuws! Misschien heb ik het gemist, wat ga je doen? het gastenboek klinkt helemaal top!

@ pfff gastenlikjst pfff, hebben jullie de lijst ,met daggasten al klaar, de avond vind ik helemaal niet moeilijk, maar de dag, wel of geen 14 ooms en tantes.

@ katten, Andora wat voor kat heb jij? Die van ons zijn een kruising tussen een maine coon en een somali! 2 echte pluizige knuffels.

@ decoratie, onze locatie regfelt zelf al: bloemen ( ik ga wel andere bloemen vragen dan normaal, ik houd echt neit van gerbera's dus ik vraag of ze wat anders willen kopen) voor op de tafel in een doorzichtig vaasje, beige tafellinnen, paarse waxinelichhouders, paarse loper, verse bloemstukjes in een zwarte bvloempot (wij gaan hiervoor glazen potjes kopen. en paarse kussen in de loungebanken op het terras.

@ mootje, fijn dat het goed is gegaan! Leuk bedankje!

@ Andora, wat jammer zeg dat je het niet geworden bent en ook niet echt een duidelijke reden. Je hebt nu dus nog een sollicitatie lopen? toi toi toi. Leuke pepermuntjes trouwens!! het jurkje voor het bruidsmeisje vind ik erg leuk. Ik ben niet zo van de tule, dus ik vind dit juist super!

@ joda, ik heb de neiging altijd te veel te kopen, dus mijn gevoel zegt dat ik minstens zoveel cadeautjes zou kopen als genodigden, maar dat is mijn zwakte hoor.
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2013, 20:47:44 door Anne_lyze »

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2095 Gepost op: 24 februari 2013, 20:52:35 »
Wat gaat het snel en wat gaat de tijd snel! Maar vooral ook wat fijn! Ik dacht laat ik nog eens een to do list maken. Komende week is mijn verjaardag dus een weekend vol feestjes en verjaardag vieren :)
En dan de week erna mag ik m'n jurk weer aan oh wat zie ik daar naar uit!

M'n moedervlekken story is deels tegen gevallen, verdoving was rot. Ingreep zelf viel mee. Maar die hechtingen zijn gewoon heel irritant, het was beurs en stond op soms wat spanning op dus het was erg aanvoelen wat kan ik wel wat niet. Maar ook 5 dagen!!! NIET douchen en dat is niet grappig! Vandaag mocht ik voor het eerst weer gewoon douchen heerlijk, wat is dat genieten! Dinsdag gaan de hechtingen eruit en dan wordt het smeren met litteken creme's etc om te zorgen dat het niet of nauwelijks zichtbaar is als ik m'n trouwjurk aan heb! :applaus:

- uitnodigingen ophalen (25 februari) + versturen (half april)
- Jurk afpassen (8 maart)
- Pak passen + ophalen (8 maart)
- Proefkapsel en make up (18 maart en 22 maart)
- Afspraak bij de notaris voor huwelijkse voorwaarden (19 april)
- envelop doos maken
- definitieve dagplanning maken
- cadeau kopen voor ceremonie meester

Verder kan ik nu even niets bedenken

En dan nu nog even reageren op iederen

@ Mootje katjes voor het eerst naar buiten, oh ik weet dat het zo spannend was. Wij hebben de poezen de eerste jaren binnen gehouden omdat we aan een hele drukke weg woonde. Sinds 1,5 jaar geleden wonen we in een ander huis in een rustige buurt. En ik gunde het mijn katjes om lekker buiten te rauzen. Eerste keer heb ik ze na een kwartier weer naar binnen gehaald. Was idd ook bang dat ze niet terug zouden komen. Dag 2 heb ik ze laten gaan en zijn ze zelf na een half uur, uur weer terug binnen. En nu doen ze niet anders dan heerlijk buiten komen, met dit weer zijn ze er niet dol op. Maar zomers heerlijk in de zon liggen op de warme tegels. Vind het heerlijk om ze zo te zien genieten.
Alleen met oud en nieuw hou ik ze binnen omdat ze extreem bang zijn voor vuurwerk en ik bang ben dat ze in blinde paniek kwijt rennen.

@ Fiancino Welkom! Veel plezier, je hebt al leuke dingen geregeld maar ook nog genoeg te doen! Veel plezier in elk geval en leuk dat je mee kletst hier!

@ Anne-Lyze welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! En dat de ondertrouw leuk was! En nu weer hard aan het werk?

@ Sannepan leuk het idee voor je gastenboek! Heel persoonlijk zo op die manier! Ik heb het gastenboek 'uitbesteed' aan mijn zusje. Zij mag iets origineels bedenken voor een gastenboek.

@ trouwboekje / trouwkosten onze kosten zijn 416,- geen idee of dat incl trouwboekje is of niet. Ik wil het boekje graag hebben is gewoon erg leuk om te hebben. Dat is ook een tastbaar iets. Dus ach 20 euro meer of minder lig ik niet wakker van.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2096 Gepost op: 24 februari 2013, 20:54:38 »
Wat gaat het snel en wat gaat de tijd snel! Maar vooral ook wat fijn! Ik dacht laat ik nog eens een to do list maken. Komende week is mijn verjaardag dus een weekend vol feestjes en verjaardag vieren :)
En dan de week erna mag ik m'n jurk weer aan oh wat zie ik daar naar uit!


heeee BB ik ben deze week ook jarig!! Wanneer jij? Ik aanstaande zondag!

( en inderdaad deze week weer aan het werk)

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2097 Gepost op: 24 februari 2013, 20:56:32 »
@ Karlijn, we hebben wel de jungletrekking gedaan, maar we hadden geen zin in een fietstocht.

@ BB, wat fijn dat jullie nu een fotograaf hebben gevonden. Wat een heerlijke smaken hebben jullie geproefd, jullie uiteindelijk keus klinkt echt lekker.

@ Fiancino, welkom.

@ Ringen, wij zijn 1300 euro kwijt. Voor bicolor ringen (goud/witgoud 14 karaats) en in mijn ring zitten 5 diamantjes.

@ Carien, leuke foto's, weten jullie al welke foto's jullie voor de trouwkaart gaan gebruiken? Of doen jullie geen foto op de kaart?

@ Sannepan, gefeliciteerd met je nieuwe baan :applaus:

Gister heb ik samen met een vriendin een proeftaartje gemaakt. We zijn lekker aan het experimenteren geweest en er moet zeker nog wat geoefend worden, maar het begin is er :D Ik zal straks nog een foto mailen.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2098 Gepost op: 24 februari 2013, 20:57:53 »
@ Karlijn, we hebben wel de jungletrekking gedaan, maar we hadden geen zin in een fietstocht.

@ BB, wat fijn dat jullie nu een fotograaf hebben gevonden. Wat een heerlijke smaken hebben jullie geproefd, jullie uiteindelijk keus klinkt echt lekker.

@ Fiancino, welkom.

@ Ringen, wij zijn 1300 euro kwijt. Voor bicolor ringen (goud/witgoud 14 karaats) en in mijn ring zitten 5 diamantjes.

@ Carien, leuke foto's, weten jullie al welke foto's jullie voor de trouwkaart gaan gebruiken? Of doen jullie geen foto op de kaart?

@ Sannepan, gefeliciteerd met je nieuwe baan :applaus:

Gister heb ik samen met een vriendin een proeftaartje gemaakt. We zijn lekker aan het experimenteren geweest en er moet zeker nog wat geoefend worden, maar het begin is er :D Ik zal straks nog een foto mailen.

ooooh ga je hem zelf maken??? Held!

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2099 Gepost op: 24 februari 2013, 20:58:27 »
Wat een lieve reacties! Voel me helemaal welkom hier! Jullie schrijven wel allemaal heel fanatiek, hartstikke leuk, ga proberen om alles bij te houden. Leuk om te horen dat er nog meer mensen hier 28 juni als hun dag gekozen hebben. Nu maar duimen voor mooi weer!

@ Anne_Lyze: geen latin achtergrond, maar een gewone limburgse meid :) Je moet wat om weer een originele gebr.naam te bedenken he. 

@ Williieeee: ja ik was echt op het nippertje met de jurk! Ben begin februari gegaan en heb nu de doorpasafspraak eind mei staan. Dan moeten er nog wat dingen vermaakt (iets erbij en iets eraf) maar ze hebben me verzekerd dat ik de jurk op tijd heb. Spannend. Ben bij de eerste winkel meteen de eerste keer geslaagd, echt geluk gehad. Was de 7e jurk die ik aanhad, een pronovias. 

Wij hebben nog geen ringen. Vind het maar lastig. Ik draag alles zilver en vind persoonlijk daar dan geel of rosé goud niet echt bij passen. Dus het wordt witgoud of toch iets van titanium o.i.d. Vriendlief heeft wel een degelijke ring nodig gezien zijn werk, vandaar dat we dachten aan stalen ringen. Iemand hier ervaring mee? Heb er nog niet zo veel van gevonden, behalve de stalen ringen van Siebel maar die waren dan ook maar iets van 30 euro. Vind ik eigenlijk ook wel weer raar.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards