collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3525 Gepost op: 10 juni 2013, 10:37:51 »
Foto's: Sorry heb nog geen leuke foto gevonden. Allemaal van die foto's waar een van ons goed op staat. Nu wilde ik een beeld vastzetten van de film maar dat lukt nog niet  :dry:

Leuk om alle verhalen te lezen van de andere bruidjes!

Bezigbijtje, mootje en Carien: Super leuke foto's, jullie zien er mooi uit.

Crista: Wat lief dat je AS je verrast heeft met een bos bloemen!

Singha: Klinkt super je VGF, wat een super leuk idee om met zijn allen ergens te camperen.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3526 Gepost op: 10 juni 2013, 10:48:11 »
Hoi meiden!

Hier ook een geweldige dag gehad en merk eigenlijk sinds gisteren hoeveel energie zoiets vreet. Oftewel, wij zijn flink brak  :biggrin:. Ik zal als ik achter de pc zit uitgebreider vertellen hoe het was, nu eerst een foto  :blush: en de rest van de verhalen lezen

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3527 Gepost op: 10 juni 2013, 12:00:04 »
ooooh andora wat ben je mooi! Wat een super lieve foto! Lekker chillen he?

Joda, ben heel benieuwd!!!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3528 Gepost op: 10 juni 2013, 14:52:21 »
@Andora: Jij ook van harte gefeliciteerd. Wat zien jullie er prachtig uit! :biggrin: Veel energie vreet zo'n dag he! Ik heb er nog steeds een beetje last van hoor. Maar we hebben ook het hele weekend en vandaag weer met vrienden en familie afgesproken om niet in een ''gat'' te vallen. Want je hebt zoveel geregeld en opeens is het voorbij.

Dus meiden die nog gaan trouwen, geniet van de laatste voorbereidingen. En het belangrijkste van de dag zelf. Het gaat ZO snel! Iedereen zegt het tegen je. Maar ik ben blij dat ze het gedaan hebben, want ik ben er heel bewust mee bezig geweest. Sta er echt even bij stil op de dag zelf.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3529 Gepost op: 10 juni 2013, 14:56:40 »
Ik zet wat fotos's op de mail kan ze hier niet toevoegen.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3530 Gepost op: 10 juni 2013, 15:06:45 »
Wat leuk om alle getrouwde vrouwen hier terug te zien.
Wel raar, we tellen samen af naar juni, en nu wij nog bezig zijn met de laatste voorbereidingen (en stress ;)) zijn jullie al getrouwd.
Hier voor de 49032e keer toch maar weer van kapsel gewisseld. As en ik waren het er samen over eens, dat de pony en de grote bril to much was. Nu wat kapsels gekozen die ik ook zelf kan, en gewoon lekker veel oefenen. Maar nu ga ik echt weer terug mijn studieboeken in (maandag tentamen strafrecht), met mijn trouwschoenen aan. (kan ik iig nog iets combineren)

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3531 Gepost op: 10 juni 2013, 15:14:55 »
@Joda: Ik heb meteen even op de mail gekeken. Wat zien jullie er toch mooi uit! :biggrin: Leuke foto ook op het bankje!

@Willie: Geniet er nog maar even van, voordat je het weet ben je ook getrouwd! ;) En weer een ander kapsel haha, jij blijft bezig :P Hoe je je haar ook doet, je zal toch stralen op de dag! :biggrin:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3532 Gepost op: 10 juni 2013, 15:46:45 »
@Andora en Joda jullie ook van harte gefeliciteerd. Heel veel geluk. Ik zie hier en op de mail mooie foo's voorbij komen.

@Williiieee dat kapsel van jou zorgt voor de nodige kopzorgen. Hoop dat dit het is. Succes met oefenen.

@Singha klinkt als een gezellige vgf.

Hier van het weeken ook mijn vgf gehad. Een heelijk beautydagje met gezichtsbehandeling, massage, make up en afternoon hightea. Hoefde gelukkig niet voor gek te lopen. Staat een foto op de mail.
Verder hold ups in huis en ook een mooie sip voor onder mijn torselet.

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3533 Gepost op: 10 juni 2013, 15:59:37 »
Ik denk dat ik aankomende zaterdag m'n vgf heb haha!
Wat zagen jullie er indd mooi uit zeg!
Hopelijk hebben we allemaal zon stralende dag!

Hier nog steeds een beetje in de zwangerschap modus net als Sannepan haha!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3534 Gepost op: 10 juni 2013, 16:05:49 »
Hier nog steeds een beetje in de zwangerschap modus net als Sannepan haha!

Begrijpbaar. Voel je je goed?

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3535 Gepost op: 10 juni 2013, 16:07:28 »
Ja voel me super! Heb alleen veel honger haha maar verder niks tot nu toe gelukkig  :biggrin: bedankt voor het vragen :)

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3536 Gepost op: 10 juni 2013, 16:14:46 »
Wauw Joda, mooi hoor!! Jullie hadden ook een super mooie locatie! Heel fleurig!

Shinga en Happymama, wat een leuke vrijgezellenfeesten!!

Wblond, spannend dat jij nog in afwachting bent. Ben benieuwd of het inderdaad zaterdag wordt!

Williieeee, jij mag gewoon nog!! Geniet van de laatste voorbereidingen. Voor je het weet is het al zo ver.
haha, weer je kapsel veranderd. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden  :biggrin:

Hoe is het met de 13/14 juni bruiden? Al klaar voor de dag?

Wij hebben vandaag onze huwelijksreis geboekt. Heerlijk een weekje naar La Palma!! Zin in!!

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3537 Gepost op: 10 juni 2013, 16:18:17 »
@ Wblond: dan heb jij minder klachten dan ik haha!! ;)

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3538 Gepost op: 10 juni 2013, 16:19:53 »
Ai, waar heb je last van Sannepan? Misselijk enzo? Hopelijk worden de klachten snel minder.

Iemand trouwens al iets gehoord van Sjaantje of is zij meteen op huwelijksreis gegaan? (hoezo nieuwsgierig naar alle verhalen  :blush:)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3539 Gepost op: 10 juni 2013, 16:23:13 »
@ Carien: Nee, gelukkig geen last van misselijkheid!
Hier heel veel trek, vaak plassen, pijn in mijn rug, steken in mijn liezen en hele zere borsten.  :dry: Schijnt er allemaal bij te horen!
Ik hoop alleen dat het niet teveel gevolgen geeft voor mijn jurk

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3540 Gepost op: 10 juni 2013, 17:34:12 »
@ Carien: Nee, gelukkig geen last van misselijkheid!
Hier heel veel trek, vaak plassen, pijn in mijn rug, steken in mijn liezen en hele zere borsten.  :dry: Schijnt er allemaal bij te horen!
Ik hoop alleen dat het niet teveel gevolgen geeft voor mijn jurk

Herkenbaar. Weet niet hoeveel weken je zwanger bent? Bij mij ging met 10 weken kleding niet lekker zitten. Dit kwam voornamelijk door de darmen die omhoog gedrukt werden. Pas vanaf week 12/13 kwam er een zwangerschapsbuikje.
Ik denk wel dat het meevalt hoor. En anders even de bruidsmodezaak bellen. Misschien dat je nog een keer langs kunt komen. Als het dan nog aangepast moet worden kan dat wellicht nog.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3541 Gepost op: 10 juni 2013, 17:44:12 »
@ Happymama: Ik ben vandaag 6+2, nog heel pril hoor!
Maar mijn borsten zijn al best gegroeid.. En het probleem is dat volgende week mijn schoonzussen meegaan en die weten het nog niet. Ik wil niet dat die vrouw van de bruidszaak zich verspreekt waar zij bij zijn, dat zou ik echt een domper vinden! Ik wacht wel even af volgende week en dan fingers crossed! ;)

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3542 Gepost op: 10 juni 2013, 20:23:21 »
Zo leuk al die foto's  :wub:

Met die 14 juni-bruidje gaat het nog goed. Nog geen last van zenuwen, maar ik denk dat die donderdagavond wel komen!

Ik had vanmiddag een sollicitatiegesprek en ik ben gewoon aangenomen! Ik kan het nog steeds niet geloven... :blush:

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3543 Gepost op: 10 juni 2013, 20:27:00 »
Gefeliciteerd karlijn!

Net als wblond hb ik het sterke vermoeden dat ik komend weekend mijn vgf heb. Iedereen doet zo geheimzinnig

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3544 Gepost op: 10 juni 2013, 21:07:08 »
Wauw Karlijn wat super! Gefeliciteerd!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3545 Gepost op: 11 juni 2013, 06:29:01 »
@ karlijn, super! VN harte gefeliciteerd, was  dit nu voor een kleurerklas, had ik dat gelezen?

@ zwangere dames, ja heel bijzonder voor jullie zo deze trouwmaand! Met kwaaltjes, maar ook met een cadeautje in je buik ;)

@ hold ups!   Die moet ik nog regelen, vandaag maar even doen..





*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3546 Gepost op: 11 juni 2013, 10:37:59 »
@Karlijn: Gefeliciteerd! :biggrin:

@Zwangeren: Wat lijkt me dat mooi om tijdens jullie bruiloft al met zn 3tjes te zijn! Heel speciaal!

Gisteren weer allemaal foto's gekregen die gemaakt zijn tijdens de ceremonie, zo mooi! En er heeft ook iemand gefilmd, dat hebben we helemaal niet gezien! Prachtig filmpje, we konden het weer even opnieuw beleven. Ik kan nog wel wat foto's doorsturen, weet niet of jullie dat willen? :blush: :biggrin:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3547 Gepost op: 11 juni 2013, 10:45:12 »
[color=teal
Gisteren weer allemaal foto's gekregen die gemaakt zijn tijdens de ceremonie, zo mooi! En er heeft ook iemand gefilmd, dat hebben we helemaal niet gezien! Prachtig filmpje, we konden het weer even opnieuw beleven. Ik kan nog wel wat foto's doorsturen, weet niet of jullie dat willen? :blush: :biggrin:[/color]

Van mij wel. Ik kan daar geen genoeg van krijgen  :biggrin:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3548 Gepost op: 11 juni 2013, 10:54:06 »
[color=teal
Gisteren weer allemaal foto's gekregen die gemaakt zijn tijdens de ceremonie, zo mooi! En er heeft ook iemand gefilmd, dat hebben we helemaal niet gezien! Prachtig filmpje, we konden het weer even opnieuw beleven. Ik kan nog wel wat foto's doorsturen, weet niet of jullie dat willen? :blush: :biggrin:[/color]

Van mij wel. Ik kan daar geen genoeg van krijgen  :biggrin:

+1

Karlijn, gefeliciteerd!!!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3549 Gepost op: 11 juni 2013, 11:05:19 »
Andora: Fijn dat ook jij een mooie dag hebt gehad, ook jullie zien er erg mooi uit.

Happymamma: Je vgf klinkt echt heerlijk relaxed. Leuke foto ook op de mail, ziet er gezellig uit.

Sannepan: Ik kan me voorstellen inderdaad dat je bang bent dat die vrouw zich verspreekt zul je net zien. Hopelijk blijft de kleine nog even klein....

Karlijn: Gefeliciteerd!! Wat voor baan heb je?

Mootje: Ik ben we nieuwschierig hoor!
Bij ons hebben ze ook de ceremonie gefilmd ze hadden de camera niet hoog genoeg gezet, mijn man is onthoofd. Wel jammer maar ja niks aan te doen, gelukkig zitten we ook nog een tijd. Wil het er ook niet afknippen i.v.m. tekst babs.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards