collapse

Auteur Topic: Trouwbeurs / weddingevent  (gelezen 48148 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjakie

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #25 Gepost op: 8 november 2005, 14:54:53 »
[quote name=\'Tara\' post=\'63419\' date=\'08 November 2005, 13:45\']Heb je een pb gestuurd Sjakie  :biggrin:[/quote]

Sorry, Paula was iets eerder! Maar iedereen die naar de beurs gaat, krijgt een kortingskaart, dus als zij eerder gaat dan jij, kun je misschien de kaart die zij dan krijgt vragen?!

paula123

  • Junior
  • **
  • Berichten: 54
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #26 Gepost op: 8 november 2005, 14:56:38 »
Laat maar even weten naar welke beurs jij gaat als ik dan eerder ga krijg je de kortingskaart van mij ok?!!

Tara

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #27 Gepost op: 8 november 2005, 17:50:33 »
Ik ga komende zaterdag al...

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #28 Gepost op: 8 november 2005, 20:24:24 »
Ik ga niet. Ik wilde eigenlijk wel, maar moet dat weekend werken. Nu kon ik de zaterdag wel met iemand ruilen maar diegene wil dan dat ik een zondag terug werk. Dan moet ik eerst een heel weekend werken, en dan nog 2 weken alleen de zondag. Dat heb ik er dat net weer niet voor over want zoveel hebben we er waarschijnlijk niet eens meer aan. Het leek me gewoon leuk!

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #29 Gepost op: 11 november 2005, 13:36:22 »
Ik ga als het goed is aanstaande zondag! Ben wel benieuwd, volgens mij is die in Enschede niet heel groot :)

bianca

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #30 Gepost op: 11 november 2005, 19:48:57 »
Wij gaan ook zondag!!! Zal mij benieuwen, vind de toegangprijs wel een beetje duur, maar goed je moet er wat voor over hebben :biggrin:

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #31 Gepost op: 11 november 2005, 20:23:38 »
Ik zal wel even naar je zwaaien Bianca :tongue:

bianca

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #32 Gepost op: 11 november 2005, 22:29:48 »
[quote name=\'Nienke\' post=\'64251\' date=\'11 November 2005, 20:23\']Ik zal wel even naar je zwaaien Bianca :tongue:[/quote]

Da's goed, ik zwaai wel terug!!!!!!! hihi.

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #33 Gepost op: 11 november 2005, 22:45:49 »
HIhihihihi...een "blind date" op de Love en Marriage Beurs......vergeten jullie niet om een rode roos op te spelden :tongue:  :laugh:

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #34 Gepost op: 11 november 2005, 23:24:42 »
:laugh:  :laugh:  

Ik ben die ene met die kerel met lang blond haar er naast die kijkt alsof hij eigenlijk ergens anders wil zijn :wink:
« Laatst bewerkt op: 11 november 2005, 23:24:55 door Nienke »

Joanne

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #35 Gepost op: 11 november 2005, 23:42:17 »
voor mannen is het net zo leuk

die van mij vond het heel leuk en gezellig en hij is heel nieuwsgierig geworden na mijn jurk erdoor.
Hij heeft nu veel meer in de gaten wat er allemaal te krijgen is

bianca

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #36 Gepost op: 11 november 2005, 23:43:36 »
[quote name=\'Nienke\' post=\'64285\' date=\'11 November 2005, 23:24\']:laugh:  :laugh:  

Ik ben die ene met die kerel met lang blond haar er naast die kijkt alsof hij eigenlijk ergens anders wil zijn :wink:[/quote]


haha, nou dat kan niet missen!!!!!!!!1 :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #37 Gepost op: 12 november 2005, 11:52:39 »
[quote name=\'Nienke\' post=\'64285\' date=\'11 November 2005, 23:24\']:laugh:  :laugh:  

Ik ben die ene met die kerel met lang blond haar er naast die kijkt alsof hij eigenlijk ergens anders wil zijn :wink:[/quote]

hahaha, ben benieuwd of ie het stiekem toch wel leuk gaat vinden!

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #38 Gepost op: 12 november 2005, 11:58:55 »
Ik ook wel :wink: Zal wel verslag uitbrengen! Maar ik vrees dat het hetzelfde gaat als we gaan winkelen, dan wil hij mee, maar zodra hij een winkel in loopt, lijkt het net of hij niets meer weet te zeggen :tongue: Het heeft volgens mij vooral met de drukte te maken, en in veel winkels ook met de muziek die ze er draaien!
 
Komt vast wel goed :wink:
« Laatst bewerkt op: 12 november 2005, 12:02:01 door Nienke »

carol.line

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #39 Gepost op: 12 november 2005, 12:39:20 »
Ik ga ook zondag!

Zal mijn ogen en oren open houden!

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #40 Gepost op: 13 november 2005, 14:05:49 »
Nou we zijn weer thuis hoor :biggrin: Ik geloof niet dat ik jullie gezien heb  :blink:

Ik vond het erg leuk, hij vond het eh, zoals ik voorspelde :wink: maar het ringen passen wel erg nuttig. Ik (eh we) hebben ook hele mooie gezien :wub: De bruidsshow vond ik ook leuk, alleen helaas heel veel jurken niet mijn stijl! Maar er zaten wel een paar mooie bij.

Al met al een leuke dag, ga nu lekker alle folders doorlezen, en hopen dat ik iets gewonnen heb want ik heb natuurlijk alles ingevult  :biggrin:

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #41 Gepost op: 13 november 2005, 22:35:24 »
Hij blijft er trouwens wel over praten, kennelijk stiekem toch wel leuk :tongue:

Misschien dat we in Amsterdam nog een keer gaan, aangezien we in Noord Holland gaan trouwen!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #42 Gepost op: 14 november 2005, 14:15:49 »
[quote name=\'Nienke\' post=\'64478\' date=\'13 November 2005, 22:35\']Hij blijft er trouwens wel over praten, kennelijk stiekem toch wel leuk :tongue:

Misschien dat we in Amsterdam nog een keer gaan, aangezien we in Noord Holland gaan trouwen![/quote]


hahaha, hij wil het gewoon niet toegeven natuurlijk :tongue: Heb je ook nog wat leuks in de folders gezien?

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #43 Gepost op: 14 november 2005, 14:24:21 »
Vooral mooie ringen :biggrin: Dat is toch wel een beetje hetgene waar we nu mee bezig zijn. Er waren ook wel een paar goede fotografen, eentje ervan heb ik bij mijn favorietenlijstje gezet ;-) Dat vind ik misschien nog wel het moeilijkste, de fotograaf, ben zo bang dat de foto's mislukken!

En..hoe vonden de andere meiden het eigenlijk?

bianca

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #44 Gepost op: 14 november 2005, 22:15:49 »
Ik vond de beurs wel leuk, alleen wel een beetje aan de kleine kant. Wij waren er nog wel gauw een keer weer uit! Dit ligt denk ik ook wel aan ons, want wij hebben bijna alles al geregeld, dus wij hadden niet heel veel aan de info die werd verstreken. Zijn jullie ook nog naar de overkant geweest? (tres chic) Die beurs was helemaal klein. Ik heb nog wel meegedaan aan alle prijsvragen, maar heb nog niks weer gehoord, dus ik denk niet dat wij wat hebben gewonnen.
Ik heb nog wel het boek "ja ik wil" gekocht, dit vond ik erg mooi, en ook niet erg duur. (beursaanbieding voor 10 euro) wij zijn hier nog speciaal voor terug gegaan, want wij waren er al uit (foutje)
Ik hoorde dat er in jan. een bruidsbeurs in de expohallen in hengelo is, en deze moet wat groter zijn van opzet. (28 en 29 jan. als ik het goed heb.) Misschien heeft iemand hier nog wat aan.

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #45 Gepost op: 15 november 2005, 08:40:23 »
Wij zijn niet meer naar de overkant geweest, wel gezien dat daar ook iets was, maar we hadden honger en wilden naar huis :tongue: Ik denk dat zo'n beurs inderdaad wel wat leuker is als je nog niet zoveel geregeld hebt!

Ben je ook naar de show geweest?

bianca

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #46 Gepost op: 15 november 2005, 12:59:13 »
[quote name=\'Nienke\' post=\'64666\' date=\'15 November 2005, 08:40\']Wij zijn niet meer naar de overkant geweest, wel gezien dat daar ook iets was, maar we hadden honger en wilden naar huis :tongue: Ik denk dat zo'n beurs inderdaad wel wat leuker is als je nog niet zoveel geregeld hebt!

Ben je ook naar de show geweest?[/quote]

Ja daar zijn wij ook heen geweest. Ik vond de show echt supermooi, ik heb alleen mijn trouwjurk ook al uitgezocht, en daar kon geen 1 jurk daar aan tippen :tongue: (gelukkig maar!) hihi.

carol.line

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #47 Gepost op: 15 november 2005, 15:09:31 »
Ik ben ook geweest met mijn schoonzus en ik begin nu aardig te twijfelen over onze fotograaf.

Hij maakt leuke foto's en tegen een schappelijke prijs, maar ik ben bang dat ik er toch spijt van ga krijgen. Ik heb het gevoel dat het hem nog niet natuurlijk genoeg af gaat. Als ik al die andere fotografen op de beurs bekijk, voelt dat vertrouwder, ook al ken ik ze niet persoonlijk.

Natuurlijk zijn de gerenommeerde fotografen stukken duurder, maar het is natuurlijk wel eenmalig. Je trekt niet de week erop je jurk en alles nog een keer aan om de foto's over te doen... En daarbij, we overdrijven ook niet in de kosten van andere dingen.

Ik heb een optie genomen op een van de fotografen op onze trouwdag, en we krijgen nog een keer een afspraak zodat Marc ook kan kijken.

Wat zouden jullie doen? En hoe zou je dat aanpakken? (onze fotograaf is ook gewoon gast op de bruiloft... :blink: )

Nienke

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #48 Gepost op: 15 november 2005, 16:34:20 »
Ik zou zeker voor een fotograaf gaan waarvan jij het idee hebt dat hij jouw dag zo goed mogelijk in beeld kan brengen. Zelf vind ik de foto's misschien wel het belangrijkste van de dag! Ik wil dan ook absoluut een fotograaf met veel ervaring, die foto's maakt die wij mooi vinden. Soms zie je foto's waarvan je denkt...als je zegt dat een familielid die gemaakt heeft, dan geloof ik het ook! Zonde vind ik dat....

Dat je die andere fotograaf kent maakt het misschien wat moeilijker, maar hij zal het vast wel begrijpen toch? En dan nog..het gaat om jullie die dag!


De fotograaf is het enige waar wij niet op besparen, dus ik denk dat het wel duidelijk is wat ik zou doen :wink:

Bij welke fotograaf heb je een optie genomen?
« Laatst bewerkt op: 15 november 2005, 16:36:50 door Nienke »

carol.line

  • Gast
Re: Trouwbeurs / weddingevent
« Reactie #49 Gepost op: 15 november 2005, 16:51:21 »
Han ter Beek

www.hanterbeek.nl
bekend?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards