collapse

Auteur Topic: Trouwauto's....  (gelezen 10719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

al09

  • Gast
Trouwauto's....
« Gepost op: 26 juni 2008, 14:39:36 »
Waar hebben jullie je trouwauto vandaan en hoeveel betaalde je ervoor?

En zijn er ook mensen die een auto 'gewoon' gehuurd hebben en deze dan als trouwauto gebruikt hebben? (weet niet of dat kan hoor...)

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Trouwauto's....
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2008, 15:06:27 »
Wij hadden de mazzel dat een vriend van ons een witte volvo uit 1969 had die we mochten lenen voor die dag.

Herjan

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2008, 15:11:50 »
Wij betalen nog geen 600 euro voor een mooie witte limousine met chauffeur. Die hebben we de hele dag (9:00 tot 17:30), inclusief kilometers (en dat zijn er ook npg 's zo'n 250).

Kost wat, maar ik wilde graag een keer in een limo gereden worden. Daarnaast hebben achterin een limo echt privacy. Even rustig met z'n tweeën zitten. Even opfrissen met zo'n wegwerpwashandje, etc. In een andere auto zit je toch in 1 ruimte met de chauffeur. Daarnaast wilde ik absoluut niet zelf rijden. Dus...

zwelgje

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2008, 15:19:01 »
wij hebben onze trouwauto bij auperle uit oude tonge
we hebben gekozen voor een oude citroën wit
ben er helemaal blij mee
is in de aabieding we hebben hem voor € 200,- inlcusief chauffeur

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Trouwauto's....
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2008, 15:38:23 »
Wij hadden een knaloranje mini cooper cabrio bij Avis in Breda: 300 euro inclusief 700 kilometer vrij rijden voor vrijdag, zaterdag en zondag :biggrin:

Dus ja, het kan, gewoon een auto huren en gebruiken als trouwauto. Wij hadden met Avis de afspraak dat mocht er onverhoopt iets mis zijn met de auto op de dag zelf (dus, in de prak gereden, lekke band, weet ik veel), dat we dan de keuze kregen uit ofwel een Porsche die er stond, of een Audi TT.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Trouwauto's....
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2008, 15:39:40 »
Wij hebben een oldtimer uit de familie gebruikt als trouwauto. Het kan de moeite lonen om eens rond te kijken in je familie- en vriendenkring!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2008, 15:47:15 »
Wij hebben een Excalibur Sedan, in de cabrioversie paste mijn a.s. alleen wanneer de kap open was en hij zijn benen over de rand van de auto kon leggen en z'n hoofd niet tegen het dakje zat  :biggrin:

Wij zagen deze in een trouwmagazine in cabrioversie en konden hem nergens in Sedanversie vinden. Maar toen wij ons erbij neer gelegd hadden dat we maar een limousine zouden nemen, stond deze in dezelfde ruimte als de limo's. Wij betalen € 850.- inclusief gereden km, chauffeur e.d. en we hebben deze auto van 11.00 - 17.00 uur.

Margy

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #7 Gepost op: 26 juni 2008, 15:51:08 »
ik krijg een gloednieuwe lancia thesis van mijn stiefvader
hij werkt bij een dealer van fiat waar ook lancia van is.

en r wordt tegen die tijd n nieuwe besteld, die na de bruiloft gewoon verkocht wordt, me stiefpa'tje rijdt... en koste ons niks :biggrin:

happygirl

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #8 Gepost op: 26 juni 2008, 15:54:06 »
Wij hadden een cadillac cabrio heel gaaf!
Wij hadden hem gehuurd binnen een trouwpakket.
Voor fotograaf, album, auto en boeket waren wij totaal E950 euro kwijt.
Zo goedkoop? Ja zo goedkoop en supergoed en supermooi! :) We hadden echt supermooi album inclusief bewerkingen en sepia foto's, een leuke chauffeur en een prachtig boeket! We hebben daarin echt geluk gehad!

(www.maqichappens.nl)

al09

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #9 Gepost op: 26 juni 2008, 15:56:46 »
[quote name=\'zwelgje\' post=\'168324\' date=\'26 June 2008, 15:19\']wij hebben onze trouwauto bij auperle uit oude tonge
we hebben gekozen voor een oude citroën wit
ben er helemaal blij mee
is in de aabieding we hebben hem voor € 200,- inlcusief chauffeur[/quote]

Dus jullie hebben wel gezegd dat je deze als trouwauto gaat gebruiken? Mogen jullie er dan ook wel een bloemstuk enz op doen?

joycehl

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #10 Gepost op: 26 juni 2008, 16:05:47 »
wij hebben een gebroken witte cabrio cadillec. hij is van een klant van raymond en we mogen hem de hele dag gebruiken, met chauffeur voor 350 euro

Sue

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #11 Gepost op: 26 juni 2008, 17:02:32 »
[quote name=\'zwelgje\' post=\'168324\' date=\'26 June 2008, 15:19\']wij hebben onze trouwauto bij auperle uit oude tonge
we hebben gekozen voor een oude citroën wit
ben er helemaal blij mee
is in de aabieding we hebben hem voor € 200,- inlcusief chauffeur[/quote]

Haha, wat grappig, wij hadden onze bus ook van Auperle, is erg goed bevallen, goede service, aardige chauffeur!!

sandr@

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #12 Gepost op: 26 juni 2008, 17:36:26 »
Hoi

volgende week gaan wij trouwen en hebben wij deze MG B
wij betalen 400 euro voor deze auto voor 2 dagen (kunnen we hem zelf ook weer terugbrengen en kan ik ook nog even rijden) we hebben 100 km vrij maar gaan daar wel overheen..
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2008, 17:39:40 door sandr@ »

Armara

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #13 Gepost op: 26 juni 2008, 17:40:41 »
Wij lenen een prachtige donkerblauwe porsche 911 cabrio van een collega!!! En uiteraard rijdt mijn aanstaande zelf!!!

liefs Tamara

(ps je zou denken wat doet die collega beter dan mijn hubbie, aangezien hij in een porsche rijdt.. hihi.. Maar het is de 'big boss')
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2008, 17:41:49 door Armara »

Sylvia en Andre

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #14 Gepost op: 26 juni 2008, 17:42:19 »
Wij hadden zo'n hele vette Dodge Nitro, echt een gigagrote SUV en hij koste ons voor de hele dag helemaal niks nada noppes. Er moest alleen een bordje extra bij het diner voor de chauffeur. Maar dat was een hele goede vriend van onze getuige die wij inmiddels ook al heel goed kennen. Was echt helemaal top.

zwelgje

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #15 Gepost op: 26 juni 2008, 17:52:56 »
[quote name=\'al09\' post=\'168340\' date=\'26 June 2008, 15:56\'][quote name=\'zwelgje\' post=\'168324\' date=\'26 June 2008, 15:19\']
wij hebben onze trouwauto bij auperle uit oude tonge
we hebben gekozen voor een oude citroën wit
ben er helemaal blij mee
is in de aabieding we hebben hem voor € 200,- inlcusief chauffeur[/quote]

Dus jullie hebben wel gezegd dat je deze als trouwauto gaat gebruiken? Mogen jullie er dan ook wel een bloemstuk enz op doen?
[/quote]
Ja zij doen nl in trouwauto's

bloemstuk kun je via hun regelen ...... :biggrin:  als je telefoonnummer ofzo wilt zeg het maar



[quote name=\'Sue\' post=\'168368\' date=\'26 June 2008, 17:02\'][quote name=\'zwelgje\' post=\'168324\' date=\'26 June 2008, 15:19\']
wij hebben onze trouwauto bij auperle uit oude tonge
we hebben gekozen voor een oude citroën wit
ben er helemaal blij mee
is in de aabieding we hebben hem voor € 200,- inlcusief chauffeur[/quote]

Haha, wat grappig, wij hadden onze bus ook van Auperle, is erg goed bevallen, goede service, aardige chauffeur!!
[/quote]
 :biggrin: wat leuk

ja tot nu toe klinkt het allemaal goed daar dus denk dat het wel goed zit

Feelfree

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #16 Gepost op: 26 juni 2008, 19:45:28 »
Mijn vriend is bezig om zelf een oude Volkswagen Kever op te knappen, speciaal voor onze bruiloft  :biggrin:
En daarna houdt ie hem ook gewoon hoor!

Helaas voor hem hoeven we er niet zover in te rijden (ik denk, kilometer of 20 hooguit alles bij elkaar de hele dag..?).

sandr@

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #17 Gepost op: 26 juni 2008, 22:07:05 »
Hoi..

Wij hebben ook al bijna 3 jaar onze mini cooper maar helaas is mijn vriend nog lang niet klaar met restaureren.. vandaar dat we toch maar iets anders hebben!

Feelfree

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #18 Gepost op: 26 juni 2008, 23:34:15 »
Haha, ja jij hebt nu nog maar 8 dagen!

Mijn vriend kan nog een maand of 10 doorwerken voordat de auto klaar moet zijn :)

Fijne dag alvast!

Liessa

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #19 Gepost op: 28 juni 2008, 12:02:12 »
Wij hebben een Chrysler uit 1930 gevonden, op maar 4 km van ons huis! We gebruiken hem alleen voor vervoer van kerkelijk huwelijk naar diner/feestlocatie, de rest ligt allemaal op loopafstand van elkaar.

redelijk klein fototje staat op http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.lakenma...files/auto.html
(bovenste auto)

debby82

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #20 Gepost op: 28 juni 2008, 12:30:15 »
wij hebben een koets. Kost 600 euro.

Leli

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #21 Gepost op: 29 juni 2008, 21:48:27 »
De werkgever van mijn vriend heeft een autocollectie, een aantal Ferrari's en een Jaguar E-Type.
Mijn vriend wilde de E-Type dus die mogen we gratis lenen

 :laugh:

suzan1983

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #22 Gepost op: 30 juni 2008, 11:11:38 »
Wij hadden een stoppertje in de krant gezet.
Gezocht mooie auto om op trouwdag in vervoerd te worden.
Veel reacties. De 1 meer trouwauto dan de ander.
Uiteindelijk is het de Citroen traction avant uit 1958 geworden.
De man woont in dezelfde plaats als wij en deed het eigenlijk nooit, maar vond het wel eens leuk. Hij had de auto eigenlijk als hobby, maar toen hij onze oproep las...
200 euro heeft hij ons de hele dag rondgereden.

Groetjes Suzan

Kleintje

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #23 Gepost op: 1 juli 2008, 12:05:42 »
Wij hadden een minilimo. (www.minilimo.nl) Hij was echt super!!!

We kregen veel leuke reacties en onderweg toeterde en zwaaide iedereen.
Hij was erg ruim van binnen, en er zat een minibar in en een televisiescherm wat omhoog kwam. Supercool. Wat ook gaaf was, was dat het dak open kon. Wij gingen toen ook in de auto staan (alleen bij stilstand en langzaam rijden hoor). Was echt grappig. De chauffeur was ook erg aardig.

We betaalden 525,- Was best een hoop geld, maar we hebben echt genoten!

We hadden ook een bus voor de daggasten. Die hadden we via www.busverhuur.net. Het was een rijdende museum. Er zat geen vering in en op de snelweg trok hij het niet, en reed niet harder dan 70. De daggasten hebben het erg naar hun zin gehad in de bus.
Voor de bus betaalden we ongeveer 600,-. Ook een hoop, maar wederom, geen spijt van.

Destiny

  • Gast
Trouwauto's....
« Reactie #24 Gepost op: 22 februari 2009, 17:53:30 »
[quote name=\'Herjan\' post=\'168319\' date=\'26 June 2008, 14:11\']Wij betalen nog geen 600 euro voor een mooie witte limousine met chauffeur. Die hebben we de hele dag (9:00 tot 17:30), inclusief kilometers (en dat zijn er ook npg 's zo'n 250).

Kost wat, maar ik wilde graag een keer in een limo gereden worden. Daarnaast hebben achterin een limo echt privacy. Even rustig met z'n tweeën zitten. Even opfrissen met zo'n wegwerpwashandje, etc. In een andere auto zit je toch in 1 ruimte met de chauffeur. Daarnaast wilde ik absoluut niet zelf rijden. Dus...[/quote]

Hallo Herjan,

heb je misschien een website voor mij om eens een kijkje te kunnen nemen?

groetjes..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards