collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867755 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3500 Gepost op: 8 juni 2013, 22:49:56 »
Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen!

@Carien wat een ontzettend mooie foto's zitten er al bij. Vind er 1 echt helemaal super (je kijkt om, je hebt denk ik je sleep(?) vast??)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3501 Gepost op: 8 juni 2013, 22:50:12 »
Meiden van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie zo hebben genoten. Heerlijk om jullie verslagen te lezen. Zie al mooie foto's voorbij komen.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3502 Gepost op: 9 juni 2013, 09:56:11 »
Volgens mij gaat het nu wel lukken om foto's te plaatsen (ik heb ze wel heel erg moeten verkleinen, dus de kwaliteit is een stuk minder nu, maar voor het idee  :biggrin: :


« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2013, 13:47:11 door Carien85 »

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3503 Gepost op: 9 juni 2013, 10:00:49 »
Williieeee, volgens mij bedoel jij deze foto. Hier heb ik mijn stola vast. Vind ik zelf ook een hele mooie foto

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3504 Gepost op: 9 juni 2013, 10:46:57 »
Mooie foto's Carien. Jullie stralen!

fianĉino

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3505 Gepost op: 9 juni 2013, 11:10:32 »
Lieve meiden die inmiddels getrouwd zijn en de mooiste dag van hun leven hebben gehad: GEFELICITEERD!!! Jullie hebben er vast enorm van genoten, als ik alles zo lees en de foto's zie. Geweldig. Bezorgd mij nog meer kriebels.

Ik probeer alles nog een beetje te volgen maar reageren lukt me ff niet meer. We moeten toch nog wel van allerlei kleine dingetjes regelen. Verder ben ik druk met de reis naar en door Noorwegen uit te stippelen en is het superrr druk op school nu met de laatste loodjes van dit schooljaar pff.. Dus ben even blij als ik alles geregeld krijg.

Vorige zaterdag 1 juni mijn VGF gehad! Het was een super leuke dag!!  :applaus: Geniet er nog van na, wat een verrassing was het.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3506 Gepost op: 9 juni 2013, 12:20:02 »
Alle 7 juni bruidjes van harte gefeliciteerd! :biggrin:

Wat hebben wij een TOP dag gehad! Dit was echt de mooiste dag van mijn leven! :biggrin: Wat hebben wij genoten zeg! En het is ook zo fijn om alle mensen waar je om geeft bij je te hebben die dag. En heel veel mensen hebben het me gezegd maar de dag vliegt idd echt voorbij. Maar omdat ik heel rustig was en bijna geen last had van zenuwen heb ik alles goed mee kunnen maken. :biggrin:

Een uitgebreid verslag ga ik in het getrouwd topic zetten. Maar zal hier vast wat foto's plaatsen die we al hebben. Van de fotograaf krijgen we ze rond september pas.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3507 Gepost op: 9 juni 2013, 12:22:04 »
 :biggrin:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3508 Gepost op: 9 juni 2013, 12:26:46 »
Deze is wel van de fotograaf.
Mijn AS werkt bij een metaal bedrijf en de fotograaf had gevraagd of mn AS iets van zn werk mee wilde nemen.
Dus hij had zn laskap meegenomen.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3509 Gepost op: 9 juni 2013, 12:53:02 »
Mootje wat fijn dat je zo bewust hebt genoten. Je zag er mooi uit. Leuk die laatste foto. Ik houd wel van wat humor in foto's.

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3510 Gepost op: 9 juni 2013, 13:07:22 »
Nu al mooie foto's Mootje! Waar heb je ze gemaakt?

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3511 Gepost op: 9 juni 2013, 13:23:06 »
Daisy ik heb net je filmpje gekeken op de mail en ik vond het zo prachtig maar ook je boeket is echt geweldig en vroeg mij af hoe die uitstekende sprietjes of bloemetjes heten.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3512 Gepost op: 9 juni 2013, 13:46:11 »
Williieeee, volgens mij bedoel jij deze foto. Hier heb ik mijn stola vast. Vind ik zelf ook een hele mooie foto

JA, deze bedoelde ik! Super mooi!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3513 Gepost op: 9 juni 2013, 14:15:13 »
Nu al mooie foto's Mootje! Waar heb je ze gemaakt?

Bij het Enka terrein in Ede. Het is een oude fabriek waar ze vroeger sponzen, zemen en touw maakten.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3514 Gepost op: 9 juni 2013, 14:17:50 »
@Carien: Prachtige foto's zeg! :biggrin:

Niandra

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3515 Gepost op: 9 juni 2013, 17:00:57 »
Alle 7 juni bruidjes, hartelijk gefeliciteerd!! Leuk om die enthousiaste verhalen te lezen. En jullie hebben prachtweer gehad zeg.
@Carien85, wow echt prachtige foto's, hou van die stijl.
Mooi om te zien hoe alle bruidjes stralen.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3516 Gepost op: 9 juni 2013, 19:05:43 »
Als eerst, alle meiden die eergisteren getrouwd zijn. Van harte gefeliciteerd!!!  :applaus:
Jullie verhalen klinken geweldig en ik zie heel mooie foto's voorbij komen :)

Met ons gaat alles goed. We merken beiden dat de bruiloft een beetje achtergesteld is sinds we weten dat ik zwanger ben.
We regelen de dingen voor de bruiloft wel, maar zijn nu meer met de zwangerschap bezig  :blush:
As heeft gisteren een riem gekocht, dus zijn outfit is helemaal klaar!
ook heb ik gisteren het 101 boekje voor hem opgehaald, is erg mooi geworden en ik ben er blij mee.
Morgenavond hebben we de laatste afspraak bij de eet- en feestlocatie. Ik ben benieuwd, heb er zin in :)
As heeft net de ringen weggebracht om onze datum erin te laten graveren :)

@ Kathleen: Hoe was het bezoek bij de 3 gemeentes?

@ Anne_Lyze: Hoe was het wadlopen dit weekend? Jullie hebben goed weer gehad!
Fijn dat jullie ook de muziek rond hebben :)

@ happymama: Das alvast een goed begin bij de babs :)

@ Crista: Fijn he om je trouwjurk weer een keer aan te hebben!

@ Danis: Wat leuk een berichtje vanaf je honeymoon! Dank je wel :)
Geniet er nog van!!

@ WBlond: Dat is in ieder geval al beter dan het weer wat ik afgelopen week zag op accuweather! ;)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3517 Gepost op: 9 juni 2013, 19:14:51 »
HI Ladies

Ik ben ook weer boven water letterlijk en figuurlijk! SPIERPIJN! echt niet normaal. Ik lig al de hele middag op de bank te chillen...

Mootje, Carien, Bezig bijtje, van harte gefeliciteerd, wat zien jullie er alledrie prachtig uit. Wat een leuke verhalen het is echt duidelijk dat jullie heel erg hebben genoten.. wat zijn jullie MOOI!

Joda, ook van harte gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar je foto's!!!

@ Sannepan, ja dat kan ik me voorstellen, goed voor jezelf zorgen he???

@ weer bericht verandert echt elke dag he?

@ bijna alle aanmeldingen zijn binnen; van de daggasten geen afmeldingen, wel een aantal afmdelingen vooral collega's en neef en nichten voor de avond, in totaal zijn de we overdag met 55 volwassenen en 9 kinderen en avond met zijn 100.

@ bedankjes, we zijn druk bezig geweest met de bedankjes, deze week komen de stickers voor de omverpakking binnen en dan kunnen we de flesjes per twee verpakken en stickeren, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

@ overmorgen lekker een gezichtbehandeling, en weer een proef makeup, wat vonden jullie van de ogen? Nog tips?

@ woensdag proefkapsel, wel een beetje spannend na de vorige mislukking

nu weer lekker chillen en vieze spullen in de was doen!


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3518 Gepost op: 9 juni 2013, 19:35:17 »
Meiden ga zo genieten van die laatste dagen, op het moment dat ik in het stadhuis zat. Had ik echt ineens zoiets van sh*t het gebeurt nu, ik trouw NU  :biggrin: en vervolgens savonds hebben mijn man en ik ook regelmatig tegen elkaar gezegd dit is ons trouwfeest al deze mensen zijn hier voor ons.

Ik moet zeggen deze dagen zijn erg emotioneel geweest voor ons beide, om te zien dat zoveel mensen zoveel wensen hebben en graag bij jou feest willen zijn is zo bijzonder en overweldigend.
Terug rijden uit zeeland hebben we met een bom volle auto gedaan. En het huis ligt nog steeds vol cadeau's (ondanks het envelopje) geweldig gewoon!

Ohja mochten mensen nog geen idee hebben voor het gastenboek, dit heb ik aan mijn zusje overgelaten en zij kwam met het lumineuze idee om ons een dikke van dale te geven zodat elke gast een woord kon kiezen wat ze bij ons of bij een van ons vond passen en daar een wens of boodschap er bij te schrijven. Er staan zoveel leuke dingen in geschreven geweldig gewoon!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3519 Gepost op: 9 juni 2013, 19:41:40 »
Wat leuk BB! Geniet lekker van het getrouwde leven!

Gana jullie nog op vakantie?

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3520 Gepost op: 9 juni 2013, 20:00:19 »
Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien 7 juni bruidjes! ik krijg alleen maar meer zin in mijn eigen bruiloft vrijdag!
BB, leuk idee die Dikke van Dale! Onze CM regelt het gastenboek ook, dus ben benieuwd!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3521 Gepost op: 9 juni 2013, 20:08:20 »
@ Annelyze ja we gaan donderdag naar Bonaire  :cool2: en even terug 'thuis' komen is ook echt wel even nodig om alles een plekje te geven en na te genieten van alle gebeurtenissen. Dus ik ben blij met deze planning!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3522 Gepost op: 9 juni 2013, 20:26:48 »
Mootje, mooie foto's!

Fiancino, leuk dat je je vgf hebt gehad!! Wat hebben jullie gedaan?

Anne_lyze, mooie proefmake-up! Het voor ons rechteroog is mooi opgemaakt! Sprekend maar niet overdreven.
Succes met het proefkapsel. Gaat vast goed komen.
Leuke bedankjes!

Oh BBtje, wat een ontzettend origineel gastenboek zeg! Leuk hoor.
En ik ben het met je eens; de laatste dagen zijn voorbij gevlogen! En op de dag zelf ging alles ook heel snel. Maar gelukkig heb ik alles wel heel bewust meegemaakt. En inderdaad bijzonder om te zien dat alle mensen speciaal voor ons zijn gekomen en dat iedereen zichtbaar genoot! Aan het einde van de avond moesten mijn man en ik in lint dansen. Iedereen kwam om ons heen staan en de band speelde you never walk alone. Zo'n mooi moment. Toen heb ik een traantje weggepinkt.

Veel plezier in Bonaire!! Geniet er van!

Wij zijn nog aan het kijken of we weg gaan en zo ja waar naar toe. Als we gaan gaan we het liefst woensdag weg, maar dat wordt dus wel heel last minute haha. Maar we zijn wel erg blij dat we nu nog lekker thuis zijn.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3523 Gepost op: 9 juni 2013, 20:31:07 »
Oh wat een mooie en leuke verhalen van de getrouwde meiden! Zo heerlijk om te lezen en te beseffen dat ik over 2 weken ook zo'n verhaal hier kan neerzetten! Heel bizar om te beseffen na jaar voorbereiding

@mootje wat een leuke foto met die laskap!

Afgelopen woensdag helemaal verrast door mij AS op het werk. Hij heeft een prachtig boeket met mijn favoriete bloemen  en lief kaartje laten bezorgen op mijn werk. Woensdag was het een jaar geleden dat hij mij ten huwelijk had gevraagd.

Bij ons ook een knoop doorgehakt . Na het trouwen gaan we 4 daagjes lekker met z'n tweeën weg naar de Ardennen in lekker hotelletje. Echte grote honeymoon doen we in augustus/september .

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3524 Gepost op: 9 juni 2013, 21:30:50 »
7 juni-bruidjes, GEFELICITEERD! Wat een mooie verhalen komen er voorbij, en prachtige foto's! Wat hebben jullie een heerlijk weer gehad!

BB, het lijkt me inderdaad zo bijzonder om te zien dat al die mensen er speciaal voor jullie zijn. Fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten, nu lekker samen nagenieten tussen alle kado's!

Sannepan, ik kan me voorstellen dat je veel met de zwangerschap bezig bent. Is toch weer een nieuw hoogtepunt waar je naartoe leeft, en weer even wat anders dan een trouwdag. Een kindje is voor de rest van je leven!

Carien, wat een mooie foto's! Wat zagen jullie er prachtig uit!

Mooitje, heerlijk dat je zo van je dag hebt kunnen genieten! En jullie zagen er ook heel erg mooi uit.

Joda, ook jullie dag klinkt heel mooi! Fijn dat jullie hebben genoten samen! Ben benieuwd naar de foto's!

Crista, heerlijk even een paar daagjes weg na de bruiloft, leuk hoor :)

Gek dat er meiden zijn die al een verslag hebben geplaatst over hun trouwdag, en daar kom ik nog met mijn vgf ;)

As en ik zitten nu lekker brak op de bank... Gisteren was het zo ver. Ik had al zo'n vermoeden dat ons vgf deze zaterdag zou zijn, maar je weet het nooit zeker...

Mijn as werd om half 11 het huis uit gelokt om "te gaan sporten". Ik had om half 12 afgesproken om mijn zusje te helpen met de voorbereidingen van haar high tea, die ze die middag zou hebben vanwege haar verjaardag. Toen ik daar kwam en lekker met haar stond te praten in de keuken, kwamen alle meiden opeens de huiskamer inspringen: SURPRISE!

We zijn begonnen met een lekkere high tea, waar ik alvast een lijst met 68 opdrachten kreeg. Mijn as kreeg dezelfde lijst en voor elke uitgevoerde opdracht krijgen we een punt.
Daarna gingen we creatief aan de slag. Iedereen heeft een soort kussentje op canvas gemaakt, wat bij elkaar een groot memorybord wordt. Deze hang ik op en daar kan ik allemaal leuke foto's in hangen.

Daarna kreeg ik een stel konijnenoren met kroontje op en de rest van de meiden kregen ook een kroontje. Toen mocht ik in de auto stappen en reden we naar een geitenboerderij aan de rand van de stad. Hier mocht ik lekker de boerenmeid uithangen, geiten melken, kaas maken, varkensstal uitmesten... Erg grappig allemaal.

Na daar wat te hebben gegeten en gedronken mocht ik me ook nog even in een prachtig roze prinsessenjurk hijsen en gingen we de auto weer in. We reden naar Amsterdam, waar we lekker pizza gegeten hebben en tot laat in de nacht langs allemaal kroegen geweest zijn. Heerlijk stappen met de meiden. Ergens in een straat kwamen we per ongeluk de heren nog tegen. Wat zag mijn aanstaande eruit in zijn morphsuit! Even een kusje en snel weer verder!

Aan het eind van de nacht stapten we in een taxi, op naar de auto die op een parkeerplaats aan de rand van de stad stond. Maar in de plaats van de parkeerplaats op te rijden, reden we een camping op die vlakbij de parkeerplaats lag. En daar kwamen we alle mannen weer tegen! Op de camping stonden allemaal tentjes klaar, inclusief een lovetent voor mij en mn aanstaande, vol met balonnen, rozenblaadjes, condooms en een wcrol... Maar ja, je snapt wel dat we die niet gebruikt hebben haha.
De volgende ochtend met de hele groep ontbeten, en toen spullen ingepakt en terug naar huis, waar we nu niet meer van de bank te slaan zijn ;) Het was een geslaagd vgf!!! Foto's volgen in de mail, maar die zijn nog niet in mijn bezit ;)

« Laatst bewerkt op: 9 juni 2013, 23:17:06 door Singha87 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards