collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 867766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3925 Gepost op: 30 juli 2013, 21:51:17 »
Ik mis wel de dagelijkse kletspraatjes hier zeg! Nu is het een stuk rustiger geworden  :blush:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3926 Gepost op: 30 juli 2013, 21:57:55 »
Ik mis wel de dagelijkse kletspraatjes hier zeg! Nu is het een stuk rustiger geworden  :blush:

Idd erg jammer!
Merk dat ik er zelf ook veel minder ben, ben echt super druk met vanalles.
Vakantie voorbij, nog half aan het overhuizen.
Morgen de sleuteloverdracht van ons oude appartement.
Het was ons eerste appartement samen, en het was een GEWELDIG appartement, dus het blijft jammer.
Maar ons nieuwe appartement past beter bij ons leventje...

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3927 Gepost op: 30 juli 2013, 21:58:21 »
Ja rustig he. Op zich wel logisch het trouwen zit er op. Maar ik had het nog wel leuk gevonden om van sommige juni-bruidjes foto's te zien en om te horen hoe de dag was.

Nu zit ik nog steeds op een roze wolk en vind ik het nog steeds leuk om foto's van onze dag te delen maar ook om die van andere te zien.
Maar sommige zullen wel een beetje bruilofs-/trouwmoe zijn. Mag uiteraard ook  :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3928 Gepost op: 30 juli 2013, 22:02:20 »
@happymama speciaal voor jou dan ;)

Net weer een paar foto's van mijn tante gehad, en deze vond ik wel erg leuk.
(ze staan nog niet op facebook, dat doe ik pas als ik ze allemaal heb, er staan er wel al een paar in mijn album)


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3929 Gepost op: 30 juli 2013, 22:03:00 »
Hier ook nog op de roze wolk, vind het ook leuk om dingen met jullie te blijven delen en jullie verhalen en foto's te zien!

Ik mis het soms, niet per se de drukte, wel het genieten...

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3930 Gepost op: 30 juli 2013, 22:03:38 »
@happymama speciaal voor jou dan ;)

Net weer een paar foto's van mijn tante gehad, en deze vond ik wel erg leuk.
(ze staan nog niet op facebook, dat doe ik pas als ik ze allemaal heb, er staan er wel al een paar in mijn album)



En voor mij ;)

LIKE

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3931 Gepost op: 30 juli 2013, 22:04:17 »
Het is zeker heel logisch het trouwen is voorbij, er zullen er genoeg zijn die niet langer blijven schrijven op het forum aangezien het puur ter voorbereiding was op de grote dag.
Heerlijk he Happymama van het weekend hadden wij ons trouwalbum bij ons en wat is het dat tof om dat te kunnen laten zien. Helemaal trots. En ja foto's van anderen kijken blijft heerlijk!


@ Wiiillliiieee het is altijd gek om te wisselen van huis, aan huis wat je achterlaat heb je herinneringen en in het huis waar je gaat wonen ga je herinneringen maken. Kortom een lekkere achtbaan!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3932 Gepost op: 30 juli 2013, 22:04:43 »
@happymama speciaal voor jou dan ;)

Net weer een paar foto's van mijn tante gehad, en deze vond ik wel erg leuk.
(ze staan nog niet op facebook, dat doe ik pas als ik ze allemaal heb, er staan er wel al een paar in mijn album)



En voor mij ;)

LIKE


+1  :applaus:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3933 Gepost op: 30 juli 2013, 22:07:11 »
@happymama speciaal voor jou dan ;)

Net weer een paar foto's van mijn tante gehad, en deze vond ik wel erg leuk.
(ze staan nog niet op facebook, dat doe ik pas als ik ze allemaal heb, er staan er wel al een paar in mijn album)



 :biggrin: Hij is leuk!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3934 Gepost op: 30 juli 2013, 22:07:49 »
Hier ook nog op de roze wolk, vind het ook leuk om dingen met jullie te blijven delen en jullie verhalen en foto's te zien!

Ik mis het soms, niet per se de drukte, wel het genieten...

+ 1

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3935 Gepost op: 31 juli 2013, 10:55:58 »
Hier geen roze wolk meer  :sleep:. Wel jammer! Echte leven is eigenlijk binnen een week binnen komen draven en ik merk daardoor ook dat ik hier minder kom. Idd, gewoon omdat de voorbereidingen klaar zijn.
Wel geniet ik van de foto's, van die van anderen en hopelijk snel die van ons zelf! De cameraatjes waren weggebracht en ik ga de foto's binnenkort ophalen.
De huwelijksreis is wel geboekt, het wordt La Palma. Heb er zin in, lekker scheuren over het eiland.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3936 Gepost op: 31 juli 2013, 17:14:21 »
Oei al lang geleden dat ik gereageerd heb, merk dat ik begin af te haken. Ben op het moment ook 5 dagen aan het werk druk druk.

Ik zag een mooie openingsdans voorbij komen weet niet meer van wie maar erg mooi julie hebben echt je best gedaan. Je verhaal van de dag is ook erg leuk. Leuk idee van de ballonnen oplaten, dat moet een mooi gezicht zijn geweest.

Wiliiee: leuke foto!!

Wat allemaal een nieuwe kapsels zeg, heel leuk. Ik heb er wel een stuk laten af halen maar het blijft onder de schouders anders krijg ik een bolle kop.

Wij zijn bezig :biggrin: met de volgende stap, al moet ik zeggen dat ik er weinig geduld voor heb. Voor mijn gevoel moet het in 1 keer raak zijn, zo werkt dat natuurlijk niet.

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3937 Gepost op: 31 juli 2013, 17:49:18 »
Ik moet eerlijk toegeven dat ik hier ook lange tijd niet meer gereageerd heb. En ik kan met mijn 6 weken zomervakantie ook niet zeggen dat ik het er te druk voor heb gehad ;)

Ik lees hier wel regelmatig mee hoor. Het is natuurlijk ook best wel logisch, de voorbereidingen waren zo spannend en we zaten allemaal een beetje in het zelfde schuitje. En nu gaat het leven weer verder.

Ik zit met één been nog wel op mijn roze wolkje hoor! We zijn nog steeds aan het nagenieten. Wel met vlagen, want iedereen om ons heen en wijzelf gaan weer verder met het dagelijkse leven. Maar vanmiddag heb ik nog even na zitten genieten van de filmopnames die zijn gemaakt en ik heb van de week wat albums voor de opa's, oma's en ouders zitten maken.

Mijn man is op dit moment voor zijn werk in Amerika. Hij komt vrijdag gelukkig weer terug. Ik verveel me kapot! Het is wel leuk hoor, zoveel vakantie in het onderwijs, maar als al je vrienden en familie gewoon aan het werk zijn is er weinig aan... Maar niet klagen, morgen dagje moviepark, zaterdag Dance Valley en een week later lekker op onze huwelijksreis!

Joda, spannend de volgende stap! Hopelijk hoef je weinig geduld te hebben en is het snel raak.

Williee, hele leuke foto! Ik ben benieuwd naar de rest!
Lijkt me ook gek om te wisselen van huis. Wij zijn nu ook aan het kijken naar huizen. Als ik dan na een bezichtiging thuis kom vind ik het opeens zo'n raar idee om dit flatje achter me te moeten laten...

Andora, jammer dat je roze wolk al is weggewaaid... Maar nu lekker uitkijken naar jullie huwelijksreis!


*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3938 Gepost op: 31 juli 2013, 22:34:01 »
Ja rustig he. Op zich wel logisch het trouwen zit er op. Maar ik had het nog wel leuk gevonden om van sommige juni-bruidjes foto's te zien en om te horen hoe de dag was.

Nu zit ik nog steeds op een roze wolk en vind ik het nog steeds leuk om foto's van onze dag te delen maar ook om die van andere te zien.
Maar sommige zullen wel een beetje bruilofs-/trouwmoe zijn. Mag uiteraard ook  :biggrin:

Ik krijg alle foto's van de fotograaf. Zodra ik ze heb zal ik hier ff foto's gaan spammen :P
Nog ongeveer 4 weekjes geduld hebben ;)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3939 Gepost op: 31 juli 2013, 22:38:11 »
Ja rustig he. Op zich wel logisch het trouwen zit er op. Maar ik had het nog wel leuk gevonden om van sommige juni-bruidjes foto's te zien en om te horen hoe de dag was.

Nu zit ik nog steeds op een roze wolk en vind ik het nog steeds leuk om foto's van onze dag te delen maar ook om die van andere te zien.
Maar sommige zullen wel een beetje bruilofs-/trouwmoe zijn. Mag uiteraard ook  :biggrin:

Ik krijg alle foto's van de fotograaf. Zodra ik ze heb zal ik hier ff foto's gaan spammen :P
Nog ongeveer 4 weekjes geduld hebben ;)


4 weken dat is wel heel lang weet niet of ik dat volhoud  :P :biggrin:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3940 Gepost op: 31 juli 2013, 22:44:08 »
Klinkt goed La Palma Andora. Lekker vooruitzicht. Was Carien daar ook niet naar toe geweest?

@Joda spannend de volgende stap. Hoop dat het jullie snel gegeven is.

Leuk om te lezen dat meerdere meiden met de volgende stap bezig zijn. Ik heb het allemaal al meegemaakt dus weet hoe spannend het is.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3941 Gepost op: 31 juli 2013, 22:46:28 »
Ja rustig he. Op zich wel logisch het trouwen zit er op. Maar ik had het nog wel leuk gevonden om van sommige juni-bruidjes foto's te zien en om te horen hoe de dag was.

Nu zit ik nog steeds op een roze wolk en vind ik het nog steeds leuk om foto's van onze dag te delen maar ook om die van andere te zien.
Maar sommige zullen wel een beetje bruilofs-/trouwmoe zijn. Mag uiteraard ook  :biggrin:

Ik krijg alle foto's van de fotograaf. Zodra ik ze heb zal ik hier ff foto's gaan spammen :P
Nog ongeveer 4 weekjes geduld hebben ;)


4 weken dat is wel heel lang weet niet of ik dat volhoud  :P :biggrin:

Zal ik dan nog ergens een fotootje opzoeken? ;)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3942 Gepost op: 31 juli 2013, 22:48:22 »
Ja rustig he. Op zich wel logisch het trouwen zit er op. Maar ik had het nog wel leuk gevonden om van sommige juni-bruidjes foto's te zien en om te horen hoe de dag was.

Nu zit ik nog steeds op een roze wolk en vind ik het nog steeds leuk om foto's van onze dag te delen maar ook om die van andere te zien. :biggrin: :sleep:
Maar sommige zullen wel een beetje bruilofs-/trouwmoe zijn. Mag uiteraard ook  :biggrin:

Ik krijg alle foto's van de fotograaf. Zodra ik ze heb zal ik hier ff foto's gaan spammen :P
Nog ongeveer 4 weekjes geduld hebben ;)


4 weken dat is wel heel lang weet niet of ik dat volhoud  :P :biggrin:

Zal ik dan nog ergens een fotootje opzoeken? ;)

Ik houd je niet tegen

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3943 Gepost op: 31 juli 2013, 22:49:44 »
 :biggrin:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3944 Gepost op: 31 juli 2013, 22:51:35 »
:biggrin:

 :applaus: Dank u ik kan er weer even tegenaan  :sleep: :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3945 Gepost op: 31 juli 2013, 22:55:56 »


Ondank ons administratief huwelijk, hadden wij een ambtenaar die het erg leuk deed.
Op deze foto is hij mijn dochter aan het uitleggen waarom er bij een bruiloft gekozen word voor ringen.
Hij vroeg haar het begin en het einde van de ring aan te wijzen...

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3946 Gepost op: 31 juli 2013, 22:58:01 »
Nog eentje dan  :blush:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3947 Gepost op: 31 juli 2013, 22:59:27 »
Wat leuk Williiee!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3948 Gepost op: 31 juli 2013, 23:00:41 »
Mooi Mootje! Vind je haar super zo.


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3949 Gepost op: 1 augustus 2013, 06:27:30 »
Mooi Mootje! Vind je haar super zo.

Jaaaaa ik ook! Prachtig,

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards