collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867749 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3000 Gepost op: 4 mei 2013, 11:57:07 »
Singha: Leuk je jurk weer aangehad, lijkt me inderdaad een raar idee laatste keer voor de bruiloft.

Wiliieee: Dat gevoel ken ik dat je dingen vergeet op je TO-do-list. Ik zet nu al de kleinste dingen erop. Ha ha
Ben je filmpje aan het downlaoden maar dat gaat wel even duren geloof ik groot bestand. :biggrin:

Eerste hulp setjes en meenemen: Die ga ik nog eens goed bekijken ik kwam ook niet verder als
-   Noodpakket (paracetamol, water, zoets, blaarpleisters)
-   Cadeautjes, CM
-   Goodiebags kinderen

Sjaantje: Klinkt super je vrijgezellenfeest en daarna ook een midweek weg heerlijk hoor. Heeft je AS ook zijn VGF gehad?

Sannepan:Jullie gaan hard zeg. Erg he hoe duur bloemen zijn!
Jullie dans klinkt echt super leuk, krijgen we een filmpje te zien van het resultaat? Ben zooo benieuwd.

Anne_lyze: Heerlijk zeg met een reep tony's op de bank mag ook wel eens.
Dat moet ik ook eens gaan bedenken wanneer ik ongesteld moet worden als ik even snel dek precies met de bruiloft daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.

Carien: Wat ontzettend grappig dat ze je van alles toe sturen m.b.t. VGF wordt wel spannend zo. Heb je hem vandaag gehad??

As kwam gister met het verhaal dat een collega van hem had gevraagd of het klopte dat hij alleen uitgenodigt was voor het feest en zijn vrouw niet. Dus AS inderdaad bevestigen dat dit klopt. Er volgde daarna een beetje discussie of wij dat bij meerderen gedaan hadden want sommigen zouden daardoor wel weg kunnen blijven.
Dan heb je aan mijn AS dus een verkeerde die zegt dan ik heb niks met de vrouwen als ze op het werk komen zeggen ze amper wat tegen hem vooral van deze collega die loopt gewoon door zonder hoi ofzo te zeggen. HA HA dus AS heeft direct duidelijk gemaakt hoe het zit.
Daar beginnen we echt niet aan alle vrouwen of bij mijn werk mannen uit te nodigen dat zijn er vooral bij mijn werk nogal wat en ik heb ze nog nooit gezien.

Vanmiddag even laatste dingen kopen voor de goodiebags van de kinderen is dat ook weer klaar.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3001 Gepost op: 4 mei 2013, 13:03:43 »
Jee meiden wat gaan je snel. Heb even moeite met bijhouden.
Ik probeer op iedereen te reageren.

@Singha leuk he je jurk weer aan

@Sannepan wat een raar gedoe met je schoenen.
Je bent wel weer actief geweest. Bloemen zijn inderdaad prijzig. we hebben er daarom ook voor gekozen om de gasten geen corsage te geven. Jullie dansen klinken gaaf.

@Sjaantje leuk je VGF! Ben benieuwd wanneer de mijne plaatsvindt.

@Williieee wat vreemd van je kapper. Hoop dat je snel iets vindt. Misschien anders googlen op thuis kappers die zijn vaak goedkoper maar zeker niet slechter.

@Joda/Bridezilla  ;) hoop dat het toch lukt dat je moeder en schoonmoeder mee kunnen met het passen van de jurk.

@Carien als je inderdaad vandaag je VGF hebt dan heel veel plezier. We horen je verhaal wel. Het is in ieder geval een mooie zonnige dag.

@noodpakketje: paracetamol, rennies, deo, naaisetje, veiligheidsspeltjes, ossengalstick, extra setje hold ups, blanke nagellak, flesje water

Gisteren hebben wij de ringen opgehaald. We zijn er zo blij mij. Ze passen echt bij ons. Zal ze straks even op de mail zetten. De kaarten zijn vandaag ook op de bus gegaan. En as mag straks zijn pak ophalen. Lekker bezig dus.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3002 Gepost op: 4 mei 2013, 13:22:56 »
Joda: Leuk die goodiebags! W.b.t. gasten. Wij kregen een telefoontje over hoe een daggast zijn tienerdochter naar ons feest moest krijgen. Of wij dat even konden oplossen? :blink:

Carien: Als je vgf vandaag is, veel plezier!

Noodpakket: Ik ben van plan er het volgende in te doen- paracetamol, naald en draad, veiligheidsspelden, make-up, deo, haarlak, speldjes, water en dextro, slippers/sandaaltjes voor 's avonds.

Williieee: Ik kan je filmpje helaas niet openen. Had wel een vraagje. Wij zijn nu een quickstep aan het leren met nog een ander stel. Zij dansen op "ik hou van jou" en wij willen graag de "walk of life" van de Dire Straits. Maar deze is vrij snel en daardoor dans je er juist langzamer op. Nu vind AS dit niks maar ik vind het erg lastig een ander liedje te vinden. Het liefst Engelstalig en meer van deze tijd of juist jaren 80/90.

Sannepan: Jullie openingsdans klinkt echt super leuk!

Hier loopt alles goed via de planning. Aanstaande maandag komt de dominee langs, volgende week maandag heb ik mn proef make-up en woensdag de 15e komt de BABS langs. Lekker bezig met de bruiloft dus. Het gaat nu zo snel! :blink:. Gelukkig heb ik volgende week ook nog meivakantie en wanneer ik weer begin met werken is het nog maar 3 weekjes.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3003 Gepost op: 4 mei 2013, 16:05:14 »
@sjaantje zit nu op mn werk, maar volgens mij hebben the baseballs veel quicksteps, misschien zit daar wat tussen? Moderne muziek met een ouderwets tintje eraan...

anders hier al eens gekeken?
http://www.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc&list=PL1025741172C64A34
selectie quickstep liedjes van youtube ;) zowel wat ouder als nieuwere liedjes (zitten ook the baseballs tussen)
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2013, 17:46:07 door williieeee »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3004 Gepost op: 4 mei 2013, 18:56:23 »
Happymamma: Mooie ringen leuk zo een vierkant steentje.
Wij doen ook geen corsages voor de gasten.

Sjaantje: Jou ring is ook erg mooi! Wij hebben ook wit en geel goud mooi is dat!
Hoe moeten jullie dat gaan oplossen dan?? Een belangrijke taak geven ofzo, als ze niet wil kan ze beter thuis blijven beter als een chagerijn op je feest toch?

Goedie bags zijn gelukkig klaar, wat een gedoe was dat moeilijk om goedkope cadeautjes te vinden.

Even met jullie delen
waar komt het gebruik van bruidstaart vandaan:
Volgens de overlevering namen in vroegere tijden in Engeland de bruiloftsgasten zelfgemaakte taart mee naar de bruiloft. Deze werden vervolgens opgestapeld tot een (heel) grote taart. Vervolgens moest het bruidspaar elkaar over de taart heel kussen zonder deze te beschadigen.
Als dit mislukte zou het bruidspaar, volgens de overlevering, kindloos blijven.

Een franse kok bedacht later om er glazuur over heen te gieten om alles steviger te maken en bruidsparen te behoeden van het onheil.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3005 Gepost op: 5 mei 2013, 08:56:56 »
@ Willie  :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: what an impressive dance!!! haha ik ben zwaar onder de indruk, AS en ik zijn wel een beetje stumpers hoor vergeleken met jouw dans. Maar jij ook wel een pro hoor!

@ Sannepan, klinkt super jullie dans, hoe lang duurt hij ongeveer? Mijn AS is niet zo van de "dansjes", dus wij blijven bij 1 stijl, wij doen op move like jagger een cha cha cha. Vrolijk snel en ik moet zeggen AS vind het heel leuk en hij doet het ook heel goed! We hebben nu 2 lessen gehad en 2/3 van de dans is klaar, volgende week nog 1 les om hem af te maken, dan gaan we 3 a 4 weken oefenen en nog 1 les om hem echt goed te laten lijken, dan kijkt ze vooral naar onze houding en armen.

@ Corsages, wie doen alleen een corsage voor de "ere-gasten"; getuigen. cm's, broers, ouders en oma.

@ Joda, wat grappig van die bruidstaart, nou met onze cupcakes moet het lukken om daar over heen te kussen :). Wat voor goodie bags heb je gemaakt? Voor de kinderen? Van welke leeftijd?

@ Happymama, wat een stoere ringen heel gaaf!

@ Sjaantje, die van jou is prachtig, heb je ook zoveel steentjes? hahaha vreemd hoor die vraag van die daggast.. ik zou de vraag stellen; "ik snap dat het lastig is, maar wat vraag je nu precies aan mij"? Misshcien wilde die gewoon even klagen?

@ vandaag lekker naar bevrijdingsfestival met vrienden!!

@ maar 3 dagen werken deze week, dan een dagje sauna met mams, en vrijdag proefmake up, kapsen en eerste passessie!!!!




Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3006 Gepost op: 5 mei 2013, 10:33:13 »
@Anne_Lyze dankje  :blush:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3007 Gepost op: 5 mei 2013, 13:03:39 »
@Anne_lyze: Het bevrijdingsfestival in Wageningen toevallig? Ik ben nog aan het twijfelen of ik ga of niet...

@Openingsdans: Daar doen wij niet aan. Ik zou het wel erg graag willen maar mn AS absoluut niet. Dus wij vragen iedereen op de dansvloer te komen en brengen een toost uit met champagne.

@Happymama: Super mooie ringen! :biggrin:

@Joda: Leuk stukje over de bruidstaart, dat wist ik niet.  :biggrin:

@VGF: Heeft er iemand nog zn VGF gehad gisteren???

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3008 Gepost op: 5 mei 2013, 13:10:17 »
Nope zwolleywood!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3009 Gepost op: 5 mei 2013, 13:14:36 »
Jaar, gister hebben AS en ik onze vrijgezellendag gehad! Was echt zo leuk!

Om 12 uur kwamen er 4 auto's toeterend de straat in gereden met alle vrienden!! Een warm onthaal bij huis en natuurlijk de eerste foto's. AS en ik kregen allebei een schort om. AS met het lichaam van een schaarsgeklede dame er op en ik een fleurig bloemetjes schort. Ik moest vervolgens alles pakken wat ik toegestuurd had gekregen en toen gingen we op pad.
In ons dorp is het een oude gewoonte om bij bijzondere gebeurtenissen te meuten. Je wordt dan op straat aangehouden en mag pas verder na het drinken van een borrel. En dat was voor ons georganiseerd. Maar een paar mensen van de vrijgezellendag wisten er van, dus was een leuke verrassing voor iedereen. Onze ouders stonden daar ook bij. Heel gezellig gekletst met iedereen. Vervolgens gingen we met z'n allen naar het huis van een van de vrienden. Daar met z'n allen in de schuur genoten van een zelfgemaakte high tea. Echt super gezellig en erg lekker. Daarna zijn de dames en heren gesplitst. De heren gingen solex rijden en hebben bij onze feestlocatie op het terras de nodige drankjes gehad. Wij hebben een workshop bloemschikken gehad. We hebben van bloemen een bruidstaart gemaakt. Was erg gezellig en het resultaat heel fleurig! Daarna weer terug naar de schuur van een van de vrienden. De heren waren daar inmiddels ook weer. Toen zijn we gezamenlijk naar een restaurant in de buurt geweest. Daar hadden we een zaal voor onszelf met eigen bar en muziek een een heerlijke grill. Meteen bij binnenkomst de polonaise ingezet haha. We hebben erg gelachen, heerlijk gegeten en lekker gedanst. Daarna nog een after party in de schuur en toen moe maar voldaan naar huis. Was echt een geslaagde dag en onderling klikte het super met iedereen.
Op naar de bruiloft!

Ik reageer later op de rest. Nu zo de ceremoniemeesters op bezoek om na te kletsen over gister en het draaiboek voor de bruiloft door te spreken. Gezellig!!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3010 Gepost op: 5 mei 2013, 20:42:28 »
Carien: Wat leuk! Klinkt als een geslaagd feest :biggrin:

Willieee: Bedankt, daar staat zeker wat tussen!

Anne_Lyze: Nee, nog meer. Dit zijn er 7 en in mijn ring komen 9 steentjes. Ik val volgens AS. onder de categorie "ekster". w.b.t. die daggast, ik vind het nogal raar om ons daarmee lastig te vallen. Ik ga toch ook geen vervoer regelen voor andere avondgasten? We hebben al een grote bus voor alle daggasten

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3011 Gepost op: 5 mei 2013, 20:46:22 »
@ carien, wat fijn dat je zon super vgf hebt gehad! Nu lekker nagenieten.

@ sjaantje, hahaha ekster,nou mooi hoor!!! WBt daggast, ben het helemaal met je eens, vreemd zeg dat ie dat bij jou neerlegd, nou ja sommige mensen hebben gewoon het odee dat de wereld om hen draait. Zelfs op andermans bruiloft.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3012 Gepost op: 6 mei 2013, 09:56:58 »
Willie!! Wauw!!! Wat een supermooie dans! En wat een mooi figuur heb jij zeg! *jaloers..* Wat gaaf als je zo goed kunt dans als jij met je vent!

Carien, je vgf klinkt helemaal top!

Sjaantje, ik ben het ook helemaal met je eens hoor! Je kunt toch gewoon zeggen dat je er niet aan kunt beginnen om voor iedereen vervoer te regelen? Ze gaat maar met het ov! Mijn oom en tante zijn daggasten en mijn neefje en nichtje avondgasten. Zij komen ook van ver, maar rijden gewoon met mijn oom en tante mee. Ze komen dan naar de plechtigheid kijken en 's middags moeten ze zichzelf maar vermaken. 's Avonds komen ze dan weer voor het feest.

Happy mama en Sjaantje, mooie ringen zeg! Ik houd ook heel erg van wit- en geelgoud... (hebben onze ringen ook!)

Wij zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan! Het stelt inderdaad niks voor, maar het is toch weer een stapje dichter bij de bruiloft!
Waarschijnlijk gaat het niet lukken om de Babs die wij gekozen hadden ook als Babs te krijgen... We gaan zelf nog een keer naar hem toe bellen en anders moeten we toch iemand anders kiezen. We balen er wel een beetje van, maar ja.. 'tis niet anders'!

Gister is mijn moeder 60 geworden en hebben we een heerlijke High tea gehad met familie, vrienden en collega's van mijn moeder. Het was echt zo'n mooie dag! En natuurlijk héél veel over de bruiloft gekletst... altijd leuk!
Ook krijgen we nog steeds reacties binnen op onze kaart, zo leuk allemaal!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3013 Gepost op: 6 mei 2013, 10:09:36 »
ook jaloers op het figuur van willie  :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3014 Gepost op: 6 mei 2013, 10:47:59 »
Vandaag lekker een dagje vrij, na wat late diensten te hebben gehad :)

Hier gaat het allemaal nog de goede kant op. Ik sta er soms wel van versteld hoe snel de tijd gaat. A.s. vrijdag is het voor ons nog maar 7 weken!
As en ik zijn druk bezig met de danslessen en het oefenen thuis. Vanavond hebben we alweer onze 4e dansles. Heb er wel weer zin in, als het goed is krijgen we het nu het laatste deel aangeleerd en dan zijn de oveige 6 lessen om alles netjes te krijgen.

We hebben inmiddels (eindelijk!) de laatste decoratie gekocht. T'is hier op zolder echt een zootje met al die bruiloftsspullen  :blush:
Eergisteren en gisteren morgen zijn we druk bezig geweest met de route die we af willen leggen op vakantie. Gaat echt een leuke/mooie reis worden! Hebben ook al wat hotelletjes geboekt, de rest willen we deze week wel vastleggen eigenlijk. Verder ook bezig geweest om te kijken wat we in huis hebben voor de vakantie en de dag zelf en nu lijstjes aan het maken wat we nog moeten kopen.
We hebben ook besloten welke route we gaan rijden naar de locatie.

A.s. vrijdag kunnen we de ringen ophalen, dan glimmen ze weer mooi als het goed is :D Ook even langs de bloemist, definitief vastleggen welke bloemen we willen. Wat zijn sommigen van jullie trouwens weinig kwijt met 'maar' 50/60 euro voor een boeket!
Ook afgelopen vrijdag een brief gehad welke ambtenaar we hebben. Heb haar gelijk gebeld, hele aardige vrouw. Ze heeft ons een vragenlijst gestuurd met vragen die we afzonderlijk van elkaar moeten beantwoorden en dan hebben we 4 juni gesprek met haar :)

@ Ongesteld: Hier verwacht ik net wel/net niet ongesteld te zijn op de bruiloft. Het is hier heel gelijkmatig, maar dan zou ik echt terug moeten denken haha. Ik zie het wel! Heb er meestal weinig last van.

@ Spullen: Moeten jullie in de week van de bruiloft ook nog best veel dingen wegbrengen? Wij moeten spullen naar onze CM, naar mijn ouders en naar de locatie brengen! Zul je zine dat we wat vergeten en dus op en neer kunnen blijven rijden ;)

@ Joda: Er wordt binnenkort tijdens het lessen een keer gefilmd, als het lukt zal ik die wel een keer mailen.
Logisch toch dat je niet van alle collega's ook de aanhang uit gaat nodigen! Doen wij ook niet hoor, ik ken die mensen helemaal niet.

@ Happymama: Nog reacties op de kaarten gehad? En hoe is as zijn pak?
Fijn dat jullie de ringen in huis hebben! Ze zijn mooi :)

@ Sjaantje: Ik zou die oom dat ook lekker zelf op laten lossen. Echt niet iets waar jullie je druk om moeten maken!
Veel plezier vandaag met de dominee :)

@ Anne_Lyze: Onze dans duurt volgens mij 5 á 6 minuten. Meer dan genoeg!! Cha cha cha is ook erg leuk, hebben wij ook een stukje in onze dans :)
Wie hebben jullie nog meer als daggast dan? Die jij op noemt, zijn nu bij ons alle daggasten haha.

@ Carien: Klinkt erg leuk je vgf!!

@ Karlijn: Gefeliciteerd met de ondertrouw! En nog gefeliciteerd met je mams.

@ Corsages: Hebben wij voor de daggasten. Dat zijn er maar 18, waarvan ze voor de kindertjes ze de grote corsage in het klein namaakt. Echt super lief :D

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3015 Gepost op: 6 mei 2013, 10:58:31 »
hahaha val bijna in choque (hoe schrijf je dat) 5 a 6 minuten.. helden!!!

ben benieuwd naar het filmpje, wij zijn tijdens onze les al gefilmd en hebben nu ook de opkomst "ingestudeerd'  leuk hoor!

qua daggasten;
- ouders, bieres, en aanhang
- oma
- ooms en tantes
- oude oppas (vrienden van de familie)
- vrienden

totaal 55 volwassenen en 5 kids

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3016 Gepost op: 6 mei 2013, 11:46:29 »
@Sannepan 5 a 6 minuten is idd best lang! Ben erg benieuwd naar jullie dans, het klinkt iig erg leuk!

@Anne_Lyze wat veel daggasten!! :O Wij hebben er 4 (bij de ceremonie en 5 daarna)

Het gaat nu echt snel! Het eerste Juni bruidje (danis) trouwt al binnen 4 weken!
Allemaal eigenlijk nog actief van de lijst die in het eerstvolgende topic staat? De dikgedrukte denk ik?

1 juni 2013 Danis & AS
7 juni 2013 Andora & AS
7 juni 2013 Sjaantje & AS
7 juni 2013 Carien85 & AS
7 juni 2013 Daniëlle & Johan (Joda)
7 juni 2013 Monique & Bas (*Mootje*)
7 juni 2013 BezigBijtje & AS

13 juni 2013 Kim & Bas
13 juni 2013 Judith & AS
13 Juni 2013 Rien & Kathleen
14 juni 2013 Leonie & Mark
14 juni 2013 Karlijn84 & AS
14 juni 2013 Juffie87 & AS
21 juni 2013 Anne_Lyze & AS
21 juni 2013 Suzanne en vriend (Singha 1987)
21 juni 2013 Mariëtte en vriend (Crista)

25 juni 2013 Niandra en vriend
26 juni 2013 Freshy & AS
28 juni 2013 Marnix & Inge
28 juni 2013 Wblond & AS
28 juni 2013 Patrick en Sandra (sannepan87)
28 juni 2013 Happymama79 & AS
28 juni 2013 Williieeee & aanstaande


Dankjulliewel voor de complimentjes over mijn figuur. Net als denk ik iedere vrouw, ben ik zelf niet altijd even tevreden ;)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3017 Gepost op: 6 mei 2013, 11:52:08 »
@ Willie, I know, is voor ons ook een beetje veel, haha maar slechte kiezers, en we zitten rustig op 1 locatie, dus ach we dachten je trouwt maar 1x, we gaan gewoon alle mensen voor de dag uitnodigen die we er graag bij willen hebben!

voor de avond hebben we 120 mensen uitgenodigd, dus nog 60 er bij,


*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3018 Gepost op: 6 mei 2013, 11:55:18 »
@Willie: Ik heb geprobeerd jullie filmpje te bekijken maar het lukt niet  :cry: Ben zo benieuwd!

@Carien: Super leuk vrijgezellenfeest hebben jullie gehad! :biggrin: Leuk ook dat sommige dingen samen waren.

@Sannepan: Het is hier ook een zooitje met al die bruiloftspullen haha! :biggrin:

@Ongesteld: Zoals het er nu voor staat moet ik 2 weken voor onze bruiloft ongesteld worden. Maar heb al wel gemerkt dat als ik last heb van wat spanningen het wel eens langer kan duren voordat ik ongesteld word. :dry:

@Sjaantje: Haha hier nog een ekster! :P Ik heb 21 steentjes in mn ring zitten. En de linkerkant van mn jurk is ook helemaal bedekt met steentjes! ;) :biggrin:

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3019 Gepost op: 6 mei 2013, 12:21:06 »
Zijn hier geen meiden aan de pil? Ik slik hem door hoor, in juni!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3020 Gepost op: 6 mei 2013, 12:42:43 »
@mootje geen idee hoe het komt dat je m niet kan zien. Kan je m niet downloaden of niet openen? zal eens kijken of ik nog een andere manier kan vinden om m te verzenden dan via wetransfer

@ongesteldheid balen, ik dacht dat het precies uitkwam, maar inmiddels 6 dagen overtijd... Vanochtend bij de huisarts geweest. Ik was op advies van de dokter gestopt met de pil. Ik heb heel veel symptomen die kunnen duiden op een vervroegde overgang. Ik wilde dit laten testen, maar als je dan de pil slikt is het geen betrouwbare uitkomst, ivm de hormonen in de pil. Dat ik nu niet ongesteld wordt kan het gevolg zijn van het jarenlang slikken van de pil. Ik moet nu 'ergens deze maand' ongesteld worden. Kan dus helaas nog niet uitrekenen of ik met de bruiloft ongesteld ben. Goed nieuws was wel dat ik nu wel 'clean' genoeg was om te testen, dus er is vanmorgen bloed afgenomen, en als het goed is weet ik volgende week meer!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3021 Gepost op: 6 mei 2013, 12:49:04 »
@Pil: Ik ben 1.5 jaar terug gestopt met de pil. Dit ivm kinderwens. Ik slikte de pil altijd door, was 2 a 3 keer in een jaar ongesteld. De dokter gaf aan dat het dan wel even kan duren voordat ik zwanger kan worden. Omdat mn lichaam niet meer het normale ritme gewend is.

@Willie: Als ik op openen klik krijg ik een foutmelding.


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3022 Gepost op: 6 mei 2013, 13:05:10 »
@ pil, ik ben 2 jaar geleden gestopt vanwege medicijn gebruik. En nu ga ik ook niet beginnen aan de pil, want na de bruiloft willen we graag onze kinderwens in vervulling laten gaan.


Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3023 Gepost op: 6 mei 2013, 13:18:12 »
@Pil: Ik ben 1.5 jaar terug gestopt met de pil. Dit ivm kinderwens. Ik slikte de pil altijd door, was 2 a 3 keer in een jaar ongesteld. De dokter gaf aan dat het dan wel even kan duren voordat ik zwanger kan worden. Omdat mn lichaam niet meer het normale ritme gewend is.


Ik slikte ook altijd door, en wij hebben ook een kinderwens. Hoop eigenlijk niet dat dat 1,5 jaar gaat duren, hadden we niet op gerekend... Ik heb wel maar 1,5 jaar de pil aan 1 stuk geslikt...

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3024 Gepost op: 6 mei 2013, 13:25:15 »
oh jeetje, ik wist niet dat dat invloed kon hebben, ik heb altijd braaf 3 op 1 af geslikt, en ben vanaf dag 1 dat ik be gestopt weer een zwitsers horloge, dus wat dat betreft heb ik het makkelijk. Ik ben echter al 32, en je weet gewoon hoe snel het gaat...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards