collapse

Auteur Topic: Hoe Werkt Dat Met Nieuwe Bruidsmode?  (gelezen 2263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hugsandkisses

  • Gast
Hoe Werkt Dat Met Nieuwe Bruidsmode?
« Gepost op: 2 oktober 2010, 22:57:59 »
Ik was afgelopen weekend op de bruidsbeurs in Utrecht. Ik ging puur om eens te orienteren. we trouwen in juli 2011. Nu ben ik dus zeer waarschijnlijk al tegen DE jurk aangelopen. Daar baal ik ergens wel een beetje van, want het officiƫle jurk shoppen kan voor mij pas in november starten... (mijn moeder is net geopereerd en heeft dus een herstelperiode nodig alvorens ze mee kan). Ik ben helemaal verliefd op een Maggie Sottero jurk (Martina/Trina).
Via de site van Maggie Sottero kwam ik erachter dat deze onder de 2010 collectie valt. Volgens de bruidszaak hier in de buurt komt de nieuwe collectie van Maggie half oktober in de winkel. Wat gebeurt er dan met de 2010 collectie? Is 'mijn' jurk in november nog wel gewoon verkrijgbaar?
Ik heb geen idee of dit met bruidsjurken net zo gaat als met 'gewone' kleding. Kijk, uitverkoop is altijd prima, maar dan is het natuurlijk op = op???

Hopelijk weet een van jullie het antwoord.

biene*

  • Gast
Hoe Werkt Dat Met Nieuwe Bruidsmode?
« Reactie #1 Gepost op: 3 oktober 2010, 14:39:30 »
Ik was afgelopen weekend op de bruidsbeurs in Utrecht. Ik ging puur om eens te orienteren. we trouwen in juli 2011. Nu ben ik dus zeer waarschijnlijk al tegen DE jurk aangelopen. Daar baal ik ergens wel een beetje van, want het officiƫle jurk shoppen kan voor mij pas in november starten... (mijn moeder is net geopereerd en heeft dus een herstelperiode nodig alvorens ze mee kan). Ik ben helemaal verliefd op een Maggie Sottero jurk (Martina/Trina).
Via de site van Maggie Sottero kwam ik erachter dat deze onder de 2010 collectie valt. Volgens de bruidszaak hier in de buurt komt de nieuwe collectie van Maggie half oktober in de winkel. Wat gebeurt er dan met de 2010 collectie? Is 'mijn' jurk in november nog wel gewoon verkrijgbaar?
Ik heb geen idee of dit met bruidsjurken net zo gaat als met 'gewone' kleding. Kijk, uitverkoop is altijd prima, maar dan is het natuurlijk op = op???

Hopelijk weet een van jullie het antwoord.

Hoi hugsandkisses,

ik had hetzelfde probleem, mijn jurk komt uit de collectie van 2009 (Marylise). Ik heb hem in juli 2010 gezien maar kon pas in deze maand besluiten & bestellen. Verschillende bruidsmodezaken vertelden me in juli dat de jurk er in oktober mogelijk niet meer zou zijn, ik kon maar beter gauw komen en bestellen. Ik heb op internet gezocht naar het contactadres van de fabrikant en ze gemaild met het probleem. Direct de volgende dag een superaardige mail terug gekregen met de bevestiging dat ik 'm gewoon kan bestellen, ook in het nieuwe seizoen. Als een bruidsmodezaak een jurk bestelt, kijken sommige fabrikanten blijkbaar zelfs naar de geplande trouwdatum en stemmen daar de productie- en leverdatum van de jurk op af.
Ik heb de mijne trouwens gisteren besteld, superblij dat ik geslaagd ben! Hopelijk van jou ook positieve berichten in november en veel plezier met passen!!

Groetjes, biene*

hugsandkisses

  • Gast
Hoe Werkt Dat Met Nieuwe Bruidsmode?
« Reactie #2 Gepost op: 4 oktober 2010, 10:56:35 »
He Biene,

Dat is wel een hele geruststelling. Ik was gisteren zelf op een bruidsbeurs en heb mijn vraag nog eens daar neergelegd. Het is dus zo dat de collectie van 2011 er wel al gedeeltelijk hangt, maar de 2010 modellen zijn gewoon tot (zeker) december van dit jaar verkrijgbaar. Dat moet gaan lukken!!!

Wat fijn dat jij je jurk toch hebt! Dat is weer een hele zorg minder lijkt me!

geniet ervan!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards