collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3425 Gepost op: 4 juni 2013, 21:27:07 »
Hier ook niet echt zenuwen! Veel zin in  :applaus:

De ringen zijn in huis!! Super mooi geworden en precies wat we wilden  :biggrin: :biggrin:
Ik heb ze gemaild.

Verder bedankjes ingepakt, net vanalles voor het noodpakketje gehaald (vijl en schaartje is slim ! Ik heb ook witte krijtjes, voor het geval er een kleine vlek op de jurk komt)

Muziek is bij de  dj, kaart naar de ambtenaar... Tasje voor nichtje is klaar.. Haar, nagels en wenkbrauwen gedaan...

Er valt eigenlijk niets meer te doen  :biggrin:

En het wordt mooi weer!


poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3426 Gepost op: 4 juni 2013, 23:25:40 »
hier even een niet juni (maar wel juli  :biggrin:) bruid. Ik lees net bij andora dat je een krijtje in je noodtas doet. Werkt dit bij elke stof goed? Het klinkt wel handig om bij te hebben. Ik heb een ivoorkleurige jurk van tule en kant. Een krijtje is spierwit, maar aan de andere kant is dat nog altijd beter dan een gekleurde vlek. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon er verder niks over vinden op het forum.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3427 Gepost op: 5 juni 2013, 00:27:36 »
Poppetje, ik had het op een andere site gelezen.. Iemand die een vlek had in haar jurk en krijt gebruikte voor eerste hulp. Ik neem aan dat het wel werkt, t is toch een beetje poederig...

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3428 Gepost op: 5 juni 2013, 08:16:01 »
@7junibruidjes het weer ziet er geweldig uit voor jullie

@andora mooie bijzondere ringen hebben jullie!

Vandaag nog wat kleine dingetjes voor de bruiloft doen:

- Parfum
- Schuifspeldjes en kleine doorzichtige elastiekjes
- Sokjes (echt alleen de voetjes, voor in mijn zere-voeten schoenen ;))
- Printjes maken voor bedankjes
- Beginnen met bedankjes maken
- Spullen voor gastenboek kopen

Dan morgen om 10 uur mijn jurk nog eens gaan passen, en een afspraak maken om hem op te gaan halen over 3 weken!

vraagje voor degene met een dj:
Hoe hebben jullie afgesproken wat voor muziek er gedraaid word? Hebben jullie echt nummers doorgegeven die je graag wil horen, of heb je een stijl aangegeven? Wij moeten nog op gesprek met de dj (en met de fotografen) en heb geen idee hoe we ons beeld precies moeten gaan aangeven...

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3429 Gepost op: 5 juni 2013, 10:50:57 »
@Willie wij hebben aangegeven wat we absoluut niet willen zoals geheime zender en wat we beide wel leuk vinden (top 40 en carnaval) en dat ze ook liedjes mogen aanvragen. Verder is het eigenlijk een beetje een gok haha

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3430 Gepost op: 5 juni 2013, 10:57:13 »
Hoi Meiden,

Hier gisterenavond het grote nieuws aan onze ouders en mijn beste vriendin verteld  :applaus:
Waren helemaal enthousiast en hadden het zeer zeker niet aan zien komen.
As en ik merken wel een beetje dat we het nu meer daarover hebben dan over de bruiloft haha.
Tijdens de bruiloft gaan we het aan onze broers vertellen :)
Over 2 weken naar de gyn en dan hopelijk onze eerste echo.

Gisteravond hebben we ons gesprek met de ambtenaar gehad. Heel aardige vrouw die er volgens mij iets leuks van gaat maken.
Wel lastige vragen stelde ze af en toe, echt dingen waar wij nooit op die manier over nadenken  :blink:
Vandaag even niks voor de bruiloft, moet nodig huiswerk maken.
Morgen gaan we het draaiboek doorspreken met de CM en ik ga de medicijnen voor onze vakantie ophalen.
Vrijdagavond 1 na laatste dansles en zaterdag gaat as een riem aanschaffen!
A.s. maandag hebben we afspraak bij de locatie. IK mag nu ook de cocktail niet die we hebben geregeld, dus even vragen of ze er één zonder alcohol voor mij maken.Ook het diner moet grotendeels aangepast worden, dus ik ben benieuwd of ze er nog wat leuks van kan maken.

@ French manicure: Vind ik zo mooi! Krijg ik ook op mn handen met op mijn ringvingers een paars bloemetje :)

@ karlijn: Jullie taart klinkt erg mooi! Ben benieuwd hoe die er strakt uitziet.
Jullie eten klinkt heerlijk!

@ Joda: Hoop voor jullie idd dat het helemaal goed komt  met de babs, vast wel!
Je nagels zien er leuk uit.
Dat is idd even schrikken van de parkeerplaatsen. Is er verder in de buurt wel genoeg ruimte?

@ BB: jouw nagels zien er ook leuk uit!

@ Andora: Fijn dat de ringen binnen zijn, vast een hele opluchting!!

@ Willie: wij hebben bij de DJ vooral doorgegeven wat we niet willen horen (metal, hardcore e.d.), verder maakt het ons niet uit. Maar ze kijken vooral naar wat bij het publiek past, dus dat zal wel skihut e.d. worden ;)


Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3431 Gepost op: 5 juni 2013, 11:14:32 »
Sannepan, leuk dat ze zo enthousiast reageerden. En de locatie kan vast wel wat lekkers voor je verzinnen, zal vast niet de eerste keer zijn dat ze et rekening mee moeten houden.  :blush:

Hier ook french manicure voor mijn nagels van acryl. Ik had ze erg gespaard en ze braken vorige week af.  Ben er erg blij mee, staat toch netter zo.

Dj,  wij kregen een hele vragenlijst. Welke stijl wil je wel, welke stijl niet  top.10 van nummers, worden er stukjes gedaan, hoe wil je afsluiten. Erg uitgebreid dus. Ik kan zaterdag zeggen of het ook geholpen heeft  :applaus:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3432 Gepost op: 5 juni 2013, 13:40:55 »
Joehoe vannacht laatste nacht in m'n eigen bedje. Niet dat ik bij paps en mams ga slapen maar meer omdat we in het hotel slapen en anders heel ver moeten reizen en vrijdag vroeg ons bed uit  :biggrin: en dat wilde we liever niet :blush:

Leuke Sannepan dat ze zo enthousiast reageerde dat wordt dubbel en dwars genieten! :biggrin:

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3433 Gepost op: 5 juni 2013, 14:29:57 »
Dames ik wil jullie even laten weten dat ik OOK zwanger ben  :applaus: :applaus:  :applaus: :applaus:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3434 Gepost op: 5 juni 2013, 14:40:27 »
vruchtbare bruidjes die juni bruidjes  :cool2: hoop dat dat voor de rest die ook die wens hebben een goed teken is ;-)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3435 Gepost op: 5 juni 2013, 15:01:37 »
Andora: handig zo een krijtje denk dat ik er ook maar even 1 meeneem.

Wiliiee: Veel plezier met jurk passen!!!

Sannepan: Wat leuk dat iedereen super leuk reageerde maar ja ook wel logische met zulks nieuws.
Ja er is wel genoeg parkeerplek in de buurt maar dan moeten de mensen 5 minuutjes lopen dat is wel te doen.

Bezigbijtje: NIet verkeerd alvast het hotel in. Alvast voor genieten.

WBlond: Gefeliciteerd, jemig goed nieuws vliegt ons om de oren, wat leuk zeg. Hoe lang ben je al zwanger.

Dikke pech, viel er net een planten bak dus ik wil er wat grond bij doen, schijnt er een klein scheurtje in mijn nagellak te zijn gegaan en nu zit er troep onder. Niet heel veel en heel erg maar ik zie het. Hopelijk vanavond even weken in bad en dan hopen dat het eronder weg is en dan weer wat lijm erop en niet te veel meer doen. Helemaal niet zonder handschoenen.  O ja het is natuurlijk mijn ringvinger aan de rechterhand natuurlijk.

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3436 Gepost op: 5 juni 2013, 15:58:12 »
Sannepan, nog gefeliciteerd! En wat leuk dat je het nieuws verteld hebt en dat iedereen zo leuk reageerde, maar dat kan ook haast niet anders op zulk leuk nieuws :)

Wblond, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Wat een superleuk nieuws! Inderdaad vruchtbare juni-bruidjes haha. Inderdaad hopen dat dat voor alle meiden met kinderwens geldt, moet stiekem wel toegeven dat het hier ook behoorlijk aan het kriebelen is...

Joda, owjee! Hopelijk weekt het vuil er in bad inderdaad lekker onder vandaan. Dat zijn echt van die dingen waar je niet op zit te wachten, maar die gebeuren zonder dat je er bij nadenkt...

BB, hopelijk kan je een beetje slapen vannacht.

Andore, super dat de ringen binnen zijn. Hoef je daar niet over wakker te liggen :)

Danis, nog gefeliciteerd! Wat een supergaaf filmpje zeg, echt een hele leuke verassing. En een herinnering voor altijd! Jullie zagen er echt heel mooi uit!

7 juni-bruidjes, spannend! Nog 2 nachtjes slapen (hopelijk lukt dat jullie ook ;) ) en dan is het zover! En de weersvoorspellingen zien er goed uit. Ik hoop zo erg dat het weer zo aanhoud en dat alle juni-bruidjes een stralende dag hebben!

Hier is alles zo goed als geregeld. Meeste betalingen zijn gedaan, bruidsboeket is geregeld.
Het lijstje met dingen die we moeten doen wordt steeds korter:
- Alles afbellen om te bevestigen en dingen door te nemen.
- Lijstje naar fotograaf sturen met wie we op de foto willen.
- Gesprek met trouwambtenaar (volgende week :) )
- Bedankjes maken (liggen klaar, maar moet ze nog steeds vullen!)
- Noodpakketje samenstellen.
- Jurk en pak ophalen.
- Liturgie kerk maken.
- Praatje voor in de kerk voorbereiden.
- Fotoslideshow maken.
- Nagels laten doen (donderdag voor DE dag)
- Paar zonnebankbezoekjes...

Hmm lijstje lijkt zo toch langer dan ik dacht, maar het zijn wel allemaal dingen die niet veel tijd en moeite kosten.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3437 Gepost op: 5 juni 2013, 17:28:47 »
Wblond, gefeliciteerd! Hopelijk is dat idd een voorbode voor als wij ook gaan proberen ergens rond september  :blush:

Joda,  jou overkomt waar ik zo bang voor ben.. Ik denk steeds dat mijn nagels het niet gaan overleven, maar hoop natuurlijk van wel. Hopelijk komt het goed met je nagel.


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3438 Gepost op: 5 juni 2013, 17:37:48 »
Wblond, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!
Sannepan en Wblond, stiekem ben ik wel een beetje jaloers op jullie, ik zou ook graag aan een kindje willen beginnen.. maja... :( Genieten jullie er in ieder geval héél erg van!!

7 juni-bruidjes... Nog twee nachtjes slapen!! Jullie krijgen in ieder geval een prachtige zonnige dag... Ik weet niet of ik hier nog kom voor vrijdag, dus ik wil jullie alvast een supermooie dag toewensen! Geniet van alles en iedereen, maar vooral van elkaar!

Andora, ik vind dat krijtje ook wel een handige tip? Is dat gewoon een wit schoolbordkrijtje? Dan duik ik bij ons op school nog even het magazijn in, op zoek naar een verdwaald krijtje!

Joda, balen van je nagel! Hopen dat het door weken schoon wordt, zal toch wel?

Andora, ik vind jullie ringen prachtig! En wat een schattig ringkussentje...

BezigBijtje en Joda, mooie nagels! Joda, heb jij ook rood in je jurk? Kan je jurk even niet terug vinden op de mail!

Vraagje, weten jullie hoe je wit papier 'oud' kunt maken? Ik dacht dat je het moet weken in thee ofzo, klopt dat? En de randjes, krijg je die alleen oud door vuur, of kan dat ook anders? Of weet iemand misschien waar ik 'oud' papier kan kopen? Ik heb het nodig voor de binnenkant van onze enveloppenkist.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3439 Gepost op: 5 juni 2013, 17:40:08 »
@wblond gefeliciteerd! wat leuk, eerst samen aftellen naar de grote dag, en nu kunnen jullie samen aftellen naar een andere grote dag ;)

Hier breken ook alle (eigen) nagels de laatste dag af. Dat wordt dus toch hardgel eroverheen om te verlengen.

en oh, die zonnenbankbezoekjes was ik even vergeten, die moeten ook nog!

@karlijn geen ervaring met het "oud" maken van papier. Maar een plaatselijke copyshop niet zoiets in het assortiment?

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3440 Gepost op: 5 juni 2013, 18:00:16 »
Mijn nichtje zei net dat ik op haar bruiloft mocht tekenen met mijn "nieuwe" naam. Klonk heel leuk, maar bedacht me net pas dat ik nog geen idee heb hoe ik ga tekenen met mijn nieuwe naam :P Gaan jullie allemaal de naam van je as aannemen? En zoja, gaan jullie dan ook je handtekening veranderen?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3441 Gepost op: 5 juni 2013, 18:37:50 »
Straks reageer ik even uitgebreid, maar op dit goede nieuws moest ik even reageren.

@wblond van harte gefeliciteerd :applaus:.
Hoop dat je je goed voelt. Wens je een hele fijne zwangerschap.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3442 Gepost op: 5 juni 2013, 19:05:02 »
Willie, ik neem wel de naam van mijn as aan, maar ga denk ik niet mijn handtekening veranderen!

Nog een vraagje: Weet iemand hoe de muziek heet die altijd in films wordt gedraaid als de bruid binnenkomt? Ik hoop dat jullie snappen welke ik bedoel!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2013, 19:16:14 door Karlijn84 »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3443 Gepost op: 5 juni 2013, 19:20:17 »
Karlijn: Oud papier maken? Geen idee lang in de zon leggen maar neem aan dat dat te lang duurt.
Ja zit ook in de jurk.

Ik neem de naam van AS en die van mij erachteraan. Ik ga ook mijn handtekening veranderen maar dat doe ik omdat die van mij nu een kriebeltje is meer een paraaf, echt niet mooi.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3444 Gepost op: 5 juni 2013, 19:28:00 »
Nog een vraagje: Weet iemand hoe de muziek heet die altijd in films wordt gedraaid als de bruid binnenkomt? Ik hoop dat jullie snappen welke ik bedoel!  :biggrin:

The wedding march?

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3445 Gepost op: 5 juni 2013, 19:28:53 »

Ik neem de naam van AS en die van mij erachteraan. Ik ga ook mijn handtekening veranderen maar dat doe ik omdat die van mij nu een kriebeltje is meer een paraaf, echt niet mooi.


Hier hetzelfde!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3446 Gepost op: 5 juni 2013, 19:37:41 »
Thanks Willie, thats it!


Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3447 Gepost op: 5 juni 2013, 20:11:07 »
Wblond, gefeliciteerd!! Goed nieuws zeg. Geniet er van!!

Sannepan, wat leuk dat het hoge woord er uit is en dat iedereen zo enthousiast is. Leuk dat het onverwacht was voor iedereen. Ik denk dat dat na het trouwen toch iets minder is haha.

Joda, neee!!! Balen zeg, en zul je altijd zien dat dat op met de belangrijkste nagel gebeurd. Maar veel is te herstellen, dus komt vast goed.

handtekening: ik verander mijn naam wel, maar mijn handtekening niet. Deze staat op alle belangrijke pasjes ed, dus lijkt me gedoe om nu opeens een andere handtekening aan te nemen.

Vlekken in de jurk: bij de bruidszaak gaven ze vandaag de tip om eventuele vlekken met een DROOG WIT washandje weg te halen. Dus die zit nu ook in het noodtasje.

Hier weer veel geregeld:
jurk check
manicure check
cd naar de kerk check
boodschappen check
fotolocatie bekijken check
gesprek met mensen van het vervoer check
strijken check
gastenboek en 'enveloppendoos'  naar cm check
gesprek met en definitief draaiboek en lijstje voor de familiefoto's naar cm check

Dirk vd Broek heeft trouwens koeltasjes in de aanbieding. Wellicht nog handig voor als je voor onderweg wat eten en drinken meeneemt.

De buren zijn nu druk bezig met het maken van een boog. Dus daar gaan we straks mee borrelen.

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3448 Gepost op: 5 juni 2013, 22:40:23 »
Handtekening, ik weet het nog niet. Ik verander mijn achternaam ook, maar ik weet nog niet wat ik met mijn handtekening doe. Ik denk dat ik hem zo laat, anders moet je weer gaan doorgeven aan de bank etc. dat je handtekening veranderd is ;)

Carien, lekker veel geregeld! Leuk dat de buren een boog maken!

Karlijn, geen idee hoe je oud papier moet maken. Hopelijk kom je er snel achter :)

Ik heb even wat fotootjes naar de mail gestuurd van mijn sieraden. Die heb ik vandaag opgehaald en zijn wat mij betreft perfect! Was even bang dat het misschien toch mijn smaak niet zou zijn, iemand heeft ze namelijk van een foto nagemaakt. Maar ze zijn super gelukt! Ben heel blij :)

Ook heb ik een foto van ons ringkussentje, antennelintje, bedankjes (nog niet af) , gastenboek en pen.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3449 Gepost op: 5 juni 2013, 23:27:31 »
 :applaus: boog staat! Mooi geworden en daarna gezellig geborreld in de tuin. Zal morgen foto's mailen.

Die voorpret van het trouwen is zooooooo leuk, vooral de laatste dagen voor het trouwen  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards