collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2875 Gepost op: 20 april 2013, 19:00:05 »
Wblond: Dat is wel een uitdaging denk ik alla dirty dancing, dat zou ik ook wel willen maar te weinig tijd denk ik. Wel inclusief de lift natuurlijk!
Hopen dat je kaarten er maandag zijn.
Leuk bedankje , super idee.

Wiliieee: Jullie hebben echt pech met de fotolocaties. Hopen dat jullie op het terrein mogen worden vast bijzondere foto's.
Leuk boeket!

Crista: Leuke kaarten hoor, vind vooral die voor de daggasten mooi gemaakt. Waarom staat je bericht bij verwijderd, misschien even terug zetten of heb je het zelf gedaan?
Lastig inderdaad collega's wij nodigen ze allemaal uit voor het feest zijn gelukkig niet enorm veel. Ik heb wel 1 kaart naar de locatie gestuurd en niet ieder apart dat werd me te gek.

Katheen: Nee we gaan niet naar een andere bloemist, vind het wel jammer dat het zo is gegaan als ik het had geweten was ik naar een ander gegaan maar ben wel blij met de keus die we nu hebben gemaakt. Denk dat als ik nu verder ga kijken ik alleen maarga twijfelen.

Karlijn: Klinkt bekend elke zaterdag te denken 'zal het vandaag zijn'.
Is er nog iemand die vandaag haar vgf heeft gehad??

Andora: Al reacties op de kaarten gehad?
€50,- voor de kapper is echt niet veel en ze doet het ook vrij snel dat is wel lekker.
Sorry geen verstand van welke dans bij welk nummer, mijn ritme gevoel is niet denderend.

Zonnebank: Gister zei een van de CM dat ze een zonnebank in huis had, nooit geweten dus ik mocht er wel gebruik van maken. Eerst vond ik het zonde geld maar nu denk ik dat ik wel een paar keer na haar toe ga. Hangt ook van het weer af.

Straks de kaarten naar cm brengen kunnen ze volgende week op de bus en we gaan ook even saunabonnen halen voor cadeau voor cm

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2876 Gepost op: 20 april 2013, 20:56:18 »
Mooie bloemen zijn toch het belangrijks Joda :)

Mijn vriend gaat komende week om bloemen, ben benieuwd waar hij 13 juni mee aankomt.

Eerste kaarten worden verspreidt, leuke reacties. Alleen twee vriendinnen zaten tegen over mij de brief van de CM's te lezen en schoten allebei tegelijk keihard in de lach. Hou me hart vast wat die twee bedacht hebben :)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2877 Gepost op: 20 april 2013, 21:33:22 »
Zo nu eindelijk tijd voor een uitgebreide reactie!  :cool2:
Laat ik eerst eens vertellen wat ik gedaan heb daarna reageer ik op jullie.
Vrijdag bij de notaris geweest ivm opstellen van huwelijkse voorwaarden. Dit stelde niet zoveel voor.
Op donderdag 6 juni, dag voor de bruiloft gaan we de akte tekenen. Dit moet voor het huwelijk gebeuren anders ben je standaard onder gemeenschap van goederen getrouwd  :biggrin:
Vandaag zijn we op pad geweest voor de huwelijksreis, we wilden graag allebei een snorkelset voor de vakantie. Dus die hebben we aangeschaft. Helemaal leuk en nog meer zin in de vakantie gekregen  :cool2:
Vrijdag heb ik samen met mijn CM de kaarten op de bus gedaan en rond gebracht. Al snel kreeg ik leuke smsjes over de kaart, geeft zo'n fijn gevoel.

@ kathleen hier had ik hetzelfde met de kaarten mijn ouders zaten ze te lezen en te glimlachen  :biggrin: dus ben erg benieuwd wat ze ervan gemaakt heb.
Hier ook leuke reacties gehad op de kaarten, alles is bij ons verstuurd nu!
Spannend dat je AS om bloemen gaat, ik vrees dat als ik het aan hem over had gelaten dat ik een veldboeketje langs de weg had gekregen  :sleep:

@ Joda Jammer dat je niet direct een fijn gevoel had met de bloemist. Hopelijk is het eindresultaat prachtig! Want daar gaat het om.

@ Andora  Spannend je proef kapsel fijn dat het helemaal naar je zin was! Vond dat zo'n fijn gevoel zo'n feestelijk hoofd met mooi kapsel! Ben benieuwd naar je foto's!
De zonnebank ben ik wel onder geweest ben erg wit van mezelf en toen het zo koud bleef vond ik het wel erg fijn om daar lekker onder op te warmen, dus had eigenlijk 2 functies ;-)

@ Happymama wat fijn dat je volgende week je jurk weer aan mag. Ik moet wachten tot 24 mei  :biggrin: maar dan mag hij wel direct mee naar huis. Dus geduldig blijven...  :dry:

@ Karlijn spannend dat je VGF nog moet komen, dan zit je echt nog in spanning elk moment kan het zover zijn! Gewoon genieten!  :applaus:

@ Wiiillliiieee wat een prachtige dochter met een prachtige jurk! Echt leuk! Ze zal zich vast heel trots voelen in zo'n mooie jurk.

@ carien veel plezier morgen met het gesprek over het vervoer! Ben benieuwd wat jullie kiezen. Gaaf gevoel dat de kaarten de deur uit gaan! Vond dat heel leuk om te doen.

@ Wblond tijd vliegt enorm! nog 2 weken werken en dan heb ik een week vrij en ga ik heerlijk een midweek + weekend weg naar de Veluwe. En daarna nog maar 3 weken werken  :applaus: :applaus: :applaus:

*edit spreken we net de fotograaf, we hebben een buitenlokatie gekozen en vroegen ons af of we daar nog contact mee moesten zoeken of alles toegestaan was om daar foto's te maken etc. Vertelt hij dat hij 1 mei naar de lokatie toe gaat met een model om daar alvast dingen uit te proberen. Deze foto's worden dan ook naar ons gestuurd zodat we een idee hebben. Tevens zorgt hij ervoor dat alles met de lokatie geregeld is dat hij daar foto's mag schieten. Dat is echt super fijn! :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 20 april 2013, 22:03:15 door BezigBijtje »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2878 Gepost op: 21 april 2013, 02:50:37 »
Moet even kwijt, we zijn vanavond bij 1 van de cm geweest om de kaarten te brengen zegt ze doodleuk de kleur die ik voor versiering wil en dus voor mijn jurk heb! Ik heb nog rustig gereageerd maar baal vreselijk. ik heb zo langzaam het idee dat alles mis loopt, sorry ben erg gefustreerd en teleurgesteld.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2879 Gepost op: 21 april 2013, 09:04:00 »
@ Joda ik denk dat een stukje zinnetje mist. Ik denk dat ze een andere kleur heeft gekozen maar dat staat er niet. Wel enorm vervelend dat je dat gevoel hebt, want dat is niet de bedoeling :( knuffel!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2880 Gepost op: 21 april 2013, 11:55:59 »
BB: Nee er mist niks, ze zei de keur waar AS bij was dus dat geheim is ook weg.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2881 Gepost op: 21 april 2013, 12:05:14 »

Crista: Leuke kaarten hoor, vind vooral die voor de daggasten mooi gemaakt. Waarom staat je bericht bij verwijderd, misschien even terug zetten of heb je het zelf gedaan?
Lastig inderdaad collega's wij nodigen ze allemaal uit voor het feest zijn gelukkig niet enorm veel. Ik heb wel 1 kaart naar de locatie gestuurd en niet ieder apart dat werd me te gek.

Uhhh nee ben na het versturen niet op de mail geweest . Zal wel eens kijken of hij er nog steeds staat.

Alle collega's uitnodigen ga ik niet doen want er zijn echt een paar die ik er niet bij wil hebben. Denk dat ik er gewoon een aantal uitnodig waar ik goede klik mee heb. Belangrijkste is dan denk ik dat ik open kaart speel op het werk. Het is ook rare situatie want werk er nu een jaartje op uitzendbasis en de kans is dat ik na het trouwen er weer weg moet.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2882 Gepost op: 21 april 2013, 12:09:32 »
BB: Nee er mist niks, ze zei de keur waar AS bij was dus dat geheim is ook weg.

Ohh ik wist niet dat dat een geheim was. Dat is zeker niet leuk! Jammer dat ze daar niet een beetje meer rekening mee hield :(

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2883 Gepost op: 21 april 2013, 13:17:16 »
Alle collega's uitnodigen ga ik niet doen want er zijn echt een paar die ik er niet bij wil hebben. Denk dat ik er gewoon een aantal uitnodig waar ik goede klik mee heb. Belangrijkste is dan denk ik dat ik open kaart speel op het werk. Het is ook rare situatie want werk er nu een jaartje op uitzendbasis en de kans is dat ik na het trouwen er weer weg moet.

Herkenbaar Crista! Ik werk nu bijna drie jaar op deze school. Ik nodig wel al mijn collega's uit (zoveel zijn dat er niet overigens) omdat we gewoon een superleuk team hebben. Maar twee weken na onze bruiloft is mijn laatste werkdag daar (ze kunnen me geen contract aanbieden.. :cry:), dat maakt het wel een beetje vreemd!
Dus ik snap goed dat je niet iedereen uitnodigt, het lijkt me dat jouw collega's dat ook wel begrijpen!

Joda, jammer dat je cm haar mond voorbij heeft gepraat! Had je as dat ook door? Misschien heeft hij het helemaal niet in de gaten!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2884 Gepost op: 21 april 2013, 14:23:15 »
ik reageer even op mensen van de mail :) ik dacht, as is aan het werk, kan ik lekker foto's opsturen en bekijken.

Wat een mooie kaarten van Crista, Sjaantje, Joda

Mootje, je straalt helemaal in je jurk!

Williieee, wat een leuk jurkje heeft je dochter

Fiancino, mooi je haar zo. ik hou wel van dat niet zo strakke/iets rommelige kapsels ;)

Anne_lyze, die taartjes zien er verrukkelijk uit!

ik heb trouwens ook even de foto's van mijn proefkapsel gemaild :)
« Laatst bewerkt op: 21 april 2013, 14:29:31 door Andora »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2885 Gepost op: 21 april 2013, 15:33:19 »
Bezigbijtje: Wij moeten bijna evenlang wachten voordat we onze jurk weer aan mogen (ik ga 25 mei heen). Kost me een hoop geduld ben zooo benieuwd hoe hij geworden is, maar dat zul jij ook hebben.
Wat fijn dat jullie fotograaf alles regelt dat is niet verkeerd.

Crista: Je hebt inderdaad gelijk dan kun je beter eerlijk zijn tegen je collega's. Kan me voorstellen dat je liever alleen mensen op je feest wil waar je wat mee hebt.

Andora: Mooi kapsel super mooi je lange haar. Wat heb je trouwens mooi ogen, springen er echt uit!

Kleur: AS kan het niet gemist hebben hij heeft er nog over mee gepraat. Ik heb geprobeerd er wat omheen te praten en dan niet te geforceerd over te komen, maar AS is te slim om zoiets te missen. Ik heb bij veel dingen gevraagd de kleur van mijn jurk erin terug te laten komen, tot nu had iedereen dat voor AS geheim gehouden aangezien hij dan ook de kleur van mijn jurk weet. Misschien dat hij nu nog niet zeker weet of het ook in mijn jurk zit en anders weet hij niet hoe de kleur is verwerkt. Dus nu maar weer positief denken hij heeft natuurlijk geen idee hoe de jurk me staat met alles erop in eraan.
Zat er even flink doorheen dus sorry voor mijn beklag hopelijk nu weer positief.

We hebben gister bonnen voor sauna gehaald voor cadeau cmsters, nu nog slippers of een bandhanddoek het liefst bedrukt en dan is dat ook klaar.

Cm denken de kaarten dinsdag of woensdag op de post te doen, ben zo benieuwd!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2886 Gepost op: 21 april 2013, 17:47:11 »
Andora, mooi proefkapsel!!

Crista, mooie uitnodiging!

Oeh, Joda, kan me voorstellen dat je daar van baalt. Maar zoals je zelf ook al zegt, je AS weet nu een kleur, maar verder nog helemaal niets. Hij zal vast als nog heel erg verrast zijn!

Happymama, leuk dat je komende week ook je jurk gaat passen!! Ik mag woensdag! Ben zo benieuwd!!

Vgf, hier nog niet gehad. Nog wel even getwijfeld of we het gisteren zouden hebben. Ouders zijn gisteren verhuist naar een dorp in de buurt en degenen die ons vgf regelen waren opeens heel benieuwd naar hun nieuwe adres. Ze hadden er donderdagavond en vrijdag om gevraagd (ik had niet snel genoeg gereageerd haha) en gistermorgen zag ik dat een van de organisatoren thuis was terwijl hij normaalgesproken bijna elke zaterdag moet werken. Maar gelukkig gister geen vgf gehad, had ik niet leuk gevonden voor m'n ouders. Nu sterk vermoeden voor 4 mei.

Gister de kaarten aan de ouders, broers en zussen overhandigd. Leuke reacties gehad! Ook zwager gevraagd of hij tijdens de dag wil filmen en dat wil hij! Weer iets geregeld.
Vanmorgen vervoer besproken. Ook weer duidelijk!
En vanmiddag de kaarten bezorgd/ op de bus gedaan. Zit nu in spanning op de eerste reacties te wachten haha.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2887 Gepost op: 21 april 2013, 19:50:22 »
Vandaag weer wat kaarten uitgedeeld op de communie van mijn (achter)nichtje. Daarnaast toch besloten de kinderen mee te laten komen. (10 kinderen tussen 1 en 10) Maar zoals de ouders van de kleinste al aangeven, nemen ze die niet mee. Het worden nu dus waarschijnlijk 5 kinderen allemaal tussen 7 en 10 jaar oud. Er worden in de zijzaal van de locatie allemaal spelletjes neergelegd, dat wordt echt hun zaaltje.
Hopelijk niet te veel verkleurd, bedacht me net pas dat ik heel de middag met mijn tshirtje aan in het zonnetje heb gestaan...

@Joda wat balen zeg, dat de cm zich heeft versproken... Maar zoals al eerder gezegt, je as heeft verder natuurlijk geen idee!


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2888 Gepost op: 21 april 2013, 20:37:44 »
@Joda wat vervelend dat de CM zich versproken heeft. Kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt. Gelukkig weet je vriend nog steeds niet hoe je er uit zieet. Zal hoe dan ook een verrassing zijn.

@Andora mooi kapsel!

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2889 Gepost op: 22 april 2013, 10:40:20 »
@ Joda mannen snappen het ook vaak niet hoor :-) mijn moeder had het ook over het ceintuur dat bij mijn jurk zit. Nu denk mijn vriend dat ik een haarband in heb.....

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2890 Gepost op: 22 april 2013, 11:03:20 »
hahahahahha kathleen, grappig die mannen...

@ Joda, ikd enk dat het vooral voor je gevoel vervelend is.. hij heeft waarschijnlijk geen enkele voorstelling van je jurk en gaat echt nog helemaal perplex staan, maar het voelt nooit fijn dit soort dingen he?

@ Carien, spannend he die reacties op de kaarten? Onze CM's hebben zterdag de brieven er bij in gedaan. Vanmiddag kan ik onze postzegels op halen en dan gaan ze op de bus.. OIk deel helemaal jouw... wat zouden ze er van vinden ... - gevoel

@ Willie, wat een droppie je dochter, en lief jurkje!

@ Collega's, ik nodig best een aantal collega's uit,  mijn eigen team, 3 collega;'s met wie ik veel werk of goed op kan schieten en het team waaraan ik leidinggeef, dus 23 mensen. Maar daarvan zal een groot deel neit komen, en dat is prima.

@ Locatie, gisteren bij de locatie langs geweest en een detailgesprek gehad, super leuk! Ze gaan nu een voorstel voor he menu maken en de hapjes en dan gaan we 17 mei met de CM's een proefdiner doen LEKKUR!

@ Pak AS, mijn AS heeft ook een pak... aaah ik heb wel echt een pretty boy hoor ;). Hij straalde echt meteen, heeft er 5 aangehad en 1 was het gewoon...

@ deze week; vanacond ds de kaarten posten, morgen uitdelen, en verder hebben we zaterdag onze eerste dansles... spannend. Ik ga AS door de week de cha cha cha leren.


kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2891 Gepost op: 22 april 2013, 12:28:10 »
@ Anne_lyze Leuk dat je as een pak heeft! Ben ook zo benieuwd hoe mijn as eruit ziet! Volgens m'n moeder is het een knappert erin! :)
Leuk ook he de kaarten gaan verspreiden. Ben ook zo benieuwd naar reacties!!!! Tot nu toe wordt de kaart gelukkig heel mooi gevonden.

Morgen proefkapsel en make-up spannend en super leuk!!! Bij mij is het sowieso 200-. het is aardig wat maar dan mag je twee soorten kapsel testen 2x make-up. De dag vooraf worden mijn nagels dan nog gedaan. En het is ook echt een hele goede kapster en ze kan echt goed opmaken. Ze heeft een cursus ook gedaan om mensen die op de foto moeten goed op te maken. Ook handig!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2892 Gepost op: 22 april 2013, 19:26:34 »
Ja!! de eerste reacties op de kaart zijn binnen! Iedereen vind de kaart heel mooi en origineel. Erg leuk om te horen. Een van mijn tantes belde enthousiast op, ze was helemaal vereerd dat de ooms en tantes de hele dag zijn uitgenodigd (wordt de laatste tijd niet zo veel meer gedaan in de Fam.)

Ik heb trouwens een paar dagen geleden ook een reactie van brandos op de retourzending van de schoenen. Ze vroegen het zendingsnummer en gingen er werk van maken. Vandaag officieel bericht dat de schoenen weer in hun magazijn zijn. Dus dat is zoals het er nu uit ziet go afgelopen. Nu nog een paar dagen geduld voordat het geld weer op m'n rekening staat.

Anne_ lyze, fijn dat je AS geslaagd is voor het pak en dat het hem zo mooi staat.
Ook leuk dat jullie beginnen met dansles! Veel plezier. Hmmm, proefdiner, klinkt goed!

Kathleen, veel plezier morgen!!!

Danis

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2893 Gepost op: 22 april 2013, 19:51:05 »
Hoi dames,

Het lukt mij helaas niet om het forum bij te houden op dit moment. Wel even een reactie op de leuke foto's op de mail!

Andora: heel erg mooi je kapsel!!!

Crista: ik kan je foto's niet in het groot openen, maar je uitnodigingen in het klein zien er erg leuk uit! Leuk dat jullie ook foto's van de pre weddingshoot gebruikt hebben.

Mootje: je jurk staat je echt prachtig! Je hebt er echt het figuur voor.

Willieee: het jurkje van je dochter is wel erggg schattig!! Je ziet wel echt dat het jouw dochter is ;-).

Jodaa: leuke kaart! Mooi lettertype!!

Sjaantje: jullie kaart is ook erg goed gelukt!! Zijn dat ook foto's van een pre weddingshoot?

Fiancino: heel erg mooi je kapsel!! Komt de kleur van het detail in je haar ook terug in je jurk of ergens anders?

Wblond: leuk de foto's van jullie pre wedding shoot! Vooral de laatste foto is erg gaaf!

Anna lyze: de cupcakes en het taartje zien er echt geweldig (en heerlijk) uit!! Krijg er spontaan trek van ;-)

Hier ondertussen wel wat weddingstress.. We moeten nog best veel regelen en het is al over minder dan 6 weken :|. Omdat ook een paar dingen een beetje tegen zitten, heb ik wat minder motivatie om enthousiast er mee bezig te zijn. Ik baal daar wel van, dus ik probeer echt de energie weer te vinden om er weer positief mee bezig te zijn :). Zaterdag op pad met ons bruismeisje voor een leuk jurkje en vervolgens woensdag 1 mei mijn jurk afpassen. Dat zijn dan we weer erg leuke dingen! Ook eindelijk mijn schoenen gevonden met een lage hak:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2894 Gepost op: 22 april 2013, 21:52:16 »
Wiliieee: Het begint inderdaad oppassen geblazen te worden met de zon, nog geen streepjes?

Kathleen: Zo een man heb ik dus helaas niet die heeft die dingen direct door. Maar zoals gezegd hij weet alleen nog maar een kleur en een kleur heeft al vele tinten dus komt goed.

Carien: Fijn dat het goed lijkt te komen met Brandos.

Danis: Goed dat je eindelijk je schoenen hebt gevonden! Jullie hebben in ieder geval leuke dingen op het programma staan. Ken dat gevoel wel dat als er wat dingen tegen zitten je de energie niet meer kan vinden. Maar kom op je doet het maar 1 keer probeer ervan te genieten!!

Hier verder geen vorderingen.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2895 Gepost op: 22 april 2013, 22:08:56 »
@Verkleuren Nee gelukkig nog geen streepjes van mijn t-shirt. Woensdag maar weer eens onder de zonnenbank, je begint het nu langzaamaan een beetje te zien. Ga er net iets te weinig onder eigenlijk, maar is ook zo druk. Hebben de laatste periode van dit jaar ineens 2 grote opdrachten, waar veel tijd aan onderzoek in gaat zitten. Handig zo in de laatste weken van de bruiloft. Wat wel fijn is, is dat ik mis gerekend had, niet de maandag voor de bruiloft het laatste tentamen, maar 1 week eerder.

Onze kaarten zijn grotendeels vandaag de deur uit gegaan, het kleine beetje dat over is gaan we morgen uitdelen op de verjaardag van mijn schoonvader!

Begin het nu toch wel spannend te worden hoor. Hoop elke dag weer op een mailtje van de bruidswinkel, met een datum om mijn jurk te komen passen, dan kan ik ook een afspraak maken voor het proefkapsel...

@Anne_Lyze wat fijn dat je as geslaagd is voor een mooi pak. Valt me op dat veel mannen pas laat een pak aanschaffen. Mijn as had eerder een pak dan ik een jurk!

Vergeet ik helemaal te zeggen: we mogen foto's maken in de spoorzone (plek die verhuurd was aan festival mundial) Nu moeten we alleen even van te voren komen kijken omdat sommige gedeeltes aangekleed zullen zijn, en dus niet de orginele hal uitstraling hebben... Ben zo benieuwd!
« Laatst bewerkt op: 22 april 2013, 22:46:39 door williieeee »

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2896 Gepost op: 23 april 2013, 13:02:32 »
de make-up en kapsel staan op de mail ben benieuwd naar jullie reacties :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2897 Gepost op: 23 april 2013, 16:54:06 »
zoooooooooooooooo alle kaarten zijn gepost of gegeven.... spannend, ben benieuwd naar de reacties!

Ben nu even jurk/proefkapsel aan het bekijken op de mail...

@ Mootje, je ziet er nog steeds super uit in je jurk.. !

@ Kathleen, je ziet er prachtig uit, ik vind je make up heel mooi, naturel met toch mooi accent op de ogen. Je haar zit mooi, glanzende krullen. Blijft dat een beetje zitten?

@ Andora.. ben jaloers op jouw mooie lange haar. Mooi los op gestoken, staat je goed, ook met de accessoire!


*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2898 Gepost op: 23 april 2013, 17:29:50 »
Bedankt voor de leuke reacties op mijn jurk! :biggrin: Ik hoop dat mijn AS er net zo over denkt!

@Kathleen: Ik vind je make-up heel erg mooi! En je haar zit ook prachtig! Zaterdag mag ik voor mn proef make-up.

@Andora: Heel mooi kapsel hoor!

@Zonnen: Ik heb gisteren heel even in de zon gezeten, begon snel te verkleuren dus ben er maar weer uit gegaan. Morgen middag weer even onder de zonnebank.


Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2899 Gepost op: 23 april 2013, 18:23:24 »
thanks voor de complimentjes :) ik wist niet dat ik zo'n bos haar had, maar ze toverde het met wat krullers zo tevoorschijn  :applaus:

Kathleen, jouw haar en makeup vind ik erg mooi. Mooi natuurlijke make up en vooral die laatste foto komt alles mooi tot zijn recht. Die zooi op de achtergrond kan niet hoor  :P (als je niets gezegd had, was het mij geeneens opgevallen  :biggrin:)

Williieee, wat fijn dat jullie (eindelijk ;)) een fotolocatie hebben!!
Ik vroeg eerder in een reactie of iemand wist welke dans je op dit nummer kan doen https://www.youtube.com/watch?v=WNFEGAfat4Y.. maar ik denk dat ik het beter rechtstreeks aan jou kan vragen. Dit wordt waarschijnlijk ons openingsnummer, maar we twijfelen of er echt een dans op kan of dat het meer schuifelen wordt :blush: We kunnen ook nog de  punkversie doenhttps://www.youtube.com/watch?v=6ChCkFw2OV4, maar neigen naar de akoestische  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards